Omdat het een sekte is. Zowel Apple als de VARA.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:21 schreef DrDentz het volgende:
waarom probeert de publieke omroep mij te hersenspoelen tot een apple-fanboy
Nee denk het niet hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef BasEnAad het volgende:
Moeten we trouwens nu medelijden krijgen met huisartsen?
Ze is VVDquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:35 schreef tong80 het volgende:
Mijn god wat word ik kwaad door zo'n CDA kuthoer.
Het gaat helemaal niet over het salaris van de huisartsen.
Daar protesteren ze helemaal niet voor.
Dit kut kabinet breekt gewoon de voorzieningen af voor de mensen die het nodig hebben.
Slacht dat mens eens
VVDquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:35 schreef tong80 het volgende:
Dit kut kabinet breekt gewoon de voorzieningen af voor de mensen die het nodig hebben.
Slacht dat mens eens
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef BasEnAad het volgende:
Moeten we trouwens nu medelijden krijgen met huisartsen?
Maakt niet uit ... Ik ga gewoon lekker in Spanje een huisje kopen en dan gratis laten verzorgenquote:
Bij de PvdA zijn ze al verdeeld over onverdoofd slachten... kans is klein dat iemand gelooft dat de PvdA iets aan criminele Marokkanen zou doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:42 schreef tong80 het volgende:
Ze breken GVD alles af en Nederland kijkt toe.
Job Cohen moet gewoon zeggen dat ie Marokkanen aan gaat pakken en dan winnen ze 10 zetels.
Heb je eigenlijk wel geluisterd? De uitgaven aan de huisartsenzorg zijn in tien jaar tijd verdubbeld, de lonen met 50 tot 70 procent gestegen. Het is aannemelijk dat er door die fors gestegen uitgaven in de laatste jaren veel meer geld uitgegeven wordt dan nodig. Want waarom zou je op de kosten letten als de geldkraan openstaat? En denk je werkelijk dat die artsen in zulke grote getale aan het demonstreren zijn omdat ze wakker liggen om jou en mij? De kans is groter dat ze bang zijn dat ze straks nog maar twee keer per jaar op wintersportvakantie kunnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:35 schreef tong80 het volgende:
Slacht dat mens eens
Doe toch niet zo simpel. Job Cohen zou inderdaad alles zo laten als het was, zonder te bezuinigen. Dat klinkt allemaal erg leuk, ware het niet dat je geen geld uit kunt geven dat je niet hebt. Dus er MOET bezuinigd worden, daar zijn nagenoeg alle economen het wel over eens. Als we bakken met geld uit blijven geven dat er niet is, waar de PvdA inderdaad erg goed in zou zijn, dan gaan we Griekenland achterna.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:42 schreef tong80 het volgende:
Ze breken GVD alles af en Nederland kijkt toe.
Job Cohen moet gewoon zeggen dat ie Marokkanen aan gaat pakken en dan winnen ze 10 zetels.
De PVV stemmers zullen zich pas over een paar jaar realiseren dat ze tegen hun eigen portemonaie hebben gestemd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef Durnstic het volgende:
En Job Cohen die zegt dat hij Marokkanen aan gaat pakken, is zoiets als Wilders die zegt dat hij zich tot de islam gaat bekeren.
Zelfde aflevering als met die Ndchar (of hoe hij ook alweer heet)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
wanneer was die aflevering met ivo niehe?
Een van de meest stompzinnige posts van de maand. Sowieso dat gehuil over de PvdA en Cohen omtrent Marokkanen. Hij staat er juist om bekend dat hij dit in Amsterdam wel gedaan heeft, op een goede manier. Dat hele thee-drinkerij-gejank is zo achterhaald. En Marcouch is eveneens een PvdA-geluid dat zich voor hard aanpakken uitspreekt. Dat gelul van de rechtse partijen horen we al 10 jaar aan, maar het lijkt alleen maar erger te worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:52 schreef Durnstic het volgende:
Doe toch niet zo simpel. Job Cohen zou inderdaad alles zo laten als het was, zonder te bezuinigen. Dat klinkt allemaal erg leuk, ware het niet dat je geen geld uit kunt geven dat je niet hebt. Dus er MOET bezuinigd worden, daar zijn nagenoeg alle economen het wel over eens. Als we bakken met geld uit blijven geven dat er niet is, waar de PvdA inderdaad erg goed in zou zijn, dan gaan we Griekenland achterna.
En Job Cohen die zegt dat hij Marokkanen aan gaat pakken, is zoiets als Wilders die zegt dat hij zich tot de islam gaat bekeren.
Een van de meest stompzinnige posts van de maand.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef Kenju het volgende:
Hij staat er juist om bekend dat hij dit in Amsterdam wel gedaan heeft, op een goede manier. Dat hele thee-drinkerij-gejank is zo achterhaald.
Een van de meest stompzinnige posts van de maand.quote:De PvdA wordt gewoon groot gemaakt door de PVV, aangezien mensen die niets met de PVV hebben, stemmen op de PvdA omdat ze weten dat die partij de verkiezingen kan winnen en sowieso de PVV eruit zou laten.
Wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
De PvdA wordt gewoon groot gemaakt door de PVV, aangezien mensen die niets met de PVV hebben, stemmen op de PvdA omdat ze weten dat die partij de verkiezingen kan winnen en sowieso de PVV eruit zou laten.
Wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef Kenju het volgende:
En inderdaad kun je geen geld uitgeven dat er niet is. Maar snap je wel waar je het over hebt?Als er geen geld zou zijn, zou de staat failliet zijn. Het is wel degelijk geld, en je kan kiezen voor investeren of bezuinigen. Welke het juiste is, kun je over discussiëren.
Nou dat gaat hem qua tempo en duidelijke antwoorden niet worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Van Hanegem en Rep
Oud-internationals over de EK-kwalificatiewedstrijd Nederland-Moldavië.
Die leegt z'n zak meestal na de uitzending.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:07 schreef Specularium het volgende:
Zou Jeroen weleens een plaszak hebben meegenomen naar zijn woonboot?
Willem is een zure opa geworden die zegt dat vroeger alles beter was...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:27 schreef Lagrinta het volgende:
Van Hanegem gedraagt zich weer eens als een debiel. Voetbal is veel fysieker geworden. Betere trainingsmethoden, betere voeding enzovoort.
En deze man was nog niet zo heel lang geleden nog trainer. Als hij nou 30 jaar onder een steen had gelegen zou ik me voor kunnen stellen dat hij het niveau van tegenwoordig onderschat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:27 schreef Lagrinta het volgende:
Van Hanegem gedraagt zich weer eens als een debiel. Voetbal is veel fysieker geworden. Betere trainingsmethoden, betere voeding enzovoort.
Ja, z'n extra large plaszak showen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Jeroen haar vanavond wel meeneemt.
Als trainert vond ik hem nou ook niet zo indrukwekkend. Zittend te observeren in een hoek van de dug out.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:32 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
En deze man was nog niet zo heel lang geleden nog trainer. Als hij nou 30 jaar onder een steen had gelegen zou ik me voor kunnen stellen dat hij het niveau van tegenwoordig onderschat.
Een hoofddoekje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
Jeroen wil eigenlijk weten wat ze in bed draagt...
Om zijn nieuwe montuur te showen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:40 schreef Karina het volgende:
Ik kom er net in, waarom zit Willem van Hanegem er?
Die valt niet zo op, onder zijn krullen.quote:
Rep wil ik nog wel een keertje zienquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dinsdag zitten Peppi en Kokki er weer.
Over de wedstrijd van vanavond? Mmm heeft hij toch wat anders gezien dan ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:51 schreef Specularium het volgende:
Zei die nou echt schitterende voetbalwedstrijd?
Rep begon met dat ze niet slecht hebben gespeeld. Van Hanegem zei dat Rep te aardig was en het gewoon slecht was. Witteman eindigt met een sarcastische opmerking over de goede wedstrijd en kijkt dan naar Willem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Over de wedstrijd van vanavond? Mmm heeft hij toch wat anders gezien dan ik.
Witteman weet niet eens dat er lucht in een bal zit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Rep begon met dat ze niet slecht hebben gespeeld. Van Hanegem zei dat Rep te aardig was en het gewoon slecht was. Witteman eindigt met een sarcastische opmerking over de goede wedstrijd en kijkt dan naar Willem.
Bij mij niet. Voornamelijk iets anders. Bij jou is het allemaal weer (gebakken) lucht?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:07 schreef tong80 het volgende:
Witteman weet niet eens dat er lucht in een bal zit.
Een bankenman die meer verstand van voetbalvelden schijnt te hebben dan De Krommequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:02 schreef tong80 het volgende:
Zet de TV aan en zie de kromme en goud haantjeHeb ik veel gemist ?
Ik ben benieuwd of Derksen hier maandag nog wat over gaat zeggen, want Willem zat echt ongelooflijk uit z'n nek te lullen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een bankenman die meer verstand van voetbalvelden schijnt te hebben dan De Kromme
En ook nog:quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Gerd Leers
Migratie is volgens de CDA-minister te veel in een negatief daglicht komen te staan.
Lex Runderkamp
NOS-journalist gaat reizend door het Midden-Oosten verslag doen.
Tijl Beckand
Comedian met een groot hart voor klassieke muziek brengt eigen cd uit.
Ikquote:
Hij kan het een beetje weten, hij komt uit Limburg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Gerd Leers gaat zeggen dat het best een mooie ervaring is om uitgezet te worden naar Angola
Hij was wel de slechtste van de Lama's. Op Sara Kroos na natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:46 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat programma van hem is in ieder geval oprecht heb ik het idee, ben dus wel benieuwd.
Op de woonboot van Jeroen denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Waar is dat mokkel die op de tafel danste
Zeldzaam.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:18 schreef MilaNL het volgende:
Mooi toch dat Tijl eens niet grappig probeert te doen.
Nee, dat was Arie. Op Sara Kroos na natuurlijk, dat wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij was wel de slechtste van de Lama's. Op Sara Kroos na natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |