abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:19:18 #251
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_102695153
Ik vond over de 100 ook zo enorm shocking! 100!!!! Ik vond het echt bizar veel. En dan hoorde je allemaal vrouwen die 60 wogen. (en 20 cm kleiner ;) ) maar dat was niet tof. :D

Nu ben ik bijna onder de 90 *O* Ik ben echt zo blij daar mee. :D Kon wel janken toen ik bij de H&M de "normale" maten aan kon ipv BiB selectie. Stond ik daar, met 2 broeken en tranen in mijn ogen. :+

Sjeen wat gooehoooeeed. Ik ben echt GEK op After Eights. Echt te lekker... Zaterdag naar de taartenbeurs, lang leven de noten allergie. :D Wel wat kopen voor mijn dochters eerste verjaardag hoor. ;)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:48:47 #252
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102706460
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vond over de 100 ook zo enorm shocking! 100!!!! Ik vond het echt bizar veel. En dan hoorde je allemaal vrouwen die 60 wogen. (en 20 cm kleiner ;) ) maar dat was niet tof. :D

Nu ben ik bijna onder de 90 *O* Ik ben echt zo blij daar mee. :D Kon wel janken toen ik bij de H&M de "normale" maten aan kon ipv BiB selectie. Stond ik daar, met 2 broeken en tranen in mijn ogen. :+
Hoe groot ben jij? Want ik heb bij de H&M (bij de broeken) dan echt nog lang, lang, lang geen normale maat, ook al pas ik in ongeveer elke andere winkel in 42-44 van de broeken...

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:58:28 #253
54772 Silmarwen
pi_102707123
1.82m En H&M loopt tot 44/46 in de gewone maten.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:44:26 #254
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102723218
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:58 schreef Silmarwen het volgende:
1.82m En H&M loopt tot 44/46 in de gewone maten.
Ja, maar dat verklaart wel... ik ben 1.70 en hoewel ik maar een kilo of 6 zwaarder ben dan jij, is m'n lichaamsvorm wel heel anders. Mijn grote 'probleem' met H&M is overigens vooral dat mijn borsten nergens inpassen. Heb wel van die standaard stretchtopjes *die iedereen heeft* voor onder een jasje enzo, en dat past wel gewoon prima, maar jasjes in die maat hoef ik niet te proberen. Broeken van de H&M vind ik altijd akelig krap en laag enzo, niet echt charmant, ook niet in hun maat 44/46 :) Mjah, BiB is er gelukkig ook nog, die pasvorm is voor mij eigenlijk altijd wel prima...

Maar, supertof voor jou dat je er blij van wordt :D *echt, niet sarcastisch bedoeld*
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:49:11 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102723299
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:44 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ja, maar dat verklaart wel... ik ben 1.70 en hoewel ik maar een kilo of 6 zwaarder ben dan jij, is m'n lichaamsvorm wel heel anders. Mijn grote 'probleem' met H&M is overigens vooral dat mijn borsten nergens inpassen. Heb wel van die standaard stretchtopjes *die iedereen heeft* voor onder een jasje enzo, en dat past wel gewoon prima, maar jasjes in die maat hoef ik niet te proberen. Broeken van de H&M vind ik altijd akelig krap en laag enzo, niet echt charmant, ook niet in hun maat 44/46 :) Mjah, BiB is er gelukkig ook nog, die pasvorm is voor mij eigenlijk altijd wel prima...

Maar, supertof voor jou dat je er blij van wordt :D *echt, niet sarcastisch bedoeld*
heheheh..
volgens mij heb jij het zelfde figuur als ik :P
borsten en billen die niet passen, maar alles past wel in de taille -O-
dat betekend dus altijd een verdwijnende taille... -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_102723511
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:49 schreef Barreltje het volgende:

heheheh..
volgens mij heb jij het zelfde figuur als ik :P
borsten en billen die niet passen, maar alles past wel in de taille -O-
dat betekend dus altijd een verdwijnende taille... -O-
Ik ken zoveel vrouwen met dat figuur, moi incluis.
Heel veel past niet over mijn heupen en wat dan wel over mijn heupen past dat moet flink ingesnoerd worden anders zakt het van mijn kont :+ Bij taille/buik past er dan nog wel een tweede Isa bij.

Om over mijn grote borsten maar niet te spreken :{ Ik heb van mijn werk een blouse maat 50 :'( Want bij de maten er onder kreeg je mooie verwijde stof tussen de knoopsgaatjes in en dat stond eh, niet al te flateus. Met als gevolg dat mouwen en stof over mijn buik echt zo enorm ruim valt dat ik lijk te zwemmen in de blouse :') Iedereen zegt ook altijd dat ik een te grote maat heb en dan zeg ik weer dat 1 maat kleiner niet kan ivm met mijn borsten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:03:43 #257
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102723544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:01 schreef Isabeau het volgende:

Heel veel past niet over mijn heupen en wat dan wel over mijn heupen past dat moet flink ingesnoerd worden anders zakt het van mijn kont :+ Bij taille/buik past er dan nog wel een tweede Isa bij.

Om over mijn grote borsten maar niet te spreken :{ Ik heb van mijn werk een blouse maat 50 :'( Want bij de maten er onder kreeg je mooie verwijde stof tussen de knoopsgaatjes in en dat stond eh, niet al te flateus. Met als gevolg dat mouwen en stof over mijn buik echt zo enorm ruim valt dat ik lijk te zwemmen in de blouse :') Iedereen zegt ook altijd dat ik een te grote maat heb en dan zeg ik weer dat 1 maat kleiner niet kan ivm met mijn borsten.
Nou, mijn heupen zijn niet het probleem *seriously, mijn billen/benen/heupen zijn het enige lichaamsdeel waar ik echt blij mee ben*, maar mijn borsten wel... heb als jonger meisje dan ook jaren aan synchroonzwemmen gedaan en daar krijg je brede schouders van :(. Daarna gaan latin- en ballroomdansen en daar krijg je goede benen, billen en heupen van :) *it's not all bad* :D Ik had bij m'n vorige werk ook een "langer jasje dan alle andere jonge collega's", want die korte, die kon je niet open dragen en dan had ik ook geen figuur meer over... vet stom!

Xx
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:09:38 #258
54772 Silmarwen
pi_102723683
De broeken van H&M zitten mij als gegoten. Echt heel fijn. Ik heb lange vrij "slanke" benen, helaas geldt dat niet voor mijn buik, maar de meeste broeken zitten tegenwoordig weer hoog! :+ Of armen die zijn veel te dik, en ik heb cup E, ik had al DD toen ik nog maat 38 had, dus gewoon grote borsten.

Mijn taille is opzich ook wel redelijk, het is vooral mijn buik en billen waar het meeste zit. -.-
Blousen zijn voor mij altijd een ramp. Ik koop vaak een topje eronder, en laat dan de blouse half open omdat mijn borsten er gewoon niet inpassen, of ze passen erin en dan is het verder veel te wijd.

Benen komen denk ik omdat mijn ouders nooit een ooit hebben gehad en ik echt OVERAL naar toe fietste. :D Toch nog een plus punt. :+ Verder heb ik eigenlijk (van de voorkant ;) ) een zandlopers figuur, alleen dan... ipv 90/60/90 meer iets van (niet gemeten hoor dus een wilde gok) 120/90/120 ofzo. :D

En die stomme buik! Had ik al voor de zwangerschappen maar die hebben zeker niet meegeholpen.

Vanavond een dubbele Les Mills les. Introductie, dus eerst 45 minuten Bodycombat dan 45 minuten Bodybalance. Neem wel een extra shirt mee... bodybalance in bezweet shirtje... Blegh.
pi_102723777
Denk niet dat het aan het fietsen ligt, Sil ;) Ik fietste vroeger meer dan een uur per dag en ik heb dus geen slanke benen :{ Het zullen je genen wel gewoon zijn, dus toch de schuld van je ouders :7 En dat zandloperfiguur heb ik precies zo :D

Introductielessen van Les Mills zijn tof :Y Veel plezier!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:16:07 #260
54772 Silmarwen
pi_102723804
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Denk niet dat het aan het fietsen ligt, Sil ;) Ik fietste vroeger meer dan een uur per dag en ik heb dus geen slanke benen :{ Het zullen je genen wel gewoon zijn, dus toch de schuld van je ouders :7 En dat zandloperfiguur heb ik precies zo :D

Introductielessen van Les Mills zijn tof :Y Veel plezier!
Hehe, kan ook. Mijn moeder heeft in verhouding ook veel slankere benen. :D

Mijn vader is gewoon graatmager, mijn broertje ook. De eikels. -.-

En ja! Heb er echt zin in!
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 09:16:41 #261
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102723817
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken zoveel vrouwen met dat figuur, moi incluis.

Hee, je omschrijft mijn figuur :P In de gemiddelde broek die om mijn heupen/kont past, kan ik dochter in taille meenemen... Lang leve rokjes en jurkjes! Blouses draag ik zelden en als, dan met een hemdje eronder en de knoopjes los.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_102723864
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:16 schreef Sjeen het volgende:

Hee, je omschrijft mijn figuur :P In de gemiddelde broek die om mijn heupen/kont past, kan ik dochter in taille meenemen... Lang leve rokjes en jurkjes! Blouses draag ik zelden en als, dan met een hemdje eronder en de knoopjes los.
Allebei een extra Isa in de taille :+
En ja, lang leve rokjes en jurkjes, daar ben ik juist vanwege mijn figuur ook dol op _O_
Blouses koop ik nooit! Maar ja, op mijn werk moet ik dus een blouse aan. En dat hebben de slanke dames op mijn werk besloten. Het model van de blouse is overigens erg mooi (bij hun) want getailleerd. Maat 50 is niet getailleerd en heeft ruimte voor een flinke zwangere buik :')
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 09:20:42 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102723884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Allebei een extra Isa in de taille :+
En ja, lang leve rokjes en jurkjes, daar ben ik juist vanwege mijn figuur ook dol op _O_
Blouses koop ik nooit! Maar ja, op mijn werk moet ik dus een blouse aan. En dat hebben de slanke dames op mijn werk besloten. Het model van de blouse is overigens erg mooi (bij hun) want getailleerd. Maat 50 is niet getailleerd en heeft ruimte voor een flinke zwangere buik :')
Ik typte eerst Isa, maar dat stond zo stom onder jouw post, vond ik :D

Kun/mag je er niet wat aan vermaken? Wat coupenaden erin?
pi_102723922
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Sjeen het volgende:

Ik ben helemaal niet creatief of goed met een naaimachine, dus zelf zou ik dat al niet kunnen. En om er geld aan te spenderen vertik ik want dat ik er een beetje clownesk uitzie is niet mijn schuld.

Mijn werkbroek draag ik overigens ook nooit, want ik pas hem niet. :+ De maat die over mijn heupen paste was dus (joh) enorm veel te groot in de taille en er zaten géén lusjes in om een riempje bij te dragen :') Dus als ik een stap zet zakt hij van mijn kont. Letterlijk.

Bretels zouden een idee zijn, maar dan lijk ik ècht een clown.
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 09:27:24 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102724025
Ik zou het een dag doen, gewoon omdat het kan :+

Nee, dat is wel flink balen, ken het probleem ook met wedstrijdshirts. Ik heb de grootste damesmaat, waarin het logo van onze sponsor ietwat vergroot wordt door mijn riante voorkomen. Ik weiger een herenshirt aan te trekken...
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:27:39 #266
54772 Silmarwen
pi_102724031
Bretels, erg Jort Kelder joh!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:27:48 #267
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102724037
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

met jurkjes/rokjes heb ik het probleem dat m'n bovenbenen tegen elkaar aan schuren .. -O-
en om nou een wielrenner broekje onder een rokje aan te doen :N :X
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 09:28:51 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102724067
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]

met jurkjes/rokjes heb ik het probleem dat m'n bovenbenen tegen elkaar aan schuren .. -O-
en om nou een wielrenner broekje onder een rokje aan te doen :N :X
Nertsolie ftw en in de winter panty/maillot
pi_102724093
Ook toen ik op mijn lichtstststste gewicht was schuurden mij benen nog tegen elkaar. Dat vind ik het meest irritante van mijn lichaam :(

Zo!

Goedemorgen :P
Ja doei.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:30:30 #270
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102724118
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nertsolie ftw en in de winter panty/maillot
wat voor olie??
en is dat niet enorm smerig?? :o
dan heb je van die plakkerige ( zweterige) benen??
iel :X
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:30:45 #271
54772 Silmarwen
pi_102724129
Ik draag vaak een legging onder een rok. Panties enzo pas ik vaak niet omdat mijn benen te lang zijn en dan blijft dat kruis zo halverwege mijn dijen steken. xD En om nou de voetjes door te knippen is ook zo suf!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:33:53 #272
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102724212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:30 schreef Silmarwen het volgende:
Ik draag vaak een legging onder een rok. Panties enzo pas ik vaak niet omdat mijn benen te lang zijn en dan blijft dat kruis zo halverwege mijn dijen steken. xD En om nou de voetjes door te knippen is ook zo suf!
Joh, er zijn ook gewoon panties/leggings zonder voetjes he :) Die draag ik ook, heb ook lange benen *wel een enorm kort bovenlijf, is ook niks*

En over de schurende benen: hoe lelijk het ook is, ik draag in de zomer "lange" onderbroeken van Sloggi die tot net boven de knie komen over m'n gewone lingerie heen, als een soort broekje eigenlijk. Het werkt, voorkomt zweet/plakbenen en is ook nog eens heel handig op de fiets als het waait :D

Xx
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 oktober 2011 @ 09:35:24 #273
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102724248
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

wat voor olie??

quote:
en is dat niet enorm smerig?? :o
dan heb je van die plakkerige ( zweterige) benen??
iel :X
Nee, het zorgt ervoor dat je huid heel zacht/aaibaar wordt. Ik gebruikte het tijdens 4Daagse lopen altijd om schuurplekken te voorkomen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:36:08 #274
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102724274
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Joh, er zijn ook gewoon panties/leggings zonder voetjes he :) Die draag ik ook, heb ook lange benen *wel een enorm kort bovenlijf, is ook niks*

En over de schurende benen: hoe lelijk het ook is, ik draag in de zomer "lange" onderbroeken van Sloggi die tot net boven de knie komen over m'n gewone lingerie heen, als een soort broekje eigenlijk. Het werkt, voorkomt zweet/plakbenen en is ook nog eens heel handig op de fiets als het waait :D

Xx
mja..
en als je dan gaat zitten komt het broekje onder je rokje vandaan :X
of naja.. bij mij iig :@
rokjes en jurkjes zijn niet mijn beste vrienden :P
of naja.. mijn kont is te groot ;)
pi_102724293
Misschien moeten we een pantymerk maken voor vrouwen met wat dikkere en langere benen :D
Ik pas namelijk ook geen enkele panty goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')