quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
Wat heb ik een hekel aan die Bert van der Veer met z'n zelfingenomen smoelwerk en dat van eigendunk overgoten toontje. Bah wat een vreselijke vent is dat zeg.
Willibrord vs Ratelbandquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonde dat dat werd stopgezet. Bonnie vs Glenn, Ad vs Goedele, alles.
Herkenbaar. Werd net uitgenodigd om bij vrienden De Graafschap - NAC (mijn clubje) te kijken. Ik heb afgezegd, ik wil languit op bed VI kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Vinden jullie mij een autist als ik zeg dat ik vanavond geen activiteiten met vrienden (bier drinken) ga ondernemen maar ze afzeg om VI te kijken? Moet wel aantekenen dat ik woensdag ook al uitgeweest ben en ze morgen ook zie
Doe gewoon wat je zelf leuk vind, en ga het niet vooraf zitten verdedigenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Vinden jullie mij een autist als ik zeg dat ik vanavond geen activiteiten met vrienden (bier drinken) ga ondernemen maar ze afzeg om VI te kijken? Moet wel aantekenen dat ik woensdag ook al uitgeweest ben en ze morgen ook zie
Voetbal International #241 Waar we vanavond de Televizier-Ring winnen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Televiziergala topic. La gaan joh.
Je kan daar niet meer op stemmen, de winnaar is al bekend bij hun, alleen nog stemmen op de 3 programma's vanavond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef Anno2012 het volgende:
Waar , wanneer, kan ik op Johan stemmen?
Dit is wel historische tv, ik kan het me ook goed voorstellen dat men sociale activiteiten afzegde om de maanlanding op televisie te zien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Het gaat hier ook nooit over voetbalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Voetbal International #241 Waar we vanavond de Televizier-Ring winnen!
Nee doe ik niet, doei.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Stop met vragen
Dat weet je pas zeker als ie echt aan tafel zit...
Als ik me druk moest maken om wat anderen van me vinden dan had ik de nodige verdovende middelen nodig om met die druk om te gaan. Laat gaan joh, lekker VI-tje kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef Ties02 het volgende:
Johan heeft een hartstikke hekel aan Aad de mos, waarom zit die gast aan tafel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |