Dat zegt ie toch niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Denken dat de muzieksoort die je zelf waardeert door iedereen moet worden gewaardeerd.
Hij zei dat iedereen iets van de drug moet innemen en dat iedereen zich dan beter zou voelen...quote:
Danny Vera is net te hoog gegrepen voor hemquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Tijl is bij VI geflopt, maar dit doet hij netjes.
quote:Johnny Rep en Willem van Hanegem
Over Zweden - Nederland
Dat je überhaupt nog kijkt. Je bent altijd alleen maar negatief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
De redding van de euro, en P&W besteden er maar liefst 7 minuten aan. Hulde voor deze journalisten! Maar liefst minder dan 1/7 van de totale uitzendtijd besteden ze aan 1 onderwerp. De klassieke bullshit van Tijl Beckand is natuurlijk interessanter dan de redding van een monetaire unie.
Pauw & Witteman.
Grappig dat zegt dat ik alleen negatief ben. Ik geef zat complimenten aan sommige tv-uitzendingen, maar schijnbaar leest negatieveling golfer deze comments nooitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog kijkt. Je bent altijd alleen maar negatief.
Waarom doe je het jezelf dan aan om toch naar dat, volgens jou, slechte programma te kijken.
quote:Sanoma-fan
Tue 04 Oct 2011 om 15:53
hij heeft van 200 vrouwen het schaamhaar op zijn kop laten transplanteren..
Eigenlijk zouden we de PvdD preventief moeten ruimen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar al die propagandafilmpjes van die politieke partijen zijn tenenkrommend. Ik zag er vandaag eentje van de PvdD.
Lieten ze kinderen allerlei propaganda oplezen onder het motto 'kinderlijk eenvoudig' oid.
In 1974 speelden ze 0-0 tegen de Zweden op het WK.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef golfer het volgende:
Rep en Van Hanegem
Over de EK-kwalificatiewedstrijd Zweden - Nederland
Tijl bedoel je gisteren? Ja hij maakte mij ook wel enthousiast, volgens mij zit ik wel in de doelgroep die hij bedoelt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef tong80 het volgende:
TijsErg mooi hoe ie het duidelijk maakt.
Leers. Need no words.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |