Omdat het een sekte is. Zowel Apple als de VARA.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:21 schreef DrDentz het volgende:
waarom probeert de publieke omroep mij te hersenspoelen tot een apple-fanboy
Nee denk het niet hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef BasEnAad het volgende:
Moeten we trouwens nu medelijden krijgen met huisartsen?
Ze is VVDquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:35 schreef tong80 het volgende:
Mijn god wat word ik kwaad door zo'n CDA kuthoer.
Het gaat helemaal niet over het salaris van de huisartsen.
Daar protesteren ze helemaal niet voor.
Dit kut kabinet breekt gewoon de voorzieningen af voor de mensen die het nodig hebben.
Slacht dat mens eens
VVDquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:35 schreef tong80 het volgende:
Dit kut kabinet breekt gewoon de voorzieningen af voor de mensen die het nodig hebben.
Slacht dat mens eens
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef BasEnAad het volgende:
Moeten we trouwens nu medelijden krijgen met huisartsen?
Maakt niet uit ... Ik ga gewoon lekker in Spanje een huisje kopen en dan gratis laten verzorgenquote:
Bij de PvdA zijn ze al verdeeld over onverdoofd slachten... kans is klein dat iemand gelooft dat de PvdA iets aan criminele Marokkanen zou doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:42 schreef tong80 het volgende:
Ze breken GVD alles af en Nederland kijkt toe.
Job Cohen moet gewoon zeggen dat ie Marokkanen aan gaat pakken en dan winnen ze 10 zetels.
Heb je eigenlijk wel geluisterd? De uitgaven aan de huisartsenzorg zijn in tien jaar tijd verdubbeld, de lonen met 50 tot 70 procent gestegen. Het is aannemelijk dat er door die fors gestegen uitgaven in de laatste jaren veel meer geld uitgegeven wordt dan nodig. Want waarom zou je op de kosten letten als de geldkraan openstaat? En denk je werkelijk dat die artsen in zulke grote getale aan het demonstreren zijn omdat ze wakker liggen om jou en mij? De kans is groter dat ze bang zijn dat ze straks nog maar twee keer per jaar op wintersportvakantie kunnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:35 schreef tong80 het volgende:
Slacht dat mens eens
Doe toch niet zo simpel. Job Cohen zou inderdaad alles zo laten als het was, zonder te bezuinigen. Dat klinkt allemaal erg leuk, ware het niet dat je geen geld uit kunt geven dat je niet hebt. Dus er MOET bezuinigd worden, daar zijn nagenoeg alle economen het wel over eens. Als we bakken met geld uit blijven geven dat er niet is, waar de PvdA inderdaad erg goed in zou zijn, dan gaan we Griekenland achterna.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:42 schreef tong80 het volgende:
Ze breken GVD alles af en Nederland kijkt toe.
Job Cohen moet gewoon zeggen dat ie Marokkanen aan gaat pakken en dan winnen ze 10 zetels.
De PVV stemmers zullen zich pas over een paar jaar realiseren dat ze tegen hun eigen portemonaie hebben gestemd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef Durnstic het volgende:
En Job Cohen die zegt dat hij Marokkanen aan gaat pakken, is zoiets als Wilders die zegt dat hij zich tot de islam gaat bekeren.
Zelfde aflevering als met die Ndchar (of hoe hij ook alweer heet)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
wanneer was die aflevering met ivo niehe?
Een van de meest stompzinnige posts van de maand. Sowieso dat gehuil over de PvdA en Cohen omtrent Marokkanen. Hij staat er juist om bekend dat hij dit in Amsterdam wel gedaan heeft, op een goede manier. Dat hele thee-drinkerij-gejank is zo achterhaald. En Marcouch is eveneens een PvdA-geluid dat zich voor hard aanpakken uitspreekt. Dat gelul van de rechtse partijen horen we al 10 jaar aan, maar het lijkt alleen maar erger te worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:52 schreef Durnstic het volgende:
Doe toch niet zo simpel. Job Cohen zou inderdaad alles zo laten als het was, zonder te bezuinigen. Dat klinkt allemaal erg leuk, ware het niet dat je geen geld uit kunt geven dat je niet hebt. Dus er MOET bezuinigd worden, daar zijn nagenoeg alle economen het wel over eens. Als we bakken met geld uit blijven geven dat er niet is, waar de PvdA inderdaad erg goed in zou zijn, dan gaan we Griekenland achterna.
En Job Cohen die zegt dat hij Marokkanen aan gaat pakken, is zoiets als Wilders die zegt dat hij zich tot de islam gaat bekeren.
Een van de meest stompzinnige posts van de maand.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef Kenju het volgende:
Hij staat er juist om bekend dat hij dit in Amsterdam wel gedaan heeft, op een goede manier. Dat hele thee-drinkerij-gejank is zo achterhaald.
Een van de meest stompzinnige posts van de maand.quote:De PvdA wordt gewoon groot gemaakt door de PVV, aangezien mensen die niets met de PVV hebben, stemmen op de PvdA omdat ze weten dat die partij de verkiezingen kan winnen en sowieso de PVV eruit zou laten.
Wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
De PvdA wordt gewoon groot gemaakt door de PVV, aangezien mensen die niets met de PVV hebben, stemmen op de PvdA omdat ze weten dat die partij de verkiezingen kan winnen en sowieso de PVV eruit zou laten.
Wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef Kenju het volgende:
En inderdaad kun je geen geld uitgeven dat er niet is. Maar snap je wel waar je het over hebt?Als er geen geld zou zijn, zou de staat failliet zijn. Het is wel degelijk geld, en je kan kiezen voor investeren of bezuinigen. Welke het juiste is, kun je over discussiëren.
Nou dat gaat hem qua tempo en duidelijke antwoorden niet worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Van Hanegem en Rep
Oud-internationals over de EK-kwalificatiewedstrijd Nederland-Moldavië.
Die leegt z'n zak meestal na de uitzending.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:07 schreef Specularium het volgende:
Zou Jeroen weleens een plaszak hebben meegenomen naar zijn woonboot?
Willem is een zure opa geworden die zegt dat vroeger alles beter was...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:27 schreef Lagrinta het volgende:
Van Hanegem gedraagt zich weer eens als een debiel. Voetbal is veel fysieker geworden. Betere trainingsmethoden, betere voeding enzovoort.
En deze man was nog niet zo heel lang geleden nog trainer. Als hij nou 30 jaar onder een steen had gelegen zou ik me voor kunnen stellen dat hij het niveau van tegenwoordig onderschat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:27 schreef Lagrinta het volgende:
Van Hanegem gedraagt zich weer eens als een debiel. Voetbal is veel fysieker geworden. Betere trainingsmethoden, betere voeding enzovoort.
Ja, z'n extra large plaszak showen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Jeroen haar vanavond wel meeneemt.
Als trainert vond ik hem nou ook niet zo indrukwekkend. Zittend te observeren in een hoek van de dug out.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:32 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
En deze man was nog niet zo heel lang geleden nog trainer. Als hij nou 30 jaar onder een steen had gelegen zou ik me voor kunnen stellen dat hij het niveau van tegenwoordig onderschat.
Een hoofddoekje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
Jeroen wil eigenlijk weten wat ze in bed draagt...
Om zijn nieuwe montuur te showen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:40 schreef Karina het volgende:
Ik kom er net in, waarom zit Willem van Hanegem er?
Die valt niet zo op, onder zijn krullen.quote:
Rep wil ik nog wel een keertje zienquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dinsdag zitten Peppi en Kokki er weer.
Over de wedstrijd van vanavond? Mmm heeft hij toch wat anders gezien dan ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:51 schreef Specularium het volgende:
Zei die nou echt schitterende voetbalwedstrijd?
Rep begon met dat ze niet slecht hebben gespeeld. Van Hanegem zei dat Rep te aardig was en het gewoon slecht was. Witteman eindigt met een sarcastische opmerking over de goede wedstrijd en kijkt dan naar Willem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Over de wedstrijd van vanavond? Mmm heeft hij toch wat anders gezien dan ik.
Witteman weet niet eens dat er lucht in een bal zit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Rep begon met dat ze niet slecht hebben gespeeld. Van Hanegem zei dat Rep te aardig was en het gewoon slecht was. Witteman eindigt met een sarcastische opmerking over de goede wedstrijd en kijkt dan naar Willem.
Bij mij niet. Voornamelijk iets anders. Bij jou is het allemaal weer (gebakken) lucht?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:07 schreef tong80 het volgende:
Witteman weet niet eens dat er lucht in een bal zit.
Een bankenman die meer verstand van voetbalvelden schijnt te hebben dan De Krommequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:02 schreef tong80 het volgende:
Zet de TV aan en zie de kromme en goud haantjeHeb ik veel gemist ?
Ik ben benieuwd of Derksen hier maandag nog wat over gaat zeggen, want Willem zat echt ongelooflijk uit z'n nek te lullen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een bankenman die meer verstand van voetbalvelden schijnt te hebben dan De Kromme
En ook nog:quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Gerd Leers
Migratie is volgens de CDA-minister te veel in een negatief daglicht komen te staan.
Lex Runderkamp
NOS-journalist gaat reizend door het Midden-Oosten verslag doen.
Tijl Beckand
Comedian met een groot hart voor klassieke muziek brengt eigen cd uit.
Ikquote:
Hij kan het een beetje weten, hij komt uit Limburg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Gerd Leers gaat zeggen dat het best een mooie ervaring is om uitgezet te worden naar Angola
Hij was wel de slechtste van de Lama's. Op Sara Kroos na natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:46 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat programma van hem is in ieder geval oprecht heb ik het idee, ben dus wel benieuwd.
Op de woonboot van Jeroen denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Waar is dat mokkel die op de tafel danste
Zeldzaam.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:18 schreef MilaNL het volgende:
Mooi toch dat Tijl eens niet grappig probeert te doen.
Nee, dat was Arie. Op Sara Kroos na natuurlijk, dat wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij was wel de slechtste van de Lama's. Op Sara Kroos na natuurlijk.
Je hebt gelijk. Op de een of andere manier had ik die al uit mijn systeem verwerkt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dat was Arie. Op Sara Kroos na natuurlijk, dat wel.
Past totaal niet bij hem.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een lastige taak heeft die man toch ..
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
Wilders zwaarbeveiligd voor een moskee terwijl je de scheldende moslimkinderen op de achtergrond hoort
Waar staat dat filmpje online?
Ik zag m op tv en wist niet wat ik zagquote:
Pleit voor Leers, moet ik zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:31 schreef Toad het volgende:
Best raar. Een minister die uit zich zelf een soort mea culpa doet: sorry dat mijn interview tot misverstanden kan leiden. Terwijl de interviewers niet eens daarom hebben 'gevraagd'.
Je citeert je grote blonde leider verkeerd, spreekbuis-buikpop van hem. Hij twitterde vanavond: Arabische Winter en geen Herfst.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:05 schreef Durnstic het volgende:
Goh, het heeft even geduurd maar ook bij P&W komen ze erachter dat de 'Arabische Lente' een 'Arabische Herfst' wordt. Mensen die dat in januari al voorspelden werden nog weggehoond.
Die zag ik ook ja, vlak voor het 6 uur journaal. Vreselijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar al die propagandafilmpjes van die politieke partijen zijn tenenkrommend. Ik zag er vandaag eentje van de PvdD.
Lieten ze kinderen allerlei propaganda oplezen onder het motto 'kinderlijk eenvoudig' oid.
Komt misschien doordat je van politici gewend bent dat ze zichzelf altijd proberen te drukken en alles wat krom is altijd recht proberen te praten. Ook als iedereen weet dat ze liegen dat ze barsten. Ik vind het wel chique dat Leers zich als gewoon feilbaar mens opstelt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Het doet behoorlijk gekunsteld aan eigenlijk. Niemand die er om vraagt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef henkde_j het volgende:
Pauw is met z'n hoofd alweer in z'n woonboot
??quote:
Een politicus die feilbaar doetquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef Lkw het volgende:
[..]
Komt misschien doordat je van politici gewend bent dat ze zichzelf altijd proberen te drukken en alles wat krom is altijd recht proberen te praten. Ook als iedereen weet dat ze liegen dat ze barsten. Ik vind het wel chique dat Leers zich als gewoon feilbaar mens opstelt.
Ze heeft tenminste geen Gooische RRRRRR.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:36 schreef marcodej het volgende:
Het feit dat ze er uitziet als een Gooische huismoeder doet af aan haar autoriteit.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef henkde_j het volgende:
Pauw is met z'n hoofd alweer in z'n woonboot
Ik citeer niemand en je hoeft mijn woordkeuze niet te bepalen. Ik ben op geen enkele manier verbonden met Wilders of met de PVV. Ik heb sympathie voor veel standpunten van de PVV en ben het op veel punten ook niet met de PVV eens. Maar blijf me vooral structureel Geert noemen, veel verder heb ik je nog niet horen komen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Je citeert je grote blonde leider verkeerd, spreekbuis-buikpop van hem. Hij twitterde vanavond: Arabische Winter en geen Herfst.
En iedereen let er nu 10x meer op.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Je ziet hem haar ook uitkleden met zijn ogen hè.
Ik hoor 'm wel een klein beetje hoor..quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ze heeft tenminste geen Gooische RRRRRR.
Wat is er met hem?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
En iedereen let er nu 10x meer op.
Ik heb ook veel meer waardering voor mensen die kritisch naar zichzelf durven te kijken en fouten doe durven te geven, dan voor mensen die alleen maar met hun vingertje naar anderen wijzen. Prima optreden van Leers vanavond.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef Lkw het volgende:
[..]
Komt misschien doordat je van politici gewend bent dat ze zichzelf altijd proberen te drukken en alles wat krom is altijd recht proberen te praten. Ook als iedereen weet dat ze liegen dat ze barsten. Ik vind het wel chique dat Leers zich als gewoon feilbaar mens opstelt.
Ik denk dat juist achter deze uitspraken veel meer politiek spel zit. En dat het interview in het CDA-blad gewoon het verhaal is wat hij wilde vertellen. En in het interview stond weinig nieuws. Nu zie ik een CDA-minister die probeert Wilders te pleasen, terwijl Wilders gewoon doet wat 'ie lekker zelf wil. De tweet staat immers nog steeds online: http://twitter.com/#!/geertwilderspvv/status/122245329243488256quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet anders zien posten dan teksten van Geert of afgeleide teksten van hem.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef Durnstic het volgende:
Ik citeer niemand en je hoeft mijn woordkeuze niet te bepalen. Ik ben op geen enkele manier verbonden met Wilders of met de PVV. Ik heb sympathie voor veel standpunten van de PVV en ben het op veel punten ook niet met de PVV eens. Maar blijf me vooral structureel Geert noemen, veel verder heb ik je nog niet horen komen.
Jeroen Pauw had het over de Arabische Lente die een Arabische Herfst wordt, over die opmerking had ik het. Als je begrijpend zou kunnen lezen had ik je dat nu niet uit hoeven leggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet anders zien posten dan teksten van Geert of afgeleide teksten van hem.
Geef nou maar gewoon toe dat hij jouw grote inspiratiebron is en dat je die Arabische Lentetekst ook niet zelf verzonnen hebt, want Geertje was je al uren voor daarmee vandaag.
Ik kijk vandaag niet naar P&W. Ik lees alleen mee hier en zie op Twitter de opmerkingen van Geertje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:42 schreef Durnstic het volgende:
Jeroen Pauw had het over de Arabische Lente die een Arabische Herfst wordt, over die opmerking had ik het. Als je begrijpend zou kunnen lezen had ik je dat nu niet uit hoeven leggen.
Wowquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij heeft een woonboot met een bed.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)-8&q=jeroen+pauw+200
Dan vraag je toch gewoon waar ik het over heb, in plaats van aan te nemen dat ik Wilders verkeerd geciteerd heb. Het ligt sowieso meer voor de hand dat mijn posts hier over de uitzending gaan en niet over tweets van politici. Ik zag die tweet net voor het eerst.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk vandaag niet naar P&W. Ik lees alleen mee hier en zie op Twitter de opmerkingen van Geertje.
Dat zegt ie toch niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Denken dat de muzieksoort die je zelf waardeert door iedereen moet worden gewaardeerd.
Hij zei dat iedereen iets van de drug moet innemen en dat iedereen zich dan beter zou voelen...quote:
Danny Vera is net te hoog gegrepen voor hemquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Tijl is bij VI geflopt, maar dit doet hij netjes.
quote:Johnny Rep en Willem van Hanegem
Over Zweden - Nederland
Dat je überhaupt nog kijkt. Je bent altijd alleen maar negatief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
De redding van de euro, en P&W besteden er maar liefst 7 minuten aan. Hulde voor deze journalisten! Maar liefst minder dan 1/7 van de totale uitzendtijd besteden ze aan 1 onderwerp. De klassieke bullshit van Tijl Beckand is natuurlijk interessanter dan de redding van een monetaire unie.
Pauw & Witteman.
Grappig dat zegt dat ik alleen negatief ben. Ik geef zat complimenten aan sommige tv-uitzendingen, maar schijnbaar leest negatieveling golfer deze comments nooitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog kijkt. Je bent altijd alleen maar negatief.
Waarom doe je het jezelf dan aan om toch naar dat, volgens jou, slechte programma te kijken.
quote:Sanoma-fan
Tue 04 Oct 2011 om 15:53
hij heeft van 200 vrouwen het schaamhaar op zijn kop laten transplanteren..
Eigenlijk zouden we de PvdD preventief moeten ruimen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar al die propagandafilmpjes van die politieke partijen zijn tenenkrommend. Ik zag er vandaag eentje van de PvdD.
Lieten ze kinderen allerlei propaganda oplezen onder het motto 'kinderlijk eenvoudig' oid.
In 1974 speelden ze 0-0 tegen de Zweden op het WK.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef golfer het volgende:
Rep en Van Hanegem
Over de EK-kwalificatiewedstrijd Zweden - Nederland
Tijl bedoel je gisteren? Ja hij maakte mij ook wel enthousiast, volgens mij zit ik wel in de doelgroep die hij bedoelt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef tong80 het volgende:
TijsErg mooi hoe ie het duidelijk maakt.
Leers. Need no words.
Beter dan Leers gisteren lijkt me.quote:
Gelukkig nodigen Milow uit om de politieke situatie in België te bespreken.quote:
Tja. Triest inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelukkig nodigen Milow uit om de politieke situatie in België te bespreken.
Ik mag dan ook hopen dat ze Marco Borsato morgen uitnodigen om een stevige analyse over de stijgende zorgkosten te maken.
Lekker zeiken is toch leuk? Je denkt dat men alleen maar hier in dit topic komt om amateur-journalisten Pauper & Witteman de hele dag een complimentendouche te geven?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:40 schreef thettes het volgende:
Wat zijn jullie ongelooflijk negatief zeg. Gisteren was gewoon een degelijke uitzending, vanavond zijn de gasten ook echt niet meer of minder interessant dan pakweg vier jaar geleden. Mirjam Sterk zien falen heb ik nu al zin in bijvoorbeeld.
Of is pberends gewoon ongewoon actief in dit topic geworden ten opzichte van een paar seizoenen geleden? En lijkt het hier daarom constant zo zeikerig?
(overigens bedoel ik dit niet als persoonlijke aanval hoor, het is misschien wat harder geformuleerd dan wat ik bedoel te zeggen)
Niet betweterig, ze lijdt aan beginnend Alzheimer...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:53 schreef Jac0bus het volgende:
Ah de CDA-milf komt vanavond? Betweterig takkewijf maar wel aardig om te zien.
En dat moet dan Minister worden als Donner naar RvS gaat en Leers naar BiZaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet betweterig, ze lijdt aan beginnend Alzheimer...
Hopen dat ze niet aan de pgb hoeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet betweterig, ze lijdt aan beginnend Alzheimer...
Hij heeft er in ieder geval genoeg de vernieling in geholpen toen-ie zat te slapen bij TEG.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:28 schreef pberends het volgende:
Ik mag dan ook hopen dat ze Marco Borsato morgen uitnodigen om een stevige analyse over de stijgende zorgkosten te maken.
Helaas is ze uit de kast gekomen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef StephanL het volgende:
Monique Samuel is wel de moeite waard
Ja wel jammer van dat pittige kapselquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze een beroemdheid is gewordenZiet er niet meer uit.
Dat lijkt me Sterkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:09 schreef Nober het volgende:
Kijk aan, Wilders was niet tevreden over Leers dus nu mag Sterk het proberen... wie zit er morgen? Donner?
Bah wat een bingo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Gadverdamme dit standaard politieke riedeltje![]()
Ik heb er geen woord van kunnen volgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Gadverdamme dit standaard politieke riedeltje![]()
dat heb ik vaker met cda'ers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik heb er geen woord van kunnen volgen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:15 schreef dawg het volgende:
[..]
dat heb ik vaker met cda'ers. politici
Juist niet,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wát een demagoog, die Mirjam Sterk
U bent zuur zeg. Ik vind het een prachtige vrouw om te zien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:21 schreef alors het volgende:
wat een ouwelijk wijf is zij geworden, qua uiterlijk dan, innerlijk was ze het natuurlijk al lang.
gmtaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Jac0bus het volgende:
Boohhh lekker ding links achter die Rep, vanaf de camera gezien.
Jouw klankkleuren kloppen ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
U bent zuur zeg. Ik vind het een prachtige vrouw om te zien.
Dat zegt meer over jou dan over haarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Je laat je wel erg kennen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over haar
tijdens de algemene beschouwingen zat ze best nog strak in haar jurkje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:21 schreef alors het volgende:
wat een ouwelijk wijf is zij geworden, qua uiterlijk dan, innerlijk was ze het natuurlijk al lang.
Vrouwen die kritiek op het uiterlijk van andere vrouwen leveren...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
tijdens de algemene beschouwingen zat ze best nog strak in haar jurkje.
Jij kreeg een strak onderbroekje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ohja op fok mogen alleen mannen andere mannen (Arie Boomsma) afzeikenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:28 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Vrouwen die kritiek op het uiterlijk van andere vrouwen leveren...
Mij hoor je niks negatiefs over Arie zeggen, althans niet over zijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
ohja op fok mogen alleen mannen andere mannen (Arie Boomsma) afzeiken
het scheelt ook niet veel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ze praten tegen Van Hanegem alsof hij dement is
Nou dan ben je dus de enige.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Is toch ook zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:30 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ok, ik heb toch een hekel aan delen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:32 schreef dawg het volgende:
[..]
het ging me om alors haar relaas over 'ouwelijk wijf', en dat vond ik dus wel meevallen tijdens de ab.
Die kwamen ook uit Bas van der Vlies.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er komen lieve klanken uit als ze lacht.
Komt door z'n maagdenvliesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kwamen ook uit Bas van der Vlies.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Hoe noem je een koptische christen uit Heliopolis? Een heli-kopter
hehe
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Hoe noem je een koptische christen uit Heliopolis? Een heli-kopter
hehe
Bron?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef Kenju het volgende:
Hoezo zijn Christenen zijn geen Egyptenaren, net als dat allochtonen geen Nederlanders zijn. Aldus de PVV-redenatie.
PVV programma, PVV adepten, uitspraken in de media, etc,. etc. Lijstjes te over. Gewoon dezelfde redenatie. PVV-ers, kutmarokkanen, en Koptenaanvallende moslims in Egypte. Hetzelfde laken een pak, maar dan vanuit een eigen o zo trotse etniciteit.quote:
Een link? Eentje is genoeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
PVV programma, PVV adepten, uitspraken in de media, etc,. etc. Lijstjes te over. Gewoon dezelfde redenatie. PVV-ers, kutmarokkanen, en Koptenaanvallende moslims in Egypte. Hetzelfde laken een pak, maar dan vanuit een eigen o zo trotse etniciteit.
Welke 200?quote:
http://www.watwilwilders.nl/index.htmlquote:
Het enige waar ik om vraag is een link of een quote waaruit blijkt dat de PVV allochtonen geen Nederlanders noemt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
http://www.watwilwilders.nl/index.html
Hier heb je een hele hoop links.
Kijk verder eens op de pagina van Peter R. de Vries en de reacties nav zijn bezoek aan om. DWDD toen zij zich tegen de PVV uitsprak. Als je alleen naar die reacties kijkt, en iemand had je verteld dat het Marokkanen waren tegen Wilders, had je het ook geloofd door alle scheldpartijen, taal- en stijlfouten en gebrek aan interpunctie, totdat je kijkt waar het werkelijk over gaat....
En check gewoon hoeveel mensen het over 'Nederlanders' enerzijds en 'allochtonen' anderzijds hebben. Kun jij wel lekker je hoofd in het zand steken en heel naïef denken dat een flink deel van Nederland (inclusief jij) geen ruk weet van de maatschappij en de actualiteit, maar dit maakt het helaas niet minder waar voor je.
Hoeveel honderd wil je er hebben? En dit zijn dan nog gedateerde:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:42 schreef UncleDolan het volgende:
Het enige waar ik om vraag is een link of een quote waaruit blijkt dat de PVV allochtonen geen Nederlanders noemt.
Ik zie het niet hoor, quote hier dan eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel honderd wil je er hebben? En dit zijn dan nog gedateerde:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/100lolquotes.pdf
De dag dat Mirjam Sterk in mijn straat woon, verhuis ik...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
De 200 van Pauw.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welke 200?
Heb ik weer onder een tegel gelegen?
Niet gekeken trouwens, ik pak misschien een herhaling.
Het opnemen voor de PVVquote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:13 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik zie het niet hoor, quote hier dan eens.
Huur gewoon een PVV-kamerlid in om door de brievenbus te plassen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De dag dat Mirjam Sterk in mijn straat woon, verhuis ik...
PVV wil mensen die twee paspoorten hebben hun Nederlanderschap afpakken na een misdaad. Dus voila: PVV noemt (bepaalde) allochtonen geen Nederlanders meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:13 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik zie het niet hoor, quote hier dan eens.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:21 schreef Wrijfhout het volgende:
Wow, ligt het aan dat kapsel of zijn die oren echt zo groot
Blijft ook verbijsterend waarom ze opeens deze twee oude lullen uitnodigen. Zogenaamd om over de EK-kwalificatiereeks te praten, maar na een paar minuten houden ze er al over op. Dan grijpen ze zogenaamd weer terug naar het roemrijke verleden van Rep en Van Hanegem en gaan ze weer oude koeien uit de sloot halen. Ja, leuk, wat is daar het nut vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Dat is niet hetzelfde als alle allochtonen geen Nederlanders noemen. Sterker nog, het bevestigd juist het Nederlanderschap van (criminele) allochtonen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:14 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
PVV wil mensen die twee paspoorten hebben hun Nederlanderschap afpakken na een misdaad. Dus voila: PVV noemt (bepaalde) allochtonen geen Nederlanders meer.
Nou nee. Want voor de oorspronkelijke Nederlanders geldt een dergelijke maatregel niet. Het verschil tussen oorspronkelijke Nederlanders en allochtonen wordt overigens nog vaker gemaakt. Door de PVV zelf en haar aanhang, op een manier alsof die meer rechten hebben dan de allochtonen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:17 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als alle allochtonen geen Nederlanders noemen. Sterker nog, het bevestigd juist het Nederlanderschap van (criminele) allochtonen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:56 schreef tong80 het volgende:
Waar had die belgische omhooggevallen zanger het over ? Geen helden in België ?
Hergé, Jacques Brell, Arno Hintjes, Eddy Wally, Stephan Evers, Jacky Icxs, Eddy Merckxs, Lambiek, Raymond Ceulemans, Kamagurka, Herr Seele, Jean Marie Pfaff, Manneke Pis, Fabiola, Marc van Uijterhoeven, DeUs, Raymond van het Groenenwoud, Front 242, Armand Pien, Wil Tura, Werchter, Pukkelpop, Herman Schuermans etc.......
Die vent is terecht geëmigreerd naar Nederland. Geen aanwinst, want wij weten onze helden wel te waarderen.
Berry van Aerle
Pukkelpop en Werchter, goeie gasten inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:56 schreef tong80 het volgende:
Hergé, Jacques Brell, Arno Hintjes, Eddy Wally, Stephan Evers, Jacky Icxs, Eddy Merckxs, Lambiek, Raymond Ceulemans, Kamagurka, Herr Seele, Jean Marie Pfaff, Manneke Pis, Fabiola, Marc van Uijterhoeven, DeUs, Raymond van het Groenenwoud, Front 242, Armand Pien, Wil Tura, Werchter, Pukkelpop, Herman Schuermans etc.......
Die vent is terecht geëmigreerd naar Nederland. Geen aanwinst, want wij weten onze helden wel te waarderen.
Berry van Aerle
Ik niet, maar allochtonen zijn natuurlijk geen Nederlanders. Want dan waren het wel autochtonen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:03 schreef TUFKAL het volgende:
Het opnemen voor de PVVHet is maar waar je je energie in wil stoppen.
quote:Het woord allochtoon betekent letterlijk "van een ander land" (Oudgrieks: ἀλλος=ander, vreemd; en χθων=aarde, land). Tegenover het begrip allochtoon staat de term autochtoon, dat letterlijk "uit hetzelfde land" betekent.
Eddy 'Waterboarding at Guantanamo Bay, fun fun fun" Wally.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:56 schreef tong80 het volgende:
Berry van Aerle
Je hoeft niet uit Nederland te komen om een Nederlander te zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik niet, maar allochtonen zijn natuurlijk geen Nederlanders. Want dan waren het wel autochtonen.
[..]
Da's niet de eerste keer dan.quote:
Same here, ik ben de wereld redden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef Cynix ® het volgende:
1.
2.![]()
3.![]()
* Cynix ® gaat wat nuttigers doen.
Als je Wikipedia voor dit soort zaken raadpleegt is dat opzichzelf al een zwaktebod. Maar de interpretatie je aan de definitie van wikipedia geeft klopt ook niet. Een allochtoon kan toch uit hetzelfde land komen als een autochtoon?quote:
Ik heb geen zin om het te hebben over wat PVV stemmers zeggen. Ik ben zelf niet de meest typische PVV stemmer. En wat je zegt zou allemaal best waar kunnen zijn, maar daar hadden we het niet over. We hadden het puur over het feit dat de PVV allochtonen niet als Nederlander zou zien. Wat ik bestrijd. Ik ben nog geen quote tegen gekomen waar Wilders of een andere PVVer zegt dat allochtonen geen Nederlanders zijn. Marokkaanse allochtonen worden gezien als Marokkaanse Nederlanders. Niet als buitenlanders.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nou nee. Want voor de oorspronkelijke Nederlanders geldt een dergelijke maatregel niet. Het verschil tussen oorspronkelijke Nederlanders en allochtonen wordt overigens nog vaker gemaakt. Door de PVV zelf en haar aanhang, op een manier alsof die meer rechten hebben dan de allochtonen.
En als je bijv. hier kijkt naar de redenaties in de comments zie je dat het verschil onder de aanhang wel degelijk gemaakt wordt. Wilders doet er ook alles aan om dit idee in stand te houden, aangezien hij zich nimmer positief uitspreekt voor een specifieke allochtone niet-moslim groep die net zo goed last hebben van de Islam (volgens de redenatie van WIlders dat de Islam een probleem is dan). Hij doet er alles aan om die suggestie dat hij er voor de Nederlanders is, en niet voor de allochtonen (het verschil tussen de verschillende allochtonen wordt sowieso amper gemaakt), in stand te houden.
Ik heb het je al gegeven in dit topic.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het te hebben over wat PVV stemmers zeggen. Ik ben zelf niet de meest typische PVV stemmer. En wat je zegt zou allemaal best waar kunnen zijn, maar daar hadden we het niet over. We hadden het puur over het feit dat de PVV allochtonen niet als Nederlander zou zien. Wat ik bestrijd. Ik ben nog geen quote tegen gekomen waar Wilders of een andere PVVer zegt dat allochtonen geen Nederlanders zijn. Marokkaanse allochtonen worden gezien als Marokkaanse Nederlanders. Niet als buitenlanders.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Hartstikke leuk, nog iemand die aan beginnend Alzheimer lijdt...
Oh, ik was al bang dat het iemand bij het volle verstand was geweest die dat vermeldde.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Die uitspraak is niet van mij, ik heb het geleend van een PVV'er...
http://www.henkeningrid.org/quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die uitspraak is niet van mij, ik heb het geleend van een PVV'er...
Toch verwoordt mijn kwalificatie mijn enorme teleurstelling in de politiek.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, ik was al bang dat het iemand bij het volle verstand was geweest die dat vermeldde.
Sla trouwens alweer over vanavond.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt niemand vergeten.quote:
Dat staat toch ook in het artikel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als je Wikipedia voor dit soort zaken raadpleegt is dat opzichzelf al een zwaktebod. Maar de interpretatie je aan de definitie van wikipedia geeft klopt ook niet. Een allochtoon kan toch uit hetzelfde land komen als een autochtoon?
En de definitie van het woord 'Nederlander' gaat sowieso op voor iedereen met een Nederlands paspoort.
Overigens is dat hele wikipedia artikel onzin. Het heeft niets te maken met 'uit hetzelfde land' komen. Die hele landenfactor zit in de originele term niet verwerkt. In een woordenboek zou je als originele definitie iets vinden als 'van elders afkomstig'. Mensen uit Amsterdam die in Brabant kwamen wonen werden in de jaren '60 ook allochtoon genoemd.
De definitie die tegenwoordig aangehouden wordt is dat iemand allochtoon is wanneer één van de ouders uit het buitenland afkomstig is. Dat is de officiële hedendaagse definitie. Dit is wel aan verandering onderhevig. Derde generatie Marokkanen lijken immers eveneens een flinke probleemgroep te vormen, en sowieso wordt de term 'derde generatie allochtoon' vaker gebruikt. Ik vermoed dat men het begrip dus verder gaat oprekken.
Maar goed, de tegenspraak van UncleDolan omtrent de stelling van Kenju is bij deze wel gefalsifieerd, door die eerste opmerking van Cynix ®.
Sowieso natuurlijk onzin om te denken dat de PVV het idee van die tweedeling niet moedwillig suggereert en stand houd bij haar achterban. Net als dat ze moedwillig niet komen aan de beschouwing van wat het begrip precies inhoud en bijv. de niet-probleemgroepen eruit filteren. Allemaal te moeilijk en daarmee electoraal niet in functie van de populistische boodschap.
Ik heb de kunst stickers besteldquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt niemand vergeten.
Henk en Ingrid
Die vind ik dan nog wel mooi.
Misdragen is wel een understatement. Je moet het dan wel erg bont maken. Deze mensen zijn naast Nederlander ook bijv Marokkaan. Dus OOK Nederlander.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Ik heb het je al gegeven in dit topic.
Autochtonen die zich misdragen blijven Nederlanders, allochtonen die zich misdragen zijn opeens geen Nederlander meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |