Die tv man van het jaar kun je niet meer op stemmen, die is al bekend idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Met dat gehypte TVOH als concurrent win je m vanavond niet hoor. Derksen maakt denk ik wel een goede kans. Btw, die uitslag is nu toch allang bekend? Vanavond nog ff geld rapen met SMSjes ofzo en tis gedaan
.
Ik ga dat gewoon als een hint zien, maakt de avond nog wat leuker (of extra tegenvallend als het niet zo isquote:Televizier-Gala presentator Cornald Maas zegt al zin te hebben in de onderonsjes: "Ik verheug me al op het schakelen van Carré naar de studio van Voetbal International en het bijbehorende nurkse gezicht van Johan Derksen".
Liever Raoul Heertje gehad.quote:
Ze wilden die Derksen look-a-like van de DSB bank sturenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:39 schreef Bonkers. het volgende:
Wie heeft VI eigenlijk gestuurd om de ring op te halen? Stiekem hoop ik op Schelvis, die dan een paar mooi inside-grapjes maakt
Dat was natuurlijk helemaal een geniaal idee, maar de avro wil iemand die nog een beetje met het programma te maken heeft..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze wilden die Derksen look-a-like van de DSB bank sturen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:17 schreef Veerboot het volgende:
Eigenlijk zou Genee gewoon halverwege de uitzending in een taxi richting Carré moeten stappen - uiteraard gewoon doorpresenterend via een beeldtelefoon - en dan zélf die prijs even ophalen
Cornald Maasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:20 schreef DrDentz het volgende:
Wie hebben ze als presentator dan, die Frits Sissing?
Cornald Maas Te laatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:20 schreef DrDentz het volgende:
Wie hebben ze als presentator dan, die Frits Sissing?
quote:De uitslag van de Gouden Televizier-Ring 2011 is voor tv-kenner Bert van der Veer geen geheim meer. "The voice, Johan Derksen en Wendy van Dijk gaan winnen."
Bert van der Veer deed zijn voorspellingen in de VARAgids.
"Natúúrlijk wint The voice of Holland. Terecht ook. Wie is de Mol heeft een trouwe fanschare en is goed gemaakt, maar ik snap het nooit helemaal. Als Voetbal international de Ring wint, is het een degradatie van de prijs“ aldus Bert.
Niet ringwaardig
Volgens Van der Veer is VI een vermakelijk programma, maar toch niet ringwaardig. Het is eigenlijk gewoon een tafel met wat mensen eraan (...) De Televizier-Ring wordt gewonnen door het totaal: formule, productievalue, presentator, kijkcijfers, et cetera."
Zilveren-Ster Man
De strijd om de prijs voor beste mannelijke presentator gaat tussen Jeroen van Koningsbrugge, Johan Derksen en Johnny de Mol. "Jeroen is veelzijdig. Johnny doet Waar is De Mol erg goed. Hij schept een sfeer van vertrouwen en vriendschap, waarvan kijkers denken dat dat zonder camera's ook nog doorgaat. Johnny mag van mij winnen, maar ik denk dat het Johan Derksen wordt omdat 150.000 hooligans als pesterij op hem stemmen."
...
http://televizier.nl/tele(...)ice-derksen-en-wendy
Uitgemolken wijvenshows als The Voice is geen degradatie?quote:
Ik heb wel om hem gelachen toen hij bij Het Gesprek tegenover Peter R de Vries werd gezet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:27 schreef Jmsls het volgende:
Wie is dat dan die Van der Veer? Heeft iemand ooit om hem gelachen?
Met zijn plakhaar en nep wijf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertelde dit ook in VI zelf, maar het klonk zo zuur dat het mogelijk een toneelstukje was
Wat heb ik een hekel aan die Bert van der Veer met z'n zelfingenomen smoelwerk en dat van eigendunk overgoten toontje. Bah wat een vreselijke vent is dat zeg.quote:
Zonde dat dat werd stopgezet. Bonnie vs Glenn, Ad vs Goedele, alles.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb wel om hem gelachen toen hij bij Het Gesprek tegenover Peter R de Vries werd gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |