Tja. Triest inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelukkig nodigen Milow uit om de politieke situatie in België te bespreken.
Ik mag dan ook hopen dat ze Marco Borsato morgen uitnodigen om een stevige analyse over de stijgende zorgkosten te maken.
Lekker zeiken is toch leuk? Je denkt dat men alleen maar hier in dit topic komt om amateur-journalisten Pauper & Witteman de hele dag een complimentendouche te geven?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:40 schreef thettes het volgende:
Wat zijn jullie ongelooflijk negatief zeg. Gisteren was gewoon een degelijke uitzending, vanavond zijn de gasten ook echt niet meer of minder interessant dan pakweg vier jaar geleden. Mirjam Sterk zien falen heb ik nu al zin in bijvoorbeeld.
Of is pberends gewoon ongewoon actief in dit topic geworden ten opzichte van een paar seizoenen geleden? En lijkt het hier daarom constant zo zeikerig?
(overigens bedoel ik dit niet als persoonlijke aanval hoor, het is misschien wat harder geformuleerd dan wat ik bedoel te zeggen)
Niet betweterig, ze lijdt aan beginnend Alzheimer...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:53 schreef Jac0bus het volgende:
Ah de CDA-milf komt vanavond? Betweterig takkewijf maar wel aardig om te zien.
En dat moet dan Minister worden als Donner naar RvS gaat en Leers naar BiZaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet betweterig, ze lijdt aan beginnend Alzheimer...
Hopen dat ze niet aan de pgb hoeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet betweterig, ze lijdt aan beginnend Alzheimer...
Hij heeft er in ieder geval genoeg de vernieling in geholpen toen-ie zat te slapen bij TEG.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:28 schreef pberends het volgende:
Ik mag dan ook hopen dat ze Marco Borsato morgen uitnodigen om een stevige analyse over de stijgende zorgkosten te maken.
Helaas is ze uit de kast gekomen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef StephanL het volgende:
Monique Samuel is wel de moeite waard
Ja wel jammer van dat pittige kapselquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze een beroemdheid is gewordenZiet er niet meer uit.
Dat lijkt me Sterkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:09 schreef Nober het volgende:
Kijk aan, Wilders was niet tevreden over Leers dus nu mag Sterk het proberen... wie zit er morgen? Donner?
Bah wat een bingo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Gadverdamme dit standaard politieke riedeltje![]()
Ik heb er geen woord van kunnen volgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Gadverdamme dit standaard politieke riedeltje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |