abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102451335
Sarabi (quote doet het niet dus maar even zo :P )

mja... afgelopen weken heb ik het schema IETS aangepast.. het squashen is er ng niet van gekomen.. maar de sportschool , de volleybal en de yoga wel.

De reden van deze week geen beweging ligt aan mijn lichaam zelf :)

Afgelopen vrijdag tijdens het feestje teveel gedanst en een oude blessure weer opgerakeld
( zie http://en.wikipedia.org/wiki/Snapping_hip_syndrome )
de dag erna een zware 5-setter gespeeld met volleybal en daarmee ( die combi dus) mijn rug enigszins naar god geholpen :P Naja.. m'n rug heb ik nu niet meer last van , van mijn heup wel ..

maar jah.. welke beweging dan wel?? lopen voelt vervelend, fietsen is niet fijn, spingen en kracht op m'n rechterheup is ook niet fijn.. Rust zorgt dat het weer opknapt. Ik twijfel nog over morgen naar de yoga, maar dat gaat em wsl toch niet worden omdat je dat meestal op 2 benen doet :D

Donderdag heb ik een andere afspraak , dus schiet sporten er bij in. vrijdag geen wedstrijd want ik ben dit weekend een weekend in Zwolle :D Zaterdag en zondag vooral loop bewegingen ..

Dus. tsja.. weet niet of het schema teveel is.. dat gaan we gewoon weer proberen volgende week.. als m'n heup het weer doet :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:11:55 #77
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102451437
Ik ben meer afhankelijk van meeneem spullen. Gelukkig wel een koelkast om dingen in op te bergen. Beter geen pistoletjes meer dan :) wel balen, broodjes zijn altijd zo lekker ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_102451531
* Barretje80 moet dat wsl ook geen puntje meer bij de salade nemen , maar gewone bruine boterhammen :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_102460301
Buikdansen was weer heerlijk *O*
volgende week kostuums uitkiezen voor het optreden in januari
pi_102460554
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:47 schreef Purdey het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zit louter recreatief in het dieet topic. En jij bent op dieet? Of wil je gewoon aapjes kijken?

Enniewee, m'n lijstje van vandaag ( Eventuele kritiek graag binnen 12 uur melden ;))

O: 2 boterhammen met 30+ kaas, beker optimel.
L: 2 pistoletjes met kipfilet, flesje smoothie, beker melk.
T: 2 pruimen, glas spa&fruit.
D: Gekookte andijvie, aardappels en een vega burger.

Straks lekker thee drinken. Niet gesport, hele dag hard gewerkt ;)
Nee maar zometeen ga je hier nog mensen wijs maken dat macaroni met ham en kaas gezond is?
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:42:23 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102460647
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Nee maar zometeen ga je hier nog mensen wijs maken dat macaroni met ham en kaas gezond is?
Ik ga er vanuit dat dit wel bekend is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_102460757
Hoeveel mensen denken nu nog steeds dat kaas gezond is?
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:44:43 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102460802
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:11 schreef Purdey het volgende:
Ik ben meer afhankelijk van meeneem spullen. Gelukkig wel een koelkast om dingen in op te bergen. Beter geen pistoletjes meer dan :) wel balen, broodjes zijn altijd zo lekker ;)
Ja, jammer he? Aan de andere kant kun je straks als je op gewicht bent best een pistoletje eten als je verder gezond eet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 28 september 2011 @ 09:46:41 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102468842
Pfft, volgens de weegschaal een kilo aangekomen sinds gisteren... het is warm, dus ik gooi het op vocht. Vandaag dus maar halve liters water mee naar school :)

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 28 september 2011 @ 10:01:03 #85
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102469183
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Heb je mij boven het bewuste lijstje zien zetten: 'Kijk eens jongens, hoe gezond ik vandaag gegeten heb! Echt een aanrader macaroni met ham&kaas, want dat is zo gezond!' Je hebt mij nooit zien beweren dat ik die dag goed gegeten heb. Maar denk je nu echt dat het mogelijk is om al-tijd strikt te zijn?! Iedereen hier, niemand uitgesloten zondigt weleens met taart, vette kaas, alcohol of weet ik wat. En als je uiteindelijk maar gewicht verliest, maakt het dus niks uit.

Ik was vanmorgen weer een pond kwijt sinds maandag, dus het gaat best weer lekker.
pi_102469250
Niet zo happen!!! :*
Ja doei.
  woensdag 28 september 2011 @ 10:16:56 #87
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102469584
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Niet zo happen!!! :*
Dat dus! :*

Lijstje voor vandaag:

O: Groot glas Appelsientje Multivitamientje Rood Fruit, 1 matze met dun laagje pindakaas, 2 volkoren boterhammen, 1 30+ kaas, 1 kipfilet.
T: Beker drinken/thee/water/koffie, zoiets...
L: 2 of 3 boterhammen met 30+ kaas of een dun laagje pindakaas.
T: Veel drinken, warm!
D: Tilapia uit de wok met chinese wokgroente, woksaus en gele rijst. Vriendjelief kookt :)
T: Gaan naar de film, dus beker thee.
S: Half uur intensieve paardrijles in de zon, 25 minuten fietsen, nog eens 10 minuten fietsen, nog eens 20 minuten fietsen en dan nog twee keer 20 minuten fietsen. Qua sport zit het wel goed :)

Nog commentaar? Anyone?

Xx!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 28 september 2011 @ 10:21:28 #88
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_102469684
Gewoon negeren, iemand die lollig wil doen joh. Niet druk over maken.

Weekend geen idee meer wat ik heb gegeten. Gewoon normale schema's geloof ik, maar op zondag met onze oudste dochter op bed Charlie and the Chocolate Factory gekeken met een handje gewone chips. :+ Ohohohohoh!

Maandag niet gesport, heb ineens erge last van hooikoorts dus antihistamine, dus heel moe. Zondag wel Bodybalance gedaan, vette spierpijn krijg ik daar altijd van. :D

Vanavond Bodycombat en heen en weer fietsen naar mijn werk, 2 x 30 minuten.

O: Kom cornflakes met melk + een koffie
T: Groene thee x 2 (en een heel huishouden gedaan :+ )
L: Drie wasa crackers, 2 met ham 1 met kaas en een rijstwafel met beetje jam + cola light blikje
T: Druiven + groene thee
D: Vis uit de oven, schep aardappelpuree en wortels (vers)
T: Denk niets, misschien een glaasje wijn, anders gewoon groene thee.

Trouwens hoe pas je je ticker aan? Was ineens omlaag geschoten met mijn gewicht! Heb ik heel vaak, blijf ik 2 weekjes een beetje hangen, of val ik wel af, maar niet veel en dan ineens in een week tijd twee kilo eraf. Geen idee waarom, want dan eet en beweeg ik hetzelfde. Vind het best hoor. :D
  woensdag 28 september 2011 @ 11:14:57 #89
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102471104
Geen commentaar Tink! Ziet er goed uit! Mijn lijstje dan ook maar meteen:

O: 1 boterham vruchtenhagel, beker melk.
T: Water.
L: 3 boterhammen, 2 met 30+ kaas, 1 met dun pindakaas. Beker optimel.
T: Rijstewafels, opkikker bouillon. Veel water.
D: Groente, aardappels, vegaburger. (Weet nog niet precies wat)
A: Wat pruimen, thee. Water.

Vanavond proberen weer eens 400 kcal weg te fietsen, ipv van de 300 van de afgelopen dagen :)
  woensdag 28 september 2011 @ 12:49:34 #90
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102474068
heerlijk weer :D Dub nog of ik mijn jurkje aantrek of niet :)

o : optimel yoghurt, twee pruimen en een boterham met hummus
t : helaas geen tijd voor, collegereeks met maar 5 mensen in de collegezaal bied geen ruimte voor stiekem knabbelen
l : twee boterhammen met hummus, augurk en rauwkost, heb ook nog tomaatjes die per se vandaag op moeten
t : iets fruitigs :D met optimel drinkyoghurt ( heb geen aandelen, maar bonusaanbieding.. voor 30 kcal per 100 ml kan ik dat niet laten staan :P )
d : nog geen idee, vriendlief kookt..dus ik gok op woksel met rijst, of de overgebleven pompoen cocos curry van gister :)
pi_102475336
Zo, ik kom me hier ook maar eens melden. Was al een tijdje aan het meelezen, maar heb nu samen met een collega een pact gesloten om af te vallen dus hopelijk geeft dat de boost die ik nodig heb. _O-

Ik heb nu een BMI van 27 en ik wil deze graag naar iets onder de 25 brengen. Wat voor mij neerkomt op een kilo of 8. Ik ben benieuwd. :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_102482090
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:01 schreef Purdey het volgende:

[..]

Heb je mij boven het bewuste lijstje zien zetten: 'Kijk eens jongens, hoe gezond ik vandaag gegeten heb! Echt een aanrader macaroni met ham&kaas, want dat is zo gezond!' Je hebt mij nooit zien beweren dat ik die dag goed gegeten heb. Maar denk je nu echt dat het mogelijk is om al-tijd strikt te zijn?! Iedereen hier, niemand uitgesloten zondigt weleens met taart, vette kaas, alcohol of weet ik wat. En als je uiteindelijk maar gewicht verliest, maakt het dus niks uit.

Ik was vanmorgen weer een pond kwijt sinds maandag, dus het gaat best weer lekker.
Dat zeg ik toch helemaal niet :s
Ik zeg dat veel mensen hier tips vandaan halen en jij hier neerzet dat je macaroni ham kaas gaat eten, fokkers gaan dat overnemen.

Altijd strikt? dat heet gewoon discipline iets wat bij veel mensen ontbreekt.

Gefeliciteerd met je pondje trouwens;)
  woensdag 28 september 2011 @ 18:13:52 #93
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102484047
ik zit er aan te denken de Tai Chi lessen bij te volgen. 't is wel geen actieve sport, maar desalnietemin denk ik wel goed voor mn houding :)
  woensdag 28 september 2011 @ 18:54:27 #94
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102485205
Pfft, lijstje is volledig de mist in gegaan... wat een klotedag. Alles liep uit, geen enkele afspraak ging gewoon lekker :(

Lijstje voor vandaag:

O: Groot glas Appelsientje Multivitamientje Rood Fruit, 1 matze met dun laagje pindakaas, 2 volkoren boterhammen, 1 30+ kaas, 1 kipfilet.
T: Beker drinken/thee/water/koffie, zoiets...
L: 2 of 3 boterhammen met 30+ kaas of een dun laagje pindakaas. Een droog meergranen pistoletje.
T: Veel drinken, warm! Halve liter water met een glacékoek :(
D: Tilapia uit de wok met chinese wokgroente, woksaus en gele rijst. Spaghetti met rode saus en van die poederkaas, speciaal voor pasta. Vriendjelief kookt
T: Gaan naar de film, dus beker thee. We gaan toch niet naar de film.
S: Half uur intensieve paardrijles in de zon, 25 minuten fietsen, nog eens 10 minuten fietsen, nog eens 20 minuten fietsen en dan nog twee keer 20 minuten fietsen. Qua sport zit het wel goed

Xx
  woensdag 28 september 2011 @ 20:09:43 #95
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102488271
400 kcal verfietst, whoehoeeee!

Wat er daarna misging weet ik dan weer niet, ineens enorme hoofdpijn en misselijk ;(
  woensdag 28 september 2011 @ 20:39:02 #96
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102489581
te weinig vocht door de warmte?
  woensdag 28 september 2011 @ 21:12:04 #97
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102491108
Ik heb 1,5 liter water op, 300 ml thee, melk, 2 glazen frisdrank. Denk niet dat het daar aan ligt. Heb een ibuprofen genomen, en ga lekker vroeg naar bed :)
  donderdag 29 september 2011 @ 09:16:39 #98
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102503583
Nieuwe dag, nieuwe kansen na gisteren.

Planning:

O: Meergranenpistoletje met plak 30+ kaas, glas Multivitamientje rood fruit.
T: Pakje hartige sultana's mee naar school. Halve liter water.
L (pas om +- 13:45): 2 of 3 volkorenboterhammen met beleg.Water, aanlenglimonade of thee.
T: Een waterijsje of een bevroren danoontje op een stokje.
D: Aardappel-brocolli-rundergehakt overschotel. Groot glas water.
T: Thee bij naailes.
S: 2 keer 20 minuten fietsen (en dat met dit weer) en vanavond ook nog eens twee keer een kwartier naar naailes. Hopelijk komt vriendjelief me dan ophalen voor de terugweg O+

Xx!
  Licht Ontvlambaar donderdag 29 september 2011 @ 09:21:07 #99
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102503668
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef ChesterPerry het volgende:
Hoeveel mensen denken nu nog steeds dat kaas gezond is?
Volgens de tandarts is het een prima tussendoortje :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 29 september 2011 @ 09:28:45 #100
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_102503830
Aanleng limonade/sapjes/fris etc zitten echt barstesvol calorieen he. Toen ik zwangerschapsdiabetes had en naar een hypo dreigde, moest ik aanlenglimonade drinken of roosvicee. Zegt genoeg. :+

O: cornflakes met mell + koffie
T: groene thee en water
L: pistoletje met light jam + groene thee
T: druiven + thee
D: vis + aardappels + groente
T: rijstwafel.

Geen sport vandaag, wel een huishouden met twee kleine kids, werken en een stuk wandelen met de kinders. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')