Twee verjaardagen, een trouwerij en een bqq. Ik wil het er niet over hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:35 schreef Sarabi het volgende:
Hoe gaat het met iedereen dit weekend?
Vanavond staat er weer een les Evy op het programma
Een erg gezellig weekend dus?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Twee verjaardagen, een trouwerij en een bqq. Ik wil het er niet over hebben
Ja, wel heel gezellig inderdaad! Maar heel gezond is het allemaal nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een erg gezellig weekend dus?
Hier net een pizza dus het is echt weekend
Hoelang wacht je na het eten? Ik loop liever eerst hard en ga dan pas eten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:54 schreef Sarabi het volgende:
Gelukkig dat het nu weer beter gaat Sjeen!
Veel plezier met de groenten morgen hahaha.
Hardlopen was weer heerlijk
Alleen iets te snel na het eten gaan lopen, maarja klein detail
Ik vond dat echt lastig toen ik nog aan hardlopen deed. Voor het eten had ik vaak weer niet genoeg energie binnen om lekker te lopen en na het eten moest ik zeker anderhalf uur tot twee wachten omdat ik anders misselijk werd. Dus ik denk dat je even een paar keer moet proberen wat je prettig vindt.quote:Op zondag 25 september 2011 00:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoelang wacht je na het eten? Ik loop liever eerst hard en ga dan pas eten.
Vanavond les 1 gedaan en het viel me vies tegen
Een klein uurtje deze keer, normaal wil ik wel 2 uur wachten (maar had nu geen geduld en was bang dat ik het anders helemaal niet ging doen).quote:Op zondag 25 september 2011 00:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoelang wacht je na het eten? Ik loop liever eerst hard en ga dan pas eten.
Vanavond les 1 gedaan en het viel me vies tegen
Denk dat je dat met fietsen ook wel makkelijker kan doen.quote:Op zondag 25 september 2011 10:40 schreef Purdey het volgende:
Ik ga meestal direct na het eten naar boven om te fietsen, dus dan zit er ongeveer een kwartier/20 minuten tussen. Ik heb er geen 'last' van. Merk wel dat m'n eten wat sneller zakt.
Hier zijn dingen echt te groot en stiekem baal ik daar van. Tuurlijk is het een goed teken, maar ik ben toe aan een nieuwe wintergarderobe en heb daar geen geld en geen tijd voor... *bahbah*quote:Op zondag 25 september 2011 13:00 schreef RandomMoron het volgende:
lekker!
ik pas ook weer in jurkjes die ik lang niet aandurfde, t-shirtjes die ik een lange tijd niet meer zonder vestje durfde te dragen!
Ik ben er zelf één aan het maken... tegen betaling ben ik bereid dat voor jou ook te doenquote:Op zondag 25 september 2011 18:50 schreef Barretje80 het volgende:
1. het was te warm
2. mijn borsten zijn te groot
3. winterjassen maken me NOG dikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |