abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102504915
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:06 schreef seasushi het volgende:

[..]

Dochter was mee boodschappen wezen doen en wilde ze zo graag weer eens......
Er voor zorgen dat ze iets in een 1 portie verpakking kiest, dan kom jij ook niet in de verleiding.
  donderdag 29 september 2011 @ 10:12:07 #106
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102505003
Nou, gister genoeg water gedronken, 400 kcal verfietst en nog niks afgevallen, weegschaal was stabiel. Morgen beter :) Geen idee nog wat de dag gaat brengen.

O: 2 boterhammen met een geprakte banaan, beker melk.

En de rest komt nog ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_102505964
Hmm zaterdag gaat het feestje waarschijnlijk niet door, dat zou mijn ultieme test zijn of het boek van Beck ook hierbij helpt :D
Jammer....
pi_102506162
:W

mijn lijstje:
o: 2 boterhammen pindakaas
t: een kiwi
L: salade
t: fruit
D: nog geeen idee.. we moeten vanavond boodschappen doen :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_102506412
Wat zit er allemaal in de salade Barreltje?
pi_102507059
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:01 schreef Sarabi het volgende:
Wat zit er allemaal in de salade Barreltje?
nog geen idee :D
eens kijken wat er in de kantine is.. ik ga proberen om vandaag wel een keer een foto te maken voor dit topic :)
  donderdag 29 september 2011 @ 12:14:41 #111
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102508891
alle jurkjes vandaag maar weer uit de kast getrokken en gepast :P de helft zit nu lekker los ipv oncomfortabel strak en ik heb mijn jurkje van een jaar geleden afstuderen weer aangekregen!

vandaag :
o : twee crackers met hummus, drinkyoghurt light en een glaasje water
t : appel die ik nog mee had genomen van de training zondag. ( de melding was : al het eetbaars moet op, en iedereen ging naar de koekjes en snoepjes, dus heb ik appels meegenomen :P )
l : broodje met geitenkaas, want ik heb vandaag een lunchdate in de stad :D
t : fruit, cracker met hummus
d : ik hoop op sushi, kan misschien anders ook rijst met curry worden, want dat hebben we nog en is lekker goedkoop :)
pi_102509981
et voila , de salade:

sla dus, met ham, tomaatjes, wat radijs, wat paprika, wat selerie en wat feta.
vergezeld door 2 bruine boterhamen belegd met roomboter :@

en een haring :D
  donderdag 29 september 2011 @ 13:18:46 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102510694
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:52 schreef Barreltje het volgende:
et voila , de salade:

[ afbeelding ]

sla dus, met ham, tomaatjes, wat radijs, wat paprika, wat selerie en wat feta.
vergezeld door 2 bruine boterhamen belegd met roomboter :@

en een haring :D
Lekker. En gezond. Zelfs met roomboter. Vet is niet slecht. Alleen teveel vet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 29 september 2011 @ 14:20:16 #114
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102512688
Pfft, wat is het warm zeg! *even for the record, ik zeur in de winter nooit dat het koud is, heb er zo'n hekel aan mensen altijd iets te miepen hebben... ik heb gewoon een hekel aan warmte*

De planning was redelijk, de uitvoering nu al minder:

O: Meergranenpistoletje met plak 30+ kaas. Vergeten te drinken.
T: Koffie met een zakje suiker. De zoetjes waren op en had al dik voor m'n koffie betaald. Wel m'n koekjes laten liggen.
L: 3 volkorenboterhammen, 1 pindakaas, 2 halvajam.Groot glas water.

Tussenstand: Te weinig gedronken!

T: Een waterijsje of een bevroren danoontje op een stokje en mijn sap van vanmorgen.
D: Aardappel-broccoli-rundergehakt overschotel. Groot glas water.
T: Thee of water bij naailes.
S: 2 keer 20 minuten fietsen (en dat met dit weer) en vanavond nog eens twee keer een kwartier naar naailes.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:28 schreef Silmarwen het volgende:
Aanleng limonade/sapjes/fris etc zitten echt barstesvol calorieen he. Toen ik zwangerschapsdiabetes had en naar een hypo dreigde, moest ik aanlenglimonade drinken of roosvicee. Zegt genoeg. :+
Ligt eraan wat je drinkt. Spa en Fruit en Rivella hebben amper suiker (al drink ik sowieso zelden fris) net als Crystal Clear. Mijn aanlenglimonade is light, daar zit geen toegevoegde suiker in, alleen natuurlijk suikers en het aantal kcal's is dan ook erg laag. Mijn sapje per dag drink ik vooral, omdat ik geen fruit eet (zelden tenminste) en toch m'n vitamine c wil binnenkrijgen en niet aan de pilletjes wil.

Mag dus vanmiddag alsnog m'n sapje :) Maar hou het wel bij één per dag. Roosvicee vind ik trouwens geen sap, dat is zo mierzoet, brrt!

Xx!

ps. Bedenk me nu dat ik ook even naar de winkel kan rennen voor wat aardbeien, een banaan, een appel en een limoen. Kan ik voor 2 dagen sapjes maken :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 29 september 2011 @ 14:24:34 #115
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102512817
@Tink Net even snel de stad in geweest, maar was qua warmte niet te doen. Zweet gutste van me af. Snel naar huis gegaan :N

Lunch: 3 boterhammen. 2 dun pindakaas, 1 garnaalsalade. Beker melk. 2 bekers water.

Dadelijk nog flink wat water wegklokken, en vanmiddag iets van een opkikker voor het zout.
  donderdag 29 september 2011 @ 15:39:58 #116
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102515273
vandaag ook van mn plan afgeweken :P mn schoonmams is jarig, en we gingen daar even feliciteren..
paar glazen frisdrank en heel wat bonbonnetjes later :P
pi_102515519
slimpie ranja : geen suikers en lekker van smaak én maar weinig nodig ! Is hier in elk geval altijd in huis voor de kids
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  Licht Ontvlambaar donderdag 29 september 2011 @ 15:52:23 #118
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102515695
Dat komt mijn huis niet in... ik heb het niet zo op zoetstoffen voor mijn kind.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 29 september 2011 @ 17:56:03 #119
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_102520100
Ik knijp altijd gewoon een halve citroen boven een fles (spuit)water. Instant citroenlimonade en je weet dat er geen suikers bijzitten :)
My hovercraft is full of eel.
pi_102529999
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:52 schreef Sjeen het volgende:
Dat komt mijn huis niet in... ik heb het niet zo op zoetstoffen voor mijn kind.
Beter dan al die suikermeuk en ze drinken bijvoorkeur water of thee dus dat scheelt
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 29 september 2011 @ 22:25:14 #121
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_102531423
Nouuuuuuuuuu diner is vervangen door Mac Donalds. :+ We hadden iets te vieren.

Morgen water en brood. ;)

Ach ik zondig niet vaak, en als ik het dan eens doe, ga ik geen salade bestellen bij de Mac ;) Dan maar geen oliebol op 3 oktober!
pi_102532278
vrouwen topic
  Licht Ontvlambaar donderdag 29 september 2011 @ 23:13:01 #123
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102533955
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:57 schreef Muks het volgende:

[..]

Beter dan al die suikermeuk en ze drinken bijvoorkeur water of thee dus dat scheelt
Ik heb liever dat ze met mate suikermeuk binnenkrijgt, eerlijk gezegd. Maar goed, ik ben van het principe liever genieten met mate dan veul naar binnenwerken van spul dat het net niet is... Hier zul je ook nooit light frisdrank, optimel of 30+ kaas vinden.
pi_102534443
Tihihih, dat snap ik nou echt niet dat je wanneer je iets te vieren hebt je bij de mac gaat eten :D

Sjeens je kind leren genieten van echt lekkere dingen snap ik dan weer wel ^O^

Hier blijf ik schommelend stilstaan. De eetknop omzetten lukt me gewoon niet atm. Ik leef te onregelmatig, eet te weinig thuis om daar echt structuur in aan te brengen. Ik eet niet zozeer te veel slechte dingen, maar ik eet veul te weinig echt goede dingen. Dit gecombineerd met toch af en toe uit de bocht vliegen met slechte dingen en vooral drankbacchanalen zorgt dat ik geen kilo meer afval en echt mijn best moet doen om niet langzaam aan omhoog te klimmen. En eerlijk is eerlijk, het roest me ook mn (iets te dikke) reet op het moment.

Foeifoei shame on me!

Het sporten gaat echter echt HEERLIJK. Ik zit op een superlekker schema van om de dag (weekenden minder streng, als ik zin heb wel, als ik geen zin heb niet) een uur cardio gemixt met wat apparaten, meer voor de afwisseling van het het cardiooen dan echt om daar iets mee te bereiken, maar ik merk echt dat ik meer spieren krijg ondanks dat. En ik merk dat ik gewoon bizar snel conditie en uithoudingsvermogen aan het opbouwen ben en dat ik daar echt in groei. Superleuk! Ik rij gewoon gelijk uit mijn werk naar de sportschool, ben ik ook nog op een beetje schappelijk tijdstip thuis om iets leuks te doen die avond (waarbij ik dan regelmatig al het harde werken weer ongedaan maak :')) En daarbij probeer ik consequent elke ochtend voor het douchen 100 situpjes te doen. Lukt bijna altijd. Dit gaat steeds makkelijker. Wanneer ik niet meer twijfel tussen huilen en kotsen zodra ik bij 100 ben ga ik dit combineren met wat afwisselende buikspierdingussen voor schuine spieren enzo. Straks heb ik een heerlijk sixpackje met een speklaagje *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 30 september 2011 @ 07:17:44 #125
54772 Silmarwen
pi_102539112
Nou ja, het was iets... Ja kan het niet goed uit te leggen. Een echt feest, zoveel jaar getrouwd of heel iets bijzonders, dan eten we niet wat bij de Mac hoor. Dit was meer een soort van overwinning ofzo. :+
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:18:46 #126
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102539532
Ik heb al ruim 7 jaar niet meer bij de grote gele M gegeten. Ben er niet zo dol op. De frituurpan is ook sinds kerst vorig jaar niet meer uit het keukenkastje gekomen :D

Net ontbeten, lijstje!

O: 2 boterhammen pindakaas, 3 pruimen, beker melk.
T: Niks, ga zo werken.
L: Denk een maaltijdsalade garnaal van de Appie. Optimel erbij.
T: Misschien 2 granenbiscuits.
D: Witte bonen/snijbonen, aardappels, vegaburger.

Ga vanaf m'n werk een kwartier naar huis lopen, en mss nog fietsen :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:25:29 #127
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102539603
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:13 schreef Sjeen het volgende:

Ik heb liever dat ze met mate suikermeuk binnenkrijgt, eerlijk gezegd. Maar goed, ik ben van het principe liever genieten met mate dan veul naar binnenwerken van spul dat het net niet is... Hier zul je ook nooit light frisdrank, optimel of 30+ kaas vinden.
Uhmz, dat van die light frisdrank en optimel snap ik nog, zoetstoffen enzo, maar 30+ kaas? Wat kan daar nou mis mee zijn? Het is gewoon kaas die van halfvolle melk gemaakt wordt in plaats van volle... Overigens vind ik "gewone" kaas altijd heel vettig en glibberig, heb 30+ altijd lekkerder gevonden, maar dat doet er niet toe :D

Net ontbeten trouwens, 2 poptarts... :(

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 september 2011 @ 08:41:00 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102539799
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:25 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Uhmz, dat van die light frisdrank en optimel snap ik nog, zoetstoffen enzo, maar 30+ kaas? Wat kan daar nou mis mee zijn? Het is gewoon kaas die van halfvolle melk gemaakt wordt in plaats van volle... Overigens vind ik "gewone" kaas altijd heel vettig en glibberig, heb 30+ altijd lekkerder gevonden, maar dat doet er niet toe :D

Net ontbeten trouwens, 2 poptarts... :(

Xx
Ik (let op: puur een persoonlijke mening ;) ) vind 30+ kaas geen kaas, maar plastic. En nogmaals, ik maak de keuze om liever een beetje te eten van iets dat ik echt lekker vind dan een boel van iets wat erop lijkt, maar in mijn ogen niet lekker is.
pi_102539941
Sjoooooooooo, situpjes weer gedaan. Vandaag neeg ik meer naar kotsen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:55:32 #130
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102540015
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:41 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik (let op: puur een persoonlijke mening ;) ) vind 30+ kaas geen kaas, maar plastic. En nogmaals, ik maak de keuze om liever een beetje te eten van iets dat ik echt lekker vind dan een boel van iets wat erop lijkt, maar in mijn ogen niet lekker is.
Oh, maar met je principe van liever lekker en met mate dan minder lekker en veel ben ik het helemaal eens :) alleen vroeg ik me af of er nog een reden achter zat, zoals bij de zoetstoffen, of dat je het gewoon niet zo lekker vindt... :*

Xx
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 september 2011 @ 08:57:55 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102540041
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Oh, maar met je principe van liever lekker en met mate dan minder lekker en veel ben ik het helemaal eens :) alleen vroeg ik me af of er nog een reden achter zat, zoals bij de zoetstoffen, of dat je het gewoon niet zo lekker vindt... :*

Xx
Ik vind het geen kaas, net zoals ik optimel geen vla vind :D
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:08:50 #132
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102541416
Er staat een chocotaart in de oven... m'n petekindje viert vandaag z'n verjaardag :D

Xx
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:20:49 #133
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102541751
lekker @tink!

ik ga vanavond bij vriendinnetjes curry eten ( dat is wel het dominante thema geloof ik, deze week :P ) en ben aan het bedenken of ik een flesje rode wijn meeneem of een fles cola light. Of allebei ;)

morgen heb ik een barbecue, en ben benieuwd wat daar allemaal te eten is. Ik heb iig twee vegetarische kippen klaarliggen om er bij op te gooien, en er is ander vegetarisch eten, dus dat scheelt ook alweer :)
pi_102542046
Een vegetarische kip? :?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:33:12 #135
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102542099
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:31 schreef seasushi het volgende:
Een vegetarische kip? :?
Jups, verkopen ze veel bij Toko's enzo ook... ziet er soms verbluffend echt uit. Het is dus een soort "nepkip"

Xx
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:08:40 #136
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102552546
ja :P het is volgens mij geperste soja, maar het ziet er zo kippig uit :P maar het is oprecht lekker en een leuke afwisseling van alle standaard balletjes enzo die je op een bbq eet :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:54:51 #137
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102554294
Net naar huis gelopen van m'n werk, like a proud mama!

Maaltijdsalade garnaal van de AH is zó lekker :9
En valt mee in kcal. 390 kcal voor zo'n bakje, en ik heb sindsdien geen enkele vorm van honger meer gehad :D Ga 'm zeker een keer zelf maken voor 't avondeten. Er zit garnaal, sla melange, radijs, noodles, sesamzaadjes en chilisaus dressing in.

En gefeliciteerd met je petekindje Tink, leuk!
pi_102556306
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:41 schreef Sjeen het volgende:
Zo denk ik er nou ook over! ^O^

Ik heb liever 1x in de week een boterham met 48+ kaas dan elke dag 30+ kaas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:47:46 #139
54772 Silmarwen
pi_102557208
Zo!

O: Cornflakes + melk + koffie
T: Thee en koffie
L: Pistoletje kaas + thee
T: Niets
D: Wrap met kip, tomaat en lente uit + blikje cola light
T: Niets

Even de mac compenseren. :+

Verder 2 x 30 minuten gefietst.
pi_102557763
Aha, hier waren jullie gebleven. :P De laatste tijd even wat andere dingen aan mijn hoofd gehad (en eigenlijk nu ook nog :') ) dus dit topic even op de achtergrond geplaatst. :@ Afvallen gaat hier nog steeds door, alhoewel door de eerder genoemde dingen het wel heen en weer schommelt dus veel verder ben ik nog niet. :') Enfin, het "verstandig"eten heb ik wel bijgehouden, nu de regelmaat weer oppikken want dat is bij mij de grote boosdoener (+ te laat op de avond nog eten).
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_102561898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Jups, verkopen ze veel bij Toko's enzo ook... ziet er soms verbluffend echt uit. Het is dus een soort "nepkip"

Xx
Maar het ziet er dus uit als kipfilet? Ik stelde me echt een kip voor met poten enzo die eruit zag als zo'n rubberen speelgoedkip :D

Lijstjes doe ik op het moment niet aan. Ik weet goed dat ik veel te weinig eet op het moment, en dan zo heel af en toe een vreetkick krijg 8-) , maar ik krijg echt niet meer weg.
pi_102562663
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo denk ik er nou ook over! ^O^

Ik heb liever 1x in de week een boterham met 48+ kaas dan elke dag 30+ kaas.
Ik ben ook van de Full Monty: Fritessaus, halvarine en demi-fraiche komt er ook niet in bij mij.
Maar er zijn 30+ -kazen die wel echt smakelijk zijn, die haal ik bij de markt. Wat dat betreft zijn alle supermarktkazen inferieur aan de kaasboer/markt.
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:14:14 #143
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102562848
nee :P als een halve rubberen kip zeg maar, inclusief velletje. Alleen dan minder rubberig

pi_102563173
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:14 schreef RandomMoron het volgende:
nee :P als een halve rubberen kip zeg maar, inclusief velletje. Alleen dan minder rubberig

[ afbeelding ]
Wat bizar, het heeft ook de vorm van een echte kip :o
pi_102564780
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wat bizar, het heeft ook de vorm van een echte kip :o
bizar ja 8)7
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:53:58 #146
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102564902
hehe, het is wel een beetje gek eten. Ik was eerst tegen het maken van vleesvormpjes aan vleesvervangers, maar het zit me allang niet meer dwars :P 't is namelijk best lekker :)

maar 't allerlekkerst zijn de pandan style bites, kip!, alleen de palmolie daarin zit me dwars..maar er zullen wel meer dingen zijn die ik gebruik die niet helemaal verantwoord zijn..soya is ook niet altijd zuivere koffie
pi_102564913
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:14 schreef RandomMoron het volgende:

[ afbeelding ]
Dat is bizar eigenlijk :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_102565010
Ik vind het raar! Als vegetariër heb je toch iets tegen het doden van dieren voor consumptie, maar dan moet het nepvlees er wel uitzien als een kip? :?
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:01:49 #149
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102565362
zoals ik al zei zat dat me vroeger ook dwars..
maar soms is het stiekem best prettig om iets te eten wat lijkt op the real deal in plaats van de hele tijd vragen te hebben tijdens een bbq..ik denk dat iets wat lijkt op wat je vroeger eet de overstap makkelijker maakt?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 10:05:30 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102576953
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het raar! Als vegetariër heb je toch iets tegen het doden van dieren voor consumptie, maar dan moet het nepvlees er wel uitzien als een kip? :?
Niet per se, ik heb niks tegen het doden van dieren, maar vind het gewoon te slecht voor het milieu, die hele vleesindustrie.

Anyway, weer afgevallen deze week :D

Xx
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 19:13:54 #151
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102588177
Dagje gewinkeld, beetje raar gegeten ook. En bij thuiskomt een pakje soep van Honig in een pan gemikt en losgeroerd. Heel slecht. Foei.

O: 2 boterhammen pindakaas, beker melk.
L: Broodje gerookte zalm bij La Place, 0,5 L water.
T: 2 American cookies.
D: 2 kommen chinese tomatensoep, stuk naan brood.

Dadelijk een slootje water wegwerken.
pi_102605453
ik haal zo wie zo mijn kaas op de markt, heb nu heerlijke 20+ oude kaas, smaakt echt zo als brokkelkaas, erg lekker op roggebrood. Zo wie zo vind ik supermarkt kaas niet te eten en ben ik van de kaasboerkaas. Vroeguh kwam die aan de deur....
  zondag 2 oktober 2011 @ 11:58:59 #153
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_102606015
Ik eet eigenlijk amper nog kaas. Hier ook geen fan van 20+ kaas e.d. Te plastic. Heel soms mis ik mijn overjarige brokkelkaas. Misschien haal ik dat binnenkort weer eens.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_102606348
Kaas is ook gewoon zo DUUR :@
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:15:06 #155
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102606380
Duur? Op de markt krijg ik een halve kilo 30+ komijnenkaas voor +- 4,- euro... vind ik niet duur.

Wat doe jij dan op je brood?

Xx
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:16:32 #156
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102606413
Ik koop eigenlijk altijd voorgesneden plakken 30+ kaas van de Lidl. Die heb je ook in komijn en kruiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')