abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 september 2011 @ 22:20:20 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102279668
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Riann

BrandX

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 27-09-2011 19:16:44 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_102280049
Goed bezig Sjeen *O*
Vriend lief zit hier aan een reep chocolade
pi_102289783
Goedemorgen!
:D

vanochtend WEER voor de wekker wakker geworden -O-

lijstje van vandaag:
O: ontbijt granen met vanille yoghurt
T: crunchy liga
L: Salade met bruin broodje
t: niks wsl, ben vanmiddag vrij en thuis is niets lekkers ;) ( of ik neem toch maar wel fruit mee van werk, nog even over nadenken :)
D: geeeen idee. feestje van werk van mijn man, dus maar eens kijken hoe we dat aan/in gaan passen :D

beweging: dansen vanavond op het feestje! :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_102289846
Veel plezier vanavond Barreltje!
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:58:44 #5
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102290561
Precies een kilo kwijt sinds maandag! *O*

I'm back in the zone! Sonja heeft weer geholpen om me op het pad te krijgen, en ik heb weer inzicht in wat ik beter wel/niet kan eten. Ik miste alleen het brood enorm. Ontbijten met 1 cracker is gewoon m'n ding niet. Net 'gewoon' 2 boterhammen op, dat geeft veel meer voldoening.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_102290719
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:58 schreef Purdey het volgende:
Precies een kilo kwijt sinds maandag! *O*

I'm back in the zone! Sonja heeft weer geholpen om me op het pad te krijgen, en ik heb weer inzicht in wat ik beter wel/niet kan eten. Ik miste alleen het brood enorm. Ontbijten met 1 cracker is gewoon m'n ding niet. Net 'gewoon' 2 boterhammen op, dat geeft veel meer voldoening.
Mag je eigenlijk geen brood van Sonja?
2 boterhammen als ontbijt klinkt goed :)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 september 2011 @ 10:07:44 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102290788
1 cracker is dan ook geen ontbijt Purdey ;)
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:18:53 #8
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102291062
Nee toch Sjeen?! (Dus ik ben geen veelvraat, thank God!)

Soms schrijft ze weleens brood voor Sarabi, maar niet vaak. 9 van de 10 keer zijn het crackers, of een cracker in combinatie met een muesli/krentenbol, of yoghurt met fruit.

Van de week moest ik ontbijten met 1 cracker, en mocht ik met de lunch 2 crackers ;(
pi_102291080
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:18 schreef Purdey het volgende:
Nee toch Sjeen?! (Dus ik ben geen veelvraat, thank God!)

Soms schrijft ze weleens brood voor Sarabi, maar niet vaak. 9 van de 10 keer zijn het crackers, of een cracker in combinatie met een muesli/krentenbol, of yoghurt met fruit.

Van de week moest ik ontbijten met 1 cracker, en mocht ik met de lunch 2 crackers ;(
Sonja is soms ook wel een beetje gek
Goed dat je naar je lichaam luistert :Y
pi_102291108
En daarom val je af van haar 'dieet': omdat het te weinig is.

Gewoon boterhammen eten, dus goed gedaan, en het maakt je zéker geen veelvraat! Lekkere grofvolkorenboterhammen, bijvoorbeeld! :9
Hier ga ik zo deeg kneden voor een volkorenbrood O+ hebben we vanmiddag lekker vers brood voor de lunch!
Ja doei.
pi_102291130
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:19 schreef Sarabi het volgende:

Sonja is soms ook wel een beetje gek
Goed dat je naar je lichaam luistert :Y
Ik heb bij Sonja altijd gedacht dat zij verwachtte dat mensen zouden 'zondigen' en dus een stuk vlaai op het werk van de jarige collega zouden nemen en 's avond sop de bank toch dat handje chips niet konden weerstaat etc. Want als je de energetische waarde van haar menu's narekent zitten er dagen met 800 (!!!) kcal tussen en meestal ligt het rond de 1000. Vind je het gek dat je daar op afvalt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 september 2011 @ 10:23:17 #12
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102291173
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb bij Sonja altijd gedacht dat zij verwachtte dat mensen zouden 'zondigen' en dus een stuk vlaai op het werk van de jarige collega zouden nemen en 's avond sop de bank toch dat handje chips niet konden weerstaat etc. Want als je de energetische waarde van haar menu's narekent zitten er dagen met 800 (!!!) kcal tussen en meestal ligt het rond de 1000. Vind je het gek dat je daar op afvalt.
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben... en dat is dan dus ook precies waarom het zo vaak mis gaat op zijn Sonja's. Je moet niet rekenen op snaaibuien, je moet juist die snaaibuien uitbannen.
pi_102291208
't Ziet hier blauw van de mensen!
Ja doei.
pi_102291237
quote:

[..]

Klinkt nog best logisch :D
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:25:23 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102291238
Goeiemorgen!

Ik heb heerlijk uitgeslapen en ben nu een uurtje uit bed. Heerlijk zelf gebakken geroosterd rozemarijn-brood ligt op mijn bordje en een glas sap staat ernaast. Vanmiddag lunchen bij V&D, maar ik zal een salade nemen en geen vadsig broodje :)

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_102295150
Sjeen, ik las van de week dat je paprika in hebt gevroren. Hoe lekker is dat nog na ontdooien? Ik schat zelf in dat het niet lekker genoeg is om ontdooit en rauw door een salade te doen maar wel lekker genoeg om te verwerken in een warme maaltijd. Klopt dat?
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 september 2011 @ 12:43:52 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102295192
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sjeen, ik las van de week dat je paprika in hebt gevroren. Hoe lekker is dat nog na ontdooien? Ik schat zelf in dat het niet lekker genoeg is om ontdooit en rauw door een saladete di
Ik vries alleen groenten in die ik nog ga verwarmen, geen idee dus of het lekker genoeg is voor salade. Deze paprika landt zeer waarschijnlijk in chili of goulash ;)
pi_102295338
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik vries alleen groenten in die ik nog ga verwarmen, geen idee dus of het lekker genoeg is voor salade. Deze paprika landt zeer waarschijnlijk in chili of goulash ;)
Ik ga morgen ook maar eens een lading paprika halen. Hij is eindelijk eens goedkoop dit seizoen. Voor tomatensoep heb ik helaas geen tijd en bonen koop ik sowieso altijd al diepgevroren dus ik ga niet zo groot inslaan als jij!
Spoilers!
pi_102295386
Ik zou als ik jou was dan gewoon reeds ingevroren paprika halen, is meestal nog goedkoper ook dan 'vers' halen en daarna invriezen.

Zelf heb ik ook altijd een zak liggen, en dat gaat dan bijvoorbeeld prima in een wokgerecht of pastasaus, maar als ik fajitas maak en echt goed gegrilde paprika's wil hebben dan haal ik nog steeds verse paprika's en grill ik die, want ontdooide paprika's grillen leidt tot smurrie ;(
Ja doei.
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:51:19 #20
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102295416
ik vries ook veel in, als je 't gaat verwerken is het meestal prima te doen. Behalve groentes die echt snotterig worden, zoals courgette, dat vind ik niet meer lekker.

ook kruiden vries ik in, gember in plakjes snijden werkt prima :)

o : tijgerbol met pindakaas
t : glas optimel met een sinaasappel
l : twee boterhammen met brie, honing en nootjes met daarbij snoeptomaatjes
t : iets fruitigs
d ; weet ik niet, want ik eet bij de ouders
pi_102295481
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:51 schreef RandomMoron het volgende:
gember in plakjes snijden werkt prima :)
Goed om te weten, doe ik dat de volgende keer dat ik haal ook ^O^

Hier koop ik voor gemiddeld £1 een kilozak spinazie/broccoli/bloemkool/boontjes/mais/paprika/etc. en heb dan ook de hele vriezer er vol mee liggen. Vlak voor 't koken even ontdooien door er gekookt water op te gooien en aan de slag maar :9
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 september 2011 @ 13:06:08 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102295879
Groenten verwerken is rustgevend voor mij...
pi_102295904
Dat heb ik dan weer met het kneden van deeg voor brood en pasta :')
Ja doei.
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:23:11 #24
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102296371
voor mij het bakken van taarten en koekjes :P dus dat doen we maar even niet,..
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:21:05 #25
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102307716
quote:

[..]

Klopt, dit heeft ze zelfs een keer verteld. Dat ze express niet veel opgeeft, omdat ze ook wel weet dat mensen een extra koekje of iets nemen. Maar ik vind niet dat je daar automatisch van uit mag gaan. Volgens mij is zij ook officieel niet eens voedingsdeskundige, heeft ze alleen een curus voedingsleer bij het LOI gedaan. Teminste, zoiets herinner ik me.

Lijstje van vandaag:

O: 2 waldkorn boterhammen met een dun laagje pindakaas, beker chocomelk light, beker water.
L: 2 droge meergranen pistoletjes, bakje ananas van 200 gram, 500 ml optimel.
T: Niks, geen pauzes meer gehad.
D: Witlof, aardappels, notenburger. Toe: Schaaltje luchtige vanille vla O+
A: Ik denk nog wat pruimen, bekers thee, water.
pi_102335612
Hoe gaat het met iedereen dit weekend?
Vanavond staat er weer een les Evy op het programma
pi_102336531
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:35 schreef Sarabi het volgende:
Hoe gaat het met iedereen dit weekend?
Vanavond staat er weer een les Evy op het programma
Twee verjaardagen, een trouwerij en een bqq. Ik wil het er niet over hebben :D
pi_102336826
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:15 schreef LieLie het volgende:

[..]

Twee verjaardagen, een trouwerij en een bqq. Ik wil het er niet over hebben :D
Een erg gezellig weekend dus? :D
Hier net een pizza dus het is echt weekend
  zaterdag 24 september 2011 @ 18:30:17 #29
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102336839
Ik ben ziekjes... een flinke verkoudheid opgelopen, waar ik normaal gesproken niet van wakker lig, maar heb het koud, alles zit dicht, m'n ogen tranen en ik heb vanavond de verjaardag van mijn beste vriendin.

Over mijn eetgewoontes van dit weekend wil ik het niet hebben. Soms moet/mag zo'n weekend er tussendoor, anders hou ik het niet vol. Heb er wel flink buikpijn van gehad, dus heb er iig van geleerd...

Xx!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_102336875
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Een erg gezellig weekend dus? :D
Hier net een pizza dus het is echt weekend
Ja, wel heel gezellig inderdaad! Maar heel gezond is het allemaal niet ;)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 24 september 2011 @ 19:01:56 #31
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102337551
Vanmiddag in bed gelegen met migraine, gelukkig ver weg nu... Net geroosterde tomatensoep gegeten en poffertjes (helemaal zelfgemaakt, met boekweitmeel en gist enzo) erg lekker!

Morgen de streekmarkt op, gewichtheffen met groenten :P Maar nu eerst languit op de bank...
pi_102339051
Gelukkig dat het nu weer beter gaat Sjeen!
Veel plezier met de groenten morgen hahaha.

Hardlopen was weer heerlijk *O*
Alleen iets te snel na het eten gaan lopen, maarja klein detail
  zaterdag 24 september 2011 @ 21:25:38 #33
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102341610
Lijstje:

O: 2 boterhammen vruchtenhagel, beker chocolademek light.
L: 2 volk pistolets met makreel uit blik, beker melk.
T: 2 pruimen, veel water.
D: Macaroni ham/kaas.
A: Advocaat met slagroom light
S: 30 minuten gefietst, 300 kcal.
pi_102348609
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:54 schreef Sarabi het volgende:
Gelukkig dat het nu weer beter gaat Sjeen!
Veel plezier met de groenten morgen hahaha.

Hardlopen was weer heerlijk *O*
Alleen iets te snel na het eten gaan lopen, maarja klein detail
Hoelang wacht je na het eten? Ik loop liever eerst hard en ga dan pas eten.
Vanavond les 1 gedaan en het viel me vies tegen :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_102353400
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 00:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond dat echt lastig toen ik nog aan hardlopen deed. Voor het eten had ik vaak weer niet genoeg energie binnen om lekker te lopen en na het eten moest ik zeker anderhalf uur tot twee wachten omdat ik anders misselijk werd. Dus ik denk dat je even een paar keer moet proberen wat je prettig vindt.
pi_102353952
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 00:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een klein uurtje deze keer, normaal wil ik wel 2 uur wachten (maar had nu geen geduld en was bang dat ik het anders helemaal niet ging doen).
Voor het eten lopen is fijner maar toen knorde mijn maag al te hard.

Goed dat je les 1 gelopen hebt *O*
Van de nieuwe Evy? Dan is morgen precies dezelfde les en zal het vast alweer beter gaan
  zondag 25 september 2011 @ 10:40:06 #37
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102354044
Ik ga meestal direct na het eten naar boven om te fietsen, dus dan zit er ongeveer een kwartier/20 minuten tussen. Ik heb er geen 'last' van. Merk wel dat m'n eten wat sneller zakt.
pi_102354099
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 10:40 schreef Purdey het volgende:
Ik ga meestal direct na het eten naar boven om te fietsen, dus dan zit er ongeveer een kwartier/20 minuten tussen. Ik heb er geen 'last' van. Merk wel dat m'n eten wat sneller zakt.
Denk dat je dat met fietsen ook wel makkelijker kan doen.
Hardlopen met een volle maag is echt niet prettig.
pi_102355971
hier gaat het redelijk :P

het feestje op vrijdag was erg leuk.. erg veel gedanst en daarmee redelijk mijn rug in puin gedraait.. (:o jah dat kan :P ) het diner was prima te doen, veel kleine hapjes, zalm lollie, sashimi van tonijn, parelhoen taartje, vis op spinazie, biefstukje met wat aardappelpuree, bosvruchten met een roomtoefje en een bananen schuimpje.. de late night burger en patatjes heb ik overgeslagen :D

gister ontbeten met ontbijtgranen en yoghurt, en 2 boterhammen met pindakaas gesmeerd voor onderweg :) Daarna meteen naar volleybal wedstrijd waar ik na 2 sets merkte dat het met mijn rug niet helemaal meer ging. half setje eruit en toch weer verder gespeeld.. tot en met de 5e set :@ gister middag in bed gestort en er niet meer uit gegaan .. ManLief wilde chinees bestellen en ik vond het allemaal wel goed :P ook hier een echt weekend dus.. vanavond de rest opeten :D

Zometeen eens uit bed. proberen de pijn aan m'n rug er uit te shoppen O-) :D
vooral veel lopen dus... en eens boodschappen doen want de kast is weer eens leeg :P

vandaag verder niet sporten :N

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 25 september 2011 @ 12:49:27 #40
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102357075
voor mij was gister niet een al te best dagje :P
heb bij m'n ouders gelogeerd, en die doen altijd erg hun best om me te verwennen met alles wat ik lekker vind :P

Vandaag ook niet een super-dagje, maar dat is omdat ik me echt niet lekker voel.

anyhow, het weer is iig lekker :)
  zondag 25 september 2011 @ 12:56:52 #41
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_102357275
Iedereen is lekker aan het weekenden lees ik :D

Ik ben gisteren met een vriendin wezen shoppen. Er gaat een wereld voor me open qua kleding. Ik kan gewoon weer heel veel zomaar uit de rekken trekken en dan past het nog ook :D Eten was gisteren niet super, maar ook niet zo heel erg slecht. We hebben zelf sushi gemaakt en daarna de kroeg in. Veel rosé en veel gedanst. Nu even lekker ontbrakken in het zonnetje.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 25 september 2011 @ 13:00:14 #42
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102357393
lekker!

ik pas ook weer in jurkjes die ik lang niet aandurfde, t-shirtjes die ik een lange tijd niet meer zonder vestje durfde te dragen!
  zondag 25 september 2011 @ 18:39:05 #43
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102368451
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:00 schreef RandomMoron het volgende:
lekker!

ik pas ook weer in jurkjes die ik lang niet aandurfde, t-shirtjes die ik een lange tijd niet meer zonder vestje durfde te dragen!
Hier zijn dingen echt te groot en stiekem baal ik daar van. Tuurlijk is het een goed teken, maar ik ben toe aan een nieuwe wintergarderobe en heb daar geen geld en geen tijd voor... *bahbah*

Overigens beetje raar weekend gehad, maar volgens de weegschaal wel afgevallen. Vanaf morgen komt het regime er weer in, dan is de regelmaat weer terug!

Xx
  Licht Ontvlambaar zondag 25 september 2011 @ 18:47:40 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102368712
Veel te veel wijn... :')
pi_102368779
het sjoppen naar een winterjas was vandaag weer dramatisch -O-

1. het was te warm :P
2. mijn borsten zijn te groot
3. winterjassen maken me NOG dikker :{

bleeeghh..
nog maar even doorbikkelen dan ofzo .. -O-

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_102370350
Niet zo negatief joh
Het ligt niet aan jou, je hebt gewoon de juiste jas nog niet gevonden
  zondag 25 september 2011 @ 19:41:56 #47
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102370863
Ik ben ook altijd anti winterjas :')
Ik blijf het liefste zo lang mogelijk doorlopen in m'n tussenjasje. Ik heb ook altijd het idee een gebouw opzich te zijn in een winterjas ;)

Lijstje van vandaag, en voor het weekend ben ik bést tevreden!

O: 2 pruimen, 2 bekers water.
T: Een reepje ontbijtkoek 30% minder suiker, half glas chocomelk light.
L: 2 boterhammen dun met pindakaas, kapje met een klein beetje vlokken. Beker melk.
T: 3 rijstewafels, glas cola zero.
D: Vega mihoen met véél roerbakgroenten, véél champignons en een schepje satésaus light (Wat ik overigens niemand aan zal raden, wat is dát smerig zeg! :X Wat doet 36% tomatenpuree in satésaus?!)

Net 300 kcal verfietst. I'm like a proud mamma O+
  zondag 25 september 2011 @ 20:00:57 #48
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102371572
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2011 18:50 schreef Barretje80 het volgende:

1. het was te warm :P
2. mijn borsten zijn te groot
3. winterjassen maken me NOG dikker :{

Ik ben er zelf één aan het maken... tegen betaling ben ik bereid dat voor jou ook te doen :) Maaruhm, ik ben niet goedkoop.

*Serieus: van hele toffe groen/bruin/zwarte wolvilt, in ongeveer dit: Maar dan XL en winterig model*

Xx!
  zondag 25 september 2011 @ 20:01:20 #49
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102371593
Oh! En zonder de riem! :)

Xx
pi_102378424
Nice! Zo'n soort jas ga ik van de week ook proberen te scoren. Lekker goedkoop bij V&D. Ga niet investeren in een dure jas als ik toch ga afvallen.
Spoilers!
pi_102380466
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ben er zelf één aan het maken... tegen betaling ben ik bereid dat voor jou ook te doen :) Maaruhm, ik ben niet goedkoop.

*Serieus: van hele toffe groen/bruin/zwarte wolvilt, in ongeveer dit: Maar dan XL en winterig model*

Xx!
:D

mja.. ik ben enorm in dubio :P
ik heb nu zo'n model tussen jas, maar dan met een dubbele rij knopen..
en ni komt mijn linker borst altijd tussen 2 knopen door zetten :P

verder weet ik nog niet of ik wolvit wil, of toch liever iets van een waterdicht materiaal :D

iets sportiefs ( ala bench) of iets netjes..

arrghh.. winterjassen zijn al lastig genoeg zonder de XL component :D

maandag 26 september 2011 @ 11:33:41 #52
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102392371
Oh, haha!

Hij hoeft niet van wolvilt hoor, ik hou daar enorm van, maar ieder z'n ding!

Verder heb ik een hekel aan "sportief en waterdicht". Ik heb een regenjas voor noodgevallen, maar in de winter is het vaker droog dan nat en ik wil er liefst gewoon vrouwelijk uitzien :)

Weet ook niet wat voor maat je hebt, maar in de Prijzencircus-folder van V&D (mag ik dat hier zomaar neerzetten? Werk er niet ofzo..) staan veel leuke jassen t/m maat 48/50. En bij de Promiss in de etalage hier hing een hele leuke jas!

Deze bijvoorbeeld voor netjes: Tot en met 48, of deze: Tot en met 50

En deze voor ertussenin: Soort van combi tussen sportief en netjes.

En deze voor echt sportief: Tot en met 46.

En hier is de grote maten promiss collectie: Promiss

De Miss Etam heeft ook grote maten jassen, maar die vind ik altijd zo tent... Heb bovenom maat 48 nodig, maar m'n taille is er wel, dus heb er een hekel aan als alles "vanaf je borsten wijd uitloopt".

*Heb overigens geselecteerd op "soort", maatrange en prijs, dit is niet direct wat ik zou kopen, maar ik ben dan ook echt dramatisch kritisch...*

De nieuwe collectie van de c&a is ook wel oke, als je toch een budgetair verantwoorde jas wilt.

Anyway, hier een weekend lang feestjes gehad en brie gegeten (tot en met zaterdagavond dan) en toch nog 3 ons kwijt :D Ga dus even snel m'n ticker aanpassen!

Xx!
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:28:08 #53
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102435019
Psst, waar is iedereen?
pi_102435069
Weggewaaid :)
Ja doei.
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:45:27 #55
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_102435637
Ik was zowaar sporten! Na een uurtje helemaal kapot.. (vroeger bokste ik 20 uur per week). Morgen misschien weer :)
My hovercraft is full of eel.
pi_102436258
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:28 schreef Tink89 het volgende:
Psst, waar is iedereen?
Druk bezig met het boek van Beck *O* echt een aanrader :Y
pi_102438991
Ik zie dat er twee boeken van Beck zijn, dieetoplossing en een werkboek. Welke gebruiken jullie? Ik twijfel welke ik zal kopen.
Spoilers!
pi_102440799
Ik heb dieetoplossing
pi_102442019
Heuj sta ik nou nog in de OP?
Die mag er wel uit hoor :)
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:37:53 #60
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102444690
* Barreltje doet deze week helemaal niks aan beweging :@
het gaat gewoon niet...
misschien morgen toch yoga proberen, maar vrees dat dat OOK niet gaat lukken :{

lijstje:
O: ontbijt granen
t: koekjes ( vergaderen met koekjes is zooooo :( )
l: Geitenkaas salade :9
t: koekjes ( nog meer vergaderen met koekjes is zooooo :( )
D: nog geen idee.. eens kijken wat er thuis is.. wsl iets met vis want O+ eet niet mee :D
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:42:48 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102444885
Hier Valess gevuld met spinazie met sperzieboontjes-salade en gebakken krieltjes. Vriendjelief staat nog in de file, dus eten laat... nu nog maar even een breadstick tussendoor nemen dan :)

Smakelijk lieverds!
pi_102445038
Waarom lukt het niet Barreltje? De week is net pas begonnen.

Hoe zit het nu met dit schema?
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 11:12 schreef Barretje80 het volgende:

Stap 3.bewegen! het volgende beweeg schema staat in de planning:
m: 2 hr volleybal training
d: 45 min lopen op loopband op de sportschool (5% helling, 6 km/hr)
10 min buikspier oefeningen
50 min bodybalance-les
w: 1,5 hr yoga
d: 45 min lopen op loopband op de sportschool (5% helling, 6 km/hr)
10 min buikspier oefeningen
50 min bodybalance-les
v: volleybalwedstrijd
z: Squashen met mijn man
z: zumba op de sportschool

flink vol, maar denk dat ik de "rust" wel pak met de yoga en body balance
of het echt effectief afval-sporten is.. ik weet niet.. ik probeer een leuke mix te maken zodat niks echt gaat vervelen omdat ik ietst 5 dagen in de week zou doen :)

Toen kreeg je de waarschuwing dat het geen realistisch doel zou zijn, hoe kijk je daar nu tegenaan?

[ Bericht 46% gewijzigd door Sarabi op 27-09-2011 17:55:04 ]
pi_102445617
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:25 schreef Purdey het volgende:
Lijstje:

O: 2 boterhammen vruchtenhagel, beker chocolademek light.
L: 2 volk pistolets met makreel uit blik, beker melk.
T: 2 pruimen, veel water.
D: Macaroni ham/kaas.
A: Advocaat met slagroom light
S: 30 minuten gefietst, 300 kcal.
En jij wilt afvallen:s
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_102445853
Gewéldige post _O_ en idem bijdrage.. bedankt!
Ja doei.
pi_102445900
Het is een vraag....
pi_102446037
Je neemt de moeite om een post van 3 dagen terug op te diepen terwijl je hier nooit post en reageert daarop met vier woordjes. Blijkbaar vind je dat er iets mis mee is? Of op zijn minst iets opmerkelijks? Als je dan de moeite neemt om die post op te diepen, neem dan ook de moeite om direct opbouwende kritiek te leveren.
Ja doei.
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:47:37 #67
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102447087
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:04 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

En jij wilt afvallen:s
Nee hoor, ik zit louter recreatief in het dieet topic. En jij bent op dieet? Of wil je gewoon aapjes kijken?

Enniewee, m'n lijstje van vandaag ( Eventuele kritiek graag binnen 12 uur melden ;))

O: 2 boterhammen met 30+ kaas, beker optimel.
L: 2 pistoletjes met kipfilet, flesje smoothie, beker melk.
T: 2 pruimen, glas spa&fruit.
D: Gekookte andijvie, aardappels en een vega burger.

Straks lekker thee drinken. Niet gesport, hele dag hard gewerkt ;)
pi_102447312
Ziet er goed uit Purdey, alleen misschien iets te grote lunch maar wel met gezonde dingen ^O^
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:54:27 #69
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102447388
Te grote lunch? 2 pistoletjes? Is dat veel? :@
pi_102447542
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:54 schreef Purdey het volgende:
Te grote lunch? 2 pistoletjes? Is dat veel? :@
Ik vind het persoonlijk te veel maar ik denk dat het wel redelijk normaal is hoor :)
Maar in combinatie met een smoothie en melk waarschijnlijk wel erg hoog in kcal.
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:01:23 #71
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102447724
Smoothie bevatte 95 kcal. Melk was 100. Ojeej Sarabi, dit had ik beter niet op kunnen tellen :X
En de broodjes ga ik maar even niet bij tellen.

#Schuldgevoel modus aan
pi_102447911
niet schuldig voelen, je hebt gewoon er weer iets bij geleerd :)
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:07:01 #73
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102448031
Dat is zo :)
Broodjes bevatten sowieso, gek genoeg, meer kcals dan een doodgewone boterham. Van de week zag ik een verpakking tarwebolletjes van de Lidl, waar op stond dat een zo'n bolletje 140 kcal bevat. Dat is ongeveer 40 meer dan een boterham. Best vreemd eigenlijk, het is toch ongeveer hetzelfde deeg verwacht je.
pi_102448074
Ja klopt, stom is dat
Daarom zo min mogelijk van dat soort broodjes eten (helaas....)
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:21:10 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102448732
@ purdey: pistoletjes xijn inderdaad erg calorierijk. Als je er de tijd voor hebt kun je misschien beter 2 - 3 kipfilet met groente sandwiches maken (dus 4 - 6 boterhammen). Of 30+ kaas en augurk, of kwark, kruiden en paprikareepjes, of sla, komkommer en sambal, of ei, of...

Maar als je weinig tijd hebt is dat wel lastig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_102451335
Sarabi (quote doet het niet dus maar even zo :P )

mja... afgelopen weken heb ik het schema IETS aangepast.. het squashen is er ng niet van gekomen.. maar de sportschool , de volleybal en de yoga wel.

De reden van deze week geen beweging ligt aan mijn lichaam zelf :)

Afgelopen vrijdag tijdens het feestje teveel gedanst en een oude blessure weer opgerakeld
( zie http://en.wikipedia.org/wiki/Snapping_hip_syndrome )
de dag erna een zware 5-setter gespeeld met volleybal en daarmee ( die combi dus) mijn rug enigszins naar god geholpen :P Naja.. m'n rug heb ik nu niet meer last van , van mijn heup wel ..

maar jah.. welke beweging dan wel?? lopen voelt vervelend, fietsen is niet fijn, spingen en kracht op m'n rechterheup is ook niet fijn.. Rust zorgt dat het weer opknapt. Ik twijfel nog over morgen naar de yoga, maar dat gaat em wsl toch niet worden omdat je dat meestal op 2 benen doet :D

Donderdag heb ik een andere afspraak , dus schiet sporten er bij in. vrijdag geen wedstrijd want ik ben dit weekend een weekend in Zwolle :D Zaterdag en zondag vooral loop bewegingen ..

Dus. tsja.. weet niet of het schema teveel is.. dat gaan we gewoon weer proberen volgende week.. als m'n heup het weer doet :D

dinsdag 27 september 2011 @ 20:11:55 #77
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102451437
Ik ben meer afhankelijk van meeneem spullen. Gelukkig wel een koelkast om dingen in op te bergen. Beter geen pistoletjes meer dan :) wel balen, broodjes zijn altijd zo lekker ;)
pi_102451531
* Barretje80 moet dat wsl ook geen puntje meer bij de salade nemen , maar gewone bruine boterhammen :P

pi_102460301
Buikdansen was weer heerlijk *O*
volgende week kostuums uitkiezen voor het optreden in januari
pi_102460554
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:47 schreef Purdey het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zit louter recreatief in het dieet topic. En jij bent op dieet? Of wil je gewoon aapjes kijken?

Enniewee, m'n lijstje van vandaag ( Eventuele kritiek graag binnen 12 uur melden ;))

O: 2 boterhammen met 30+ kaas, beker optimel.
L: 2 pistoletjes met kipfilet, flesje smoothie, beker melk.
T: 2 pruimen, glas spa&fruit.
D: Gekookte andijvie, aardappels en een vega burger.

Straks lekker thee drinken. Niet gesport, hele dag hard gewerkt ;)
Nee maar zometeen ga je hier nog mensen wijs maken dat macaroni met ham en kaas gezond is?
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:42:23 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102460647
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Nee maar zometeen ga je hier nog mensen wijs maken dat macaroni met ham en kaas gezond is?
Ik ga er vanuit dat dit wel bekend is.
pi_102460757
Hoeveel mensen denken nu nog steeds dat kaas gezond is?
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:44:43 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102460802
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:11 schreef Purdey het volgende:
Ik ben meer afhankelijk van meeneem spullen. Gelukkig wel een koelkast om dingen in op te bergen. Beter geen pistoletjes meer dan :) wel balen, broodjes zijn altijd zo lekker ;)
Ja, jammer he? Aan de andere kant kun je straks als je op gewicht bent best een pistoletje eten als je verder gezond eet.
  woensdag 28 september 2011 @ 09:46:41 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102468842
Pfft, volgens de weegschaal een kilo aangekomen sinds gisteren... het is warm, dus ik gooi het op vocht. Vandaag dus maar halve liters water mee naar school :)

Xx
  woensdag 28 september 2011 @ 10:01:03 #85
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102469183
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Heb je mij boven het bewuste lijstje zien zetten: 'Kijk eens jongens, hoe gezond ik vandaag gegeten heb! Echt een aanrader macaroni met ham&kaas, want dat is zo gezond!' Je hebt mij nooit zien beweren dat ik die dag goed gegeten heb. Maar denk je nu echt dat het mogelijk is om al-tijd strikt te zijn?! Iedereen hier, niemand uitgesloten zondigt weleens met taart, vette kaas, alcohol of weet ik wat. En als je uiteindelijk maar gewicht verliest, maakt het dus niks uit.

Ik was vanmorgen weer een pond kwijt sinds maandag, dus het gaat best weer lekker.
pi_102469250
Niet zo happen!!! :*
Ja doei.
  woensdag 28 september 2011 @ 10:16:56 #87
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102469584
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Niet zo happen!!! :*
Dat dus! :*

Lijstje voor vandaag:

O: Groot glas Appelsientje Multivitamientje Rood Fruit, 1 matze met dun laagje pindakaas, 2 volkoren boterhammen, 1 30+ kaas, 1 kipfilet.
T: Beker drinken/thee/water/koffie, zoiets...
L: 2 of 3 boterhammen met 30+ kaas of een dun laagje pindakaas.
T: Veel drinken, warm!
D: Tilapia uit de wok met chinese wokgroente, woksaus en gele rijst. Vriendjelief kookt :)
T: Gaan naar de film, dus beker thee.
S: Half uur intensieve paardrijles in de zon, 25 minuten fietsen, nog eens 10 minuten fietsen, nog eens 20 minuten fietsen en dan nog twee keer 20 minuten fietsen. Qua sport zit het wel goed :)

Nog commentaar? Anyone?

Xx!
  woensdag 28 september 2011 @ 10:21:28 #88
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_102469684
Gewoon negeren, iemand die lollig wil doen joh. Niet druk over maken.

Weekend geen idee meer wat ik heb gegeten. Gewoon normale schema's geloof ik, maar op zondag met onze oudste dochter op bed Charlie and the Chocolate Factory gekeken met een handje gewone chips. :+ Ohohohohoh!

Maandag niet gesport, heb ineens erge last van hooikoorts dus antihistamine, dus heel moe. Zondag wel Bodybalance gedaan, vette spierpijn krijg ik daar altijd van. :D

Vanavond Bodycombat en heen en weer fietsen naar mijn werk, 2 x 30 minuten.

O: Kom cornflakes met melk + een koffie
T: Groene thee x 2 (en een heel huishouden gedaan :+ )
L: Drie wasa crackers, 2 met ham 1 met kaas en een rijstwafel met beetje jam + cola light blikje
T: Druiven + groene thee
D: Vis uit de oven, schep aardappelpuree en wortels (vers)
T: Denk niets, misschien een glaasje wijn, anders gewoon groene thee.

Trouwens hoe pas je je ticker aan? Was ineens omlaag geschoten met mijn gewicht! Heb ik heel vaak, blijf ik 2 weekjes een beetje hangen, of val ik wel af, maar niet veel en dan ineens in een week tijd twee kilo eraf. Geen idee waarom, want dan eet en beweeg ik hetzelfde. Vind het best hoor. :D
  woensdag 28 september 2011 @ 11:14:57 #89
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102471104
Geen commentaar Tink! Ziet er goed uit! Mijn lijstje dan ook maar meteen:

O: 1 boterham vruchtenhagel, beker melk.
T: Water.
L: 3 boterhammen, 2 met 30+ kaas, 1 met dun pindakaas. Beker optimel.
T: Rijstewafels, opkikker bouillon. Veel water.
D: Groente, aardappels, vegaburger. (Weet nog niet precies wat)
A: Wat pruimen, thee. Water.

Vanavond proberen weer eens 400 kcal weg te fietsen, ipv van de 300 van de afgelopen dagen :)
  woensdag 28 september 2011 @ 12:49:34 #90
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102474068
heerlijk weer :D Dub nog of ik mijn jurkje aantrek of niet :)

o : optimel yoghurt, twee pruimen en een boterham met hummus
t : helaas geen tijd voor, collegereeks met maar 5 mensen in de collegezaal bied geen ruimte voor stiekem knabbelen
l : twee boterhammen met hummus, augurk en rauwkost, heb ook nog tomaatjes die per se vandaag op moeten
t : iets fruitigs :D met optimel drinkyoghurt ( heb geen aandelen, maar bonusaanbieding.. voor 30 kcal per 100 ml kan ik dat niet laten staan :P )
d : nog geen idee, vriendlief kookt..dus ik gok op woksel met rijst, of de overgebleven pompoen cocos curry van gister :)
pi_102475336
Zo, ik kom me hier ook maar eens melden. Was al een tijdje aan het meelezen, maar heb nu samen met een collega een pact gesloten om af te vallen dus hopelijk geeft dat de boost die ik nodig heb. _O-

Ik heb nu een BMI van 27 en ik wil deze graag naar iets onder de 25 brengen. Wat voor mij neerkomt op een kilo of 8. Ik ben benieuwd. :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_102482090
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:01 schreef Purdey het volgende:

[..]

Heb je mij boven het bewuste lijstje zien zetten: 'Kijk eens jongens, hoe gezond ik vandaag gegeten heb! Echt een aanrader macaroni met ham&kaas, want dat is zo gezond!' Je hebt mij nooit zien beweren dat ik die dag goed gegeten heb. Maar denk je nu echt dat het mogelijk is om al-tijd strikt te zijn?! Iedereen hier, niemand uitgesloten zondigt weleens met taart, vette kaas, alcohol of weet ik wat. En als je uiteindelijk maar gewicht verliest, maakt het dus niks uit.

Ik was vanmorgen weer een pond kwijt sinds maandag, dus het gaat best weer lekker.
Dat zeg ik toch helemaal niet :s
Ik zeg dat veel mensen hier tips vandaan halen en jij hier neerzet dat je macaroni ham kaas gaat eten, fokkers gaan dat overnemen.

Altijd strikt? dat heet gewoon discipline iets wat bij veel mensen ontbreekt.

Gefeliciteerd met je pondje trouwens;)
  woensdag 28 september 2011 @ 18:13:52 #93
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102484047
ik zit er aan te denken de Tai Chi lessen bij te volgen. 't is wel geen actieve sport, maar desalnietemin denk ik wel goed voor mn houding :)
  woensdag 28 september 2011 @ 18:54:27 #94
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102485205
Pfft, lijstje is volledig de mist in gegaan... wat een klotedag. Alles liep uit, geen enkele afspraak ging gewoon lekker :(

Lijstje voor vandaag:

O: Groot glas Appelsientje Multivitamientje Rood Fruit, 1 matze met dun laagje pindakaas, 2 volkoren boterhammen, 1 30+ kaas, 1 kipfilet.
T: Beker drinken/thee/water/koffie, zoiets...
L: 2 of 3 boterhammen met 30+ kaas of een dun laagje pindakaas. Een droog meergranen pistoletje.
T: Veel drinken, warm! Halve liter water met een glacékoek :(
D: Tilapia uit de wok met chinese wokgroente, woksaus en gele rijst. Spaghetti met rode saus en van die poederkaas, speciaal voor pasta. Vriendjelief kookt
T: Gaan naar de film, dus beker thee. We gaan toch niet naar de film.
S: Half uur intensieve paardrijles in de zon, 25 minuten fietsen, nog eens 10 minuten fietsen, nog eens 20 minuten fietsen en dan nog twee keer 20 minuten fietsen. Qua sport zit het wel goed

Xx
  woensdag 28 september 2011 @ 20:09:43 #95
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102488271
400 kcal verfietst, whoehoeeee!

Wat er daarna misging weet ik dan weer niet, ineens enorme hoofdpijn en misselijk ;(
  woensdag 28 september 2011 @ 20:39:02 #96
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102489581
te weinig vocht door de warmte?
  woensdag 28 september 2011 @ 21:12:04 #97
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102491108
Ik heb 1,5 liter water op, 300 ml thee, melk, 2 glazen frisdrank. Denk niet dat het daar aan ligt. Heb een ibuprofen genomen, en ga lekker vroeg naar bed :)
  donderdag 29 september 2011 @ 09:16:39 #98
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102503583
Nieuwe dag, nieuwe kansen na gisteren.

Planning:

O: Meergranenpistoletje met plak 30+ kaas, glas Multivitamientje rood fruit.
T: Pakje hartige sultana's mee naar school. Halve liter water.
L (pas om +- 13:45): 2 of 3 volkorenboterhammen met beleg.Water, aanlenglimonade of thee.
T: Een waterijsje of een bevroren danoontje op een stokje.
D: Aardappel-brocolli-rundergehakt overschotel. Groot glas water.
T: Thee bij naailes.
S: 2 keer 20 minuten fietsen (en dat met dit weer) en vanavond ook nog eens twee keer een kwartier naar naailes. Hopelijk komt vriendjelief me dan ophalen voor de terugweg O+

Xx!
  Licht Ontvlambaar donderdag 29 september 2011 @ 09:21:07 #99
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102503668
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef ChesterPerry het volgende:
Hoeveel mensen denken nu nog steeds dat kaas gezond is?
Volgens de tandarts is het een prima tussendoortje :)
  donderdag 29 september 2011 @ 09:28:45 #100
54772 Silmarwen
pi_102503830
Aanleng limonade/sapjes/fris etc zitten echt barstesvol calorieen he. Toen ik zwangerschapsdiabetes had en naar een hypo dreigde, moest ik aanlenglimonade drinken of roosvicee. Zegt genoeg. :+

O: cornflakes met mell + koffie
T: groene thee en water
L: pistoletje met light jam + groene thee
T: druiven + thee
D: vis + aardappels + groente
T: rijstwafel.

Geen sport vandaag, wel een huishouden met twee kleine kids, werken en een stuk wandelen met de kinders. ;)
pi_102504301
Bah!
Mijn eerste vreetkick gisteravond sinds lange tijd. Volkorenkoekjes met chocolade.( :@ Bijna een half pak)
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  Licht Ontvlambaar donderdag 29 september 2011 @ 09:49:15 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102504343
Mijn sport vandaag: zo'n 60 grote dozen uitruimen, tellen, opbergen in magazijn, saxofoonles, volleybaltraining... Ik ga meteen na training naar huis :P

Mijn planning voor vandaag:
O - 3 sneetjes bruin, pindakaas, koffie met koffiemelk
T - druiven, thee
L - 4 sneetjes bruin, rookvlees, tomaat, thee
T - appeltje
D - ovenschotel met kip, paprika en puree
T - water...
pi_102504348
Hoe kwam het seasushi? en voor de volgende keer zorgen dat je het niet in huis hebt
pi_102504856
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Hoe kwam het seasushi? en voor de volgende keer zorgen dat je het niet in huis hebt
Dochter was mee boodschappen wezen doen en wilde ze zo graag weer eens......
pi_102504915
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:06 schreef seasushi het volgende:

[..]

Dochter was mee boodschappen wezen doen en wilde ze zo graag weer eens......
Er voor zorgen dat ze iets in een 1 portie verpakking kiest, dan kom jij ook niet in de verleiding.
  donderdag 29 september 2011 @ 10:12:07 #106
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102505003
Nou, gister genoeg water gedronken, 400 kcal verfietst en nog niks afgevallen, weegschaal was stabiel. Morgen beter :) Geen idee nog wat de dag gaat brengen.

O: 2 boterhammen met een geprakte banaan, beker melk.

En de rest komt nog ;)
pi_102505964
Hmm zaterdag gaat het feestje waarschijnlijk niet door, dat zou mijn ultieme test zijn of het boek van Beck ook hierbij helpt :D
Jammer....
pi_102506162
:W

mijn lijstje:
o: 2 boterhammen pindakaas
t: een kiwi
L: salade
t: fruit
D: nog geeen idee.. we moeten vanavond boodschappen doen :)
pi_102506412
Wat zit er allemaal in de salade Barreltje?
pi_102507059
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:01 schreef Sarabi het volgende:
Wat zit er allemaal in de salade Barreltje?
nog geen idee :D
eens kijken wat er in de kantine is.. ik ga proberen om vandaag wel een keer een foto te maken voor dit topic :)
  donderdag 29 september 2011 @ 12:14:41 #111
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102508891
alle jurkjes vandaag maar weer uit de kast getrokken en gepast :P de helft zit nu lekker los ipv oncomfortabel strak en ik heb mijn jurkje van een jaar geleden afstuderen weer aangekregen!

vandaag :
o : twee crackers met hummus, drinkyoghurt light en een glaasje water
t : appel die ik nog mee had genomen van de training zondag. ( de melding was : al het eetbaars moet op, en iedereen ging naar de koekjes en snoepjes, dus heb ik appels meegenomen :P )
l : broodje met geitenkaas, want ik heb vandaag een lunchdate in de stad :D
t : fruit, cracker met hummus
d : ik hoop op sushi, kan misschien anders ook rijst met curry worden, want dat hebben we nog en is lekker goedkoop :)
pi_102509981
et voila , de salade:

sla dus, met ham, tomaatjes, wat radijs, wat paprika, wat selerie en wat feta.
vergezeld door 2 bruine boterhamen belegd met roomboter :@

en een haring :D
  donderdag 29 september 2011 @ 13:18:46 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102510694
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:52 schreef Barreltje het volgende:
et voila , de salade:

[ afbeelding ]

sla dus, met ham, tomaatjes, wat radijs, wat paprika, wat selerie en wat feta.
vergezeld door 2 bruine boterhamen belegd met roomboter :@

en een haring :D
Lekker. En gezond. Zelfs met roomboter. Vet is niet slecht. Alleen teveel vet.
  donderdag 29 september 2011 @ 14:20:16 #114
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102512688
Pfft, wat is het warm zeg! *even for the record, ik zeur in de winter nooit dat het koud is, heb er zo'n hekel aan mensen altijd iets te miepen hebben... ik heb gewoon een hekel aan warmte*

De planning was redelijk, de uitvoering nu al minder:

O: Meergranenpistoletje met plak 30+ kaas. Vergeten te drinken.
T: Koffie met een zakje suiker. De zoetjes waren op en had al dik voor m'n koffie betaald. Wel m'n koekjes laten liggen.
L: 3 volkorenboterhammen, 1 pindakaas, 2 halvajam.Groot glas water.

Tussenstand: Te weinig gedronken!

T: Een waterijsje of een bevroren danoontje op een stokje en mijn sap van vanmorgen.
D: Aardappel-broccoli-rundergehakt overschotel. Groot glas water.
T: Thee of water bij naailes.
S: 2 keer 20 minuten fietsen (en dat met dit weer) en vanavond nog eens twee keer een kwartier naar naailes.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:28 schreef Silmarwen het volgende:
Aanleng limonade/sapjes/fris etc zitten echt barstesvol calorieen he. Toen ik zwangerschapsdiabetes had en naar een hypo dreigde, moest ik aanlenglimonade drinken of roosvicee. Zegt genoeg. :+
Ligt eraan wat je drinkt. Spa en Fruit en Rivella hebben amper suiker (al drink ik sowieso zelden fris) net als Crystal Clear. Mijn aanlenglimonade is light, daar zit geen toegevoegde suiker in, alleen natuurlijk suikers en het aantal kcal's is dan ook erg laag. Mijn sapje per dag drink ik vooral, omdat ik geen fruit eet (zelden tenminste) en toch m'n vitamine c wil binnenkrijgen en niet aan de pilletjes wil.

Mag dus vanmiddag alsnog m'n sapje :) Maar hou het wel bij één per dag. Roosvicee vind ik trouwens geen sap, dat is zo mierzoet, brrt!

Xx!

ps. Bedenk me nu dat ik ook even naar de winkel kan rennen voor wat aardbeien, een banaan, een appel en een limoen. Kan ik voor 2 dagen sapjes maken :)
  donderdag 29 september 2011 @ 14:24:34 #115
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102512817
@Tink Net even snel de stad in geweest, maar was qua warmte niet te doen. Zweet gutste van me af. Snel naar huis gegaan :N

Lunch: 3 boterhammen. 2 dun pindakaas, 1 garnaalsalade. Beker melk. 2 bekers water.

Dadelijk nog flink wat water wegklokken, en vanmiddag iets van een opkikker voor het zout.
  donderdag 29 september 2011 @ 15:39:58 #116
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102515273
vandaag ook van mn plan afgeweken :P mn schoonmams is jarig, en we gingen daar even feliciteren..
paar glazen frisdrank en heel wat bonbonnetjes later :P
pi_102515519
slimpie ranja : geen suikers en lekker van smaak én maar weinig nodig ! Is hier in elk geval altijd in huis voor de kids
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  Licht Ontvlambaar donderdag 29 september 2011 @ 15:52:23 #118
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102515695
Dat komt mijn huis niet in... ik heb het niet zo op zoetstoffen voor mijn kind.
  donderdag 29 september 2011 @ 17:56:03 #119
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_102520100
Ik knijp altijd gewoon een halve citroen boven een fles (spuit)water. Instant citroenlimonade en je weet dat er geen suikers bijzitten :)
pi_102529999
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:52 schreef Sjeen het volgende:
Dat komt mijn huis niet in... ik heb het niet zo op zoetstoffen voor mijn kind.
Beter dan al die suikermeuk en ze drinken bijvoorkeur water of thee dus dat scheelt
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 29 september 2011 @ 22:25:14 #121
54772 Silmarwen
pi_102531423
Nouuuuuuuuuu diner is vervangen door Mac Donalds. :+ We hadden iets te vieren.

Morgen water en brood. ;)

Ach ik zondig niet vaak, en als ik het dan eens doe, ga ik geen salade bestellen bij de Mac ;) Dan maar geen oliebol op 3 oktober!
pi_102532278
vrouwen topic
  Licht Ontvlambaar donderdag 29 september 2011 @ 23:13:01 #123
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102533955
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:57 schreef Muks het volgende:

[..]

Beter dan al die suikermeuk en ze drinken bijvoorkeur water of thee dus dat scheelt
Ik heb liever dat ze met mate suikermeuk binnenkrijgt, eerlijk gezegd. Maar goed, ik ben van het principe liever genieten met mate dan veul naar binnenwerken van spul dat het net niet is... Hier zul je ook nooit light frisdrank, optimel of 30+ kaas vinden.
pi_102534443
Tihihih, dat snap ik nou echt niet dat je wanneer je iets te vieren hebt je bij de mac gaat eten :D

Sjeens je kind leren genieten van echt lekkere dingen snap ik dan weer wel ^O^

Hier blijf ik schommelend stilstaan. De eetknop omzetten lukt me gewoon niet atm. Ik leef te onregelmatig, eet te weinig thuis om daar echt structuur in aan te brengen. Ik eet niet zozeer te veel slechte dingen, maar ik eet veul te weinig echt goede dingen. Dit gecombineerd met toch af en toe uit de bocht vliegen met slechte dingen en vooral drankbacchanalen zorgt dat ik geen kilo meer afval en echt mijn best moet doen om niet langzaam aan omhoog te klimmen. En eerlijk is eerlijk, het roest me ook mn (iets te dikke) reet op het moment.

Foeifoei shame on me!

Het sporten gaat echter echt HEERLIJK. Ik zit op een superlekker schema van om de dag (weekenden minder streng, als ik zin heb wel, als ik geen zin heb niet) een uur cardio gemixt met wat apparaten, meer voor de afwisseling van het het cardiooen dan echt om daar iets mee te bereiken, maar ik merk echt dat ik meer spieren krijg ondanks dat. En ik merk dat ik gewoon bizar snel conditie en uithoudingsvermogen aan het opbouwen ben en dat ik daar echt in groei. Superleuk! Ik rij gewoon gelijk uit mijn werk naar de sportschool, ben ik ook nog op een beetje schappelijk tijdstip thuis om iets leuks te doen die avond (waarbij ik dan regelmatig al het harde werken weer ongedaan maak :')) En daarbij probeer ik consequent elke ochtend voor het douchen 100 situpjes te doen. Lukt bijna altijd. Dit gaat steeds makkelijker. Wanneer ik niet meer twijfel tussen huilen en kotsen zodra ik bij 100 ben ga ik dit combineren met wat afwisselende buikspierdingussen voor schuine spieren enzo. Straks heb ik een heerlijk sixpackje met een speklaagje *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 30 september 2011 @ 07:17:44 #125
54772 Silmarwen
pi_102539112
Nou ja, het was iets... Ja kan het niet goed uit te leggen. Een echt feest, zoveel jaar getrouwd of heel iets bijzonders, dan eten we niet wat bij de Mac hoor. Dit was meer een soort van overwinning ofzo. :+
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:18:46 #126
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102539532
Ik heb al ruim 7 jaar niet meer bij de grote gele M gegeten. Ben er niet zo dol op. De frituurpan is ook sinds kerst vorig jaar niet meer uit het keukenkastje gekomen :D

Net ontbeten, lijstje!

O: 2 boterhammen pindakaas, 3 pruimen, beker melk.
T: Niks, ga zo werken.
L: Denk een maaltijdsalade garnaal van de Appie. Optimel erbij.
T: Misschien 2 granenbiscuits.
D: Witte bonen/snijbonen, aardappels, vegaburger.

Ga vanaf m'n werk een kwartier naar huis lopen, en mss nog fietsen :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:25:29 #127
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102539603
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:13 schreef Sjeen het volgende:

Ik heb liever dat ze met mate suikermeuk binnenkrijgt, eerlijk gezegd. Maar goed, ik ben van het principe liever genieten met mate dan veul naar binnenwerken van spul dat het net niet is... Hier zul je ook nooit light frisdrank, optimel of 30+ kaas vinden.
Uhmz, dat van die light frisdrank en optimel snap ik nog, zoetstoffen enzo, maar 30+ kaas? Wat kan daar nou mis mee zijn? Het is gewoon kaas die van halfvolle melk gemaakt wordt in plaats van volle... Overigens vind ik "gewone" kaas altijd heel vettig en glibberig, heb 30+ altijd lekkerder gevonden, maar dat doet er niet toe :D

Net ontbeten trouwens, 2 poptarts... :(

Xx
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 september 2011 @ 08:41:00 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102539799
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:25 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Uhmz, dat van die light frisdrank en optimel snap ik nog, zoetstoffen enzo, maar 30+ kaas? Wat kan daar nou mis mee zijn? Het is gewoon kaas die van halfvolle melk gemaakt wordt in plaats van volle... Overigens vind ik "gewone" kaas altijd heel vettig en glibberig, heb 30+ altijd lekkerder gevonden, maar dat doet er niet toe :D

Net ontbeten trouwens, 2 poptarts... :(

Xx
Ik (let op: puur een persoonlijke mening ;) ) vind 30+ kaas geen kaas, maar plastic. En nogmaals, ik maak de keuze om liever een beetje te eten van iets dat ik echt lekker vind dan een boel van iets wat erop lijkt, maar in mijn ogen niet lekker is.
pi_102539941
Sjoooooooooo, situpjes weer gedaan. Vandaag neeg ik meer naar kotsen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:55:32 #130
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102540015
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:41 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik (let op: puur een persoonlijke mening ;) ) vind 30+ kaas geen kaas, maar plastic. En nogmaals, ik maak de keuze om liever een beetje te eten van iets dat ik echt lekker vind dan een boel van iets wat erop lijkt, maar in mijn ogen niet lekker is.
Oh, maar met je principe van liever lekker en met mate dan minder lekker en veel ben ik het helemaal eens :) alleen vroeg ik me af of er nog een reden achter zat, zoals bij de zoetstoffen, of dat je het gewoon niet zo lekker vindt... :*

Xx
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 september 2011 @ 08:57:55 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102540041
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Oh, maar met je principe van liever lekker en met mate dan minder lekker en veel ben ik het helemaal eens :) alleen vroeg ik me af of er nog een reden achter zat, zoals bij de zoetstoffen, of dat je het gewoon niet zo lekker vindt... :*

Xx
Ik vind het geen kaas, net zoals ik optimel geen vla vind :D
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:08:50 #132
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102541416
Er staat een chocotaart in de oven... m'n petekindje viert vandaag z'n verjaardag :D

Xx
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:20:49 #133
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102541751
lekker @tink!

ik ga vanavond bij vriendinnetjes curry eten ( dat is wel het dominante thema geloof ik, deze week :P ) en ben aan het bedenken of ik een flesje rode wijn meeneem of een fles cola light. Of allebei ;)

morgen heb ik een barbecue, en ben benieuwd wat daar allemaal te eten is. Ik heb iig twee vegetarische kippen klaarliggen om er bij op te gooien, en er is ander vegetarisch eten, dus dat scheelt ook alweer :)
pi_102542046
Een vegetarische kip? :?
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:33:12 #135
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102542099
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:31 schreef seasushi het volgende:
Een vegetarische kip? :?
Jups, verkopen ze veel bij Toko's enzo ook... ziet er soms verbluffend echt uit. Het is dus een soort "nepkip"

Xx
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:08:40 #136
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102552546
ja :P het is volgens mij geperste soja, maar het ziet er zo kippig uit :P maar het is oprecht lekker en een leuke afwisseling van alle standaard balletjes enzo die je op een bbq eet :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:54:51 #137
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102554294
Net naar huis gelopen van m'n werk, like a proud mama!

Maaltijdsalade garnaal van de AH is zó lekker :9
En valt mee in kcal. 390 kcal voor zo'n bakje, en ik heb sindsdien geen enkele vorm van honger meer gehad :D Ga 'm zeker een keer zelf maken voor 't avondeten. Er zit garnaal, sla melange, radijs, noodles, sesamzaadjes en chilisaus dressing in.

En gefeliciteerd met je petekindje Tink, leuk!
pi_102556306
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:41 schreef Sjeen het volgende:
Zo denk ik er nou ook over! ^O^

Ik heb liever 1x in de week een boterham met 48+ kaas dan elke dag 30+ kaas.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:47:46 #139
54772 Silmarwen
pi_102557208
Zo!

O: Cornflakes + melk + koffie
T: Thee en koffie
L: Pistoletje kaas + thee
T: Niets
D: Wrap met kip, tomaat en lente uit + blikje cola light
T: Niets

Even de mac compenseren. :+

Verder 2 x 30 minuten gefietst.
pi_102557763
Aha, hier waren jullie gebleven. :P De laatste tijd even wat andere dingen aan mijn hoofd gehad (en eigenlijk nu ook nog :') ) dus dit topic even op de achtergrond geplaatst. :@ Afvallen gaat hier nog steeds door, alhoewel door de eerder genoemde dingen het wel heen en weer schommelt dus veel verder ben ik nog niet. :') Enfin, het "verstandig"eten heb ik wel bijgehouden, nu de regelmaat weer oppikken want dat is bij mij de grote boosdoener (+ te laat op de avond nog eten).
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_102561898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Jups, verkopen ze veel bij Toko's enzo ook... ziet er soms verbluffend echt uit. Het is dus een soort "nepkip"

Xx
Maar het ziet er dus uit als kipfilet? Ik stelde me echt een kip voor met poten enzo die eruit zag als zo'n rubberen speelgoedkip :D

Lijstjes doe ik op het moment niet aan. Ik weet goed dat ik veel te weinig eet op het moment, en dan zo heel af en toe een vreetkick krijg 8-) , maar ik krijg echt niet meer weg.
pi_102562663
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo denk ik er nou ook over! ^O^

Ik heb liever 1x in de week een boterham met 48+ kaas dan elke dag 30+ kaas.
Ik ben ook van de Full Monty: Fritessaus, halvarine en demi-fraiche komt er ook niet in bij mij.
Maar er zijn 30+ -kazen die wel echt smakelijk zijn, die haal ik bij de markt. Wat dat betreft zijn alle supermarktkazen inferieur aan de kaasboer/markt.
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:14:14 #143
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102562848
nee :P als een halve rubberen kip zeg maar, inclusief velletje. Alleen dan minder rubberig

pi_102563173
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:14 schreef RandomMoron het volgende:
nee :P als een halve rubberen kip zeg maar, inclusief velletje. Alleen dan minder rubberig

[ afbeelding ]
Wat bizar, het heeft ook de vorm van een echte kip :o
pi_102564780
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wat bizar, het heeft ook de vorm van een echte kip :o
bizar ja 8)7
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:53:58 #146
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102564902
hehe, het is wel een beetje gek eten. Ik was eerst tegen het maken van vleesvormpjes aan vleesvervangers, maar het zit me allang niet meer dwars :P 't is namelijk best lekker :)

maar 't allerlekkerst zijn de pandan style bites, kip!, alleen de palmolie daarin zit me dwars..maar er zullen wel meer dingen zijn die ik gebruik die niet helemaal verantwoord zijn..soya is ook niet altijd zuivere koffie
pi_102564913
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:14 schreef RandomMoron het volgende:

[ afbeelding ]
Dat is bizar eigenlijk :o
pi_102565010
Ik vind het raar! Als vegetariër heb je toch iets tegen het doden van dieren voor consumptie, maar dan moet het nepvlees er wel uitzien als een kip? :?
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:01:49 #149
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102565362
zoals ik al zei zat dat me vroeger ook dwars..
maar soms is het stiekem best prettig om iets te eten wat lijkt op the real deal in plaats van de hele tijd vragen te hebben tijdens een bbq..ik denk dat iets wat lijkt op wat je vroeger eet de overstap makkelijker maakt?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 10:05:30 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102576953
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het raar! Als vegetariër heb je toch iets tegen het doden van dieren voor consumptie, maar dan moet het nepvlees er wel uitzien als een kip? :?
Niet per se, ik heb niks tegen het doden van dieren, maar vind het gewoon te slecht voor het milieu, die hele vleesindustrie.

Anyway, weer afgevallen deze week :D

Xx
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 19:13:54 #151
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102588177
Dagje gewinkeld, beetje raar gegeten ook. En bij thuiskomt een pakje soep van Honig in een pan gemikt en losgeroerd. Heel slecht. Foei.

O: 2 boterhammen pindakaas, beker melk.
L: Broodje gerookte zalm bij La Place, 0,5 L water.
T: 2 American cookies.
D: 2 kommen chinese tomatensoep, stuk naan brood.

Dadelijk een slootje water wegwerken.
pi_102605453
ik haal zo wie zo mijn kaas op de markt, heb nu heerlijke 20+ oude kaas, smaakt echt zo als brokkelkaas, erg lekker op roggebrood. Zo wie zo vind ik supermarkt kaas niet te eten en ben ik van de kaasboerkaas. Vroeguh kwam die aan de deur....
  zondag 2 oktober 2011 @ 11:58:59 #153
3142 m@x
pi_102606015
Ik eet eigenlijk amper nog kaas. Hier ook geen fan van 20+ kaas e.d. Te plastic. Heel soms mis ik mijn overjarige brokkelkaas. Misschien haal ik dat binnenkort weer eens.
pi_102606348
Kaas is ook gewoon zo DUUR :@
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:15:06 #155
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102606380
Duur? Op de markt krijg ik een halve kilo 30+ komijnenkaas voor +- 4,- euro... vind ik niet duur.

Wat doe jij dan op je brood?

Xx
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:16:32 #156
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102606413
Ik koop eigenlijk altijd voorgesneden plakken 30+ kaas van de Lidl. Die heb je ook in komijn en kruiden.
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:31:52 #157
3142 m@x
pi_102606808
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:15 schreef Tink89 het volgende:
Duur? Op de markt krijg ik een halve kilo 30+ komijnenkaas voor +- 4,- euro... vind ik niet duur.

Xx
Elke keer vraag ik het me weer af en nu moet ik het toch vragen: waarom die 'xx' elke keer onder je posts?

Ik eet tomaat, kipfilet, rookvlees, een gekookt ei, sandwichspread, hutenkase, etc op brood. Genoeg keus zonder kaas hoor.
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:53:42 #158
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102607419
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:31 schreef m@x het volgende:

Elke keer vraag ik het me weer af en nu moet ik het toch vragen: waarom die 'xx' elke keer onder je posts?

Ik eet tomaat, kipfilet, rookvlees, een gekookt ei, sandwichspread, hutenkase, etc op brood. Genoeg keus zonder kaas hoor.
Haha, die Xx is gewoonte. Doe ik al jaren en is er ingesleten... waarom ik er ooit mee begonnen ben? Geen idee, was 17 ofzo :)

En kipfilet en rookvlees vind ik duurder dan een stuk kaas, zeker omdat rookvlees toch wel 2 plakjes op een boterham vraagt, anders smaakt het naar niks. Gekookte eieren vind ik niet lekker, sandwichspread is verbazingwekkend vet en hutenkase is natuurlijk ook gewoon kaas ;)

Mjah, ben druk bezig met Ierland-verhuizings-plannen, dus ga even snel verder!
pi_102607463
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:15 schreef Tink89 het volgende:

Xx
Ik had van de week ontzettende zin in oude geitenkaas. Hoppaaa 5 euro nog iets voor een pielig stukje.

Doorgaans (gewoon op een doordeweekse lunchdag zeg maar) eet ik jam of pindakaas op mijn brood. Ik ben een saaie broodeter :)

Als ik in het weekend lekkere broodjes eet, dan vaak ei, vleeswaren of dus idd lekkere kaas er op.
pi_102607473
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Haha, die Xx is gewoonte. Doe ik al jaren en is er ingesleten... waarom ik er ooit mee begonnen ben? Geen idee, was 17 ofzo :)

En kipfilet en rookvlees vind ik duurder dan een stuk kaas, zeker omdat rookvlees toch wel 2 plakjes op een boterham vraagt, anders smaakt het naar niks. Gekookte eieren vind ik niet lekker, sandwichspread is verbazingwekkend vet en hutenkase is natuurlijk ook gewoon kaas ;)

JE VERGEET WAT!!! :D
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:56:22 #161
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_102607507
Ik heb zo gezondigd deze weken :') Heb een hels blok met 7 dagen per week ingepland (als er niets tussen komt), de stress is hoog en ik verlaag mij tot chips en zelfs snoep ;(

Nog 3 weken...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:39:37 #162
3142 m@x
pi_102608921
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik denk dat 20+ kaas en sandwichspread elkaar niet zo gek veel ontlopen qua vet. Ik ga niet bezuinigen op mijn eten. Zeker nu ik moet afvallen vind ik het belangrijk dat ik lekker eet. Anders ga ik dit nooit volhouden. Ik kook nu veel meer vers en winkel met een lijstje. Uiteindelijk scheelt het me zelfs geld want mijn mandje zit eigenlijk nooit meer vol met allerlei impulsaankopen. Ik hoef niet zo nodig alles wat me lekker lijkt meer te proberen.
  zondag 2 oktober 2011 @ 14:18:24 #163
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102610059
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

JE VERGEET WAT!!! :D
Oeps...

Xx! :D
  zondag 2 oktober 2011 @ 14:46:31 #164
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_102610910
Meer dan 4 maanden niet gesport, ongezond gegeten en alles. En ik weeg nog gewoon hetzelfde :D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Licht Ontvlambaar zondag 2 oktober 2011 @ 15:05:41 #165
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102611536
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:46 schreef Juicyhil het volgende:
Meer dan 4 maanden niet gesport, ongezond gegeten en alles. En ik weeg nog gewoon hetzelfde :D
Moet je nagaan hoeveel spierweefsel omgezet is in vet die afgelopen 4 maanden...
  zondag 2 oktober 2011 @ 15:09:38 #166
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_102611677
Heel wat inderdaad. M'n vetpercentage was wel een paar procenten omhoog gegaan.
Vandaag dan weer eens een keer wezen fitnessen. Wil het wel weer graag gaan oppakken, maar dat zeg ik iedere keer. :P
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 2 oktober 2011 @ 15:13:37 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102611785
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 15:09 schreef Juicyhil het volgende:
Heel wat inderdaad. M'n vetpercentage was wel een paar procenten omhoog gegaan.
Vandaag dan weer eens een keer wezen fitnessen. Wil het wel weer graag gaan oppakken, maar dat zeg ik iedere keer. :P
Niet "ik wil het wel graag..." maar "Ik ga op dat en dat tijdstip, dit en dit aan sport doen". Concreet plannen (Implementatie Intentie heet dat eigenlijk) werkt veel beter :D

Xx
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:06:54 #168
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102641604
Gisterochtend na de soep van zaterdagavond 1,5 kilo zwaarder, en dat is er nu gelukkig weer af! Gister een slootje water leeggedronken. Vandaag weer beginnen met een schone lei, en alles weer netjes opschrijven in een schriftje, zodat ik kan bijhouden wat ik eet aan kcals. Dat wil me ook nog weleens tegenhouden van volpropperij.

Heeft hier iemand ervaring met het drinken van groene thee en afvallen? Schijnt heel goed te helpen. Bij het Kruidvat zijn er ook groene thee capsules te koop. Broodje aap, of wel degelijk effect?

Succes allemaal weer!
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 10:07:18 #169
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102641614
Planning voor vandaag:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie met koffiemelk
T - kleine appel en klein peer, thee
L - 4 sneden bruin, cervelaat, boterhamworst, thee
T - pure chocola of evergreen, thee
D - verse groentensoep, worstenbroodje/saucijzenbroodje
L - twee koekjes, koffie verkeerd
S - dozen uitpakken op kantoor en was wegwerken thuis

Geen ervaring met groene thee capsules, ik drink wel regelmatig groene thee. Brandnetelthee werkt vochtafdrijvend en kalium (zit schijnbaar veel in witlof) ook. Ik kan wel eens uitzoeken hier welke voedingssupplementen allemaal zouden moeten helpen bij afvallen, het zijn er nogal wat...

Ben inmiddels zelf wel met een multi voor vrouwen begonnen, vaak moe en last van gespleten nagels en haaruitval, dus waarschijnlijk toch wat meer B vitamientjes nodig. Slik nu twee van deze enorme pillen :') per dag:
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:23:10 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102641921
Zo goede morgen! :D

een flinke weekendje gehad..
was een weekendje weg naar zwolle en daar veel op terrasjes gezeten met het mooie weer :D :@
ach het is maar 1 keer in de 100 jaar 26 graden in oktober :D

Nu dus weer terug in het regime :)

Lijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen pindakaas
T: niks ( wsl een koekje :@ ga m'n best doen om een stuk fruit te nemen :) )
L: salade met 2 boterhammen met roomboter
T: 2 stuks fruit
D: nog geen idee, wsl toch pasta

S: vrij weinig.. ga vanavond wel naar de training , maar kan/mag nog niet veel mee doen..
Morgen wel een les bodybalance doen..
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:27:54 #171
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102642040
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:07 schreef Sjeen het volgende:
Planning voor vandaag:
D - verse groentensoep, worstenbroodje/saucijzenbroodje

Geen ervaring met groene thee capsules, ik drink wel regelmatig groene thee. Brandnetelthee werkt vochtafdrijvend en kalium (zit schijnbaar veel in witlof) ook. Ik kan wel eens uitzoeken hier welke voedingssupplementen allemaal zouden moeten helpen bij afvallen, het zijn er nogal wat...

Ben inmiddels zelf wel met een multi voor vrouwen begonnen, vaak moe en last van gespleten nagels en haaruitval, dus waarschijnlijk toch wat meer B vitamientjes nodig. Slik nu twee van deze enorme pillen :') per dag:
[ afbeelding ]
Ik heb afslankthee gehad van de DA, snap waarom je daar van afvalt, kreeg er enorme maagklachten van... dan heb je geen honger meer.

Over je lijstje Sjeen, vind je een worstenbroodje, twee koekjes, een evergreen en cervelaat en boterhamworst verstandig? Kun je niet de helft van je boterhammen met mager beleg doen? En je evergreen of chocolade vervangen door een stuk fruit?

Hier mijn lijstje:

O: 3 volkorenboterhammen, 1 kipfilet, 1 30+kaas, 1 20+-smeerkaas. Beker thee.
T: Twee hartige sultana's.
L: O, maar dan sap ipv thee.
T: Een bakje druiven (1/3 van zo'n supermarktbak).
D: Nog geen idee, denk dat het Oosterse wraps worden, met kipfilet, veel wokgroente en een komkommer voor erbij. Groot glas water.
T: Niks of een bakje yoghurt.

Xx
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 10:31:18 #172
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102642125
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:27 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb afslankthee gehad van de DA, snap waarom je daar van afvalt, kreeg er enorme maagklachten van... dan heb je geen honger meer.

Over je lijstje Sjeen, vind je een worstenbroodje, twee koekjes, een evergreen en cervelaat en boterhamworst verstandig? Kun je niet de helft van je boterhammen met mager beleg doen? En je evergreen of chocolade vervangen door een stuk fruit?

Hier mijn lijstje:

O: 3 volkorenboterhammen, 1 kipfilet, 1 30+kaas, 1 20+-smeerkaas. Beker thee.
T: Twee hartige sultana's.
L: O, maar dan sap ipv thee.
T: Een bakje druiven (1/3 van zo'n supermarktbak).
D: Nog geen idee, denk dat het Oosterse wraps worden, met kipfilet, veel wokgroente en een komkommer voor erbij. Groot glas water.
T: Niks of een bakje yoghurt.

Xx
Ja, dat zou kunnen, maar dit lag er in mijn koelkast vanmorgen helaas :) Dus ik had geen magere opties wat betreft beleg. Overigens is de hoeveelheid fysiek werk die ik vandaag moet verzetten, geen kattenpis ;)

Ik heb al twee stuks fruit, weliswaar klein en ik ga natuurlijk niet evergreen en chocola eten. Het is of-of...
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:40:20 #173
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102642342
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:07 schreef Sjeen het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb van de week zowel bij de Hema als bij het Kruidvat staan kijken, maar zag door de potjes het bos niet meer ;) Chroom, kelp (?), groene thee.. Brandnetelthee heb ik ook weleens gehad ja. Maar én groene thee, én brandnetelthee en dan meerdere koppen per dag. Ik voel een sociale band met mijn toiletpot aankomen :')
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 10:43:50 #174
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102642448
Er is ook zo vreselijk veel op de markt:
Appelazijn, Chitosan, L-Arginine/L-Ornithine, L-Carnitine, Tonaline-CLA, Groene thee, chroom etc...
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:50:19 #175
3142 m@x
pi_102644309
Ik zoek vooral iets wat vochtafdrijvend werkt. Ik heb bij normale temperaturen al de neiging om vocht vast te houden, maar met dit weer zwel ik helemaal op tot formaat waterballon. Iemand nog tips? Groene thee of andere kruidentheetjes vind ik overigens niet te zuipen. Die vallen dus al af :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:51:00 #176
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_102644331
Ik gebruik Chitosan en groene thee + veel fitnessen.

Ben nu 5cm kwijt en kan mijn "goeie" spijkerbroek nu aan en uit terwijl de knoop en ritssluiting dichtzitten :s) *O*
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:53:57 #177
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102644436
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:50 schreef m@x het volgende:
Ik zoek vooral iets wat vochtafdrijvend werkt. Ik heb bij normale temperaturen al de neiging om vocht vast te houden, maar met dit weer zwel ik helemaal op tot formaat waterballon. Iemand nog tips? Groene thee of andere kruidentheetjes vind ik overigens niet te zuipen. Die vallen dus al af :P
Groene thee is lekkerder als je hem maakt met water dat al een beetje afgekoeld is (dus +- 75 graden ipv 100), staat meestal ook op het pakje, maar niemand leest dat ooit :) Ook die met citroen of munt smaakt niet echt naar groene thee...
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:13:47 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_102646649
Zo, ik ben klaar voor alweer een nieuwe ronde! Ik ben gisteren de magische grens van 100 kilo gepasseerd dus het is nu echt de hoogste tijd. Deze laatste 2 kilo's zijn nu eens niet de schuld van mijn schildklier maar ik heb ze er helemaal zelf aan gegeten.

O: Yoghurt met cruesli (half noten, half light)
S: 1 Mile
T: Glas tomaten/groentesap
L: 2 mueslibollen
S: 1 mile 2 miles!
T: 2 crackers met ricotta, 30+ kaas en lente-ui
A: Kalfsschnitzel met gemengde paddestoelen, waterkerssalade en aardappelpuree met lente-ui.
T: Appel

Drank hoef ik niet op te schrijven eigenlijk want ik heb er inmiddels alweer 1,2 liter groene thee opzitten en drink verder nog zeker 2,5 liter water en spa rood per dag.

Edit: tomatensap is maar een half glaasje dus ik vul aan met een half glaasje verse sinaasappelsap. En de waterkers salade hoort bij het recept voor morgen, vandaag heb ik er groene aspergetips bij.

Net 144 calorieen verbrand met een mile, woei.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lucky_Strike op 03-10-2011 15:25:59 ]
Spoilers!
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:18:21 #179
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102650460
goed zo :D

ik heb een beetje een matig weekende gehad wat betreft gezond eten. Niet per se ongezond, maar een stukje taart op de verjaardag en gister met een vriendinnetje en vriendje op een terrasje gezeten en daar sapjes gedronken.

Vandaag :
o : yoghurt met druiven
t : handje nootjes
l : Bagel met hummus. rauwkost
t : fruit, cracker
d : mangosalade met soja gebakken in een soort van glacee, daarbij gebakken aardappeltjes en nog iets groenigs
t : weet ik ook nog niet echt

[ Bericht 0% gewijzigd door RandomMoron op 03-10-2011 15:18:53 (vergat wat :D) ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:40:39 #180
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102651196
De groene thee capsules niet gekocht. 90 stuks, en 6 per dag innemen. En 7,- per potje. Dan maar groene thee drinken, vocht kan nooit geen kwaad.

Ik heb ooit begrepen dat bleekselderij vochtafdrijvend werkt. M'n moeder heeft járen lang elke morgen als ontbijt een tomaat, bleekselderij stengel en droge boterham gegeten. Geen idee hoe ze het weg kreeg ;)
pi_102651271
Tja, brandnetelthee, goed sterk werkt als een tierelier, maar is ook een kruidenthee.
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 15:46:22 #182
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102651364
nou heb ik zin in bleekselderij :o
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:55:13 #183
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102651612
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:46 schreef Sjeen het volgende:
nou heb ik zin in bleekselderij :o
ik in jouw chocolade :P
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 16:02:43 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102651830
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik in jouw chocolade :P
Euh ja, die is op :P 30 gram extra pure chocola, extreem genieten O+
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:35:42 #185
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102655118
hm, ik lust geen donkere chocolade.. maar het ruikt altijd zo lekker..

mijn avondeten veranderd in volkoren wraps met geglaceerde soja, creme fraiche, avocado en geroerbakte groentes
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:36:05 #186
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102659594
Lijstje en tellen werkt goed, ik ben me veel meer bewust dat ik sommige dingen moet laten staan. Vanmiddag een tussendoortje van 200 kcal gegeten, en daarna nog een handje borrelnootjes. Toen ik dat ging berekenen vond ik het zonde van de kcal, en zal ik dat dus niet meer zo snel doen.

Net weer 300 kcal weggefietst, wat de totale score op zo'n 1300 kcal in totaal maakt vandaag. Vind ik netjes :)
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 19:56:35 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102660830
Bewust worden is heel goed :Y

Ik zit op de bank, met twee enorme manden was die gevouwen moeten :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:02:31 #188
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102661147
mijn eetplan is weer geweizigd, want de avocado en de creme fraiche liggen nog in de supermarkt :P

en heb stiekem gesnackt van de augurken :P daar was opeens de halve pot op :O

[ Bericht 42% gewijzigd door RandomMoron op 03-10-2011 20:10:26 ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:19:33 #189
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102662081
Hmmz, het definitieve lijstje van vandaag:

O: 3 volkoren boterhammen, 30+kaas, 20+smeerkaas en kipfilet. Beker thee
T: Niks
L: 2 volkorenboterhammen. Kipfilet en 30+kaas. Vergeten te drinken.
T: Halve liter water en beker bouillon. Pakje hartige sultana's.
D: Nasi van zilvervliesrijst, chinese wokgroente en kruiden. Handje kroepoek en 3 eetlepels satésaus die ik aangelengd had, want was van die vieze, hele dikke saus. Beker aanlenglimonade cranberry.
T: Absoluut geen honger, maar wel een beker zoethoutthee :)

Truste voor straks!

Xx
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:13:43 #190
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_102665206
OMfG, ik heb zelden zo lekker gekookt als vandaag! Heb vorige week een kookboek van Gordon Ramsay gekocht en vriendlief had kalfsschnitzel met groene aspergetips en gemengde paddestoelen uitgezocht. Aardappelpuree met lenteui van een ander recept erbij, et voila! Zo simpel, zo goddelijk...

Morgen zalm, garnalen en kappertjes met ovenaardappels en waterkerssalade. Kijken of dat ook zo goddelijk is.
Spoilers!
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:32:01 #191
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102669822
het is zo lekker om je eten in de oven te doen :D
dat is bij mij zo'n beetje de standaard geworden sinds ik student ben. Het is vrijwel vetvrij, het is bijna altijd lekker en je kunt onderwijl even douchen ofzo :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 00:02:47 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_102673963
Ik ben nog niet echt een expert in eten uit de oven. Behalve de aardappels en soms een stukje vis. Ik vind de timing en temperatuur zo lastig.

We zijn de laatste tijd wel de kunst van de grillpan aan het masteren. En we hebben in Polen lekker goedkoop (nog 55 euro, maar ok) 2 hele dikke koekenpannen gekocht waarin we veel minder boter en olie dan vroeger gebruiken.
Spoilers!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 07:21:57 #193
54772 Silmarwen
pi_102676604
Buh. Vier uur geslapen en slapa gebrek maakt hongerig. Kan straks gelukkig nog even slapen.

Gisteren hard gesport, vandaag ga ik echt niet veel doen, val al in slaap bij het idee. :D

O: Cornflakes met melk + koffie
T: Banaan en groente thee
L: 2 wasa crackers met kaas en tomaar, 1 wasa cracker met cervelaat + groene thee
T: 2 rijstwafels + groene thee
D: Nasi, babi ketjap en wat kroepoek.
T: Geen idee nog, waarschijnlijk alleen koffie.

Over die dieet producten. Doen wij eigenlijk ook niet. Ik drink wel halfvolle melk, volle vind ik niet lekker en cola light/zero, gewone cola vind ik ook niet lekker. Maar nou hebben we zelden tot nooit frisdrank eigenlijk, drinken we allemaal niet zo. Het is hier meer thee/koffie/water eigenlijk.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:39:38 #194
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102678549
goed uitrusten, Sil ;)

Mijn uiteindelijk lijstje gisteren:
D - verse groentensoep, worstenbroodje en saucijzenbroodje

Planning vandaag:
T - kleine appel, thee
L - 4 sneden bruin, sandwichspread, thee
T - ??, thee
D - verse groentensoep, kip-snijbonen-pureeschotel
T- twee koekjes, koffie verkeerd
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:47:54 #195
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102678752
mijn lijstje gister:

t: niks
L: salade met een eitje en seranoham en 2 boterhammen met roomboter :D
t: balisto, kiwi en sinaasappel
t: chorizo worst "vers" uit spanje :@
D: taco's
t: 3 pakjes lu koekjes ( die met het chocolade bovenop die per twee verpakt zijn, ik ben de naam even kwijt ) bij de thee

het was gister dus duidelijk een chocolade dag.. :@

planning vandaag:
t: niks
L; salade met boterhammen roomboter :D
t: 2 stuks fruit
D: spaghetti
S: proberen om body balance te doen en daarna even lekker in de sauna *O*
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:58:43 #196
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102679042
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:39 schreef Sjeen het volgende:
D - verse groentensoep, worstenbroodje en saucijzenbroodje
Jeeej voor de koekjes, jammer van het en-en bij de broodjes.

Ik heb net m'n ontbijt gedaan met 3 volkorenboterhammen, 20+smeerkaas, 30+kaas en kipfilet en een glas multivitamientje. De rest is wrs zoiets:

T: Sultana mee naar school (de hartige) en een beker thee.
L: 2 of 3 boterhammen met beleg zoals O.
T: Nog geen idee, misschien een bakje druiven. Beker thee/aanleng.
D: Oosterse of Mexicaanse wraps... Met veel groente en geen of weinig vlees (hangt van de wraps af). Groot glas water.
T: Bakje yoghurt. Beker thee.

Xx
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:04:26 #197
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102679183
Waarom jammer van de en-en? Het was mijn diner, twee borden zelfgemaakte groentensoep en die twee broodjes. Wat had ik dan moeten doen, maar één broodje nemen en vervolgens op nauwelijks 400 calorieën uitkomen?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:09:38 #198
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102679314
Je moet jezelf uithongeren Sjeen, dat helpt! ;)

Ik was 8 ons kwijt sinds gisteren, dus ben weer helemaal in m'n nopjes met mezelf :Y
Planning/lijstje voor vandaag:

O: 2 boterhammen pindakaas, beker karnemelk.
T: Water.
L: 2 boterhammen 30+ komijnenkaas, 2 boterhammen kipfilet. Beker melk.
T: Misschien een pakje granenbiscuits, maar denk niks. (Rare werkdienst van 3 tot 6)
D: Ik denk een maaltijdsalade van de C1000.
A: 2 á 3 pruimen. Thee.

Express een wat grotere lunch gepland om gesnaai laat in de middag te voorkomen. Nu is dat ivm werk ook geen optie, maar ik wil geen hongergevoel hebben.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:11:13 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102679350
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:09 schreef Purdey het volgende:

Ik was 8 ons kwijt sinds gisteren,
je weegt iedere dag??
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:12:09 #200
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102679369
Ik post hier over het algemeen ook geen lijstjes, omdat ik het gevoel heb dat men het vast allemaal enorm stom vind wat ik eet. Ik hou mij aan de ADH calorieën voor de vrouw, ben nagenoeg gestopt met snoepen en val prima af. Heb in diverse rekendingetjes gevonden dat ik met mijn lengte en activiteitsniveau ongeveer 2300 tot 2500 caloriën per dag zou mogen, dus dat ik nu gemiddeld op de 1800-1900 per dag zit vind ik helemaal prima, ik ga er mijn bakje vanillevla na het avondeten niet voor laten staan..

Overigens heb ik al een aantal dagen buikgriep, dus ik leef al dagen op opkikkers, volkorenbeschuit en droge boterhammen -O- Ben wel in één keer knetterveel afgevallen, maar ik maak me geen illusies over het zo houden, het zal er wel snel weer aanzitten. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
3!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:12:36 #201
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102679381
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:09 schreef Purdey het volgende:
Ach, jullie weten ook dat ik dat zo niet bedoel. Op het originele lijstje stond "of de een, of de ander", dan ga ik ervan uit dat allebei niet zo verstandig was... :*

Nu ga ik snel naar college, toedeloe! :W
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:13:45 #202
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102679417
Purdey, dat is nou juist wat ik wil voorkomen... Ik zoek een balans tussen genieten en afvallen/niet aankomen. Ik ben absoluut niet van plan om minder te gaan eten dan mijn dochter, die in dit geval dus twee borden soep en 1,5 worstenbroodje wegwerkte :P
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

je weegt iedere dag??
Doe ik ook... gewoonte, maar hanteer één weegmoment per week als richtpunt. Bij mij is dat het gewicht van de woensdagochtend.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:14:56 #203
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102679443
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:13 schreef Sjeen het volgende:
Doe ik ook... gewoonte, maar hanteer één weegmoment per week als richtpunt. Bij mij is dat het gewicht van de woensdagochtend.
ik heb niet eens een weegschaal :@

*bedenkt ineens dat "afvallen" dan best raar is * :P _O- _O-
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:57:27 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_102680512
Mijn lijstje van vandaag:

O: cruesli (half light, half noten) met magere yoghurt
T: Half pakje Vifit
L: 2 bruine boterhammen met rauwkost
T: Rauwkost die over is van de lunch
S: Hardlopen, les 1 van Evy. Eindelijk daar weer verder mee!
T: 2 crackers met ricotta, 30+ kaas en lenteui en/of opkikker
A: Zalm met kappers en garnalen. Overaardappels en waterkerssalade.
T: Paar handjes zoute popcorn en/of appel.

Best veel vandaag maar heb dan ook een actieve en vooral lange dag vandaag.
Spoilers!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:12:09 #205
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102680910
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

je weegt iedere dag??
Zo ongeveer wel. Zeker op momenten dat ik erg m'n best doe heb ik het ook 'nodig'. Als ik niet zo netjes ben geweest, weeg ik me niet. Gemiddeld weeg ik me 4 á 5 keer per week :)

Maar jij heb geen weegschaal? Hoe dat zo, in combinatie met een dieet?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:21:57 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102681192
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:12 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zo ongeveer wel. Zeker op momenten dat ik erg m'n best doe heb ik het ook 'nodig'. Als ik niet zo netjes ben geweest, weeg ik me niet. Gemiddeld weeg ik me 4 á 5 keer per week :)

Maar jij heb geen weegschaal? Hoe dat zo, in combinatie met een dieet?
juist.. in combinatie met het dieet gaat dat niet zo handig ;)

alhoewel ik verder geen kilo's wil afvallen, maar kleinere maten wil kunnen dragen..
cm's, niet kg's :D
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:22:34 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102681216
en crap..

collega jarig..

:@ :@ :@ :@
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:25:02 #208
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102681301
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:22 schreef Barreltje het volgende:
en crap..

collega jarig..

:@ :@ :@ :@
Hoe dúrft ze. Belachelijk gewoon. En nog trakteren ook zeker? Wat 'n lef!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:27:24 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102681376
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:25 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hoe dúrft ze. Belachelijk gewoon. En nog trakteren ook zeker? Wat 'n lef!
jup..
taart..
van de multivlaai..

en dan durf ik eigenlijk niet te zeggen dat ik geen taart neem omdat ik aan het lijnen ben, want dan hoor ik ze al denken.. "dat was wel een keer nodig jah! " :@
pi_102681481
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]

jup..
taart..
van de multivlaai..

en dan durf ik eigenlijk niet te zeggen dat ik geen taart neem omdat ik aan het lijnen ben, want dan hoor ik ze al denken.. "dat was wel een keer nodig jah! " :@
Of ze zijn juist positief en trots op je dat je nu goed voor jezelf zorgt
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:32:09 #211
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102681515
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Of ze zijn juist positief en trots op je dat je nu goed voor jezelf zorgt
het zijn allemaal kerels..
wat denk je zelf?? :D
pi_102681592
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:32 schreef Barreltje het volgende:

[..]

het zijn allemaal kerels..
wat denk je zelf?? :D
Niet zo negatief denken joh en gewoon die vlaai niet in je gezicht stoppen
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:37:18 #213
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102681666
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet zo negatief denken joh en gewoon die vlaai niet in je gezicht stoppen
jajajaj
naja..
mannen.. }:|

en hij zit er al in :@
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:43:04 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102681851
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]

jup..
taart..
van de multivlaai..

Je kunt ook gewoon zeggen dat je de creaties (de naam vlaai niet waardig :{w ) van multivlaai niet lekker vind, een volgende keer :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:44:12 #215
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102681881
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon zeggen dat je de creaties (de naam vlaai niet waardig :{w ) van multivlaai niet lekker vind, een volgende keer :P
ik ga er nog even op broeden ;)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:47:31 #216
244933 trovey
Nachtoele
pi_102685828
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dat niet lukken. :')

Hier vanavond pompoensoep, een vegetarische deze keer i.v.m. dierendag. :P Mijn soepskills kennende eten we er zeker 2 dagen van, ik maak altijd teveel. :')

Ik heb, om het uit te proberen, eens koolhydraatarm brood gekocht bij de AH...conclusie: gruwelijk duur (2,09 een half broodje :o ) en de structuur is anders en niet lekker. ;( Ik eet het wel op want die 2,09 groeit me niet op de rug }:|, dan maar wat sterker smakend broodbeleg erop. :P
Optimist tot in de kist
pi_102685918
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Als je de traktaties niet wilt opgeven kan je het ook gewoon zeggen he ;)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:51:29 #218
244933 trovey
Nachtoele
pi_102685973
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik mag zelf 2x per week een traktatie van mijn diëtiste, moet ook wel als je zo lang bezig bent want anders ga je het niet volhouden.
Optimist tot in de kist
pi_102686038
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik mag zelf 2x per week een traktatie van mijn diëtiste, moet ook wel als je zo lang bezig bent want anders ga je het niet volhouden.
Maar ik neem aan niet 2x een stuk taart?
Ik wil zelf weer terug naar een schema zonder snoep/koek/snacks omdat dat voor mij het beste werkt, maar dat komt vooral omdat ik het eigenlijk ook niet lekker vind en alleen maar eet uit gewoonte
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:55:35 #220
244933 trovey
Nachtoele
pi_102686114
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar ik neem aan niet 2x een stuk taart?
Ik wil zelf weer terug naar een schema zonder snoep/koek/snacks omdat dat voor mij het beste werkt, maar dat komt vooral omdat ik het eigenlijk ook niet lekker vind en alleen maar eet uit gewoonte
Nee, dat weer niet. ;( :+ Gewoon iets als een koekje of een hartig iets.
Optimist tot in de kist
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:58:18 #221
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102686207
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

mja..
ik moet eerst maar weer eens fit genoeg zijn om daadwerkelijk te gaan dieeten :P
pi_102686299
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]

mja..
ik moet eerst maar weer eens fit genoeg zijn om daadwerkelijk te gaan dieeten :P
Op het moment klink je inderdaad niet echt gemotiveerd
Maar fit worden gaat wel sneller met een gezonde levensstijl natuurlijk ^O^
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:13:46 #223
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102686762
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Op het moment klink je inderdaad niet echt gemotiveerd
Maar fit worden gaat wel sneller met een gezonde levensstijl natuurlijk ^O^
fit worden gaat beter met een heup en rug die het doen :D

vanavond iig proberen mee te doen met de les op de sport school..
ik mis het sporten echt enorm en dan gaat de motivatie ook wel omlaag jah :{
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:23:38 #224
244933 trovey
Nachtoele
pi_102687148
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]

mja..
Foute instelling :P , ik zal nooit meer fit worden maar dieet al wel 1,5 jaar, gaat langzamer maar het gaat er wel af als je je inzet. ;)
Optimist tot in de kist
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:36:18 #225
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102687595
Ik heb nooit traktaties van collega's, gelukkig. Maar als ik ze zou hebben, zou ik ze afslaan met een lullig excuus als zwak, ziek, misselijk en onderweg ;)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:36:39 #226
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102687604
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:23 schreef trovey het volgende:

[..]

Foute instelling :P , ik zal nooit meer fit worden maar dieet al wel 1,5 jaar, gaat langzamer maar het gaat er wel af als je je inzet. ;)
en wat is dan WEL de goede instelling??
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:43:42 #227
3142 m@x
pi_102687870
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:36 schreef Purdey het volgende:
Ik heb nooit traktaties van collega's, gelukkig. Maar als ik ze zou hebben, zou ik ze afslaan met een lullig excuus als zwak, ziek, misselijk en onderweg ;)
Waarom een excuus verzinnen? Ik heb het tot nu toe steeds bij mijn collega's gemeld en de reacties zijn bijna alleen maar positief. Laatst had er iemand zelfs speciaal voor mij druiven meegenomen.

Foute instelling? Dat zijn volgens mij steeds de smoesjes om niet te starten (niet fit, verjaardag, maandag begin ik echt, etc). Geloof me, ik ken ze inmiddels allemaal aangezien ik ze ook jaren heb gebruikt :')
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:47:52 #228
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102688001
Ok, vanavond geen koekje bij de koffie... Heb net een stukje vijgen noga gegeten en 4 mariakoekjes. Er liggen nog 4 nep princekoekjes in de koektrommel, maar die ga ik laten liggen :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:49:15 #229
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102688078
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:47 schreef Sjeen het volgende:
Ok, vanavond geen koekje bij de koffie... Heb net een stukje vijgen noga gegeten en 4 mariakoekjes. Er liggen nog 4 nep princekoekjes in de koektrommel, maar die ga ik laten liggen :')
* Barreltje neemt lekker een sinaasappel en een kiwi! :Y :D
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:52:41 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102688250
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:43 schreef m@x het volgende:

[..]

Waarom een excuus verzinnen? Ik heb het tot nu toe steeds bij mijn collega's gemeld en de reacties zijn bijna alleen maar positief. Laatst had er iemand zelfs speciaal voor mij druiven meegenomen.

Foute instelling? Dat zijn volgens mij steeds de smoesjes om niet te starten (niet fit, verjaardag, maandag begin ik echt, etc). Geloof me, ik ken ze inmiddels allemaal aangezien ik ze ook jaren heb gebruikt :')
tsja..
ik snap er niks meer van :P
eerst krijg ik het verwijt dat ik te weinig kcal eet, dan heb ik weer een foute instelling.. -O-
tuurlijk .. de chocolade van gister was niet nodig, maar toch ook wel :@
volgens mij is er iet echt iets mis met mijn lijstjes hoor, het zijn over het algemeen gezonde levensstijl lijstjes lijkt me.. (al ben ik er ook van overtuigd dat je in een gezonde levensstijl ook best 1 koekje per dag mag :P )

sporten doe ik toch wel, en nu heb ik even een tijdelijke overbelasting..
waar ik het overigens WEL met mijn trainer over ga hebben :o
merk dat het al een stuk beter gaat, dus ik ga er vanuit dat het volgende week allemaal weer WEL kan :D
in het verleden te vaak te snel weer gaan sporten.. dat werkt ook niet :X
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:57:55 #231
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102688496
In mijn visie mag dat inderdaad, dat koekje per dag. Zolang je het bij een koekje per dag houdt en geen hele rol naar binnenwerkt...

Ik had dus afleiding moeten gaan zoeken, ipv koekjes eten...
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:59:41 #232
244933 trovey
Nachtoele
pi_102688571
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]

en wat is dan WEL de goede instelling??
Gewoon beginnen en het geheel direct weer oppakken zodra je even van de rails loopt. ;)

Uiteraard moet je zelf weten of je een koekje neemt als je je dan ook realiseert dat het afvallen wel eens wat langer kan duren dan bij iemand die dat niet doet, beiden goed maar probeer een evenwicht in je eten te krijgen en als dat voor jou betekent dat je af en toe wat te snaaien moet hebben is dat prima als jij het op die manier kan volhouden i.,p.v. heel streng te doen en dan ineens de andere kant opgaan om je als reaktie vol te eten met de dingen die je moet laten staan. Er is geen slechte en geen goed methode omdat ieder mens anders is maar als je maar begint het probleem aan te pakken...of dat nu de langzame of de snelle methode is. :*

[ Bericht 37% gewijzigd door trovey op 04-10-2011 15:04:51 ]
Optimist tot in de kist
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:01:13 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102688636
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:59 schreef trovey het volgende:

[..]

Gewoon beginnen en het geheel direct weer oppakken zodra je even van de rails loopt. ;)
die is wel errug cryptisch :D
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:08:11 #234
244933 trovey
Nachtoele
pi_102688942
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]

die is wel errug cryptisch :D
Nee, hoor je begint gewoon met op je voeding te letten en te bewegen en als je wel eens teveel eet of te weinig beweegt volgens je eigen schema pak je de volgende dag gewoon weer het goede op dus niet denken "Ach, nu heb ik dat stukje taart op nu kan de rest van de taart ook wel naar binnen" maar gewoon de volgende dag weer je eigen gekozen regime aanhouden en je niet schuldig voelen om een stukje taart. ;)
Optimist tot in de kist
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:10:01 #235
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102689011
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee, hoor je begint gewoon met op je voeding te letten en te bewegen en als je wel eens teveel eet of te weinig beweegt volgens je eigen schema pak je de volgende dag gewoon weer het goede op dus niet denken "Ach, nu heb ik dat stukje taart op nu kan de rest van de taart ook wel naar binnen" maar gewoon de volgende dag weer je eigen gekozen regime aanhouden en je niet schuldig voelen om een stukje taart. ;)
ok

en pas dat nou eens toe op mijn lijstjes en instelling??
volgens mij heb ik best een goede instelling hoor ;)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:17:50 #236
3142 m@x
pi_102689341
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:52 schreef Barreltje het volgende:

[..]

tsja..
ik snap er niks meer van :P
eerst krijg ik het verwijt dat ik te weinig kcal eet, dan heb ik weer een foute instelling.. -O-
tuurlijk .. de chocolade van gister was niet nodig, maar toch ook wel :@
volgens mij is er iet echt iets mis met mijn lijstjes hoor, het zijn over het algemeen gezonde levensstijl lijstjes lijkt me.. (al ben ik er ook van overtuigd dat je in een gezonde levensstijl ook best 1 koekje per dag mag :P )

sporten doe ik toch wel, en nu heb ik even een tijdelijke overbelasting..
waar ik het overigens WEL met mijn trainer over ga hebben :o
merk dat het al een stuk beter gaat, dus ik ga er vanuit dat het volgende week allemaal weer WEL kan :D
in het verleden te vaak te snel weer gaan sporten.. dat werkt ook niet :X
Ik verwijt helemaal niemand iets. Jij vraagt alleen wat een foute instelling is en ik geef aan wat dat volgens mij in het algemeen is. Dat was niet specifiek op jouw toegespitst. Ik had ook kunnen zeggen dat je die taart niet in je mik had moeten proppen om er vervolgens moeilijk bij te kijken. Je hebt het gedaan, punt. Geen spijt van hebben of smoesjes voor verzinnen. Gewoon zonder te piepen daarna de draad weer oppakken.

En lijstjes? Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat jij op je lijstje hebt staan. Het interesseert me ook niet zoveel. Ik post mijn eigen lijstjes hier niet eens meer omdat er altijd wel iemand is die gaat miepen over wat er wel of juist niet op staat.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:19:34 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102689415
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:17 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik verwijt helemaal niemand iets. Jij vraagt alleen wat een foute instelling is en ik geef aan wat dat volgens mij in het algemeen is. Dat was niet specifiek op jouw toegespitst. Ik had ook kunnen zeggen dat je die taart niet in je mik had moeten proppen om er vervolgens moeilijk bij te kijken. Je hebt het gedaan, punt. Geen spijt van hebben of smoesjes voor verzinnen. Gewoon zonder te piepen daarna de draad weer oppakken.

En lijstjes? Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat jij op je lijstje hebt staan. Het interesseert me ook niet zoveel. Ik post mijn eigen lijstjes hier niet eens meer omdat er altijd wel iemand is die gaat miepen over wat er wel of juist niet op staat.
ik zeg ook niet dat iemand me wat verwijt.. ;)
maar met die algemene termen kan ik zo weinig :@
was meer op zoek naar dingen die IK daadwerkelijk anders kan doen :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:26:11 #238
3142 m@x
pi_102689695
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:19 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat iemand me wat verwijt.. ;)
maar met die algemene termen kan ik zo weinig :@
was meer op zoek naar dingen die IK daadwerkelijk anders kan doen :P
Ik lees je post waarin je mij quote nog eens na en zie daar toch duidelijk de term 'verwijt' in staan. Maar goed, maakt verder niet uit.

Hier komt ie dan, een advies toegespitst op je instelling. Die taart had je niet hoeven nemen (en gebruik een mogelijke reactie van collega's niet als excuus) en dat stukje chocola van gisteren ook niet (en gebruik niet 'het was nodig' als reden om het goed te praten). Maar als je dan toch hebt gesnackt, ga er dan in godsnaam niet zielig over lopen doen. Take it like a man (ofzo :P). Pak gewoon de draad weer op. Dat kan namelijk ook als je niet fit bent. Je kan misschien iets minder hard sporten, maar dat heeft met je eetpatroon niks te maken.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:42:04 #239
244933 trovey
Nachtoele
pi_102690348
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ok

en pas dat nou eens toe op mijn lijstjes en instelling??
volgens mij heb ik best een goede instelling hoor ;)
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:26 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik lees je post waarin je mij quote nog eens na en zie daar toch duidelijk de term 'verwijt' in staan. Maar goed, maakt verder niet uit.

Hier komt ie dan, een advies toegespitst op je instelling. Die taart had je niet hoeven nemen (en gebruik een mogelijke reactie van collega's niet als excuus) en dat stukje chocola van gisteren ook niet (en gebruik niet 'het was nodig' als reden om het goed te praten). Maar als je dan toch hebt gesnackt, ga er dan in godsnaam niet zielig over lopen doen. Take it like a man (ofzo :P). Pak gewoon de draad weer op. Dat kan namelijk ook als je niet fit bent. Je kan misschien iets minder hard sporten, maar dat heeft met je eetpatroon niks te maken.
Ongeveer dat, trek je het niet te veel aan en trek je zeker niet de mening van collega's aan. Gewoon verder gaan waar je was en inderdaad wel of niet fit zijn maakt niet uit om toch af te vallen, ik ben niet fit en zal door lichamelijke kwalen ook nooit meer fit worden, bovendien ben ik 40+ en als wel iets demotiveerd om niet af te vallen is het 40+ zijn :') ....het is waar je metabolisme is veranderd en het afvallen is moeilijker dan ooit geworden }:| toch ga ik door want mijn motatie om een gezonder gewicht te bereiken die een verlichting van mijn klachten zal geven(die niet direct te maken hebben met het gewicht ;) ) is sterker...dan er maar jaren over doen wat anderen in maanden kunnen, so be it...ik, ben ook niet in een half jaar op mijn begingewicht gekomen. Gewoon dus alles weer oppakken als het even wat minder gaat en commentaar van anderen laat je lekker je (dikke) kont afglijden. :+
Optimist tot in de kist
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:00:48 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102691243
Ik kom even complimenten vissen :P
Heb net de snaaikast opgeruimd, dat moet eens in de zoveel tijd, alle over datum zooi eruit. En er waren nog vijf stuks after eight, die zielig in het doosje lagen te roepen 'eet mij, eet mij...'. En ik heb ze weggegooid *O*
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:02:37 #241
3142 m@x
pi_102691322
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:00 schreef Sjeen het volgende:
Ik kom even complimenten vissen :P
Heb net de snaaikast opgeruimd, dat moet eens in de zoveel tijd, alle over datum zooi eruit. En er waren nog vijf stuks after eight, die zielig in het doosje lagen te roepen 'eet mij, eet mij...'. En ik heb ze weggegooid *O*
*O* Held *O*
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:03:36 #242
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_102691353
Door het programma Obese krijg ik toch wel een beetje een schok.
* BGTes legt de Fanta Cassis weg
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:04:20 #243
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_102691381
Hoera voor Sjeen!

En ook voor M@X, Trovey en Barreltje ;) En voor mezelf want ik heb gelukkig maar 1,5 dag over de 100 gewogen, vanochtend was het weer 99,1.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 04-10-2011 16:29:05 ]
Spoilers!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:15:37 #244
3142 m@x
pi_102691843
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:03 schreef BGTes het volgende:
Door het programma Obese krijg ik toch wel een beetje een schok.
* BGTes legt de Fanta Cassis weg
Dat vond ik ook echt shocking. Dat programma, niet de cassis :P Niet alleen vanwege het gemak waarmee hij zwaarder was geworden, maar ook vanwege het gemak waardoor hij een soort van sportverslaving ipv een eetverslaving opbouwde. Ik snapte ook niet zo goed waarom ze puur inzetten op zijn fysieke gezondheid. Volgens mij zit er mentaal ook iets niet goed als je zo makkelijk van de ene in de andere verslaving rolt. Ik hoop dat hij daarin wel begeleiding heeft gekregen. Overigens petje af dat hij er zoveel gewicht af gekregen heeft in zo'n korte tijd. Of het heel gezond is betwijfel ik, maar dat is zoveel overgewicht natuurlijk ook niet.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:24:06 #245
3142 m@x
pi_102692222
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoera voor Sjeen!

En ook voor M@X, Trovey en Barreltje ;) En voor mezelf want ik heb gelukkig maar 1,5 over de 100 gewogen, vanochtend was het weer 99,1.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Lekker gevoel he? Die 100 is hier nu zover weg. Ik vind het gewoon een bizar idee dat dat getal ooit op mijn weegschaal stond.
pi_102692585
Ik lurk hier af en toe, maar waar hebben jullie dat programma gezien?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:34:42 #247
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_102692749
Over welk programma hebben we het?
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:24 schreef m@x het volgende:

[..]

Lekker gevoel he? Die 100 is hier nu zover weg. Ik vind het gewoon een bizar idee dat dat getal ooit op mijn weegschaal stond.
Nogal ja,ik heb veel psychische last gehad van mijn gewicht en een van de dingen die nog een beetje positief waren is dat het nooit 3 cijfers zijn geweest. Ik schrok me rot zondag en ben gelijk gisteren in actie gekomen.

Ergens is het trouwens wel positief dat ik 2 kilo was aangekomen de afgelopen weken. Ik was door mijn schildklier bijna 20 kilo aangekomen en ik bleef steken op de 97-98 kilo. Ik kon dieten, sporten en gezond eten wat ik wilde maar er ging niets vanaf. Maar er kwam ook niets bij. Dus ik heb het er de laatste tijd maar van genomen en me lekker volgestopt. Maar nu ik blijkbaar weer kan aankomen, kan ik hopelijk ook weer afvallen. Dat is mijn theorie in ieder geval. En hoe dan ook moet ik gewoon meer sporten en bewegen, ook al val ik er niet van af.
Spoilers!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:39:50 #248
3142 m@x
pi_102693055
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef Perruche het volgende:
Ik lurk hier af en toe, maar waar hebben jullie dat programma gezien?
Ik heb het gisteren op rtlgemist.nl bekeken. Het is afgelopen zondagavond uitgezonden.
pi_102693257
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik heb het gisteren op rtlgemist.nl bekeken. Het is afgelopen zondagavond uitgezonden.
thanks!
pi_102694786
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef m@x het volgende:

rtlgemist dus, bedankt!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:19:18 #251
54772 Silmarwen
pi_102695153
Ik vond over de 100 ook zo enorm shocking! 100!!!! Ik vond het echt bizar veel. En dan hoorde je allemaal vrouwen die 60 wogen. (en 20 cm kleiner ;) ) maar dat was niet tof. :D

Nu ben ik bijna onder de 90 *O* Ik ben echt zo blij daar mee. :D Kon wel janken toen ik bij de H&M de "normale" maten aan kon ipv BiB selectie. Stond ik daar, met 2 broeken en tranen in mijn ogen. :+

Sjeen wat gooehoooeeed. Ik ben echt GEK op After Eights. Echt te lekker... Zaterdag naar de taartenbeurs, lang leven de noten allergie. :D Wel wat kopen voor mijn dochters eerste verjaardag hoor. ;)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:48:47 #252
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102706460
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vond over de 100 ook zo enorm shocking! 100!!!! Ik vond het echt bizar veel. En dan hoorde je allemaal vrouwen die 60 wogen. (en 20 cm kleiner ;) ) maar dat was niet tof. :D

Nu ben ik bijna onder de 90 *O* Ik ben echt zo blij daar mee. :D Kon wel janken toen ik bij de H&M de "normale" maten aan kon ipv BiB selectie. Stond ik daar, met 2 broeken en tranen in mijn ogen. :+
Hoe groot ben jij? Want ik heb bij de H&M (bij de broeken) dan echt nog lang, lang, lang geen normale maat, ook al pas ik in ongeveer elke andere winkel in 42-44 van de broeken...

Xx
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:58:28 #253
54772 Silmarwen
pi_102707123
1.82m En H&M loopt tot 44/46 in de gewone maten.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:44:26 #254
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102723218
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:58 schreef Silmarwen het volgende:
1.82m En H&M loopt tot 44/46 in de gewone maten.
Ja, maar dat verklaart wel... ik ben 1.70 en hoewel ik maar een kilo of 6 zwaarder ben dan jij, is m'n lichaamsvorm wel heel anders. Mijn grote 'probleem' met H&M is overigens vooral dat mijn borsten nergens inpassen. Heb wel van die standaard stretchtopjes *die iedereen heeft* voor onder een jasje enzo, en dat past wel gewoon prima, maar jasjes in die maat hoef ik niet te proberen. Broeken van de H&M vind ik altijd akelig krap en laag enzo, niet echt charmant, ook niet in hun maat 44/46 :) Mjah, BiB is er gelukkig ook nog, die pasvorm is voor mij eigenlijk altijd wel prima...

Maar, supertof voor jou dat je er blij van wordt :D *echt, niet sarcastisch bedoeld*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:49:11 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102723299
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:44 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ja, maar dat verklaart wel... ik ben 1.70 en hoewel ik maar een kilo of 6 zwaarder ben dan jij, is m'n lichaamsvorm wel heel anders. Mijn grote 'probleem' met H&M is overigens vooral dat mijn borsten nergens inpassen. Heb wel van die standaard stretchtopjes *die iedereen heeft* voor onder een jasje enzo, en dat past wel gewoon prima, maar jasjes in die maat hoef ik niet te proberen. Broeken van de H&M vind ik altijd akelig krap en laag enzo, niet echt charmant, ook niet in hun maat 44/46 :) Mjah, BiB is er gelukkig ook nog, die pasvorm is voor mij eigenlijk altijd wel prima...

Maar, supertof voor jou dat je er blij van wordt :D *echt, niet sarcastisch bedoeld*
heheheh..
volgens mij heb jij het zelfde figuur als ik :P
borsten en billen die niet passen, maar alles past wel in de taille -O-
dat betekend dus altijd een verdwijnende taille... -O-
pi_102723511
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:49 schreef Barreltje het volgende:

heheheh..
volgens mij heb jij het zelfde figuur als ik :P
borsten en billen die niet passen, maar alles past wel in de taille -O-
dat betekend dus altijd een verdwijnende taille... -O-
Ik ken zoveel vrouwen met dat figuur, moi incluis.
Heel veel past niet over mijn heupen en wat dan wel over mijn heupen past dat moet flink ingesnoerd worden anders zakt het van mijn kont :+ Bij taille/buik past er dan nog wel een tweede Isa bij.

Om over mijn grote borsten maar niet te spreken :{ Ik heb van mijn werk een blouse maat 50 :'( Want bij de maten er onder kreeg je mooie verwijde stof tussen de knoopsgaatjes in en dat stond eh, niet al te flateus. Met als gevolg dat mouwen en stof over mijn buik echt zo enorm ruim valt dat ik lijk te zwemmen in de blouse :') Iedereen zegt ook altijd dat ik een te grote maat heb en dan zeg ik weer dat 1 maat kleiner niet kan ivm met mijn borsten.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:03:43 #257
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102723544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:01 schreef Isabeau het volgende:

Heel veel past niet over mijn heupen en wat dan wel over mijn heupen past dat moet flink ingesnoerd worden anders zakt het van mijn kont :+ Bij taille/buik past er dan nog wel een tweede Isa bij.

Om over mijn grote borsten maar niet te spreken :{ Ik heb van mijn werk een blouse maat 50 :'( Want bij de maten er onder kreeg je mooie verwijde stof tussen de knoopsgaatjes in en dat stond eh, niet al te flateus. Met als gevolg dat mouwen en stof over mijn buik echt zo enorm ruim valt dat ik lijk te zwemmen in de blouse :') Iedereen zegt ook altijd dat ik een te grote maat heb en dan zeg ik weer dat 1 maat kleiner niet kan ivm met mijn borsten.
Nou, mijn heupen zijn niet het probleem *seriously, mijn billen/benen/heupen zijn het enige lichaamsdeel waar ik echt blij mee ben*, maar mijn borsten wel... heb als jonger meisje dan ook jaren aan synchroonzwemmen gedaan en daar krijg je brede schouders van :(. Daarna gaan latin- en ballroomdansen en daar krijg je goede benen, billen en heupen van :) *it's not all bad* :D Ik had bij m'n vorige werk ook een "langer jasje dan alle andere jonge collega's", want die korte, die kon je niet open dragen en dan had ik ook geen figuur meer over... vet stom!

Xx
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:09:38 #258
54772 Silmarwen
pi_102723683
De broeken van H&M zitten mij als gegoten. Echt heel fijn. Ik heb lange vrij "slanke" benen, helaas geldt dat niet voor mijn buik, maar de meeste broeken zitten tegenwoordig weer hoog! :+ Of armen die zijn veel te dik, en ik heb cup E, ik had al DD toen ik nog maat 38 had, dus gewoon grote borsten.

Mijn taille is opzich ook wel redelijk, het is vooral mijn buik en billen waar het meeste zit. -.-
Blousen zijn voor mij altijd een ramp. Ik koop vaak een topje eronder, en laat dan de blouse half open omdat mijn borsten er gewoon niet inpassen, of ze passen erin en dan is het verder veel te wijd.

Benen komen denk ik omdat mijn ouders nooit een ooit hebben gehad en ik echt OVERAL naar toe fietste. :D Toch nog een plus punt. :+ Verder heb ik eigenlijk (van de voorkant ;) ) een zandlopers figuur, alleen dan... ipv 90/60/90 meer iets van (niet gemeten hoor dus een wilde gok) 120/90/120 ofzo. :D

En die stomme buik! Had ik al voor de zwangerschappen maar die hebben zeker niet meegeholpen.

Vanavond een dubbele Les Mills les. Introductie, dus eerst 45 minuten Bodycombat dan 45 minuten Bodybalance. Neem wel een extra shirt mee... bodybalance in bezweet shirtje... Blegh.
pi_102723777
Denk niet dat het aan het fietsen ligt, Sil ;) Ik fietste vroeger meer dan een uur per dag en ik heb dus geen slanke benen :{ Het zullen je genen wel gewoon zijn, dus toch de schuld van je ouders :7 En dat zandloperfiguur heb ik precies zo :D

Introductielessen van Les Mills zijn tof :Y Veel plezier!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:16:07 #260
54772 Silmarwen
pi_102723804
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Denk niet dat het aan het fietsen ligt, Sil ;) Ik fietste vroeger meer dan een uur per dag en ik heb dus geen slanke benen :{ Het zullen je genen wel gewoon zijn, dus toch de schuld van je ouders :7 En dat zandloperfiguur heb ik precies zo :D

Introductielessen van Les Mills zijn tof :Y Veel plezier!
Hehe, kan ook. Mijn moeder heeft in verhouding ook veel slankere benen. :D

Mijn vader is gewoon graatmager, mijn broertje ook. De eikels. -.-

En ja! Heb er echt zin in!
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 09:16:41 #261
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102723817
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken zoveel vrouwen met dat figuur, moi incluis.

Hee, je omschrijft mijn figuur :P In de gemiddelde broek die om mijn heupen/kont past, kan ik dochter in taille meenemen... Lang leve rokjes en jurkjes! Blouses draag ik zelden en als, dan met een hemdje eronder en de knoopjes los.
pi_102723864
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:16 schreef Sjeen het volgende:

Hee, je omschrijft mijn figuur :P In de gemiddelde broek die om mijn heupen/kont past, kan ik dochter in taille meenemen... Lang leve rokjes en jurkjes! Blouses draag ik zelden en als, dan met een hemdje eronder en de knoopjes los.
Allebei een extra Isa in de taille :+
En ja, lang leve rokjes en jurkjes, daar ben ik juist vanwege mijn figuur ook dol op _O_
Blouses koop ik nooit! Maar ja, op mijn werk moet ik dus een blouse aan. En dat hebben de slanke dames op mijn werk besloten. Het model van de blouse is overigens erg mooi (bij hun) want getailleerd. Maat 50 is niet getailleerd en heeft ruimte voor een flinke zwangere buik :')
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 09:20:42 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102723884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Allebei een extra Isa in de taille :+
En ja, lang leve rokjes en jurkjes, daar ben ik juist vanwege mijn figuur ook dol op _O_
Blouses koop ik nooit! Maar ja, op mijn werk moet ik dus een blouse aan. En dat hebben de slanke dames op mijn werk besloten. Het model van de blouse is overigens erg mooi (bij hun) want getailleerd. Maat 50 is niet getailleerd en heeft ruimte voor een flinke zwangere buik :')
Ik typte eerst Isa, maar dat stond zo stom onder jouw post, vond ik :D

Kun/mag je er niet wat aan vermaken? Wat coupenaden erin?
pi_102723922
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Sjeen het volgende:

Ik ben helemaal niet creatief of goed met een naaimachine, dus zelf zou ik dat al niet kunnen. En om er geld aan te spenderen vertik ik want dat ik er een beetje clownesk uitzie is niet mijn schuld.

Mijn werkbroek draag ik overigens ook nooit, want ik pas hem niet. :+ De maat die over mijn heupen paste was dus (joh) enorm veel te groot in de taille en er zaten géén lusjes in om een riempje bij te dragen :') Dus als ik een stap zet zakt hij van mijn kont. Letterlijk.

Bretels zouden een idee zijn, maar dan lijk ik ècht een clown.
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 09:27:24 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102724025
Ik zou het een dag doen, gewoon omdat het kan :+

Nee, dat is wel flink balen, ken het probleem ook met wedstrijdshirts. Ik heb de grootste damesmaat, waarin het logo van onze sponsor ietwat vergroot wordt door mijn riante voorkomen. Ik weiger een herenshirt aan te trekken...
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:27:39 #266
54772 Silmarwen
pi_102724031
Bretels, erg Jort Kelder joh!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:27:48 #267
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102724037
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

met jurkjes/rokjes heb ik het probleem dat m'n bovenbenen tegen elkaar aan schuren .. -O-
en om nou een wielrenner broekje onder een rokje aan te doen :N :X
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 09:28:51 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102724067
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]

met jurkjes/rokjes heb ik het probleem dat m'n bovenbenen tegen elkaar aan schuren .. -O-
en om nou een wielrenner broekje onder een rokje aan te doen :N :X
Nertsolie ftw en in de winter panty/maillot
pi_102724093
Ook toen ik op mijn lichtstststste gewicht was schuurden mij benen nog tegen elkaar. Dat vind ik het meest irritante van mijn lichaam :(

Zo!

Goedemorgen :P
Ja doei.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:30:30 #270
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102724118
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nertsolie ftw en in de winter panty/maillot
wat voor olie??
en is dat niet enorm smerig?? :o
dan heb je van die plakkerige ( zweterige) benen??
iel :X
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:30:45 #271
54772 Silmarwen
pi_102724129
Ik draag vaak een legging onder een rok. Panties enzo pas ik vaak niet omdat mijn benen te lang zijn en dan blijft dat kruis zo halverwege mijn dijen steken. xD En om nou de voetjes door te knippen is ook zo suf!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:33:53 #272
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102724212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:30 schreef Silmarwen het volgende:
Ik draag vaak een legging onder een rok. Panties enzo pas ik vaak niet omdat mijn benen te lang zijn en dan blijft dat kruis zo halverwege mijn dijen steken. xD En om nou de voetjes door te knippen is ook zo suf!
Joh, er zijn ook gewoon panties/leggings zonder voetjes he :) Die draag ik ook, heb ook lange benen *wel een enorm kort bovenlijf, is ook niks*

En over de schurende benen: hoe lelijk het ook is, ik draag in de zomer "lange" onderbroeken van Sloggi die tot net boven de knie komen over m'n gewone lingerie heen, als een soort broekje eigenlijk. Het werkt, voorkomt zweet/plakbenen en is ook nog eens heel handig op de fiets als het waait :D

Xx
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 09:35:24 #273
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102724248
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

wat voor olie??

quote:
en is dat niet enorm smerig?? :o
dan heb je van die plakkerige ( zweterige) benen??
iel :X
Nee, het zorgt ervoor dat je huid heel zacht/aaibaar wordt. Ik gebruikte het tijdens 4Daagse lopen altijd om schuurplekken te voorkomen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:36:08 #274
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102724274
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Joh, er zijn ook gewoon panties/leggings zonder voetjes he :) Die draag ik ook, heb ook lange benen *wel een enorm kort bovenlijf, is ook niks*

En over de schurende benen: hoe lelijk het ook is, ik draag in de zomer "lange" onderbroeken van Sloggi die tot net boven de knie komen over m'n gewone lingerie heen, als een soort broekje eigenlijk. Het werkt, voorkomt zweet/plakbenen en is ook nog eens heel handig op de fiets als het waait :D

Xx
mja..
en als je dan gaat zitten komt het broekje onder je rokje vandaan :X
of naja.. bij mij iig :@
rokjes en jurkjes zijn niet mijn beste vrienden :P
of naja.. mijn kont is te groot ;)
pi_102724293
Misschien moeten we een pantymerk maken voor vrouwen met wat dikkere en langere benen :D
Ik pas namelijk ook geen enkele panty goed.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:38:02 #276
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102724329
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:38:38 #277
54772 Silmarwen
pi_102724347
Ja! Een broek voor mensen met heupen en een slankere taille en panties voor mensen die een maat boven de 44 hebben en langere benen! En getailleerde blousen voor vrouwen met cup D of meer!

Daar ligt toch zo te zien een hele markt voor open. :D
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 09:40:25 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102724393
Van die site word ik een beetje verdrietig...
pi_102724399
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ja! Een broek voor mensen met heupen en een slankere taille en panties voor mensen die een maat boven de 44 hebben en langere benen! En getailleerde blousen voor vrouwen met cup D of meer!

:Y in ieder geval in normale winkels (dus niet alleen online te vinden).
Het verbaast me ook altijd dat als iets in de aanbieding is van maat s t/m xxl dat er heel vaak alleen nog s en soms m te krijgen is. Dan koop je iets toch niet goed in als je geld wilt verdienen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:40:58 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102724411
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:38 schreef Silmarwen het volgende:

ik heb voor blousen geen "probleem..
ik koop mijn blouses hier :

http://www.cavallaro.nl/
met extra knoopjes! :Y
pi_102724412
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef Sjeen het volgende:
Ja, die vrouwen zien er heel erg maatje meer uit -O-
pi_102724413
quote:
Ik zie vooral geen dames op de foto met 'een maatje groter' :') ;(
Ja doei.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:42:32 #283
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102724460
quote:
ik ook,
maar dan vooral omdat het echt mijn smaak niet is dat soort kleding :@
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:43:09 #284
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102724481
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zie vooral geen dames op de foto met 'een maatje groter' :') ;(
kijk eens bij "jassen "
;)

daar wordt ik niet vrolijk van hoor :@
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 09:43:34 #285
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102724488
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ook,
maar dan vooral omdat het echt mijn smaak niet is dat soort kleding :@
Ik zie alleen maar tenten -O-
pi_102724498
Winkels voor een maatje meer hebben ook nooit mijn smaak kleding :D
Ik ben sowieso niet van de laagjes-kleding, dat vind ik juist erg dik maken/staan.
pi_102724500
Goedkoop kamperen ^O^
Ja doei.
pi_102724520
Ik vind de groepslessen zo trainerafhankelijk. Daarom volg ik ze eigenlijk nooit meer. Verheug je je op een lekkere les waarbij je flink.gepusht wordt staat de zoutzakjuf ineens voor je neus...
pi_102724535
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind de groepslessen zo trainerafhankelijk. Daarom volg ik ze eigenlijk nooit meer. Verheug je je op een lekkere les waarbij je flink.gepusht wordt staat de zoutzakjuf ineens voor je neus...
;( herkenbaar ;(
Ja doei.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:45:38 #290
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102724554
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Goedkoop kamperen ^O^
Lieverds, ik bedoelde alleen de panties... de rest vind ik ook knudde :p

Xx
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 09:46:44 #291
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102724582
quote:
Ow ja, van zo'n types die alleen maar wat staan voor te huppelen en niet kijk en of je het wel goed doet...
pi_102724597
quote:
:Y Wij hadden bodycombat van zo'n enorm geweldige leuke gozer O+ * Isabeau droomt eventjes weg
En toen ging hij naar een ander filiaal en kregen we een jonge meid die helemaal niet lekker fanatiek was :{
pi_102724648
óf die het vooral voor zichzelf lijken te doen en je een beetje meewarig aankijken omdat je het niet goed doet, je drie aanwijzingen geven waar je niet veel aan hebt en verder weer doorgaan zonder te kijken of je de aanwijzingen opvolgt..

maar de grootste hekel heb ik wel aan mijn spinninginstructrice hier in Hull, die roept keihard dat het sneller, moeilijker en zwaarder moet, doet ALSOF ze meedoet, maar ik kan duidelijk zien (ze bouncet op haar zadel) dat ze de weerstand véél te licht heeft staan... ;( In Nijmegen deden de instructeurs vaak 2 lessen achter elkaar, of ze hadden daarna weer een ander soort les om te geven, dus dan denk je 'rustiger aandoen is niet erg!', maar die deden tenminste niet alsof en kwamen dan vooral op techniek controleren O+
Ja doei.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:49:37 #294
54772 Silmarwen
pi_102724653
Ik heb voor Bodycombat een hyper docent die dan schreeuwt "LEVEL VIJF MENSEN!!! HOGER DIE KNIEEEN! NIET HUPPELEN SPRINGEN!" :D Werkt echt goed. :D Voor Kickfun een toffe docent die je ook heel veel pusht. "IK HOOR DIE ZAKKEN NIET. HARDER TRAPPEN!!!" en dezelfde die Bodycombat doet, doet ook de Bodybalance, en dan is ze heel relaxt maar blijft ze wel steeds zeggen "Verleng je armen, zodra je gemakkelijk staat, moet je harder werken. Strek die benen." enzo.

Heel tevreden dus. :D
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 09:49:48 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102724663
Ik ga aan spontane lichaamsbeweging doen... De was uitzoeken en een machine aanzetten, daarna zooi naar milieuperron brengen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:50:31 #296
54772 Silmarwen
pi_102724679
Was... ohja. Die ga ik ook maar eens vouwen en strijken, of snel voor het gaat hozen wandelen met de kinders!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:58:49 #297
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102724956
Ga ik even naar de markt en dan paardrijden... enjoy!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:00:01 #298
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102724989
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:58 schreef Tink89 het volgende:
Ga ik even naar de markt en dan paardrijden... enjoy!
ik ga weer verder aan het werk ;)

tjuus!
pi_102724992
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga aan spontane lichaamsbeweging doen... De was uitzoeken en een machine aanzetten, daarna zooi naar milieuperron brengen.
ik las milieupron ;(
Ja doei.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:03:30 #300
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102725070
Zo, weer een kilo minder deze morgen! Zondagmorgen na de avond ervoor soep te hebben gegeten woog ik 119,6. Maandag alweer 118,4 en vandaag 116,6! 116 was m'n laagste gewicht, en daar ga ik dus weer hard naar op weg. Ik ben weer tot op het bot toe gemotiveerd w/
Lijstje:

O: 2 boterhammen met banaan, beker chocolademelk light.
T: Niks, laat ontbeten, zo naar m'n werk.
L: 4 boterhammen. 2 met 30+ komijnkaas, 2 met kipfilet. Beker optimel.
T: Thee/water.
D: Rauwe witlof, rijst, slavink.
A: Misschien pruimen.
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 10:06:15 #301
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102725165
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik las milieupron ;(
Was het maar zo :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')