Ach, jullie weten ook dat ik dat zo niet bedoel. Op het originele lijstje stond "of de een, of de ander", dan ga ik ervan uit dat allebei niet zo verstandig was...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:09 schreef Purdey het volgende:
Je moet jezelf uithongeren Sjeen, dat helpt!
Doe ik ook... gewoonte, maar hanteer één weegmoment per week als richtpunt. Bij mij is dat het gewicht van de woensdagochtend.quote:
ik heb niet eens een weegschaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:13 schreef Sjeen het volgende:
Doe ik ook... gewoonte, maar hanteer één weegmoment per week als richtpunt. Bij mij is dat het gewicht van de woensdagochtend.
Zo ongeveer wel. Zeker op momenten dat ik erg m'n best doe heb ik het ook 'nodig'. Als ik niet zo netjes ben geweest, weeg ik me niet. Gemiddeld weeg ik me 4 á 5 keer per weekquote:
juist.. in combinatie met het dieet gaat dat niet zo handigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel. Zeker op momenten dat ik erg m'n best doe heb ik het ook 'nodig'. Als ik niet zo netjes ben geweest, weeg ik me niet. Gemiddeld weeg ik me 4 á 5 keer per week
Maar jij heb geen weegschaal? Hoe dat zo, in combinatie met een dieet?
Hoe dúrft ze. Belachelijk gewoon. En nog trakteren ook zeker? Wat 'n lef!quote:
jup..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hoe dúrft ze. Belachelijk gewoon. En nog trakteren ook zeker? Wat 'n lef!
Of ze zijn juist positief en trots op je dat je nu goed voor jezelf zorgtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup..
taart..
van de multivlaai..
en dan durf ik eigenlijk niet te zeggen dat ik geen taart neem omdat ik aan het lijnen ben, want dan hoor ik ze al denken.. "dat was wel een keer nodig jah! "
het zijn allemaal kerels..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Of ze zijn juist positief en trots op je dat je nu goed voor jezelf zorgt
Niet zo negatief denken joh en gewoon die vlaai niet in je gezicht stoppenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het zijn allemaal kerels..
wat denk je zelf??
jajajajquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet zo negatief denken joh en gewoon die vlaai niet in je gezicht stoppen
Je kunt ook gewoon zeggen dat je de creaties (de naam vlaai niet waardigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup..
taart..
van de multivlaai..
en dan durf ik eigenlijk niet te zeggen dat ik geen taart neem omdat ik aan het lijnen ben, want dan hoor ik ze al denken.. "dat was wel een keer nodig jah! "
ik ga er nog even op broedenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat je de creaties (de naam vlaai niet waardig) van multivlaai niet lekker vind, een volgende keer
Volgens mij gaat dat niet lukken.quote:
Ik mag zelf 2x per week een traktatie van mijn diëtiste, moet ook wel als je zo lang bezig bent want anders ga je het niet volhouden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je de traktaties niet wilt opgeven kan je het ook gewoon zeggen he
Maar ik neem aan niet 2x een stuk taart?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik mag zelf 2x per week een traktatie van mijn diëtiste, moet ook wel als je zo lang bezig bent want anders ga je het niet volhouden.
Nee, dat weer niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar ik neem aan niet 2x een stuk taart?
Ik wil zelf weer terug naar een schema zonder snoep/koek/snacks omdat dat voor mij het beste werkt, maar dat komt vooral omdat ik het eigenlijk ook niet lekker vind en alleen maar eet uit gewoonte
mja..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je de traktaties niet wilt opgeven kan je het ook gewoon zeggen he
Op het moment klink je inderdaad niet echt gemotiveerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja..
ik moet eerst maar weer eens fit genoeg zijn om daadwerkelijk te gaan dieeten
fit worden gaat beter met een heup en rug die het doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op het moment klink je inderdaad niet echt gemotiveerd
Maar fit worden gaat wel sneller met een gezonde levensstijl natuurlijk
Foute instellingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja..
ik moet eerst maar weer eens fit genoeg zijn om daadwerkelijk te gaan dieeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |