die gaat bij dit soort acties een beetje rommelen indd..quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou ook nooit zo van mijn onderbuik.
Dat is die andere, Yvon ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:59 schreef Cynix ® het volgende:
Lieke is de braafheid zelfe. Op het suffe af.
Nou inderdaad. Ik vraag me af waarom ze nog in Nederland zouden willen wonen, als ze zich in Pakistan of Afghanistan zichzelf beter thuisvoelen met hun onzin.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Nou dan ga je toch lekker naar Afghanistan.
"Die Marrokaanse jongeren zijn niet geweldig geweest."quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:12 schreef pberends het volgende:
Homostellen wegpesten, wat zou Samir A.'s vrouw ervan vinden?
Hugo is gestopt met tvquote:Op zaterdag 10 september 2011 08:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waar is het moment van Hugo Borst in de OP??
Met name de manier waarop ze die Damschreeuwer lieten praten was walgelijk. Hij voelde zich heel goed door het interviewquote:Op zondag 11 september 2011 00:13 schreef Kreupeldicht het volgende:
Echt te triest dat ze deze week die damschreeuwer en dat vrouwtje van Azzouz zendtijd geven. Er hadden verdorie dooien kunnen vallen man.
Nogal ja.quote:Op zondag 11 september 2011 00:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Met name de manier waarop ze die Damschreeuwer lieten praten was walgelijk. Hijvoelde zich heel goed door het interview
En dan laten ze hem ook nog op de Dam gewoon schreeuwen
![]()
bron: tvgids.nlquote:-Moke, de eerste DWDD-huisband laat een andere kant van zichzelf zien. Onder de titel Till Death Do Us Part toert de band voor het eerst langs de Nederlandse theaters. In deze show brengt Moke dierbare liefdesliederen, odes aan het geluk en droeve songs over dingen die voorbij gaan, waaronder liedjes van Jacques Brel, Bruce Springsteen, Elvis en U2.
-Net als vorig seizoen komt Carice van Houten langs met een van haar favoriete artiesten. Vanavond is dat de Noorse singer-songwriter Ane Brun.
-Freek de Jonge praat over zijn carrière aan de hand van het boek Kijk, dat is Freek. Aan de hand van gesprekken en reportages beschrijft en documenteert het boek het volledige oeuvre van één van de grootste namen die het Nederlandse cabaret heeft voortgebracht.
-De tafelheer is Jan Mulder.
Hopelijk gaat Carice over Game of Thrones lullen.quote:Op maandag 12 september 2011 15:54 schreef Mike het volgende:
[..]
bron: tvgids.nl
Kan Carice niet wegblijven met d'r favoriete artiesten?
quote:Op maandag 12 september 2011 16:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Carice over Game of Thrones lullen! Melisandre toch?
Oh, Freek de Jonge.
Ane Brun, wie kent dr niet?quote:Op maandag 12 september 2011 15:54 schreef Mike het volgende:
[..]
bron: tvgids.nl
Kan Carice niet wegblijven met d'r favoriete artiesten?
Er staat toch waar ze over gaat pratenquote:Op maandag 12 september 2011 16:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Carice over Game of Thrones lullen.
Oh, Jan Mulder.
quote:-Net als vorig seizoen komt Carice van Houten langs met een van haar favoriete artiesten. Vanavond is dat de Noorse singer-songwriter Ane Brun.
Moke levert misschien 3 minuten acceptabele TV op, de andere 47 moeten ook nog gevuld worden.quote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef DrDurden het volgende:
Ik snap het niet. Moke is in de uitzending en iedereen heeft het over andere gasten
Matthijs zou toch wel een erg slechte interviewer zijn als hij ook niet even in ging op haar andere projecten. Ze blijft actrice.quote:Op maandag 12 september 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er staat toch waar ze over gaat praten![]()
Het item wat ze 'altijd' doet dus.
[..]
Je kan de TV dan inderdaad net zo goed maar uit laten staan.quote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef DrDurden het volgende:
Ik snap het niet. Moke is in de uitzending en iedereen heeft het over andere gasten
Vond juist dat ze hem daar mee eigenlijk voor schut zetten en aangaven dat ze hem absoluut niet serieus nemen. Zou jij ook niet moeten doen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Met name de manier waarop ze die Damschreeuwer lieten praten was walgelijk. Hij voelde zich heel goed door het interviewEn dan laten ze hem ook nog op de Dam gewoon schreeuwen
![]()
Ik vind 'm ook steeds irritanter worden, maar nog niet erg genoeg om helemaal niet meer te kijken.quote:Op maandag 12 september 2011 19:20 schreef Breekfast het volgende:
Ik kijk sowieso niet meer als Jan Mulder de tafelgast is
René van der Gijp zegt altijd dat hij niet in andere tv-programma's zit omdat hij alleen verstand van voetbal heeft. Jan Mulder zou zijn voorbeeld moeten volgen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook steeds irritanter worden, maar nog niet erg genoeg om helemaal niet meer te kijken.
Bij Moke komt de muziek sowieso pas op de tweede plaats denk ik.quote:Op maandag 12 september 2011 18:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Snap die bands niet die ineens allemaal in theaters moeten gaan staan kwijlen. Wat ben je nou, een rockband of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |