Die tv man van het jaar kun je niet meer op stemmen, die is al bekend idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Met dat gehypte TVOH als concurrent win je m vanavond niet hoor. Derksen maakt denk ik wel een goede kans. Btw, die uitslag is nu toch allang bekend? Vanavond nog ff geld rapen met SMSjes ofzo en tis gedaan
.
Ik ga dat gewoon als een hint zien, maakt de avond nog wat leuker (of extra tegenvallend als het niet zo isquote:Televizier-Gala presentator Cornald Maas zegt al zin te hebben in de onderonsjes: "Ik verheug me al op het schakelen van Carré naar de studio van Voetbal International en het bijbehorende nurkse gezicht van Johan Derksen".
Liever Raoul Heertje gehad.quote:
Ze wilden die Derksen look-a-like van de DSB bank sturenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:39 schreef Bonkers. het volgende:
Wie heeft VI eigenlijk gestuurd om de ring op te halen? Stiekem hoop ik op Schelvis, die dan een paar mooi inside-grapjes maakt
Dat was natuurlijk helemaal een geniaal idee, maar de avro wil iemand die nog een beetje met het programma te maken heeft..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze wilden die Derksen look-a-like van de DSB bank sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |