Hoe groot ben jij? Want ik heb bij de H&M (bij de broeken) dan echt nog lang, lang, lang geen normale maat, ook al pas ik in ongeveer elke andere winkel in 42-44 van de broeken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vond over de 100 ook zo enorm shocking! 100!!!! Ik vond het echt bizar veel. En dan hoorde je allemaal vrouwen die 60 wogen. (en 20 cm kleiner) maar dat was niet tof.
Nu ben ik bijna onder de 90Ik ben echt zo blij daar mee.
Kon wel janken toen ik bij de H&M de "normale" maten aan kon ipv BiB selectie. Stond ik daar, met 2 broeken en tranen in mijn ogen.
Ja, maar dat verklaart wel... ik ben 1.70 en hoewel ik maar een kilo of 6 zwaarder ben dan jij, is m'n lichaamsvorm wel heel anders. Mijn grote 'probleem' met H&M is overigens vooral dat mijn borsten nergens inpassen. Heb wel van die standaard stretchtopjes *die iedereen heeft* voor onder een jasje enzo, en dat past wel gewoon prima, maar jasjes in die maat hoef ik niet te proberen. Broeken van de H&M vind ik altijd akelig krap en laag enzo, niet echt charmant, ook niet in hun maat 44/46quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:58 schreef Silmarwen het volgende:
1.82m En H&M loopt tot 44/46 in de gewone maten.
heheheh..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat verklaart wel... ik ben 1.70 en hoewel ik maar een kilo of 6 zwaarder ben dan jij, is m'n lichaamsvorm wel heel anders. Mijn grote 'probleem' met H&M is overigens vooral dat mijn borsten nergens inpassen. Heb wel van die standaard stretchtopjes *die iedereen heeft* voor onder een jasje enzo, en dat past wel gewoon prima, maar jasjes in die maat hoef ik niet te proberen. Broeken van de H&M vind ik altijd akelig krap en laag enzo, niet echt charmant, ook niet in hun maat 44/46Mjah, BiB is er gelukkig ook nog, die pasvorm is voor mij eigenlijk altijd wel prima...
Maar, supertof voor jou dat je er blij van wordt*echt, niet sarcastisch bedoeld*
Ik ken zoveel vrouwen met dat figuur, moi incluis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:49 schreef Barreltje het volgende:
heheheh..
volgens mij heb jij het zelfde figuur als ik
borsten en billen die niet passen, maar alles past wel in de taille
dat betekend dus altijd een verdwijnende taille...
Nou, mijn heupen zijn niet het probleem *seriously, mijn billen/benen/heupen zijn het enige lichaamsdeel waar ik echt blij mee ben*, maar mijn borsten wel... heb als jonger meisje dan ook jaren aan synchroonzwemmen gedaan en daar krijg je brede schouders vanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel past niet over mijn heupen en wat dan wel over mijn heupen past dat moet flink ingesnoerd worden anders zakt het van mijn kontBij taille/buik past er dan nog wel een tweede Isa bij.
Om over mijn grote borsten maar niet te sprekenIk heb van mijn werk een blouse maat 50
Want bij de maten er onder kreeg je mooie verwijde stof tussen de knoopsgaatjes in en dat stond eh, niet al te flateus. Met als gevolg dat mouwen en stof over mijn buik echt zo enorm ruim valt dat ik lijk te zwemmen in de blouse
Iedereen zegt ook altijd dat ik een te grote maat heb en dan zeg ik weer dat 1 maat kleiner niet kan ivm met mijn borsten.
Hehe, kan ook. Mijn moeder heeft in verhouding ook veel slankere benen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Denk niet dat het aan het fietsen ligt, SilIk fietste vroeger meer dan een uur per dag en ik heb dus geen slanke benen
Het zullen je genen wel gewoon zijn, dus toch de schuld van je ouders
En dat zandloperfiguur heb ik precies zo
Introductielessen van Les Mills zijn tofVeel plezier!
Hee, je omschrijft mijn figuurquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken zoveel vrouwen met dat figuur, moi incluis.
Heel veel past niet over mijn heupen en wat dan wel over mijn heupen past dat moet flink ingesnoerd worden anders zakt het van mijn kontBij taille/buik past er dan nog wel een tweede Isa bij.
Om over mijn grote borsten maar niet te sprekenIk heb van mijn werk een blouse maat 50
Want bij de maten er onder kreeg je mooie verwijde stof tussen de knoopsgaatjes in en dat stond eh, niet al te flateus. Met als gevolg dat mouwen en stof over mijn buik echt zo enorm ruim valt dat ik lijk te zwemmen in de blouse
Iedereen zegt ook altijd dat ik een te grote maat heb en dan zeg ik weer dat 1 maat kleiner niet kan ivm met mijn borsten.
Allebei een extra Isa in de taillequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:16 schreef Sjeen het volgende:
Hee, je omschrijft mijn figuurIn de gemiddelde broek die om mijn heupen/kont past, kan ik dochter in taille meenemen... Lang leve rokjes en jurkjes! Blouses draag ik zelden en als, dan met een hemdje eronder en de knoopjes los.
Ik typte eerst Isa, maar dat stond zo stom onder jouw post, vond ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allebei een extra Isa in de taille![]()
En ja, lang leve rokjes en jurkjes, daar ben ik juist vanwege mijn figuur ook dol op
Blouses koop ik nooit! Maar ja, op mijn werk moet ik dus een blouse aan. En dat hebben de slanke dames op mijn werk besloten. Het model van de blouse is overigens erg mooi (bij hun) want getailleerd. Maat 50 is niet getailleerd en heeft ruimte voor een flinke zwangere buik
Ik ben helemaal niet creatief of goed met een naaimachine, dus zelf zou ik dat al niet kunnen. En om er geld aan te spenderen vertik ik want dat ik er een beetje clownesk uitzie is niet mijn schuld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Sjeen het volgende:
Ik typte eerst Isa, maar dat stond zo stom onder jouw post, vond ik
Kun/mag je er niet wat aan vermaken? Wat coupenaden erin?
met jurkjes/rokjes heb ik het probleem dat m'n bovenbenen tegen elkaar aan schuren ..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik typte eerst Isa, maar dat stond zo stom onder jouw post, vond ik
Kun/mag je er niet wat aan vermaken? Wat coupenaden erin?
Nertsolie ftw en in de winter panty/maillotquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
met jurkjes/rokjes heb ik het probleem dat m'n bovenbenen tegen elkaar aan schuren ..
en om nou een wielrenner broekje onder een rokje aan te doen![]()
wat voor olie??quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nertsolie ftw en in de winter panty/maillot
Joh, er zijn ook gewoon panties/leggings zonder voetjes hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:30 schreef Silmarwen het volgende:
Ik draag vaak een legging onder een rok. Panties enzo pas ik vaak niet omdat mijn benen te lang zijn en dan blijft dat kruis zo halverwege mijn dijen steken. xD En om nou de voetjes door te knippen is ook zo suf!
quote:
Nee, het zorgt ervoor dat je huid heel zacht/aaibaar wordt. Ik gebruikte het tijdens 4Daagse lopen altijd om schuurplekken te voorkomen.quote:en is dat niet enorm smerig??
dan heb je van die plakkerige ( zweterige) benen??
iel
mja..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Joh, er zijn ook gewoon panties/leggings zonder voetjes heDie draag ik ook, heb ook lange benen *wel een enorm kort bovenlijf, is ook niks*
En over de schurende benen: hoe lelijk het ook is, ik draag in de zomer "lange" onderbroeken van Sloggi die tot net boven de knie komen over m'n gewone lingerie heen, als een soort broekje eigenlijk. Het werkt, voorkomt zweet/plakbenen en is ook nog eens heel handig op de fiets als het waait
Xx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |