Mag je eigenlijk geen brood van Sonja?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:58 schreef Purdey het volgende:
Precies een kilo kwijt sinds maandag!![]()
I'm back in the zone! Sonja heeft weer geholpen om me op het pad te krijgen, en ik heb weer inzicht in wat ik beter wel/niet kan eten. Ik miste alleen het brood enorm. Ontbijten met 1 cracker is gewoon m'n ding niet. Net 'gewoon' 2 boterhammen op, dat geeft veel meer voldoening.
Sonja is soms ook wel een beetje gekquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:18 schreef Purdey het volgende:
Nee toch Sjeen?! (Dus ik ben geen veelvraat, thank God!)
Soms schrijft ze weleens brood voor Sarabi, maar niet vaak. 9 van de 10 keer zijn het crackers, of een cracker in combinatie met een muesli/krentenbol, of yoghurt met fruit.
Van de week moest ik ontbijten met 1 cracker, en mocht ik met de lunch 2 crackers
Ik heb bij Sonja altijd gedacht dat zij verwachtte dat mensen zouden 'zondigen' en dus een stuk vlaai op het werk van de jarige collega zouden nemen en 's avond sop de bank toch dat handje chips niet konden weerstaat etc. Want als je de energetische waarde van haar menu's narekent zitten er dagen met 800 (!!!) kcal tussen en meestal ligt het rond de 1000. Vind je het gek dat je daar op afvalt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Sonja is soms ook wel een beetje gek
Goed dat je naar je lichaam luistert
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben... en dat is dan dus ook precies waarom het zo vaak mis gaat op zijn Sonja's. Je moet niet rekenen op snaaibuien, je moet juist die snaaibuien uitbannen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb bij Sonja altijd gedacht dat zij verwachtte dat mensen zouden 'zondigen' en dus een stuk vlaai op het werk van de jarige collega zouden nemen en 's avond sop de bank toch dat handje chips niet konden weerstaat etc. Want als je de energetische waarde van haar menu's narekent zitten er dagen met 800 (!!!) kcal tussen en meestal ligt het rond de 1000. Vind je het gek dat je daar op afvalt.
Klinkt nog best logischquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb bij Sonja altijd gedacht dat zij verwachtte dat mensen zouden 'zondigen' en dus een stuk vlaai op het werk van de jarige collega zouden nemen en 's avond sop de bank toch dat handje chips niet konden weerstaat etc. Want als je de energetische waarde van haar menu's narekent zitten er dagen met 800 (!!!) kcal tussen en meestal ligt het rond de 1000. Vind je het gek dat je daar op afvalt.
Ik vries alleen groenten in die ik nog ga verwarmen, geen idee dus of het lekker genoeg is voor salade. Deze paprika landt zeer waarschijnlijk in chili of goulashquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sjeen, ik las van de week dat je paprika in hebt gevroren. Hoe lekker is dat nog na ontdooien? Ik schat zelf in dat het niet lekker genoeg is om ontdooit en rauw door een saladete di
Ik ga morgen ook maar eens een lading paprika halen. Hij is eindelijk eens goedkoop dit seizoen. Voor tomatensoep heb ik helaas geen tijd en bonen koop ik sowieso altijd al diepgevroren dus ik ga niet zo groot inslaan als jij!quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vries alleen groenten in die ik nog ga verwarmen, geen idee dus of het lekker genoeg is voor salade. Deze paprika landt zeer waarschijnlijk in chili of goulash
Goed om te weten, doe ik dat de volgende keer dat ik haal ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:51 schreef RandomMoron het volgende:
gember in plakjes snijden werkt prima
Klopt, dit heeft ze zelfs een keer verteld. Dat ze express niet veel opgeeft, omdat ze ook wel weet dat mensen een extra koekje of iets nemen. Maar ik vind niet dat je daar automatisch van uit mag gaan. Volgens mij is zij ook officieel niet eens voedingsdeskundige, heeft ze alleen een curus voedingsleer bij het LOI gedaan. Teminste, zoiets herinner ik me.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Twee verjaardagen, een trouwerij en een bqq. Ik wil het er niet over hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:35 schreef Sarabi het volgende:
Hoe gaat het met iedereen dit weekend?
Vanavond staat er weer een les Evy op het programma
Een erg gezellig weekend dus?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Twee verjaardagen, een trouwerij en een bqq. Ik wil het er niet over hebben
Ja, wel heel gezellig inderdaad! Maar heel gezond is het allemaal nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een erg gezellig weekend dus?
Hier net een pizza dus het is echt weekend
Hoelang wacht je na het eten? Ik loop liever eerst hard en ga dan pas eten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:54 schreef Sarabi het volgende:
Gelukkig dat het nu weer beter gaat Sjeen!
Veel plezier met de groenten morgen hahaha.
Hardlopen was weer heerlijk
Alleen iets te snel na het eten gaan lopen, maarja klein detail
Ik vond dat echt lastig toen ik nog aan hardlopen deed. Voor het eten had ik vaak weer niet genoeg energie binnen om lekker te lopen en na het eten moest ik zeker anderhalf uur tot twee wachten omdat ik anders misselijk werd. Dus ik denk dat je even een paar keer moet proberen wat je prettig vindt.quote:Op zondag 25 september 2011 00:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoelang wacht je na het eten? Ik loop liever eerst hard en ga dan pas eten.
Vanavond les 1 gedaan en het viel me vies tegen
Een klein uurtje deze keer, normaal wil ik wel 2 uur wachten (maar had nu geen geduld en was bang dat ik het anders helemaal niet ging doen).quote:Op zondag 25 september 2011 00:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoelang wacht je na het eten? Ik loop liever eerst hard en ga dan pas eten.
Vanavond les 1 gedaan en het viel me vies tegen
Denk dat je dat met fietsen ook wel makkelijker kan doen.quote:Op zondag 25 september 2011 10:40 schreef Purdey het volgende:
Ik ga meestal direct na het eten naar boven om te fietsen, dus dan zit er ongeveer een kwartier/20 minuten tussen. Ik heb er geen 'last' van. Merk wel dat m'n eten wat sneller zakt.
Hier zijn dingen echt te groot en stiekem baal ik daar van. Tuurlijk is het een goed teken, maar ik ben toe aan een nieuwe wintergarderobe en heb daar geen geld en geen tijd voor... *bahbah*quote:Op zondag 25 september 2011 13:00 schreef RandomMoron het volgende:
lekker!
ik pas ook weer in jurkjes die ik lang niet aandurfde, t-shirtjes die ik een lange tijd niet meer zonder vestje durfde te dragen!
Ik ben er zelf één aan het maken... tegen betaling ben ik bereid dat voor jou ook te doenquote:Op zondag 25 september 2011 18:50 schreef Barretje80 het volgende:
1. het was te warm
2. mijn borsten zijn te groot
3. winterjassen maken me NOG dikker
quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben er zelf één aan het maken... tegen betaling ben ik bereid dat voor jou ook te doenMaaruhm, ik ben niet goedkoop.
*Serieus: van hele toffe groen/bruin/zwarte wolvilt, in ongeveer dit: Maar dan XL en winterig model*
Xx!
Toen kreeg je de waarschuwing dat het geen realistisch doel zou zijn, hoe kijk je daar nu tegenaan?quote:Op zondag 4 september 2011 11:12 schreef Barretje80 het volgende:
Stap 3.bewegen! het volgende beweeg schema staat in de planning:
m: 2 hr volleybal training
d: 45 min lopen op loopband op de sportschool (5% helling, 6 km/hr)
10 min buikspier oefeningen
50 min bodybalance-les
w: 1,5 hr yoga
d: 45 min lopen op loopband op de sportschool (5% helling, 6 km/hr)
10 min buikspier oefeningen
50 min bodybalance-les
v: volleybalwedstrijd
z: Squashen met mijn man
z: zumba op de sportschool
flink vol, maar denk dat ik de "rust" wel pak met de yoga en body balance
of het echt effectief afval-sporten is.. ik weet niet.. ik probeer een leuke mix te maken zodat niks echt gaat vervelen omdat ik ietst 5 dagen in de week zou doen
En jij wilt afvallen:squote:Op zaterdag 24 september 2011 21:25 schreef Purdey het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen vruchtenhagel, beker chocolademek light.
L: 2 volk pistolets met makreel uit blik, beker melk.
T: 2 pruimen, veel water.
D: Macaroni ham/kaas.
A: Advocaat met slagroom light
S: 30 minuten gefietst, 300 kcal.
Nee hoor, ik zit louter recreatief in het dieet topic. En jij bent op dieet? Of wil je gewoon aapjes kijken?quote:
Ik vind het persoonlijk te veel maar ik denk dat het wel redelijk normaal is hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:54 schreef Purdey het volgende:
Te grote lunch? 2 pistoletjes? Is dat veel?
Nee maar zometeen ga je hier nog mensen wijs maken dat macaroni met ham en kaas gezond is?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit louter recreatief in het dieet topic. En jij bent op dieet? Of wil je gewoon aapjes kijken?
Enniewee, m'n lijstje van vandaag ( Eventuele kritiek graag binnen 12 uur melden)
O: 2 boterhammen met 30+ kaas, beker optimel.
L: 2 pistoletjes met kipfilet, flesje smoothie, beker melk.
T: 2 pruimen, glas spa&fruit.
D: Gekookte andijvie, aardappels en een vega burger.
Straks lekker thee drinken. Niet gesport, hele dag hard gewerkt
Ik ga er vanuit dat dit wel bekend is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Nee maar zometeen ga je hier nog mensen wijs maken dat macaroni met ham en kaas gezond is?
Ja, jammer he? Aan de andere kant kun je straks als je op gewicht bent best een pistoletje eten als je verder gezond eet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:11 schreef Purdey het volgende:
Ik ben meer afhankelijk van meeneem spullen. Gelukkig wel een koelkast om dingen in op te bergen. Beter geen pistoletjes meer danwel balen, broodjes zijn altijd zo lekker
Heb je mij boven het bewuste lijstje zien zetten: 'Kijk eens jongens, hoe gezond ik vandaag gegeten heb! Echt een aanrader macaroni met ham&kaas, want dat is zo gezond!' Je hebt mij nooit zien beweren dat ik die dag goed gegeten heb. Maar denk je nu echt dat het mogelijk is om al-tijd strikt te zijn?! Iedereen hier, niemand uitgesloten zondigt weleens met taart, vette kaas, alcohol of weet ik wat. En als je uiteindelijk maar gewicht verliest, maakt het dus niks uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Nee maar zometeen ga je hier nog mensen wijs maken dat macaroni met ham en kaas gezond is?
Dat dus!quote:
Dat zeg ik toch helemaal niet :squote:Op woensdag 28 september 2011 10:01 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heb je mij boven het bewuste lijstje zien zetten: 'Kijk eens jongens, hoe gezond ik vandaag gegeten heb! Echt een aanrader macaroni met ham&kaas, want dat is zo gezond!' Je hebt mij nooit zien beweren dat ik die dag goed gegeten heb. Maar denk je nu echt dat het mogelijk is om al-tijd strikt te zijn?! Iedereen hier, niemand uitgesloten zondigt weleens met taart, vette kaas, alcohol of weet ik wat. En als je uiteindelijk maar gewicht verliest, maakt het dus niks uit.
Ik was vanmorgen weer een pond kwijt sinds maandag, dus het gaat best weer lekker.
Volgens de tandarts is het een prima tussendoortjequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef ChesterPerry het volgende:
Hoeveel mensen denken nu nog steeds dat kaas gezond is?
Dochter was mee boodschappen wezen doen en wilde ze zo graag weer eens......quote:Op donderdag 29 september 2011 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Hoe kwam het seasushi? en voor de volgende keer zorgen dat je het niet in huis hebt
Er voor zorgen dat ze iets in een 1 portie verpakking kiest, dan kom jij ook niet in de verleiding.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:06 schreef seasushi het volgende:
[..]
Dochter was mee boodschappen wezen doen en wilde ze zo graag weer eens......
nog geen ideequote:Op donderdag 29 september 2011 11:01 schreef Sarabi het volgende:
Wat zit er allemaal in de salade Barreltje?
Lekker. En gezond. Zelfs met roomboter. Vet is niet slecht. Alleen teveel vet.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:52 schreef Barreltje het volgende:
et voila , de salade:
[ afbeelding ]
sla dus, met ham, tomaatjes, wat radijs, wat paprika, wat selerie en wat feta.
vergezeld door 2 bruine boterhamen belegd met roomboter
en een haring
Ligt eraan wat je drinkt. Spa en Fruit en Rivella hebben amper suiker (al drink ik sowieso zelden fris) net als Crystal Clear. Mijn aanlenglimonade is light, daar zit geen toegevoegde suiker in, alleen natuurlijk suikers en het aantal kcal's is dan ook erg laag. Mijn sapje per dag drink ik vooral, omdat ik geen fruit eet (zelden tenminste) en toch m'n vitamine c wil binnenkrijgen en niet aan de pilletjes wil.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:28 schreef Silmarwen het volgende:
Aanleng limonade/sapjes/fris etc zitten echt barstesvol calorieen he. Toen ik zwangerschapsdiabetes had en naar een hypo dreigde, moest ik aanlenglimonade drinken of roosvicee. Zegt genoeg.
Beter dan al die suikermeuk en ze drinken bijvoorkeur water of thee dus dat scheeltquote:Op donderdag 29 september 2011 15:52 schreef Sjeen het volgende:
Dat komt mijn huis niet in... ik heb het niet zo op zoetstoffen voor mijn kind.
Ik heb liever dat ze met mate suikermeuk binnenkrijgt, eerlijk gezegd. Maar goed, ik ben van het principe liever genieten met mate dan veul naar binnenwerken van spul dat het net niet is... Hier zul je ook nooit light frisdrank, optimel of 30+ kaas vinden.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:57 schreef Muks het volgende:
[..]
Beter dan al die suikermeuk en ze drinken bijvoorkeur water of thee dus dat scheelt
Uhmz, dat van die light frisdrank en optimel snap ik nog, zoetstoffen enzo, maar 30+ kaas? Wat kan daar nou mis mee zijn? Het is gewoon kaas die van halfvolle melk gemaakt wordt in plaats van volle... Overigens vind ik "gewone" kaas altijd heel vettig en glibberig, heb 30+ altijd lekkerder gevonden, maar dat doet er niet toequote:Op donderdag 29 september 2011 23:13 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb liever dat ze met mate suikermeuk binnenkrijgt, eerlijk gezegd. Maar goed, ik ben van het principe liever genieten met mate dan veul naar binnenwerken van spul dat het net niet is... Hier zul je ook nooit light frisdrank, optimel of 30+ kaas vinden.
Ik (let op: puur een persoonlijke meningquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Uhmz, dat van die light frisdrank en optimel snap ik nog, zoetstoffen enzo, maar 30+ kaas? Wat kan daar nou mis mee zijn? Het is gewoon kaas die van halfvolle melk gemaakt wordt in plaats van volle... Overigens vind ik "gewone" kaas altijd heel vettig en glibberig, heb 30+ altijd lekkerder gevonden, maar dat doet er niet toe
Net ontbeten trouwens, 2 poptarts...
Xx
Oh, maar met je principe van liever lekker en met mate dan minder lekker en veel ben ik het helemaal eensquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik (let op: puur een persoonlijke mening) vind 30+ kaas geen kaas, maar plastic. En nogmaals, ik maak de keuze om liever een beetje te eten van iets dat ik echt lekker vind dan een boel van iets wat erop lijkt, maar in mijn ogen niet lekker is.
Ik vind het geen kaas, net zoals ik optimel geen vla vindquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oh, maar met je principe van liever lekker en met mate dan minder lekker en veel ben ik het helemaal eensalleen vroeg ik me af of er nog een reden achter zat, zoals bij de zoetstoffen, of dat je het gewoon niet zo lekker vindt...
![]()
Xx
Jups, verkopen ze veel bij Toko's enzo ook... ziet er soms verbluffend echt uit. Het is dus een soort "nepkip"quote:
Zo denk ik er nou ook over!quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:41 schreef Sjeen het volgende:
Ik (let op: puur een persoonlijke mening) vind 30+ kaas geen kaas, maar plastic. En nogmaals, ik maak de keuze om liever een beetje te eten van iets dat ik echt lekker vind dan een boel van iets wat erop lijkt, maar in mijn ogen niet lekker is.
Maar het ziet er dus uit als kipfilet? Ik stelde me echt een kip voor met poten enzo die eruit zag als zo'n rubberen speelgoedkipquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jups, verkopen ze veel bij Toko's enzo ook... ziet er soms verbluffend echt uit. Het is dus een soort "nepkip"
Xx
Ik ben ook van de Full Monty: Fritessaus, halvarine en demi-fraiche komt er ook niet in bij mij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou ook over!
Ik heb liever 1x in de week een boterham met 48+ kaas dan elke dag 30+ kaas.
Wat bizar, het heeft ook de vorm van een echte kipquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:14 schreef RandomMoron het volgende:
neeals een halve rubberen kip zeg maar, inclusief velletje. Alleen dan minder rubberig
[ afbeelding ]
bizar jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat bizar, het heeft ook de vorm van een echte kip
Dat is bizar eigenlijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:14 schreef RandomMoron het volgende:
neeals een halve rubberen kip zeg maar, inclusief velletje. Alleen dan minder rubberig
[ afbeelding ]
Niet per se, ik heb niks tegen het doden van dieren, maar vind het gewoon te slecht voor het milieu, die hele vleesindustrie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het raar! Als vegetariër heb je toch iets tegen het doden van dieren voor consumptie, maar dan moet het nepvlees er wel uitzien als een kip?
