Hij was wel de slechtste van de Lama's. Op Sara Kroos na natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:46 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat programma van hem is in ieder geval oprecht heb ik het idee, ben dus wel benieuwd.
Op de woonboot van Jeroen denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Waar is dat mokkel die op de tafel danste
Zeldzaam.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:18 schreef MilaNL het volgende:
Mooi toch dat Tijl eens niet grappig probeert te doen.
Nee, dat was Arie. Op Sara Kroos na natuurlijk, dat wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij was wel de slechtste van de Lama's. Op Sara Kroos na natuurlijk.
Je hebt gelijk. Op de een of andere manier had ik die al uit mijn systeem verwerkt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dat was Arie. Op Sara Kroos na natuurlijk, dat wel.
Past totaal niet bij hem.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een lastige taak heeft die man toch ..
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
Wilders zwaarbeveiligd voor een moskee terwijl je de scheldende moslimkinderen op de achtergrond hoort
Waar staat dat filmpje online?
Ik zag m op tv en wist niet wat ik zagquote:
Pleit voor Leers, moet ik zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:31 schreef Toad het volgende:
Best raar. Een minister die uit zich zelf een soort mea culpa doet: sorry dat mijn interview tot misverstanden kan leiden. Terwijl de interviewers niet eens daarom hebben 'gevraagd'.
Je citeert je grote blonde leider verkeerd, spreekbuis-buikpop van hem. Hij twitterde vanavond: Arabische Winter en geen Herfst.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:05 schreef Durnstic het volgende:
Goh, het heeft even geduurd maar ook bij P&W komen ze erachter dat de 'Arabische Lente' een 'Arabische Herfst' wordt. Mensen die dat in januari al voorspelden werden nog weggehoond.
Die zag ik ook ja, vlak voor het 6 uur journaal. Vreselijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar al die propagandafilmpjes van die politieke partijen zijn tenenkrommend. Ik zag er vandaag eentje van de PvdD.
Lieten ze kinderen allerlei propaganda oplezen onder het motto 'kinderlijk eenvoudig' oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |