Oh, haha!
Hij hoeft niet van wolvilt hoor, ik hou daar enorm van, maar ieder z'n ding!
Verder heb ik een hekel aan "sportief en waterdicht". Ik heb een regenjas voor noodgevallen, maar in de winter is het vaker droog dan nat en ik wil er liefst gewoon vrouwelijk uitzien

Weet ook niet wat voor maat je hebt, maar in de Prijzencircus-folder van V&D (mag ik dat hier zomaar neerzetten? Werk er niet ofzo..) staan veel leuke jassen t/m maat 48/50. En bij de Promiss in de etalage hier hing een hele leuke jas!
Deze bijvoorbeeld voor netjes:
Tot en met 48, of deze:
Tot en met 50 En deze voor ertussenin:
Soort van combi tussen sportief en netjes.En deze voor echt sportief:
Tot en met 46.En hier is de grote maten promiss collectie:
PromissDe Miss Etam heeft ook grote maten jassen, maar die vind ik altijd zo tent... Heb bovenom maat 48 nodig, maar m'n taille is er wel, dus heb er een hekel aan als alles "vanaf je borsten wijd uitloopt".
*Heb overigens geselecteerd op "soort", maatrange en prijs, dit is niet direct wat ik zou kopen, maar ik ben dan ook echt dramatisch kritisch...*
De nieuwe collectie van de c&a is ook wel oke, als je toch een budgetair verantwoorde jas wilt.
Anyway, hier een weekend lang feestjes gehad en brie gegeten (tot en met zaterdagavond dan) en toch nog 3 ons kwijt

Ga dus even snel m'n ticker aanpassen!
Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....maandag 30 september 2013 07:58 schreef
Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)