Elke keer vraag ik het me weer af en nu moet ik het toch vragen: waarom die 'xx' elke keer onder je posts?quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:15 schreef Tink89 het volgende:
Duur? Op de markt krijg ik een halve kilo 30+ komijnenkaas voor +- 4,- euro... vind ik niet duur.
Wat doe jij dan op je brood?
Xx
Haha, die Xx is gewoonte. Doe ik al jaren en is er ingesleten... waarom ik er ooit mee begonnen ben? Geen idee, was 17 ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:31 schreef m@x het volgende:
Elke keer vraag ik het me weer af en nu moet ik het toch vragen: waarom die 'xx' elke keer onder je posts?
Ik eet tomaat, kipfilet, rookvlees, een gekookt ei, sandwichspread, hutenkase, etc op brood. Genoeg keus zonder kaas hoor.
Ik had van de week ontzettende zin in oude geitenkaas. Hoppaaa 5 euro nog iets voor een pielig stukje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:15 schreef Tink89 het volgende:
Duur? Op de markt krijg ik een halve kilo 30+ komijnenkaas voor +- 4,- euro... vind ik niet duur.
Wat doe jij dan op je brood?
Xx
JE VERGEET WAT!!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Haha, die Xx is gewoonte. Doe ik al jaren en is er ingesleten... waarom ik er ooit mee begonnen ben? Geen idee, was 17 ofzo
En kipfilet en rookvlees vind ik duurder dan een stuk kaas, zeker omdat rookvlees toch wel 2 plakjes op een boterham vraagt, anders smaakt het naar niks. Gekookte eieren vind ik niet lekker, sandwichspread is verbazingwekkend vet en hutenkase is natuurlijk ook gewoon kaas
Mjah, ben druk bezig met Ierland-verhuizings-plannen, dus ga even snel verder!
Ik denk dat 20+ kaas en sandwichspread elkaar niet zo gek veel ontlopen qua vet. Ik ga niet bezuinigen op mijn eten. Zeker nu ik moet afvallen vind ik het belangrijk dat ik lekker eet. Anders ga ik dit nooit volhouden. Ik kook nu veel meer vers en winkel met een lijstje. Uiteindelijk scheelt het me zelfs geld want mijn mandje zit eigenlijk nooit meer vol met allerlei impulsaankopen. Ik hoef niet zo nodig alles wat me lekker lijkt meer te proberen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Haha, die Xx is gewoonte. Doe ik al jaren en is er ingesleten... waarom ik er ooit mee begonnen ben? Geen idee, was 17 ofzo
En kipfilet en rookvlees vind ik duurder dan een stuk kaas, zeker omdat rookvlees toch wel 2 plakjes op een boterham vraagt, anders smaakt het naar niks. Gekookte eieren vind ik niet lekker, sandwichspread is verbazingwekkend vet en hutenkase is natuurlijk ook gewoon kaas
Mjah, ben druk bezig met Ierland-verhuizings-plannen, dus ga even snel verder!
Oeps...quote:
Moet je nagaan hoeveel spierweefsel omgezet is in vet die afgelopen 4 maanden...quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:46 schreef Juicyhil het volgende:
Meer dan 4 maanden niet gesport, ongezond gegeten en alles. En ik weeg nog gewoon hetzelfde
Niet "ik wil het wel graag..." maar "Ik ga op dat en dat tijdstip, dit en dit aan sport doen". Concreet plannen (Implementatie Intentie heet dat eigenlijk) werkt veel beterquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:09 schreef Juicyhil het volgende:
Heel wat inderdaad. M'n vetpercentage was wel een paar procenten omhoog gegaan.
Vandaag dan weer eens een keer wezen fitnessen. Wil het wel weer graag gaan oppakken, maar dat zeg ik iedere keer.
Ik heb afslankthee gehad van de DA, snap waarom je daar van afvalt, kreeg er enorme maagklachten van... dan heb je geen honger meer.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:07 schreef Sjeen het volgende:
Planning voor vandaag:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie met koffiemelk
T - kleine appel en klein peer, thee
L - 4 sneden bruin, cervelaat, boterhamworst, thee
T - pure chocola of evergreen, thee
D - verse groentensoep, worstenbroodje/saucijzenbroodje
L - twee koekjes, koffie verkeerd
S - dozen uitpakken op kantoor en was wegwerken thuis
Geen ervaring met groene thee capsules, ik drink wel regelmatig groene thee. Brandnetelthee werkt vochtafdrijvend en kalium (zit schijnbaar veel in witlof) ook. Ik kan wel eens uitzoeken hier welke voedingssupplementen allemaal zouden moeten helpen bij afvallen, het zijn er nogal wat...
Ben inmiddels zelf wel met een multi voor vrouwen begonnen, vaak moe en last van gespleten nagels en haaruitval, dus waarschijnlijk toch wat meer B vitamientjes nodig. Slik nu twee van deze enorme pillenper dag:
[ afbeelding ]
Ja, dat zou kunnen, maar dit lag er in mijn koelkast vanmorgen helaasquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb afslankthee gehad van de DA, snap waarom je daar van afvalt, kreeg er enorme maagklachten van... dan heb je geen honger meer.
Over je lijstje Sjeen, vind je een worstenbroodje, twee koekjes, een evergreen en cervelaat en boterhamworst verstandig? Kun je niet de helft van je boterhammen met mager beleg doen? En je evergreen of chocolade vervangen door een stuk fruit?
Hier mijn lijstje:
O: 3 volkorenboterhammen, 1 kipfilet, 1 30+kaas, 1 20+-smeerkaas. Beker thee.
T: Twee hartige sultana's.
L: O, maar dan sap ipv thee.
T: Een bakje druiven (1/3 van zo'n supermarktbak).
D: Nog geen idee, denk dat het Oosterse wraps worden, met kipfilet, veel wokgroente en een komkommer voor erbij. Groot glas water.
T: Niks of een bakje yoghurt.
Xx
Ik heb van de week zowel bij de Hema als bij het Kruidvat staan kijken, maar zag door de potjes het bos niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:07 schreef Sjeen het volgende:
Geen ervaring met groene thee capsules, ik drink wel regelmatig groene thee. Brandnetelthee werkt vochtafdrijvend en kalium (zit schijnbaar veel in witlof) ook. Ik kan wel eens uitzoeken hier welke voedingssupplementen allemaal zouden moeten helpen bij afvallen, het zijn er nogal wat...
Ben inmiddels zelf wel met een multi voor vrouwen begonnen, vaak moe en last van gespleten nagels en haaruitval, dus waarschijnlijk toch wat meer B vitamientjes nodig. Slik nu twee van deze enorme pillenper dag:
[ afbeelding ]
Groene thee is lekkerder als je hem maakt met water dat al een beetje afgekoeld is (dus +- 75 graden ipv 100), staat meestal ook op het pakje, maar niemand leest dat ooitquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:50 schreef m@x het volgende:
Ik zoek vooral iets wat vochtafdrijvend werkt. Ik heb bij normale temperaturen al de neiging om vocht vast te houden, maar met dit weer zwel ik helemaal op tot formaat waterballon. Iemand nog tips? Groene thee of andere kruidentheetjes vind ik overigens niet te zuipen. Die vallen dus al af
ik in jouw chocoladequote:
Euh ja, die is opquote:
Jeeej voor de koekjes, jammer van het en-en bij de broodjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:39 schreef Sjeen het volgende:
D - verse groentensoep, worstenbroodje en saucijzenbroodje
L - twee koekjes, koffie verkeerd
je weegt iedere dag??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:09 schreef Purdey het volgende:
Je moet jezelf uithongeren Sjeen, dat helpt!
Ik was 8 ons kwijt sinds gisteren,
Ach, jullie weten ook dat ik dat zo niet bedoel. Op het originele lijstje stond "of de een, of de ander", dan ga ik ervan uit dat allebei niet zo verstandig was...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:09 schreef Purdey het volgende:
Je moet jezelf uithongeren Sjeen, dat helpt!
Doe ik ook... gewoonte, maar hanteer één weegmoment per week als richtpunt. Bij mij is dat het gewicht van de woensdagochtend.quote:
ik heb niet eens een weegschaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:13 schreef Sjeen het volgende:
Doe ik ook... gewoonte, maar hanteer één weegmoment per week als richtpunt. Bij mij is dat het gewicht van de woensdagochtend.
Zo ongeveer wel. Zeker op momenten dat ik erg m'n best doe heb ik het ook 'nodig'. Als ik niet zo netjes ben geweest, weeg ik me niet. Gemiddeld weeg ik me 4 á 5 keer per weekquote:
juist.. in combinatie met het dieet gaat dat niet zo handigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel. Zeker op momenten dat ik erg m'n best doe heb ik het ook 'nodig'. Als ik niet zo netjes ben geweest, weeg ik me niet. Gemiddeld weeg ik me 4 á 5 keer per week
Maar jij heb geen weegschaal? Hoe dat zo, in combinatie met een dieet?
Hoe dúrft ze. Belachelijk gewoon. En nog trakteren ook zeker? Wat 'n lef!quote:
jup..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hoe dúrft ze. Belachelijk gewoon. En nog trakteren ook zeker? Wat 'n lef!
Of ze zijn juist positief en trots op je dat je nu goed voor jezelf zorgtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup..
taart..
van de multivlaai..
en dan durf ik eigenlijk niet te zeggen dat ik geen taart neem omdat ik aan het lijnen ben, want dan hoor ik ze al denken.. "dat was wel een keer nodig jah! "
het zijn allemaal kerels..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Of ze zijn juist positief en trots op je dat je nu goed voor jezelf zorgt
Niet zo negatief denken joh en gewoon die vlaai niet in je gezicht stoppenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het zijn allemaal kerels..
wat denk je zelf??
jajajajquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet zo negatief denken joh en gewoon die vlaai niet in je gezicht stoppen
Je kunt ook gewoon zeggen dat je de creaties (de naam vlaai niet waardigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup..
taart..
van de multivlaai..
en dan durf ik eigenlijk niet te zeggen dat ik geen taart neem omdat ik aan het lijnen ben, want dan hoor ik ze al denken.. "dat was wel een keer nodig jah! "
ik ga er nog even op broedenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat je de creaties (de naam vlaai niet waardig) van multivlaai niet lekker vind, een volgende keer
Volgens mij gaat dat niet lukken.quote:
Ik mag zelf 2x per week een traktatie van mijn diëtiste, moet ook wel als je zo lang bezig bent want anders ga je het niet volhouden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je de traktaties niet wilt opgeven kan je het ook gewoon zeggen he
Maar ik neem aan niet 2x een stuk taart?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik mag zelf 2x per week een traktatie van mijn diëtiste, moet ook wel als je zo lang bezig bent want anders ga je het niet volhouden.
Nee, dat weer niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar ik neem aan niet 2x een stuk taart?
Ik wil zelf weer terug naar een schema zonder snoep/koek/snacks omdat dat voor mij het beste werkt, maar dat komt vooral omdat ik het eigenlijk ook niet lekker vind en alleen maar eet uit gewoonte
mja..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je de traktaties niet wilt opgeven kan je het ook gewoon zeggen he
Op het moment klink je inderdaad niet echt gemotiveerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja..
ik moet eerst maar weer eens fit genoeg zijn om daadwerkelijk te gaan dieeten
fit worden gaat beter met een heup en rug die het doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op het moment klink je inderdaad niet echt gemotiveerd
Maar fit worden gaat wel sneller met een gezonde levensstijl natuurlijk
Foute instellingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja..
ik moet eerst maar weer eens fit genoeg zijn om daadwerkelijk te gaan dieeten
en wat is dan WEL de goede instelling??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Foute instelling, ik zal nooit meer fit worden maar dieet al wel 1,5 jaar, gaat langzamer maar het gaat er wel af als je je inzet.
Waarom een excuus verzinnen? Ik heb het tot nu toe steeds bij mijn collega's gemeld en de reacties zijn bijna alleen maar positief. Laatst had er iemand zelfs speciaal voor mij druiven meegenomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:36 schreef Purdey het volgende:
Ik heb nooit traktaties van collega's, gelukkig. Maar als ik ze zou hebben, zou ik ze afslaan met een lullig excuus als zwak, ziek, misselijk en onderweg
* Barreltje neemt lekker een sinaasappel en een kiwi!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:47 schreef Sjeen het volgende:
Ok, vanavond geen koekje bij de koffie... Heb net een stukje vijgen noga gegeten en 4 mariakoekjes. Er liggen nog 4 nep princekoekjes in de koektrommel, maar die ga ik laten liggen
tsja..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Waarom een excuus verzinnen? Ik heb het tot nu toe steeds bij mijn collega's gemeld en de reacties zijn bijna alleen maar positief. Laatst had er iemand zelfs speciaal voor mij druiven meegenomen.
Foute instelling? Dat zijn volgens mij steeds de smoesjes om niet te starten (niet fit, verjaardag, maandag begin ik echt, etc). Geloof me, ik ken ze inmiddels allemaal aangezien ik ze ook jaren heb gebruikt
Gewoon beginnen en het geheel direct weer oppakken zodra je even van de rails loopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en wat is dan WEL de goede instelling??
die is wel errug cryptischquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon beginnen en het geheel direct weer oppakken zodra je even van de rails loopt.
Nee, hoor je begint gewoon met op je voeding te letten en te bewegen en als je wel eens teveel eet of te weinig beweegt volgens je eigen schema pak je de volgende dag gewoon weer het goede op dus niet denken "Ach, nu heb ik dat stukje taart op nu kan de rest van de taart ook wel naar binnen" maar gewoon de volgende dag weer je eigen gekozen regime aanhouden en je niet schuldig voelen om een stukje taart.quote:
okquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, hoor je begint gewoon met op je voeding te letten en te bewegen en als je wel eens teveel eet of te weinig beweegt volgens je eigen schema pak je de volgende dag gewoon weer het goede op dus niet denken "Ach, nu heb ik dat stukje taart op nu kan de rest van de taart ook wel naar binnen" maar gewoon de volgende dag weer je eigen gekozen regime aanhouden en je niet schuldig voelen om een stukje taart.
Ik verwijt helemaal niemand iets. Jij vraagt alleen wat een foute instelling is en ik geef aan wat dat volgens mij in het algemeen is. Dat was niet specifiek op jouw toegespitst. Ik had ook kunnen zeggen dat je die taart niet in je mik had moeten proppen om er vervolgens moeilijk bij te kijken. Je hebt het gedaan, punt. Geen spijt van hebben of smoesjes voor verzinnen. Gewoon zonder te piepen daarna de draad weer oppakken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja..
ik snap er niks meer van
eerst krijg ik het verwijt dat ik te weinig kcal eet, dan heb ik weer een foute instelling..
tuurlijk .. de chocolade van gister was niet nodig, maar toch ook wel![]()
volgens mij is er iet echt iets mis met mijn lijstjes hoor, het zijn over het algemeen gezonde levensstijl lijstjes lijkt me.. (al ben ik er ook van overtuigd dat je in een gezonde levensstijl ook best 1 koekje per dag mag)
sporten doe ik toch wel, en nu heb ik even een tijdelijke overbelasting..
waar ik het overigens WEL met mijn trainer over ga hebben![]()
merk dat het al een stuk beter gaat, dus ik ga er vanuit dat het volgende week allemaal weer WEL kan
in het verleden te vaak te snel weer gaan sporten.. dat werkt ook niet
ik zeg ook niet dat iemand me wat verwijt..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik verwijt helemaal niemand iets. Jij vraagt alleen wat een foute instelling is en ik geef aan wat dat volgens mij in het algemeen is. Dat was niet specifiek op jouw toegespitst. Ik had ook kunnen zeggen dat je die taart niet in je mik had moeten proppen om er vervolgens moeilijk bij te kijken. Je hebt het gedaan, punt. Geen spijt van hebben of smoesjes voor verzinnen. Gewoon zonder te piepen daarna de draad weer oppakken.
En lijstjes? Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat jij op je lijstje hebt staan. Het interesseert me ook niet zoveel. Ik post mijn eigen lijstjes hier niet eens meer omdat er altijd wel iemand is die gaat miepen over wat er wel of juist niet op staat.
Ik lees je post waarin je mij quote nog eens na en zie daar toch duidelijk de term 'verwijt' in staan. Maar goed, maakt verder niet uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat iemand me wat verwijt..
maar met die algemene termen kan ik zo weinig
was meer op zoek naar dingen die IK daadwerkelijk anders kan doen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ok
en pas dat nou eens toe op mijn lijstjes en instelling??
volgens mij heb ik best een goede instelling hoor
Ongeveer dat, trek je het niet te veel aan en trek je zeker niet de mening van collega's aan. Gewoon verder gaan waar je was en inderdaad wel of niet fit zijn maakt niet uit om toch af te vallen, ik ben niet fit en zal door lichamelijke kwalen ook nooit meer fit worden, bovendien ben ik 40+ en als wel iets demotiveerd om niet af te vallen is het 40+ zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik lees je post waarin je mij quote nog eens na en zie daar toch duidelijk de term 'verwijt' in staan. Maar goed, maakt verder niet uit.
Hier komt ie dan, een advies toegespitst op je instelling. Die taart had je niet hoeven nemen (en gebruik een mogelijke reactie van collega's niet als excuus) en dat stukje chocola van gisteren ook niet (en gebruik niet 'het was nodig' als reden om het goed te praten). Maar als je dan toch hebt gesnackt, ga er dan in godsnaam niet zielig over lopen doen. Take it like a man (ofzo). Pak gewoon de draad weer op. Dat kan namelijk ook als je niet fit bent. Je kan misschien iets minder hard sporten, maar dat heeft met je eetpatroon niks te maken.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:00 schreef Sjeen het volgende:
Ik kom even complimenten vissen
Heb net de snaaikast opgeruimd, dat moet eens in de zoveel tijd, alle over datum zooi eruit. En er waren nog vijf stuks after eight, die zielig in het doosje lagen te roepen 'eet mij, eet mij...'. En ik heb ze weggegooid
Dat vond ik ook echt shocking. Dat programma, niet de cassisquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:03 schreef BGTes het volgende:
Door het programma Obese krijg ik toch wel een beetje een schok.
* BGTes legt de Fanta Cassis weg
Lekker gevoel he? Die 100 is hier nu zover weg. Ik vind het gewoon een bizar idee dat dat getal ooit op mijn weegschaal stond.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoera voor Sjeen!
En ook voor M@X, Trovey en BarreltjeEn voor mezelf want ik heb gelukkig maar 1,5 over de 100 gewogen, vanochtend was het weer 99,1.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogal ja,ik heb veel psychische last gehad van mijn gewicht en een van de dingen die nog een beetje positief waren is dat het nooit 3 cijfers zijn geweest. Ik schrok me rot zondag en ben gelijk gisteren in actie gekomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Lekker gevoel he? Die 100 is hier nu zover weg. Ik vind het gewoon een bizar idee dat dat getal ooit op mijn weegschaal stond.
Ik heb het gisteren op rtlgemist.nl bekeken. Het is afgelopen zondagavond uitgezonden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef Perruche het volgende:
Ik lurk hier af en toe, maar waar hebben jullie dat programma gezien?
thanks!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren op rtlgemist.nl bekeken. Het is afgelopen zondagavond uitgezonden.
rtlgemist dus, bedankt!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef m@x het volgende:
Ik heb het gisteren op rtlgemist.nl bekeken. Het is afgelopen zondagavond uitgezonden.
Hoe groot ben jij? Want ik heb bij de H&M (bij de broeken) dan echt nog lang, lang, lang geen normale maat, ook al pas ik in ongeveer elke andere winkel in 42-44 van de broeken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vond over de 100 ook zo enorm shocking! 100!!!! Ik vond het echt bizar veel. En dan hoorde je allemaal vrouwen die 60 wogen. (en 20 cm kleiner) maar dat was niet tof.
Nu ben ik bijna onder de 90Ik ben echt zo blij daar mee.
Kon wel janken toen ik bij de H&M de "normale" maten aan kon ipv BiB selectie. Stond ik daar, met 2 broeken en tranen in mijn ogen.
Ja, maar dat verklaart wel... ik ben 1.70 en hoewel ik maar een kilo of 6 zwaarder ben dan jij, is m'n lichaamsvorm wel heel anders. Mijn grote 'probleem' met H&M is overigens vooral dat mijn borsten nergens inpassen. Heb wel van die standaard stretchtopjes *die iedereen heeft* voor onder een jasje enzo, en dat past wel gewoon prima, maar jasjes in die maat hoef ik niet te proberen. Broeken van de H&M vind ik altijd akelig krap en laag enzo, niet echt charmant, ook niet in hun maat 44/46quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:58 schreef Silmarwen het volgende:
1.82m En H&M loopt tot 44/46 in de gewone maten.
heheheh..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat verklaart wel... ik ben 1.70 en hoewel ik maar een kilo of 6 zwaarder ben dan jij, is m'n lichaamsvorm wel heel anders. Mijn grote 'probleem' met H&M is overigens vooral dat mijn borsten nergens inpassen. Heb wel van die standaard stretchtopjes *die iedereen heeft* voor onder een jasje enzo, en dat past wel gewoon prima, maar jasjes in die maat hoef ik niet te proberen. Broeken van de H&M vind ik altijd akelig krap en laag enzo, niet echt charmant, ook niet in hun maat 44/46Mjah, BiB is er gelukkig ook nog, die pasvorm is voor mij eigenlijk altijd wel prima...
Maar, supertof voor jou dat je er blij van wordt*echt, niet sarcastisch bedoeld*
Ik ken zoveel vrouwen met dat figuur, moi incluis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:49 schreef Barreltje het volgende:
heheheh..
volgens mij heb jij het zelfde figuur als ik
borsten en billen die niet passen, maar alles past wel in de taille
dat betekend dus altijd een verdwijnende taille...
Nou, mijn heupen zijn niet het probleem *seriously, mijn billen/benen/heupen zijn het enige lichaamsdeel waar ik echt blij mee ben*, maar mijn borsten wel... heb als jonger meisje dan ook jaren aan synchroonzwemmen gedaan en daar krijg je brede schouders vanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel past niet over mijn heupen en wat dan wel over mijn heupen past dat moet flink ingesnoerd worden anders zakt het van mijn kontBij taille/buik past er dan nog wel een tweede Isa bij.
Om over mijn grote borsten maar niet te sprekenIk heb van mijn werk een blouse maat 50
Want bij de maten er onder kreeg je mooie verwijde stof tussen de knoopsgaatjes in en dat stond eh, niet al te flateus. Met als gevolg dat mouwen en stof over mijn buik echt zo enorm ruim valt dat ik lijk te zwemmen in de blouse
Iedereen zegt ook altijd dat ik een te grote maat heb en dan zeg ik weer dat 1 maat kleiner niet kan ivm met mijn borsten.
Hehe, kan ook. Mijn moeder heeft in verhouding ook veel slankere benen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Denk niet dat het aan het fietsen ligt, SilIk fietste vroeger meer dan een uur per dag en ik heb dus geen slanke benen
Het zullen je genen wel gewoon zijn, dus toch de schuld van je ouders
En dat zandloperfiguur heb ik precies zo
Introductielessen van Les Mills zijn tofVeel plezier!
Hee, je omschrijft mijn figuurquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken zoveel vrouwen met dat figuur, moi incluis.
Heel veel past niet over mijn heupen en wat dan wel over mijn heupen past dat moet flink ingesnoerd worden anders zakt het van mijn kontBij taille/buik past er dan nog wel een tweede Isa bij.
Om over mijn grote borsten maar niet te sprekenIk heb van mijn werk een blouse maat 50
Want bij de maten er onder kreeg je mooie verwijde stof tussen de knoopsgaatjes in en dat stond eh, niet al te flateus. Met als gevolg dat mouwen en stof over mijn buik echt zo enorm ruim valt dat ik lijk te zwemmen in de blouse
Iedereen zegt ook altijd dat ik een te grote maat heb en dan zeg ik weer dat 1 maat kleiner niet kan ivm met mijn borsten.
Allebei een extra Isa in de taillequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:16 schreef Sjeen het volgende:
Hee, je omschrijft mijn figuurIn de gemiddelde broek die om mijn heupen/kont past, kan ik dochter in taille meenemen... Lang leve rokjes en jurkjes! Blouses draag ik zelden en als, dan met een hemdje eronder en de knoopjes los.
Ik typte eerst Isa, maar dat stond zo stom onder jouw post, vond ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allebei een extra Isa in de taille![]()
En ja, lang leve rokjes en jurkjes, daar ben ik juist vanwege mijn figuur ook dol op
Blouses koop ik nooit! Maar ja, op mijn werk moet ik dus een blouse aan. En dat hebben de slanke dames op mijn werk besloten. Het model van de blouse is overigens erg mooi (bij hun) want getailleerd. Maat 50 is niet getailleerd en heeft ruimte voor een flinke zwangere buik
Ik ben helemaal niet creatief of goed met een naaimachine, dus zelf zou ik dat al niet kunnen. En om er geld aan te spenderen vertik ik want dat ik er een beetje clownesk uitzie is niet mijn schuld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Sjeen het volgende:
Ik typte eerst Isa, maar dat stond zo stom onder jouw post, vond ik
Kun/mag je er niet wat aan vermaken? Wat coupenaden erin?
met jurkjes/rokjes heb ik het probleem dat m'n bovenbenen tegen elkaar aan schuren ..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik typte eerst Isa, maar dat stond zo stom onder jouw post, vond ik
Kun/mag je er niet wat aan vermaken? Wat coupenaden erin?
Nertsolie ftw en in de winter panty/maillotquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
met jurkjes/rokjes heb ik het probleem dat m'n bovenbenen tegen elkaar aan schuren ..
en om nou een wielrenner broekje onder een rokje aan te doen![]()
wat voor olie??quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nertsolie ftw en in de winter panty/maillot
Joh, er zijn ook gewoon panties/leggings zonder voetjes hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:30 schreef Silmarwen het volgende:
Ik draag vaak een legging onder een rok. Panties enzo pas ik vaak niet omdat mijn benen te lang zijn en dan blijft dat kruis zo halverwege mijn dijen steken. xD En om nou de voetjes door te knippen is ook zo suf!
quote:
Nee, het zorgt ervoor dat je huid heel zacht/aaibaar wordt. Ik gebruikte het tijdens 4Daagse lopen altijd om schuurplekken te voorkomen.quote:en is dat niet enorm smerig??
dan heb je van die plakkerige ( zweterige) benen??
iel
mja..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Joh, er zijn ook gewoon panties/leggings zonder voetjes heDie draag ik ook, heb ook lange benen *wel een enorm kort bovenlijf, is ook niks*
En over de schurende benen: hoe lelijk het ook is, ik draag in de zomer "lange" onderbroeken van Sloggi die tot net boven de knie komen over m'n gewone lingerie heen, als een soort broekje eigenlijk. Het werkt, voorkomt zweet/plakbenen en is ook nog eens heel handig op de fiets als het waait
Xx
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ja! Een broek voor mensen met heupen en een slankere taille en panties voor mensen die een maat boven de 44 hebben en langere benen! En getailleerde blousen voor vrouwen met cup D of meer!
Daar ligt toch zo te zien een hele markt voor open.
ik heb voor blousen geen "probleem..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ja! Een broek voor mensen met heupen en een slankere taille en panties voor mensen die een maat boven de 44 hebben en langere benen! En getailleerde blousen voor vrouwen met cup D of meer!
Daar ligt toch zo te zien een hele markt voor open.
Ja, die vrouwen zien er heel erg maatje meer uitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef Sjeen het volgende:
Van die site word ik een beetje verdrietig...
Ik zie vooral geen dames op de foto met 'een maatje groter'quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef Sjeen het volgende:
ik ook,quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef Sjeen het volgende:
kijk eens bij "jassen "quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zie vooral geen dames op de foto met 'een maatje groter'![]()
Ik zie alleen maar tentenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ook,
maar dan vooral omdat het echt mijn smaak niet is dat soort kleding
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind de groepslessen zo trainerafhankelijk. Daarom volg ik ze eigenlijk nooit meer. Verheug je je op een lekkere les waarbij je flink.gepusht wordt staat de zoutzakjuf ineens voor je neus...
Lieverds, ik bedoelde alleen de panties... de rest vind ik ook knudde :pquote:
Ow ja, van zo'n types die alleen maar wat staan voor te huppelen en niet kijk en of je het wel goed doet...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind de groepslessen zo trainerafhankelijk. Daarom volg ik ze eigenlijk nooit meer. Verheug je je op een lekkere les waarbij je flink.gepusht wordt staat de zoutzakjuf ineens voor je neus...
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik ga weer verder aan het werkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:58 schreef Tink89 het volgende:
Ga ik even naar de markt en dan paardrijden... enjoy!
ik las milieupronquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga aan spontane lichaamsbeweging doen... De was uitzoeken en een machine aanzetten, daarna zooi naar milieuperron brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |