Nee, dat was Arie. Op Sara Kroos na natuurlijk, dat wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij was wel de slechtste van de Lama's. Op Sara Kroos na natuurlijk.
Je hebt gelijk. Op de een of andere manier had ik die al uit mijn systeem verwerkt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dat was Arie. Op Sara Kroos na natuurlijk, dat wel.
Past totaal niet bij hem.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een lastige taak heeft die man toch ..
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
Wilders zwaarbeveiligd voor een moskee terwijl je de scheldende moslimkinderen op de achtergrond hoort
Waar staat dat filmpje online?
Ik zag m op tv en wist niet wat ik zagquote:
Pleit voor Leers, moet ik zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:31 schreef Toad het volgende:
Best raar. Een minister die uit zich zelf een soort mea culpa doet: sorry dat mijn interview tot misverstanden kan leiden. Terwijl de interviewers niet eens daarom hebben 'gevraagd'.
Je citeert je grote blonde leider verkeerd, spreekbuis-buikpop van hem. Hij twitterde vanavond: Arabische Winter en geen Herfst.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:05 schreef Durnstic het volgende:
Goh, het heeft even geduurd maar ook bij P&W komen ze erachter dat de 'Arabische Lente' een 'Arabische Herfst' wordt. Mensen die dat in januari al voorspelden werden nog weggehoond.
Die zag ik ook ja, vlak voor het 6 uur journaal. Vreselijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar al die propagandafilmpjes van die politieke partijen zijn tenenkrommend. Ik zag er vandaag eentje van de PvdD.
Lieten ze kinderen allerlei propaganda oplezen onder het motto 'kinderlijk eenvoudig' oid.
Komt misschien doordat je van politici gewend bent dat ze zichzelf altijd proberen te drukken en alles wat krom is altijd recht proberen te praten. Ook als iedereen weet dat ze liegen dat ze barsten. Ik vind het wel chique dat Leers zich als gewoon feilbaar mens opstelt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Het doet behoorlijk gekunsteld aan eigenlijk. Niemand die er om vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |