quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ja! Een broek voor mensen met heupen en een slankere taille en panties voor mensen die een maat boven de 44 hebben en langere benen! En getailleerde blousen voor vrouwen met cup D of meer!
Daar ligt toch zo te zien een hele markt voor open.
ik heb voor blousen geen "probleem..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ja! Een broek voor mensen met heupen en een slankere taille en panties voor mensen die een maat boven de 44 hebben en langere benen! En getailleerde blousen voor vrouwen met cup D of meer!
Daar ligt toch zo te zien een hele markt voor open.
Ja, die vrouwen zien er heel erg maatje meer uitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef Sjeen het volgende:
Van die site word ik een beetje verdrietig...
Ik zie vooral geen dames op de foto met 'een maatje groter'quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef Sjeen het volgende:
ik ook,quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef Sjeen het volgende:
kijk eens bij "jassen "quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zie vooral geen dames op de foto met 'een maatje groter'![]()
Ik zie alleen maar tentenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ook,
maar dan vooral omdat het echt mijn smaak niet is dat soort kleding
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind de groepslessen zo trainerafhankelijk. Daarom volg ik ze eigenlijk nooit meer. Verheug je je op een lekkere les waarbij je flink.gepusht wordt staat de zoutzakjuf ineens voor je neus...
Lieverds, ik bedoelde alleen de panties... de rest vind ik ook knudde :pquote:
Ow ja, van zo'n types die alleen maar wat staan voor te huppelen en niet kijk en of je het wel goed doet...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind de groepslessen zo trainerafhankelijk. Daarom volg ik ze eigenlijk nooit meer. Verheug je je op een lekkere les waarbij je flink.gepusht wordt staat de zoutzakjuf ineens voor je neus...
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik ga weer verder aan het werkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:58 schreef Tink89 het volgende:
Ga ik even naar de markt en dan paardrijden... enjoy!
ik las milieupronquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga aan spontane lichaamsbeweging doen... De was uitzoeken en een machine aanzetten, daarna zooi naar milieuperron brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |