abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102504301
Bah!
Mijn eerste vreetkick gisteravond sinds lange tijd. Volkorenkoekjes met chocolade.( :@ Bijna een half pak)
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  Licht Ontvlambaar donderdag 29 september 2011 @ 09:49:15 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102504343
Mijn sport vandaag: zo'n 60 grote dozen uitruimen, tellen, opbergen in magazijn, saxofoonles, volleybaltraining... Ik ga meteen na training naar huis :P

Mijn planning voor vandaag:
O - 3 sneetjes bruin, pindakaas, koffie met koffiemelk
T - druiven, thee
L - 4 sneetjes bruin, rookvlees, tomaat, thee
T - appeltje
D - ovenschotel met kip, paprika en puree
T - water...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_102504348
Hoe kwam het seasushi? en voor de volgende keer zorgen dat je het niet in huis hebt
pi_102504856
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Hoe kwam het seasushi? en voor de volgende keer zorgen dat je het niet in huis hebt
Dochter was mee boodschappen wezen doen en wilde ze zo graag weer eens......
pi_102504915
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:06 schreef seasushi het volgende:

[..]

Dochter was mee boodschappen wezen doen en wilde ze zo graag weer eens......
Er voor zorgen dat ze iets in een 1 portie verpakking kiest, dan kom jij ook niet in de verleiding.
  donderdag 29 september 2011 @ 10:12:07 #106
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102505003
Nou, gister genoeg water gedronken, 400 kcal verfietst en nog niks afgevallen, weegschaal was stabiel. Morgen beter :) Geen idee nog wat de dag gaat brengen.

O: 2 boterhammen met een geprakte banaan, beker melk.

En de rest komt nog ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_102505964
Hmm zaterdag gaat het feestje waarschijnlijk niet door, dat zou mijn ultieme test zijn of het boek van Beck ook hierbij helpt :D
Jammer....
pi_102506162
:W

mijn lijstje:
o: 2 boterhammen pindakaas
t: een kiwi
L: salade
t: fruit
D: nog geeen idee.. we moeten vanavond boodschappen doen :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_102506412
Wat zit er allemaal in de salade Barreltje?
pi_102507059
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:01 schreef Sarabi het volgende:
Wat zit er allemaal in de salade Barreltje?
nog geen idee :D
eens kijken wat er in de kantine is.. ik ga proberen om vandaag wel een keer een foto te maken voor dit topic :)
  donderdag 29 september 2011 @ 12:14:41 #111
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102508891
alle jurkjes vandaag maar weer uit de kast getrokken en gepast :P de helft zit nu lekker los ipv oncomfortabel strak en ik heb mijn jurkje van een jaar geleden afstuderen weer aangekregen!

vandaag :
o : twee crackers met hummus, drinkyoghurt light en een glaasje water
t : appel die ik nog mee had genomen van de training zondag. ( de melding was : al het eetbaars moet op, en iedereen ging naar de koekjes en snoepjes, dus heb ik appels meegenomen :P )
l : broodje met geitenkaas, want ik heb vandaag een lunchdate in de stad :D
t : fruit, cracker met hummus
d : ik hoop op sushi, kan misschien anders ook rijst met curry worden, want dat hebben we nog en is lekker goedkoop :)
pi_102509981
et voila , de salade:

sla dus, met ham, tomaatjes, wat radijs, wat paprika, wat selerie en wat feta.
vergezeld door 2 bruine boterhamen belegd met roomboter :@

en een haring :D
  donderdag 29 september 2011 @ 13:18:46 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102510694
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:52 schreef Barreltje het volgende:
et voila , de salade:

[ afbeelding ]

sla dus, met ham, tomaatjes, wat radijs, wat paprika, wat selerie en wat feta.
vergezeld door 2 bruine boterhamen belegd met roomboter :@

en een haring :D
Lekker. En gezond. Zelfs met roomboter. Vet is niet slecht. Alleen teveel vet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 29 september 2011 @ 14:20:16 #114
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102512688
Pfft, wat is het warm zeg! *even for the record, ik zeur in de winter nooit dat het koud is, heb er zo'n hekel aan mensen altijd iets te miepen hebben... ik heb gewoon een hekel aan warmte*

De planning was redelijk, de uitvoering nu al minder:

O: Meergranenpistoletje met plak 30+ kaas. Vergeten te drinken.
T: Koffie met een zakje suiker. De zoetjes waren op en had al dik voor m'n koffie betaald. Wel m'n koekjes laten liggen.
L: 3 volkorenboterhammen, 1 pindakaas, 2 halvajam.Groot glas water.

Tussenstand: Te weinig gedronken!

T: Een waterijsje of een bevroren danoontje op een stokje en mijn sap van vanmorgen.
D: Aardappel-broccoli-rundergehakt overschotel. Groot glas water.
T: Thee of water bij naailes.
S: 2 keer 20 minuten fietsen (en dat met dit weer) en vanavond nog eens twee keer een kwartier naar naailes.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:28 schreef Silmarwen het volgende:
Aanleng limonade/sapjes/fris etc zitten echt barstesvol calorieen he. Toen ik zwangerschapsdiabetes had en naar een hypo dreigde, moest ik aanlenglimonade drinken of roosvicee. Zegt genoeg. :+
Ligt eraan wat je drinkt. Spa en Fruit en Rivella hebben amper suiker (al drink ik sowieso zelden fris) net als Crystal Clear. Mijn aanlenglimonade is light, daar zit geen toegevoegde suiker in, alleen natuurlijk suikers en het aantal kcal's is dan ook erg laag. Mijn sapje per dag drink ik vooral, omdat ik geen fruit eet (zelden tenminste) en toch m'n vitamine c wil binnenkrijgen en niet aan de pilletjes wil.

Mag dus vanmiddag alsnog m'n sapje :) Maar hou het wel bij één per dag. Roosvicee vind ik trouwens geen sap, dat is zo mierzoet, brrt!

Xx!

ps. Bedenk me nu dat ik ook even naar de winkel kan rennen voor wat aardbeien, een banaan, een appel en een limoen. Kan ik voor 2 dagen sapjes maken :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 29 september 2011 @ 14:24:34 #115
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102512817
@Tink Net even snel de stad in geweest, maar was qua warmte niet te doen. Zweet gutste van me af. Snel naar huis gegaan :N

Lunch: 3 boterhammen. 2 dun pindakaas, 1 garnaalsalade. Beker melk. 2 bekers water.

Dadelijk nog flink wat water wegklokken, en vanmiddag iets van een opkikker voor het zout.
  donderdag 29 september 2011 @ 15:39:58 #116
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102515273
vandaag ook van mn plan afgeweken :P mn schoonmams is jarig, en we gingen daar even feliciteren..
paar glazen frisdrank en heel wat bonbonnetjes later :P
pi_102515519
slimpie ranja : geen suikers en lekker van smaak én maar weinig nodig ! Is hier in elk geval altijd in huis voor de kids
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  Licht Ontvlambaar donderdag 29 september 2011 @ 15:52:23 #118
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102515695
Dat komt mijn huis niet in... ik heb het niet zo op zoetstoffen voor mijn kind.
  donderdag 29 september 2011 @ 17:56:03 #119
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_102520100
Ik knijp altijd gewoon een halve citroen boven een fles (spuit)water. Instant citroenlimonade en je weet dat er geen suikers bijzitten :)
My hovercraft is full of eel.
pi_102529999
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:52 schreef Sjeen het volgende:
Dat komt mijn huis niet in... ik heb het niet zo op zoetstoffen voor mijn kind.
Beter dan al die suikermeuk en ze drinken bijvoorkeur water of thee dus dat scheelt
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 29 september 2011 @ 22:25:14 #121
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_102531423
Nouuuuuuuuuu diner is vervangen door Mac Donalds. :+ We hadden iets te vieren.

Morgen water en brood. ;)

Ach ik zondig niet vaak, en als ik het dan eens doe, ga ik geen salade bestellen bij de Mac ;) Dan maar geen oliebol op 3 oktober!
pi_102532278
vrouwen topic
  Licht Ontvlambaar donderdag 29 september 2011 @ 23:13:01 #123
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102533955
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:57 schreef Muks het volgende:

[..]

Beter dan al die suikermeuk en ze drinken bijvoorkeur water of thee dus dat scheelt
Ik heb liever dat ze met mate suikermeuk binnenkrijgt, eerlijk gezegd. Maar goed, ik ben van het principe liever genieten met mate dan veul naar binnenwerken van spul dat het net niet is... Hier zul je ook nooit light frisdrank, optimel of 30+ kaas vinden.
pi_102534443
Tihihih, dat snap ik nou echt niet dat je wanneer je iets te vieren hebt je bij de mac gaat eten :D

Sjeens je kind leren genieten van echt lekkere dingen snap ik dan weer wel ^O^

Hier blijf ik schommelend stilstaan. De eetknop omzetten lukt me gewoon niet atm. Ik leef te onregelmatig, eet te weinig thuis om daar echt structuur in aan te brengen. Ik eet niet zozeer te veel slechte dingen, maar ik eet veul te weinig echt goede dingen. Dit gecombineerd met toch af en toe uit de bocht vliegen met slechte dingen en vooral drankbacchanalen zorgt dat ik geen kilo meer afval en echt mijn best moet doen om niet langzaam aan omhoog te klimmen. En eerlijk is eerlijk, het roest me ook mn (iets te dikke) reet op het moment.

Foeifoei shame on me!

Het sporten gaat echter echt HEERLIJK. Ik zit op een superlekker schema van om de dag (weekenden minder streng, als ik zin heb wel, als ik geen zin heb niet) een uur cardio gemixt met wat apparaten, meer voor de afwisseling van het het cardiooen dan echt om daar iets mee te bereiken, maar ik merk echt dat ik meer spieren krijg ondanks dat. En ik merk dat ik gewoon bizar snel conditie en uithoudingsvermogen aan het opbouwen ben en dat ik daar echt in groei. Superleuk! Ik rij gewoon gelijk uit mijn werk naar de sportschool, ben ik ook nog op een beetje schappelijk tijdstip thuis om iets leuks te doen die avond (waarbij ik dan regelmatig al het harde werken weer ongedaan maak :')) En daarbij probeer ik consequent elke ochtend voor het douchen 100 situpjes te doen. Lukt bijna altijd. Dit gaat steeds makkelijker. Wanneer ik niet meer twijfel tussen huilen en kotsen zodra ik bij 100 ben ga ik dit combineren met wat afwisselende buikspierdingussen voor schuine spieren enzo. Straks heb ik een heerlijk sixpackje met een speklaagje *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 30 september 2011 @ 07:17:44 #125
54772 Silmarwen
pi_102539112
Nou ja, het was iets... Ja kan het niet goed uit te leggen. Een echt feest, zoveel jaar getrouwd of heel iets bijzonders, dan eten we niet wat bij de Mac hoor. Dit was meer een soort van overwinning ofzo. :+
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:18:46 #126
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102539532
Ik heb al ruim 7 jaar niet meer bij de grote gele M gegeten. Ben er niet zo dol op. De frituurpan is ook sinds kerst vorig jaar niet meer uit het keukenkastje gekomen :D

Net ontbeten, lijstje!

O: 2 boterhammen pindakaas, 3 pruimen, beker melk.
T: Niks, ga zo werken.
L: Denk een maaltijdsalade garnaal van de Appie. Optimel erbij.
T: Misschien 2 granenbiscuits.
D: Witte bonen/snijbonen, aardappels, vegaburger.

Ga vanaf m'n werk een kwartier naar huis lopen, en mss nog fietsen :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:25:29 #127
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102539603
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:13 schreef Sjeen het volgende:

Ik heb liever dat ze met mate suikermeuk binnenkrijgt, eerlijk gezegd. Maar goed, ik ben van het principe liever genieten met mate dan veul naar binnenwerken van spul dat het net niet is... Hier zul je ook nooit light frisdrank, optimel of 30+ kaas vinden.
Uhmz, dat van die light frisdrank en optimel snap ik nog, zoetstoffen enzo, maar 30+ kaas? Wat kan daar nou mis mee zijn? Het is gewoon kaas die van halfvolle melk gemaakt wordt in plaats van volle... Overigens vind ik "gewone" kaas altijd heel vettig en glibberig, heb 30+ altijd lekkerder gevonden, maar dat doet er niet toe :D

Net ontbeten trouwens, 2 poptarts... :(

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 september 2011 @ 08:41:00 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102539799
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:25 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Uhmz, dat van die light frisdrank en optimel snap ik nog, zoetstoffen enzo, maar 30+ kaas? Wat kan daar nou mis mee zijn? Het is gewoon kaas die van halfvolle melk gemaakt wordt in plaats van volle... Overigens vind ik "gewone" kaas altijd heel vettig en glibberig, heb 30+ altijd lekkerder gevonden, maar dat doet er niet toe :D

Net ontbeten trouwens, 2 poptarts... :(

Xx
Ik (let op: puur een persoonlijke mening ;) ) vind 30+ kaas geen kaas, maar plastic. En nogmaals, ik maak de keuze om liever een beetje te eten van iets dat ik echt lekker vind dan een boel van iets wat erop lijkt, maar in mijn ogen niet lekker is.
pi_102539941
Sjoooooooooo, situpjes weer gedaan. Vandaag neeg ik meer naar kotsen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:55:32 #130
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102540015
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:41 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik (let op: puur een persoonlijke mening ;) ) vind 30+ kaas geen kaas, maar plastic. En nogmaals, ik maak de keuze om liever een beetje te eten van iets dat ik echt lekker vind dan een boel van iets wat erop lijkt, maar in mijn ogen niet lekker is.
Oh, maar met je principe van liever lekker en met mate dan minder lekker en veel ben ik het helemaal eens :) alleen vroeg ik me af of er nog een reden achter zat, zoals bij de zoetstoffen, of dat je het gewoon niet zo lekker vindt... :*

Xx
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 september 2011 @ 08:57:55 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102540041
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Oh, maar met je principe van liever lekker en met mate dan minder lekker en veel ben ik het helemaal eens :) alleen vroeg ik me af of er nog een reden achter zat, zoals bij de zoetstoffen, of dat je het gewoon niet zo lekker vindt... :*

Xx
Ik vind het geen kaas, net zoals ik optimel geen vla vind :D
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:08:50 #132
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102541416
Er staat een chocotaart in de oven... m'n petekindje viert vandaag z'n verjaardag :D

Xx
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:20:49 #133
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102541751
lekker @tink!

ik ga vanavond bij vriendinnetjes curry eten ( dat is wel het dominante thema geloof ik, deze week :P ) en ben aan het bedenken of ik een flesje rode wijn meeneem of een fles cola light. Of allebei ;)

morgen heb ik een barbecue, en ben benieuwd wat daar allemaal te eten is. Ik heb iig twee vegetarische kippen klaarliggen om er bij op te gooien, en er is ander vegetarisch eten, dus dat scheelt ook alweer :)
pi_102542046
Een vegetarische kip? :?
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:33:12 #135
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102542099
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:31 schreef seasushi het volgende:
Een vegetarische kip? :?
Jups, verkopen ze veel bij Toko's enzo ook... ziet er soms verbluffend echt uit. Het is dus een soort "nepkip"

Xx
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:08:40 #136
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102552546
ja :P het is volgens mij geperste soja, maar het ziet er zo kippig uit :P maar het is oprecht lekker en een leuke afwisseling van alle standaard balletjes enzo die je op een bbq eet :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:54:51 #137
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102554294
Net naar huis gelopen van m'n werk, like a proud mama!

Maaltijdsalade garnaal van de AH is zó lekker :9
En valt mee in kcal. 390 kcal voor zo'n bakje, en ik heb sindsdien geen enkele vorm van honger meer gehad :D Ga 'm zeker een keer zelf maken voor 't avondeten. Er zit garnaal, sla melange, radijs, noodles, sesamzaadjes en chilisaus dressing in.

En gefeliciteerd met je petekindje Tink, leuk!
pi_102556306
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:41 schreef Sjeen het volgende:
Zo denk ik er nou ook over! ^O^

Ik heb liever 1x in de week een boterham met 48+ kaas dan elke dag 30+ kaas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:47:46 #139
54772 Silmarwen
pi_102557208
Zo!

O: Cornflakes + melk + koffie
T: Thee en koffie
L: Pistoletje kaas + thee
T: Niets
D: Wrap met kip, tomaat en lente uit + blikje cola light
T: Niets

Even de mac compenseren. :+

Verder 2 x 30 minuten gefietst.
pi_102557763
Aha, hier waren jullie gebleven. :P De laatste tijd even wat andere dingen aan mijn hoofd gehad (en eigenlijk nu ook nog :') ) dus dit topic even op de achtergrond geplaatst. :@ Afvallen gaat hier nog steeds door, alhoewel door de eerder genoemde dingen het wel heen en weer schommelt dus veel verder ben ik nog niet. :') Enfin, het "verstandig"eten heb ik wel bijgehouden, nu de regelmaat weer oppikken want dat is bij mij de grote boosdoener (+ te laat op de avond nog eten).
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_102561898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Jups, verkopen ze veel bij Toko's enzo ook... ziet er soms verbluffend echt uit. Het is dus een soort "nepkip"

Xx
Maar het ziet er dus uit als kipfilet? Ik stelde me echt een kip voor met poten enzo die eruit zag als zo'n rubberen speelgoedkip :D

Lijstjes doe ik op het moment niet aan. Ik weet goed dat ik veel te weinig eet op het moment, en dan zo heel af en toe een vreetkick krijg 8-) , maar ik krijg echt niet meer weg.
pi_102562663
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo denk ik er nou ook over! ^O^

Ik heb liever 1x in de week een boterham met 48+ kaas dan elke dag 30+ kaas.
Ik ben ook van de Full Monty: Fritessaus, halvarine en demi-fraiche komt er ook niet in bij mij.
Maar er zijn 30+ -kazen die wel echt smakelijk zijn, die haal ik bij de markt. Wat dat betreft zijn alle supermarktkazen inferieur aan de kaasboer/markt.
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:14:14 #143
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102562848
nee :P als een halve rubberen kip zeg maar, inclusief velletje. Alleen dan minder rubberig

pi_102563173
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:14 schreef RandomMoron het volgende:
nee :P als een halve rubberen kip zeg maar, inclusief velletje. Alleen dan minder rubberig

[ afbeelding ]
Wat bizar, het heeft ook de vorm van een echte kip :o
pi_102564780
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wat bizar, het heeft ook de vorm van een echte kip :o
bizar ja 8)7
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:53:58 #146
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102564902
hehe, het is wel een beetje gek eten. Ik was eerst tegen het maken van vleesvormpjes aan vleesvervangers, maar het zit me allang niet meer dwars :P 't is namelijk best lekker :)

maar 't allerlekkerst zijn de pandan style bites, kip!, alleen de palmolie daarin zit me dwars..maar er zullen wel meer dingen zijn die ik gebruik die niet helemaal verantwoord zijn..soya is ook niet altijd zuivere koffie
pi_102564913
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:14 schreef RandomMoron het volgende:

[ afbeelding ]
Dat is bizar eigenlijk :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_102565010
Ik vind het raar! Als vegetariër heb je toch iets tegen het doden van dieren voor consumptie, maar dan moet het nepvlees er wel uitzien als een kip? :?
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:01:49 #149
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102565362
zoals ik al zei zat dat me vroeger ook dwars..
maar soms is het stiekem best prettig om iets te eten wat lijkt op the real deal in plaats van de hele tijd vragen te hebben tijdens een bbq..ik denk dat iets wat lijkt op wat je vroeger eet de overstap makkelijker maakt?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 10:05:30 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102576953
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het raar! Als vegetariër heb je toch iets tegen het doden van dieren voor consumptie, maar dan moet het nepvlees er wel uitzien als een kip? :?
Niet per se, ik heb niks tegen het doden van dieren, maar vind het gewoon te slecht voor het milieu, die hele vleesindustrie.

Anyway, weer afgevallen deze week :D

Xx
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 19:13:54 #151
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102588177
Dagje gewinkeld, beetje raar gegeten ook. En bij thuiskomt een pakje soep van Honig in een pan gemikt en losgeroerd. Heel slecht. Foei.

O: 2 boterhammen pindakaas, beker melk.
L: Broodje gerookte zalm bij La Place, 0,5 L water.
T: 2 American cookies.
D: 2 kommen chinese tomatensoep, stuk naan brood.

Dadelijk een slootje water wegwerken.
pi_102605453
ik haal zo wie zo mijn kaas op de markt, heb nu heerlijke 20+ oude kaas, smaakt echt zo als brokkelkaas, erg lekker op roggebrood. Zo wie zo vind ik supermarkt kaas niet te eten en ben ik van de kaasboerkaas. Vroeguh kwam die aan de deur....
  zondag 2 oktober 2011 @ 11:58:59 #153
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_102606015
Ik eet eigenlijk amper nog kaas. Hier ook geen fan van 20+ kaas e.d. Te plastic. Heel soms mis ik mijn overjarige brokkelkaas. Misschien haal ik dat binnenkort weer eens.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_102606348
Kaas is ook gewoon zo DUUR :@
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:15:06 #155
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102606380
Duur? Op de markt krijg ik een halve kilo 30+ komijnenkaas voor +- 4,- euro... vind ik niet duur.

Wat doe jij dan op je brood?

Xx
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:16:32 #156
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102606413
Ik koop eigenlijk altijd voorgesneden plakken 30+ kaas van de Lidl. Die heb je ook in komijn en kruiden.
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:31:52 #157
3142 m@x
pi_102606808
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:15 schreef Tink89 het volgende:
Duur? Op de markt krijg ik een halve kilo 30+ komijnenkaas voor +- 4,- euro... vind ik niet duur.

Xx
Elke keer vraag ik het me weer af en nu moet ik het toch vragen: waarom die 'xx' elke keer onder je posts?

Ik eet tomaat, kipfilet, rookvlees, een gekookt ei, sandwichspread, hutenkase, etc op brood. Genoeg keus zonder kaas hoor.
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:53:42 #158
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102607419
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:31 schreef m@x het volgende:

Elke keer vraag ik het me weer af en nu moet ik het toch vragen: waarom die 'xx' elke keer onder je posts?

Ik eet tomaat, kipfilet, rookvlees, een gekookt ei, sandwichspread, hutenkase, etc op brood. Genoeg keus zonder kaas hoor.
Haha, die Xx is gewoonte. Doe ik al jaren en is er ingesleten... waarom ik er ooit mee begonnen ben? Geen idee, was 17 ofzo :)

En kipfilet en rookvlees vind ik duurder dan een stuk kaas, zeker omdat rookvlees toch wel 2 plakjes op een boterham vraagt, anders smaakt het naar niks. Gekookte eieren vind ik niet lekker, sandwichspread is verbazingwekkend vet en hutenkase is natuurlijk ook gewoon kaas ;)

Mjah, ben druk bezig met Ierland-verhuizings-plannen, dus ga even snel verder!
pi_102607463
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:15 schreef Tink89 het volgende:

Xx
Ik had van de week ontzettende zin in oude geitenkaas. Hoppaaa 5 euro nog iets voor een pielig stukje.

Doorgaans (gewoon op een doordeweekse lunchdag zeg maar) eet ik jam of pindakaas op mijn brood. Ik ben een saaie broodeter :)

Als ik in het weekend lekkere broodjes eet, dan vaak ei, vleeswaren of dus idd lekkere kaas er op.
pi_102607473
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Haha, die Xx is gewoonte. Doe ik al jaren en is er ingesleten... waarom ik er ooit mee begonnen ben? Geen idee, was 17 ofzo :)

En kipfilet en rookvlees vind ik duurder dan een stuk kaas, zeker omdat rookvlees toch wel 2 plakjes op een boterham vraagt, anders smaakt het naar niks. Gekookte eieren vind ik niet lekker, sandwichspread is verbazingwekkend vet en hutenkase is natuurlijk ook gewoon kaas ;)

JE VERGEET WAT!!! :D
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:56:22 #161
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_102607507
Ik heb zo gezondigd deze weken :') Heb een hels blok met 7 dagen per week ingepland (als er niets tussen komt), de stress is hoog en ik verlaag mij tot chips en zelfs snoep ;(

Nog 3 weken...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:39:37 #162
3142 m@x
pi_102608921
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik denk dat 20+ kaas en sandwichspread elkaar niet zo gek veel ontlopen qua vet. Ik ga niet bezuinigen op mijn eten. Zeker nu ik moet afvallen vind ik het belangrijk dat ik lekker eet. Anders ga ik dit nooit volhouden. Ik kook nu veel meer vers en winkel met een lijstje. Uiteindelijk scheelt het me zelfs geld want mijn mandje zit eigenlijk nooit meer vol met allerlei impulsaankopen. Ik hoef niet zo nodig alles wat me lekker lijkt meer te proberen.
  zondag 2 oktober 2011 @ 14:18:24 #163
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102610059
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

JE VERGEET WAT!!! :D
Oeps...

Xx! :D
  zondag 2 oktober 2011 @ 14:46:31 #164
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_102610910
Meer dan 4 maanden niet gesport, ongezond gegeten en alles. En ik weeg nog gewoon hetzelfde :D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Licht Ontvlambaar zondag 2 oktober 2011 @ 15:05:41 #165
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102611536
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:46 schreef Juicyhil het volgende:
Meer dan 4 maanden niet gesport, ongezond gegeten en alles. En ik weeg nog gewoon hetzelfde :D
Moet je nagaan hoeveel spierweefsel omgezet is in vet die afgelopen 4 maanden...
  zondag 2 oktober 2011 @ 15:09:38 #166
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_102611677
Heel wat inderdaad. M'n vetpercentage was wel een paar procenten omhoog gegaan.
Vandaag dan weer eens een keer wezen fitnessen. Wil het wel weer graag gaan oppakken, maar dat zeg ik iedere keer. :P
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 2 oktober 2011 @ 15:13:37 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102611785
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 15:09 schreef Juicyhil het volgende:
Heel wat inderdaad. M'n vetpercentage was wel een paar procenten omhoog gegaan.
Vandaag dan weer eens een keer wezen fitnessen. Wil het wel weer graag gaan oppakken, maar dat zeg ik iedere keer. :P
Niet "ik wil het wel graag..." maar "Ik ga op dat en dat tijdstip, dit en dit aan sport doen". Concreet plannen (Implementatie Intentie heet dat eigenlijk) werkt veel beter :D

Xx
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:06:54 #168
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102641604
Gisterochtend na de soep van zaterdagavond 1,5 kilo zwaarder, en dat is er nu gelukkig weer af! Gister een slootje water leeggedronken. Vandaag weer beginnen met een schone lei, en alles weer netjes opschrijven in een schriftje, zodat ik kan bijhouden wat ik eet aan kcals. Dat wil me ook nog weleens tegenhouden van volpropperij.

Heeft hier iemand ervaring met het drinken van groene thee en afvallen? Schijnt heel goed te helpen. Bij het Kruidvat zijn er ook groene thee capsules te koop. Broodje aap, of wel degelijk effect?

Succes allemaal weer!
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 10:07:18 #169
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102641614
Planning voor vandaag:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie met koffiemelk
T - kleine appel en klein peer, thee
L - 4 sneden bruin, cervelaat, boterhamworst, thee
T - pure chocola of evergreen, thee
D - verse groentensoep, worstenbroodje/saucijzenbroodje
L - twee koekjes, koffie verkeerd
S - dozen uitpakken op kantoor en was wegwerken thuis

Geen ervaring met groene thee capsules, ik drink wel regelmatig groene thee. Brandnetelthee werkt vochtafdrijvend en kalium (zit schijnbaar veel in witlof) ook. Ik kan wel eens uitzoeken hier welke voedingssupplementen allemaal zouden moeten helpen bij afvallen, het zijn er nogal wat...

Ben inmiddels zelf wel met een multi voor vrouwen begonnen, vaak moe en last van gespleten nagels en haaruitval, dus waarschijnlijk toch wat meer B vitamientjes nodig. Slik nu twee van deze enorme pillen :') per dag:
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:23:10 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102641921
Zo goede morgen! :D

een flinke weekendje gehad..
was een weekendje weg naar zwolle en daar veel op terrasjes gezeten met het mooie weer :D :@
ach het is maar 1 keer in de 100 jaar 26 graden in oktober :D

Nu dus weer terug in het regime :)

Lijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen pindakaas
T: niks ( wsl een koekje :@ ga m'n best doen om een stuk fruit te nemen :) )
L: salade met 2 boterhammen met roomboter
T: 2 stuks fruit
D: nog geen idee, wsl toch pasta

S: vrij weinig.. ga vanavond wel naar de training , maar kan/mag nog niet veel mee doen..
Morgen wel een les bodybalance doen..
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:27:54 #171
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102642040
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:07 schreef Sjeen het volgende:
Planning voor vandaag:
D - verse groentensoep, worstenbroodje/saucijzenbroodje

Geen ervaring met groene thee capsules, ik drink wel regelmatig groene thee. Brandnetelthee werkt vochtafdrijvend en kalium (zit schijnbaar veel in witlof) ook. Ik kan wel eens uitzoeken hier welke voedingssupplementen allemaal zouden moeten helpen bij afvallen, het zijn er nogal wat...

Ben inmiddels zelf wel met een multi voor vrouwen begonnen, vaak moe en last van gespleten nagels en haaruitval, dus waarschijnlijk toch wat meer B vitamientjes nodig. Slik nu twee van deze enorme pillen :') per dag:
[ afbeelding ]
Ik heb afslankthee gehad van de DA, snap waarom je daar van afvalt, kreeg er enorme maagklachten van... dan heb je geen honger meer.

Over je lijstje Sjeen, vind je een worstenbroodje, twee koekjes, een evergreen en cervelaat en boterhamworst verstandig? Kun je niet de helft van je boterhammen met mager beleg doen? En je evergreen of chocolade vervangen door een stuk fruit?

Hier mijn lijstje:

O: 3 volkorenboterhammen, 1 kipfilet, 1 30+kaas, 1 20+-smeerkaas. Beker thee.
T: Twee hartige sultana's.
L: O, maar dan sap ipv thee.
T: Een bakje druiven (1/3 van zo'n supermarktbak).
D: Nog geen idee, denk dat het Oosterse wraps worden, met kipfilet, veel wokgroente en een komkommer voor erbij. Groot glas water.
T: Niks of een bakje yoghurt.

Xx
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 10:31:18 #172
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102642125
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:27 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb afslankthee gehad van de DA, snap waarom je daar van afvalt, kreeg er enorme maagklachten van... dan heb je geen honger meer.

Over je lijstje Sjeen, vind je een worstenbroodje, twee koekjes, een evergreen en cervelaat en boterhamworst verstandig? Kun je niet de helft van je boterhammen met mager beleg doen? En je evergreen of chocolade vervangen door een stuk fruit?

Hier mijn lijstje:

O: 3 volkorenboterhammen, 1 kipfilet, 1 30+kaas, 1 20+-smeerkaas. Beker thee.
T: Twee hartige sultana's.
L: O, maar dan sap ipv thee.
T: Een bakje druiven (1/3 van zo'n supermarktbak).
D: Nog geen idee, denk dat het Oosterse wraps worden, met kipfilet, veel wokgroente en een komkommer voor erbij. Groot glas water.
T: Niks of een bakje yoghurt.

Xx
Ja, dat zou kunnen, maar dit lag er in mijn koelkast vanmorgen helaas :) Dus ik had geen magere opties wat betreft beleg. Overigens is de hoeveelheid fysiek werk die ik vandaag moet verzetten, geen kattenpis ;)

Ik heb al twee stuks fruit, weliswaar klein en ik ga natuurlijk niet evergreen en chocola eten. Het is of-of...
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:40:20 #173
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102642342
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:07 schreef Sjeen het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb van de week zowel bij de Hema als bij het Kruidvat staan kijken, maar zag door de potjes het bos niet meer ;) Chroom, kelp (?), groene thee.. Brandnetelthee heb ik ook weleens gehad ja. Maar én groene thee, én brandnetelthee en dan meerdere koppen per dag. Ik voel een sociale band met mijn toiletpot aankomen :')
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 10:43:50 #174
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102642448
Er is ook zo vreselijk veel op de markt:
Appelazijn, Chitosan, L-Arginine/L-Ornithine, L-Carnitine, Tonaline-CLA, Groene thee, chroom etc...
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:50:19 #175
3142 m@x
pi_102644309
Ik zoek vooral iets wat vochtafdrijvend werkt. Ik heb bij normale temperaturen al de neiging om vocht vast te houden, maar met dit weer zwel ik helemaal op tot formaat waterballon. Iemand nog tips? Groene thee of andere kruidentheetjes vind ik overigens niet te zuipen. Die vallen dus al af :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:51:00 #176
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_102644331
Ik gebruik Chitosan en groene thee + veel fitnessen.

Ben nu 5cm kwijt en kan mijn "goeie" spijkerbroek nu aan en uit terwijl de knoop en ritssluiting dichtzitten :s) *O*
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:53:57 #177
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102644436
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:50 schreef m@x het volgende:
Ik zoek vooral iets wat vochtafdrijvend werkt. Ik heb bij normale temperaturen al de neiging om vocht vast te houden, maar met dit weer zwel ik helemaal op tot formaat waterballon. Iemand nog tips? Groene thee of andere kruidentheetjes vind ik overigens niet te zuipen. Die vallen dus al af :P
Groene thee is lekkerder als je hem maakt met water dat al een beetje afgekoeld is (dus +- 75 graden ipv 100), staat meestal ook op het pakje, maar niemand leest dat ooit :) Ook die met citroen of munt smaakt niet echt naar groene thee...
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:13:47 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_102646649
Zo, ik ben klaar voor alweer een nieuwe ronde! Ik ben gisteren de magische grens van 100 kilo gepasseerd dus het is nu echt de hoogste tijd. Deze laatste 2 kilo's zijn nu eens niet de schuld van mijn schildklier maar ik heb ze er helemaal zelf aan gegeten.

O: Yoghurt met cruesli (half noten, half light)
S: 1 Mile
T: Glas tomaten/groentesap
L: 2 mueslibollen
S: 1 mile 2 miles!
T: 2 crackers met ricotta, 30+ kaas en lente-ui
A: Kalfsschnitzel met gemengde paddestoelen, waterkerssalade en aardappelpuree met lente-ui.
T: Appel

Drank hoef ik niet op te schrijven eigenlijk want ik heb er inmiddels alweer 1,2 liter groene thee opzitten en drink verder nog zeker 2,5 liter water en spa rood per dag.

Edit: tomatensap is maar een half glaasje dus ik vul aan met een half glaasje verse sinaasappelsap. En de waterkers salade hoort bij het recept voor morgen, vandaag heb ik er groene aspergetips bij.

Net 144 calorieen verbrand met een mile, woei.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lucky_Strike op 03-10-2011 15:25:59 ]
Spoilers!
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:18:21 #179
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102650460
goed zo :D

ik heb een beetje een matig weekende gehad wat betreft gezond eten. Niet per se ongezond, maar een stukje taart op de verjaardag en gister met een vriendinnetje en vriendje op een terrasje gezeten en daar sapjes gedronken.

Vandaag :
o : yoghurt met druiven
t : handje nootjes
l : Bagel met hummus. rauwkost
t : fruit, cracker
d : mangosalade met soja gebakken in een soort van glacee, daarbij gebakken aardappeltjes en nog iets groenigs
t : weet ik ook nog niet echt

[ Bericht 0% gewijzigd door RandomMoron op 03-10-2011 15:18:53 (vergat wat :D) ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:40:39 #180
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102651196
De groene thee capsules niet gekocht. 90 stuks, en 6 per dag innemen. En 7,- per potje. Dan maar groene thee drinken, vocht kan nooit geen kwaad.

Ik heb ooit begrepen dat bleekselderij vochtafdrijvend werkt. M'n moeder heeft járen lang elke morgen als ontbijt een tomaat, bleekselderij stengel en droge boterham gegeten. Geen idee hoe ze het weg kreeg ;)
pi_102651271
Tja, brandnetelthee, goed sterk werkt als een tierelier, maar is ook een kruidenthee.
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 15:46:22 #182
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102651364
nou heb ik zin in bleekselderij :o
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:55:13 #183
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102651612
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:46 schreef Sjeen het volgende:
nou heb ik zin in bleekselderij :o
ik in jouw chocolade :P
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 16:02:43 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102651830
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik in jouw chocolade :P
Euh ja, die is op :P 30 gram extra pure chocola, extreem genieten O+
  maandag 3 oktober 2011 @ 17:35:42 #185
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102655118
hm, ik lust geen donkere chocolade.. maar het ruikt altijd zo lekker..

mijn avondeten veranderd in volkoren wraps met geglaceerde soja, creme fraiche, avocado en geroerbakte groentes
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:36:05 #186
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102659594
Lijstje en tellen werkt goed, ik ben me veel meer bewust dat ik sommige dingen moet laten staan. Vanmiddag een tussendoortje van 200 kcal gegeten, en daarna nog een handje borrelnootjes. Toen ik dat ging berekenen vond ik het zonde van de kcal, en zal ik dat dus niet meer zo snel doen.

Net weer 300 kcal weggefietst, wat de totale score op zo'n 1300 kcal in totaal maakt vandaag. Vind ik netjes :)
  Licht Ontvlambaar maandag 3 oktober 2011 @ 19:56:35 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102660830
Bewust worden is heel goed :Y

Ik zit op de bank, met twee enorme manden was die gevouwen moeten :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:02:31 #188
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102661147
mijn eetplan is weer geweizigd, want de avocado en de creme fraiche liggen nog in de supermarkt :P

en heb stiekem gesnackt van de augurken :P daar was opeens de halve pot op :O

[ Bericht 42% gewijzigd door RandomMoron op 03-10-2011 20:10:26 ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:19:33 #189
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102662081
Hmmz, het definitieve lijstje van vandaag:

O: 3 volkoren boterhammen, 30+kaas, 20+smeerkaas en kipfilet. Beker thee
T: Niks
L: 2 volkorenboterhammen. Kipfilet en 30+kaas. Vergeten te drinken.
T: Halve liter water en beker bouillon. Pakje hartige sultana's.
D: Nasi van zilvervliesrijst, chinese wokgroente en kruiden. Handje kroepoek en 3 eetlepels satésaus die ik aangelengd had, want was van die vieze, hele dikke saus. Beker aanlenglimonade cranberry.
T: Absoluut geen honger, maar wel een beker zoethoutthee :)

Truste voor straks!

Xx
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:13:43 #190
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_102665206
OMfG, ik heb zelden zo lekker gekookt als vandaag! Heb vorige week een kookboek van Gordon Ramsay gekocht en vriendlief had kalfsschnitzel met groene aspergetips en gemengde paddestoelen uitgezocht. Aardappelpuree met lenteui van een ander recept erbij, et voila! Zo simpel, zo goddelijk...

Morgen zalm, garnalen en kappertjes met ovenaardappels en waterkerssalade. Kijken of dat ook zo goddelijk is.
Spoilers!
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:32:01 #191
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_102669822
het is zo lekker om je eten in de oven te doen :D
dat is bij mij zo'n beetje de standaard geworden sinds ik student ben. Het is vrijwel vetvrij, het is bijna altijd lekker en je kunt onderwijl even douchen ofzo :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 00:02:47 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_102673963
Ik ben nog niet echt een expert in eten uit de oven. Behalve de aardappels en soms een stukje vis. Ik vind de timing en temperatuur zo lastig.

We zijn de laatste tijd wel de kunst van de grillpan aan het masteren. En we hebben in Polen lekker goedkoop (nog 55 euro, maar ok) 2 hele dikke koekenpannen gekocht waarin we veel minder boter en olie dan vroeger gebruiken.
Spoilers!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 07:21:57 #193
54772 Silmarwen
pi_102676604
Buh. Vier uur geslapen en slapa gebrek maakt hongerig. Kan straks gelukkig nog even slapen.

Gisteren hard gesport, vandaag ga ik echt niet veel doen, val al in slaap bij het idee. :D

O: Cornflakes met melk + koffie
T: Banaan en groente thee
L: 2 wasa crackers met kaas en tomaar, 1 wasa cracker met cervelaat + groene thee
T: 2 rijstwafels + groene thee
D: Nasi, babi ketjap en wat kroepoek.
T: Geen idee nog, waarschijnlijk alleen koffie.

Over die dieet producten. Doen wij eigenlijk ook niet. Ik drink wel halfvolle melk, volle vind ik niet lekker en cola light/zero, gewone cola vind ik ook niet lekker. Maar nou hebben we zelden tot nooit frisdrank eigenlijk, drinken we allemaal niet zo. Het is hier meer thee/koffie/water eigenlijk.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:39:38 #194
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102678549
goed uitrusten, Sil ;)

Mijn uiteindelijk lijstje gisteren:
D - verse groentensoep, worstenbroodje en saucijzenbroodje

Planning vandaag:
T - kleine appel, thee
L - 4 sneden bruin, sandwichspread, thee
T - ??, thee
D - verse groentensoep, kip-snijbonen-pureeschotel
T- twee koekjes, koffie verkeerd
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:47:54 #195
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102678752
mijn lijstje gister:

t: niks
L: salade met een eitje en seranoham en 2 boterhammen met roomboter :D
t: balisto, kiwi en sinaasappel
t: chorizo worst "vers" uit spanje :@
D: taco's
t: 3 pakjes lu koekjes ( die met het chocolade bovenop die per twee verpakt zijn, ik ben de naam even kwijt ) bij de thee

het was gister dus duidelijk een chocolade dag.. :@

planning vandaag:
t: niks
L; salade met boterhammen roomboter :D
t: 2 stuks fruit
D: spaghetti
S: proberen om body balance te doen en daarna even lekker in de sauna *O*
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:58:43 #196
319308 Tink89
To live is to dance
pi_102679042
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:39 schreef Sjeen het volgende:
D - verse groentensoep, worstenbroodje en saucijzenbroodje
Jeeej voor de koekjes, jammer van het en-en bij de broodjes.

Ik heb net m'n ontbijt gedaan met 3 volkorenboterhammen, 20+smeerkaas, 30+kaas en kipfilet en een glas multivitamientje. De rest is wrs zoiets:

T: Sultana mee naar school (de hartige) en een beker thee.
L: 2 of 3 boterhammen met beleg zoals O.
T: Nog geen idee, misschien een bakje druiven. Beker thee/aanleng.
D: Oosterse of Mexicaanse wraps... Met veel groente en geen of weinig vlees (hangt van de wraps af). Groot glas water.
T: Bakje yoghurt. Beker thee.

Xx
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:04:26 #197
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102679183
Waarom jammer van de en-en? Het was mijn diner, twee borden zelfgemaakte groentensoep en die twee broodjes. Wat had ik dan moeten doen, maar één broodje nemen en vervolgens op nauwelijks 400 calorieën uitkomen?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:09:38 #198
251095 Purdey
Better off alone..
pi_102679314
Je moet jezelf uithongeren Sjeen, dat helpt! ;)

Ik was 8 ons kwijt sinds gisteren, dus ben weer helemaal in m'n nopjes met mezelf :Y
Planning/lijstje voor vandaag:

O: 2 boterhammen pindakaas, beker karnemelk.
T: Water.
L: 2 boterhammen 30+ komijnenkaas, 2 boterhammen kipfilet. Beker melk.
T: Misschien een pakje granenbiscuits, maar denk niks. (Rare werkdienst van 3 tot 6)
D: Ik denk een maaltijdsalade van de C1000.
A: 2 á 3 pruimen. Thee.

Express een wat grotere lunch gepland om gesnaai laat in de middag te voorkomen. Nu is dat ivm werk ook geen optie, maar ik wil geen hongergevoel hebben.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:11:13 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102679350
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:09 schreef Purdey het volgende:
Je moet jezelf uithongeren Sjeen, dat helpt! ;)

Ik was 8 ons kwijt sinds gisteren,
je weegt iedere dag??
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:12:09 #200
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102679369
Ik post hier over het algemeen ook geen lijstjes, omdat ik het gevoel heb dat men het vast allemaal enorm stom vind wat ik eet. Ik hou mij aan de ADH calorieën voor de vrouw, ben nagenoeg gestopt met snoepen en val prima af. Heb in diverse rekendingetjes gevonden dat ik met mijn lengte en activiteitsniveau ongeveer 2300 tot 2500 caloriën per dag zou mogen, dus dat ik nu gemiddeld op de 1800-1900 per dag zit vind ik helemaal prima, ik ga er mijn bakje vanillevla na het avondeten niet voor laten staan..

Overigens heb ik al een aantal dagen buikgriep, dus ik leef al dagen op opkikkers, volkorenbeschuit en droge boterhammen -O- Ben wel in één keer knetterveel afgevallen, maar ik maak me geen illusies over het zo houden, het zal er wel snel weer aanzitten. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')