Pfft, wat is het warm zeg! *even for the record, ik zeur in de winter nooit dat het koud is, heb er zo'n hekel aan mensen altijd iets te miepen hebben... ik heb gewoon een hekel aan warmte*
De planning was redelijk, de uitvoering nu al minder:
O: Meergranenpistoletje met plak 30+ kaas. Vergeten te drinken.
T: Koffie met een zakje suiker. De zoetjes waren op en had al dik voor m'n koffie betaald. Wel m'n koekjes laten liggen.
L: 3 volkorenboterhammen, 1 pindakaas, 2 halvajam.Groot glas water.
Tussenstand: Te weinig gedronken!
T: Een waterijsje of een bevroren danoontje op een stokje en mijn sap van vanmorgen.
D: Aardappel-broccoli-rundergehakt overschotel. Groot glas water.
T: Thee of water bij naailes.
S: 2 keer 20 minuten fietsen (en dat met dit weer) en vanavond nog eens twee keer een kwartier naar naailes.
quote:
Op donderdag 29 september 2011 09:28 schreef Silmarwen het volgende:Aanleng limonade/sapjes/fris etc zitten echt barstesvol calorieen he. Toen ik zwangerschapsdiabetes had en naar een hypo dreigde, moest ik aanlenglimonade drinken of roosvicee. Zegt genoeg.

Ligt eraan wat je drinkt. Spa en Fruit en Rivella hebben amper suiker (al drink ik sowieso zelden fris) net als Crystal Clear. Mijn aanlenglimonade is light, daar zit geen toegevoegde suiker in, alleen natuurlijk suikers en het aantal kcal's is dan ook erg laag. Mijn sapje per dag drink ik vooral, omdat ik geen fruit eet (zelden tenminste) en toch m'n vitamine c wil binnenkrijgen en niet aan de pilletjes wil.
Mag dus vanmiddag alsnog m'n sapje

Maar hou het wel bij één per dag. Roosvicee vind ik trouwens geen sap, dat is zo mierzoet, brrt!
Xx!
ps. Bedenk me nu dat ik ook even naar de winkel kan rennen voor wat aardbeien, een banaan, een appel en een limoen. Kan ik voor 2 dagen sapjes maken
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....maandag 30 september 2013 07:58 schreef
Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)