die gaat bij dit soort acties een beetje rommelen indd..quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou ook nooit zo van mijn onderbuik.
Dat is die andere, Yvon ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:59 schreef Cynix ® het volgende:
Lieke is de braafheid zelfe. Op het suffe af.
Nou inderdaad. Ik vraag me af waarom ze nog in Nederland zouden willen wonen, als ze zich in Pakistan of Afghanistan zichzelf beter thuisvoelen met hun onzin.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Nou dan ga je toch lekker naar Afghanistan.
"Die Marrokaanse jongeren zijn niet geweldig geweest."quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:12 schreef pberends het volgende:
Homostellen wegpesten, wat zou Samir A.'s vrouw ervan vinden?
Hugo is gestopt met tvquote:Op zaterdag 10 september 2011 08:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waar is het moment van Hugo Borst in de OP??
Met name de manier waarop ze die Damschreeuwer lieten praten was walgelijk. Hij voelde zich heel goed door het interviewquote:Op zondag 11 september 2011 00:13 schreef Kreupeldicht het volgende:
Echt te triest dat ze deze week die damschreeuwer en dat vrouwtje van Azzouz zendtijd geven. Er hadden verdorie dooien kunnen vallen man.
Nogal ja.quote:Op zondag 11 september 2011 00:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Met name de manier waarop ze die Damschreeuwer lieten praten was walgelijk. Hijvoelde zich heel goed door het interview
En dan laten ze hem ook nog op de Dam gewoon schreeuwen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |