Willem is een zure opa geworden die zegt dat vroeger alles beter was...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:27 schreef Lagrinta het volgende:
Van Hanegem gedraagt zich weer eens als een debiel. Voetbal is veel fysieker geworden. Betere trainingsmethoden, betere voeding enzovoort.
En deze man was nog niet zo heel lang geleden nog trainer. Als hij nou 30 jaar onder een steen had gelegen zou ik me voor kunnen stellen dat hij het niveau van tegenwoordig onderschat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:27 schreef Lagrinta het volgende:
Van Hanegem gedraagt zich weer eens als een debiel. Voetbal is veel fysieker geworden. Betere trainingsmethoden, betere voeding enzovoort.
Ja, z'n extra large plaszak showen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Jeroen haar vanavond wel meeneemt.
Als trainert vond ik hem nou ook niet zo indrukwekkend. Zittend te observeren in een hoek van de dug out.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:32 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
En deze man was nog niet zo heel lang geleden nog trainer. Als hij nou 30 jaar onder een steen had gelegen zou ik me voor kunnen stellen dat hij het niveau van tegenwoordig onderschat.
Een hoofddoekje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
Jeroen wil eigenlijk weten wat ze in bed draagt...
Om zijn nieuwe montuur te showen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:40 schreef Karina het volgende:
Ik kom er net in, waarom zit Willem van Hanegem er?
Die valt niet zo op, onder zijn krullen.quote:
Rep wil ik nog wel een keertje zienquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dinsdag zitten Peppi en Kokki er weer.
Over de wedstrijd van vanavond? Mmm heeft hij toch wat anders gezien dan ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:51 schreef Specularium het volgende:
Zei die nou echt schitterende voetbalwedstrijd?
Rep begon met dat ze niet slecht hebben gespeeld. Van Hanegem zei dat Rep te aardig was en het gewoon slecht was. Witteman eindigt met een sarcastische opmerking over de goede wedstrijd en kijkt dan naar Willem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Over de wedstrijd van vanavond? Mmm heeft hij toch wat anders gezien dan ik.
Witteman weet niet eens dat er lucht in een bal zit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Rep begon met dat ze niet slecht hebben gespeeld. Van Hanegem zei dat Rep te aardig was en het gewoon slecht was. Witteman eindigt met een sarcastische opmerking over de goede wedstrijd en kijkt dan naar Willem.
Bij mij niet. Voornamelijk iets anders. Bij jou is het allemaal weer (gebakken) lucht?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:07 schreef tong80 het volgende:
Witteman weet niet eens dat er lucht in een bal zit.
Een bankenman die meer verstand van voetbalvelden schijnt te hebben dan De Krommequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:02 schreef tong80 het volgende:
Zet de TV aan en zie de kromme en goud haantjeHeb ik veel gemist ?
Ik ben benieuwd of Derksen hier maandag nog wat over gaat zeggen, want Willem zat echt ongelooflijk uit z'n nek te lullen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een bankenman die meer verstand van voetbalvelden schijnt te hebben dan De Kromme
En ook nog:quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Gerd Leers
Migratie is volgens de CDA-minister te veel in een negatief daglicht komen te staan.
Lex Runderkamp
NOS-journalist gaat reizend door het Midden-Oosten verslag doen.
Tijl Beckand
Comedian met een groot hart voor klassieke muziek brengt eigen cd uit.
Ikquote:
Hij kan het een beetje weten, hij komt uit Limburg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Gerd Leers gaat zeggen dat het best een mooie ervaring is om uitgezet te worden naar Angola
Hij was wel de slechtste van de Lama's. Op Sara Kroos na natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:46 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat programma van hem is in ieder geval oprecht heb ik het idee, ben dus wel benieuwd.
Op de woonboot van Jeroen denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Waar is dat mokkel die op de tafel danste
Zeldzaam.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:18 schreef MilaNL het volgende:
Mooi toch dat Tijl eens niet grappig probeert te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |