Alleen het intro is anders hoor ik nuquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
TT![]()
wat voor versie is dat?
You're right. Ik weet het ook niet, maar wel een bazenplaatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Niet alleen de intro, overal zitten wat kleine verschillen, nieuwe mastering ofzo?
quote:
Ik ben nu in het stadium dat ik popiejopie Dubstep leuk vind dus Skrillex vind ik helemaal geweldigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ T-force: Skrillex, for real??![]()
Dat heeft net zo weinig met dubstep te maken als BH met hardstyle. Rauw om het rauwe, er is zoveel betere dubstep..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg dat er niks van terecht komt, maar als er wel een FOK!ing partycommissie komt wil ik er graag inzitten. Die kleine afterparty organiseren was echt geweldig en tijd heb ik zatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
nog 13 topics jongens! (en meisje)
Gaan we nog iets organiseren?![]()
Ik neem wel flugelflesjes mee, de dopjes zitten erop!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef 16meter het volgende:
ik neem iig de bekertjes en limonadesiroop mee
heb ook nog een oude ghettoblaster op batterijen waar best wat geluid uitkomt, wil ik ook wel meenemen
En die dan op je neus zetten en adten maar!!! Vet koewlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik neem wel flugelflesjes mee, de dopjes zitten erop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Ik at mijn flugelflesjes nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
En die dan op je neus zetten en adten maar!!! Vet koewl
Doorzichtig ipv paars?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik neem wel flugelflesjes mee, de dopjes zitten erop!
Jij snapt emquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Doorzichtig ipv paars?
Neeee jonguh!! Dat is Feigling!! Dat is viieews.!!quote:
jognuh! jy snapt dr ook helemaaL nix van!!1quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
Neeee jonguh!! Dat is Feigling!! Dat is viieews.!!
Flugel is veel lekkerderderder! En die parties zijn altijd vEt
Dit keer ben je er wel!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:16 schreef Koepert het volgende:
[..]
T stijfje is nog steeds niet weg...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef haakon het volgende:
Trance Generators @ Decibel 2011leuke set, t/m 16, toen greep de organisatie in? (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ja je merkt wel een tweedeling in de tracklist op. Heb de set nog niet helemaal afgeluisterd dus weet niet of die tweedeling ook echt merkbaar is bij het luisteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
leuke set, t/m 16, toen greep de organisatie in? ()
Het viel me wel op tijdens de set toen ik daar stond.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja je merkt wel een tweedeling in de tracklist op. Heb de set nog niet helemaal afgeluisterd dus weet niet of die tweedeling ook echt merkbaar is bij het luisteren.
Nette lijn-omhoog wederom Seth!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef Sethje het volgende:
epische TT
een stukje spam:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)-oktober-bekend.html
Bij Welcome To The Record Shop dacht ik al bij mezelf, leuk dat ze hij deze nieuwe plaat toch gedraaid hebben heeft, omdat ie wel early klinkt. Maar daarna bleef het niet bij die enequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja je merkt wel een tweedeling in de tracklist op. Heb de set nog niet helemaal afgeluisterd dus weet niet of die tweedeling ook echt merkbaar is bij het luisteren.
Get in here and say that mate! Come on! Fucking come and have it! You gaelic fucking garlic-breath tosserquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef T-Force het volgende:
ga dan niet van die nieuwere shizzle draaien ook al "klinkt het early".
Had veel meer uit gehaald kunnen worden imo...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Zany is zo heerlijk!
(nee, dit is geen B-Front, maar een Zany track)
Waaat een crapnummer..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Zany is zo heerlijk!
(nee, dit is geen B-Front, maar een Zany track)
Ik ben heel stellig Early = Early (uitzondering op de regel eventueel 2005 erbij)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
leeftijd is maar een nummerhet gaat om de sound jatog?
Plat en voorstelbaar. Het heeft geen 'vreet me maar op'! Het hoge woord moet er maar eens uit. Het is ronduit saai...en het publiek vreet het!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lijn omhoog XQ Italy inderdaad erg voorspelbaar
Black Box:
Stephanie (Met een Raw set)
TNT
Tatanka
Zatox
Davide Sonar
Ivan Carsten
Wild Motherfuckers
Activator (Subground)
Bovenzaal:
Francesco Zeta
Activator
Noize Supressor
Anime
The R3bels
Art of Fighters
Had stiekem op een iets betere lijn gehoopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef InGebruik het volgende:
Davide Sonar en Ivan Carsten vind ik wel heel leuk! TNT vind ik ook niet slecht. Alsnog gaat dit feestje hem voor mij niet worden gok ik. Te veel van hetzelfde.
Jammer ook dat ze geen act als Traxtorm All Stars laten afsluiten in de Black Box.
Hier volg ik je helemaal niet.. vind het juist wel vet dat iemand, waarvan je het niet direct verwacht, een rawstyle performance weggeeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Een Raw set van Stephanie slaat natuurlijk nergens op
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:23 schreef 16meter het volgende:
Hier volg ik je helemaal niet.. vind het juist wel vet dat iemand, waarvan je het niet direct verwacht, een rawstyle performance weggeeft.![]()
Ach, je noemt het gewoon "experimenteel", dan kom je overal mee weg. Net als Headhunterz die house gaat draaien op defqon onder het mom van "experimenteren".quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hier volg ik je helemaal niet.. vind het juist wel vet dat iemand, waarvan je het niet direct verwacht, een rawstyle performance weggeeft.![]()
Fo real? Dus als ik gewoon met een ander meisje zoen recht voor mijn vriendin haar neus en dan zeg: ach het is maar "experimenteel", kom ik er mee wegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Ach, je noemt het gewoon "experimenteel", dan kom je overal mee weg.
TRANCE GENERATOR wanted to do a proper remember set but at about half of his set the stage manager told him he was not doing early hardstyle :S o_O so he had to change his style because after there was deepak and tg set was so hard that deepak was afraid to play... and also the stage manager cutted his set 15 min before the end!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef T-Force het volgende:
Die set van Trance Generators![]()
![]()
Ook voor die "splitsing"
Remember staat voor Early Hardstyle, ga dan niet van die nieuwere shizzle draaien ook al "klinkt het early". Hou je eens aan het concept.![]()
De set an sich is best vet tot nummertje 16
Gewoon allerlei bekende hitjes dusquote:01. Daniele Mondello - Commander 1
02. Daniele Mondello - Commander 2
03. Builder - Bad Manners (Hardstyle Masterz Remix)
04. Krash - Fighters
05. Davide Sonar & Julian DJ - Go Go Go
06. Demons On Dope - Die Die Die
07. DJ Theo & Louis Brain - Trashin' Madness (Julian DJ & Davide Sonar Vision Mix)
08. Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
09. Krash - The World
10. Davide Sonar & Julian DJ - Techno Noise
11. DJ Vortex & Arpa's Dream - Incoming! (Arome Mix)
12. Dj Act - QT13
13. Hardside - We Got Him
14. Analogic Disturbance - Wait A Second
15. Daniele Mondello - In the mix (Side A) + Atlantic Wave - The Wave (2007 mix)
16. Midi J - Drop The Bass
17. ZX aka Zenith & Avex - Scream
18. Sisma DJ - Da Bizz + Sisma DJ - Annihilating Rhythm
19. Zenith vs Avex - I'm Your Deejay
ken er aardig wat qua titel, thanks!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Daniele Mondello @ Decibel 2010 vond ik vorig jaar uitzonderlijk goed, toen ik een beetje early wilde ontdekken. Heb hem ook al een tijdje niet meer geluisterd, even weer opzetten
[..]
Gewoon allerlei bekende hitjes dus
Met alle respect: ik had hem inderdaad niet anders verwacht. Daarom echter niet minder fijn! Stephanie.. ben benieuwd wat zij met een Raw set neer gaat zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lijn omhoog XQ Italy inderdaad erg voorspelbaar
Black Box:
Stephanie (Met een Raw set)
TNT
Tatanka
Zatox
Davide Sonar
Ivan Carsten
Wild Motherfuckers
Activator (Subground)
Bovenzaal:
Francesco Zeta
Activator
Noize Supressor
Anime
The R3bels
Art of Fighters
ik mocht m halen omdat we muntjes over hadden, en omdat ik als enige terug wilde lopen naar de freerecordshop-stand =]quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:58 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook niet gedownload gekocht.
ja sorry had er moeten bij zeggen dat ik alleen maar 1 en 2 paar keer heb beluisterd..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:44 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vond CD3 er wel leuk uitzien eigenlijk
Oh, het gaat natuurlijk om die remix waar 'ie zo geheimzinnig over aan het doen istwitter:wildstyleznl twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 03:16:44Finally a track WHITOUT a melody btw :-P reageer retweet
En zo, vind ik `m veel vetter dan de JDX versie. Ik kreeg serieus kippenvel bij het zien/horen van dat filmpjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:21 schreef 16meter het volgende:
live the moment mattiejs want je leeft ma 1 keer
Damnnnnnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:16 schreef Levitas het volgende:
En een Defqon docu?! Vet! (Of zou dat gewoon de DVD worden?)
Geen melodie = ekte ekte raw styloquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:14 schreef Levitas het volgende:
Wildstylez een nummer gewoon ZONDER melodie.. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Volgens mij moet Wildstylez het juist van z`n melodieën hebben
Bron:Oh, het gaat natuurlijk om die remix waar 'ie zo geheimzinnig over aan het doen istwitter:wildstyleznl twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 03:16:44Finally a track WHITOUT a melody btw :-P reageer retweet
Hahah wtf. Geniaal die vent heeft de tijd van ze leven denk ik xDquote:
supervet!!quote:
Even zonder trdollen, dit kan nog wel wat worden hoorquote:
Ik moest echt hardop lachen toen die gast ging zingen.quote:
Dat vind ik een mooie benaming voor een genre. Ik heb b2s even gemaild of ze volgend jaar bij Decibel een roughstyle area willen maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Even zonder trdollen, dit kan nog wel wat worden hoorHij noemt het ook gewoon rough ipv rroaawwwstylezz, dat zegt al wat (roughstyle jwz). WS heb ik nog niet afgeschreven
Fixed. Experimenteel is altijd goed, want als je dat niet goed vindt ben je narrow-minded.quote:Huh vind ik ook een goed nummer, want hij is andersexperimenteel, en andersexperimenteel is goed![]()
Die neger moet even weggaan. Heletijd met ze BRA BRA BRAAA er tussen doorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen toen die gast ging zingen.Wat een verschrikkelijk kazige kut hardcore.
Als ik als nieuwkomer dat filmpje had gezien was ik dus NOOIT naar Defqon gegaan hequote:
Kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Fixed. Experimenteel is altijd goed, want als je dat niet goed vindt ben je narrow-minded.
Zonder die rapper was het wel helemaal super geweest, ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die neger moet even weggaan. Heletijd met ze BRA BRA BRAAA er tussen door
Yep.. Héél vet filmpje! Dit is wel een beetje de hardcore waar ik op z`n tijd van hou, brrra!quote:
Kippevel!quote:
Endymionquote:
Vind het juist wel een vet optreden! Ja, die E-life mag wat minder "brrraa" roepen, maar voor de restquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:42 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Endymion
Godver, wat was dat slecht
HOUD TOCH EENS JE SMOEL STINKJOCH!
Ditquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:49 schreef Booomer het volgende:
[..]
Vind het juist wel een vet optreden! Ja, die E-life mag wat minder "brrraa" roepen, maar voor de rest!
Mwah ik ben sowieso van de mainstream en handjes in de lucht muziek vind ik wel eens leuk. Maar het moet niet teveel zijn en er moet zeker ook flink snoeihard gedraaid worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:59 schreef 16meter het volgende:
Neo-Mullen, jij bent toch hardcore liefhebber.. vind je die 'handjes-in-de-lucht' hardcore met ellenlange meezing-breakjes en overenthousiaste kermisgeluidjes dan niet vreselijk? Hardcore wordt net zo hard getroffen door een tsunami aan bagger-releases als hardstyle, lijkt het wel.
Wat een deusjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:11 schreef benniesnugger het volgende:
@ 11.00
Als dat soort mensen nu gewoon wegblijven, scheelt veel...
Hahahaha bril fucking jantquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:11 schreef benniesnugger het volgende:
@ 11.00
Als dat soort mensen nu gewoon wegblijven, scheelt veel...
Probleem is er staan 2 mensen. En ze laten ook gewoon degene met gewoon geen brein aan het woord. Die andere heeft er gelukkig wel verstand van.Maar ik zal ze morgenavond er maar is op aanspreken hehe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:50 schreef Scusio het volgende:
Dit is geen dagjesmens, hij zegt het zelf: ik kom voor de eindshow.... het is een kwartiertjesmens
die pech heb je somsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:52 schreef Lamabal het volgende:
En ze laten ook gewoon degene met gewoon geen brein aan het woord.
Ik was wel blij om Noize Suppressor en Art of Fighters te zien! Al had Mad Dog van mij ook wel mogen komen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:41 schreef Sethje het volgende:
Lineup van XQ is wat matig idd, ben toch benieuwd. ben wel fan van het italiaanse, ik hoop op oudjes tot een uur of 2.00 maar dat zal wel niet
Lekker hoor! Hou wel van een goede, zomerse melodie op z'n tijd. Ik noem deze stijl vanaf nu rawsmoothstylequote:
quote:1. Tuneboy - Overkill
2. Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
3. Showtek vs. Gizmo - 3 The Hard Way
4. The Raiders - Speaker Leader (Speaker Mix)
5. Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix)
6. Alphaverb - Energize (Original Mix)
7. Tatanka meets Headhunterz - Call It Music (Original Mix)
8. Deepack & Frontliner ft. MC Lan - Phreakerz
9. Pavo - Back In Time
10. Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You
11. Donkey Rollers - Innocent
12. The Pitcher Feat. B-Front - Noctus Noa
13. Project One - The Zero Hour
14. Sound Snatcherz - Snatchz City (Vortex & Impakt Rmx)
fixedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Lekker hoor! Hou wel van een goede, zomerse melodie op z'n tijd. Ik noem deze stijl vanaf nu rawsmoothystyle
Props! Klinkt erg strakquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:16 schreef Baronpilsener het volgende:
Gewoon om te laten merken dat ik nog wel bezig ben
Dit. Kick klinkt een beetje leeg mist wat bodyquote:
Ik niet zo.quote:
Vond ik ook. Mag wel iets heavier. Verder klinkt het goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:22 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit. Kick klinkt een beetje leeg mist wat bodymaar dat komt misschien door het telefoongeluid.
Ja sorry, was m'n eerste youtube account dus moest wat hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:41 schreef Koepert het volgende:
Wat ik mij al tijden afvraag trouwens... ( klinkt erg strak trouwens MrMusicMadeAddictheel flauw, klinkt gewoon strak..)
Ik vind het van een kick altijd een beetje jammer dat hij relatief 'licht' over een subwoofer gaat.. Bijvoorbeeld dubstep gaat veel zwaarder door die sub heen (dreunt en trilt meer).. ligt dat aan de 'plaatsing' van de kick qua audiospoor oid? (geen verstand van, maar zeg het maar zoals ik het denk) If so, is er dan ook n track te maken met de kick/punch/bass die meer en zwaarder door de sub gaat?
Wat ik van iemand recent begrepen heb is dat men tegenwoordig rekening er mee houd hoe een track klinkt op youtube. Die audio encoder heeft blijkbaar grote problemen met bepaalde frequenties (Sterke compressie?) waardoor men met de mastering er rekening mee is gaan houden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:41 schreef Koepert het volgende:
Wat ik mij al tijden afvraag trouwens... ( klinkt erg strak trouwens MrMusicMadeAddictheel flauw, klinkt gewoon strak..)
Ik vind het van een kick altijd een beetje jammer dat hij relatief 'licht' over een subwoofer gaat.. Bijvoorbeeld dubstep gaat veel zwaarder door die sub heen (dreunt en trilt meer).. ligt dat aan de 'plaatsing' van de kick qua audiospoor oid? (geen verstand van, maar zeg het maar zoals ik het denk) If so, is er dan ook n track te maken met de kick/punch/bass die meer en zwaarder door de sub gaat?
Die kickquote:
Ik kan straks wel wat proberen.. Een sinus genereren die zichzelf omhoogtrekt van 20 hz naar 20 khz... Vervolgens zet ik hem in HD op youtube en neem ik hem weer op van youtube... Dan zet ik ze tegenover elkaar en draai ik er van een de fase om. Als er dan nog geluid is, dan klopt het dat youtube het geluid verneuktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:47 schreef StM het volgende:
Dat schijnt iets nieuws te zijn, en degene die het zei weet echt wel waar hij over praat(Is een producer)
Als ik het goed begrepen heeft komt werkt het zo: als je sterk piekt in de 200-300 hz range (of ergens in die buurt), duwt hij alles wat er onder zit weg (wat normaal niet gebeurd). Om dat te voorkomen is men die hele band weg gaan filteren en piekt men er boven en er onder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:49 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik kan straks wel wat proberen.. Een sinus genereren die zichzelf omhoogtrekt van 20 hz naar 20 khz... Vervolgens zet ik hem in HD op youtube en neem ik hem weer op van youtube... Dan zet ik ze tegenover elkaar en draai ik er van een de fase om. Als er dan nog geluid is, dan klopt het dat youtube het geluid verneukt
Die vocalsquote:
Ik heb net even een testje geupload met de 250 hz flink geboost en hij klinkt idd.... anders. Hoger ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:49 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik kan straks wel wat proberen.. Een sinus genereren die zichzelf omhoogtrekt van 20 hz naar 20 khz... Vervolgens zet ik hem in HD op youtube en neem ik hem weer op van youtube... Dan zet ik ze tegenover elkaar en draai ik er van een de fase om. Als er dan nog geluid is, dan klopt het dat youtube het geluid verneukt
Volgens mij niet nee...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:13 schreef Baronpilsener het volgende:
ML wordt btw zeker niet uitgezonden?
De sound die gebruikt en die na een tijdje overheerst op 0:52 zou ik veranderen of zorgen dat ie niet niet zo op de voorgrond staat. En die schreeuw op de climax is net te kort.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:16 schreef Baronpilsener het volgende:
Inderdaad.. Die kick vind ik echt 300 keer niksquote:
quote:Bij centrale hyperacusis is er echter ook de mogelijkheid dat het veroorzaakt wordt door een te laag serotonine-gehalte. Er zijn enkele neurologische aandoeningen bekend waarbij hyperacusis een van de symptomen is. Een voorkomende factor is een verstoring van 5-HT (5-hydroxytryptamine) ofwel de serotonine functie
Nou met wildstylez wordt het niksquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:15 schreef InGebruik het volgende:
Ben benieuwd wat ze op Mysteryland allemaal gaan doen met die rare combinaties. Headhunterz & Winne (). Hoop ook dat ze daar beter weer hebben als het hier buiten is. Zeer flinke bui en onweer.
twitter:wildstyleznl twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 16:52:46Not going to make it on time for Mysteryland! Huge delay in Frankfurt.. #ML11 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom heeft hy die defqon teken?If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Écht hard geluid niet. Heb gisteren wel m`n speakers een halfuurtje (max!) "flink" open gehad, maar of dat zo`n overbelasting of iets teweeg kan brengen, dat weet ik niet. Dat is in ieder geval de enige oorzaak die ik op dit moment kan bedenken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:06 schreef StM het volgende:
Jij weet zelf of je gisteren in hard geluid geweest bent
me 2quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:46 schreef Baronpilsener het volgende:
The fuck? xD Ik zit al jaren in de muziek maar dit is voor het eerst dat ik dit hoor... Wat wel voorkomt, loudness war... Maar hier heb ik echt nog NOOIT van gehoord
Die kick![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:53 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Die vocals![]()
Die kick, alsof er een dikke scheet gelaten wordt
die vocals zijn, zoals Boy al zegt, beetje kaasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Inderdaad.. Die kick vind ik echt 300 keer niks
Getverderrie, poep in mijn oren!!quote:
Dit is privé???quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:16 schreef Baronpilsener het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
http://www.facebook.com/v(...)37637591846&comments
Krullie @ 3.34
Edit:HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik loop nog een keer voorbij rond 6:08
![]()
Gezellige aftermovie ook, niet super-kwalitatief maar brengt wel goed de sfeer overEn die kerel op het laatst ook
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
En het sfeertje zat er lekker in!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:58 schreef Krulliewullie het volgende:
Gezellige aftermovie ook, niet super-kwalitatief maar brengt wel goed de sfeer over![]()
Nopesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
En het sfeertje zat er lekker in!
Je voeten-shot ook nog ergens gespot?
Zo die is inderdaad errug vetjes, zat op Decibel al te bedenken van wie ie zou zijn. Dacht eerder aan een industrial naam ipv Wavolizer, erg stoere trackquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef Krulliewullie het volgende:
De meesten zullen het denk ik te vaag vinden, maar ik vind em VET![]()
![]()
Ik was ook supernieuwsgierig en heb het Geck-O op de after maar meteen ff gevraagdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zo die is inderdaad errug vetjes, zat op Decibel al te bedenken van wie ie zou zijn. Dacht eerder aan een industrial naam ipv Wavolizer, erg stoere track![]()
Al leek het gros van het publiek hem wat minder te waarderen...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
http://www.facebook.com/v(...)37637591846&comments
Krullie @ 3.34
Edit:Girl_Snakeye op 5:27SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke aftermovie, maar had wel meer verwacht, zeker dat het zo lang geduurd heeft.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Nu al?quote:
Handig, kan ik op de fiets naar Qlimax!quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:41 schreef NLS04 het volgende:
Lees net geruchten dat Qlimax dit jaar misschien in de Arena gehouden gaat worden. Argumentatie in het kort is dat er elk jaar een vergunning voor 2 nachtfeesten in de arena wordt afgegeven. (vroeger Black & White, of 2 x sensaion of zoals vorig jaar sensation & feestfabriek). Dit jaar is er echter pas 1 feest gehouden (Sensation). Ben benieuwd in hoeverre dit waar is al zal deze verhuizing de kwaliteit vast geen goed doen.
Hij is inmiddels al weer zo ver veranderd dat ik hem maar op prive heb gezet jaquote:
http://www.hardtraxx.nl/f(...)am-arena-t18753.htmlquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:41 schreef NLS04 het volgende:
Lees net geruchten dat Qlimax dit jaar misschien in de Arena gehouden gaat worden. Argumentatie in het kort is dat er elk jaar een vergunning voor 2 nachtfeesten in de arena wordt afgegeven. (vroeger Black & White, of 2 x sensaion of zoals vorig jaar sensation & feestfabriek). Dit jaar is er echter pas 1 feest gehouden (Sensation). Ben benieuwd in hoeverre dit waar is al zal deze verhuizing de kwaliteit vast geen goed doen.
Verrassend positieve reacties. Als er namelijk iets kut is, is het wel de ArenA.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
http://www.hardtraxx.nl/f(...)am-arena-t18753.html
Vind ik niet. Vette locatie en een hoop hele toffe feesten meegemaaktquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef mstx het volgende:
[..]
Verrassend positieve reacties. Als er namelijk iets kut is, is het wel de ArenA.![]()
Ik vind het geluid en het betaalsysteem nou niet echt je van het.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vette locatie en een hoop hele toffe feesten meegemaakt
Happy hardstyle met nederrap, de perfecte combinatie. Waarschijnlijk hoor je dit over 2 jaar ook in het foute uur van q-music.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:09 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.nederland3.nl/gemist/10192 vanaf 22 minuten ong
Ik vind het een beetje saai/eentonig allemaal..continue hetzelfde loopje wat willem waarschijnlijk nog ergens op de plank had liggen. Van de andere kant, hij probeert iets nieuws en dat valt wel te prijzen op zich, ook al is het niet je van het.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:09 schreef Baronpilsener het volgende:
Omdat http://www.dumpert.nl/med(...)eadhunterz_fail.htmlquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:26 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje saai/eentonig allemaal..continue hetzelfde loopje wat willem waarschijnlijk nog ergens op de plank had liggen. Van de andere kant, hij probeert iets nieuws en dat valt wel te prijzen op zich, ook al is het niet je van het.
Vraag me alleen wel af waarom ie de hele tijd aan die mixer zit want er verandert werkelijk niks aan het geluid en met het overmixen naar de volgende plaat heeft ie zijn headphones niet op
Niks nieuws, aan knoppen draaien terwijl ze niks doen doet hij al jaren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:26 schreef de_huig het volgende:
Vraag me alleen wel af waarom ie de hele tijd aan die mixer zit want er verandert werkelijk niks aan het geluid en met het overmixen naar de volgende plaat heeft ie zijn headphones niet op
Dat dus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:30 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Omdat http://www.dumpert.nl/med(...)eadhunterz_fail.html
ja dat weet ik wel, maar hier ziet het er op de een of andere manier nóg ongemakkelijker uit, vooral ook omdat die rapstukjes zo sloom gaan en heady er een beetje voor spek en bonen bij staatquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Niks nieuws, aan knoppen draaien terwijl ze niks doen doet hij al jaren.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dat dus.![]()
Nee.. Leuk man, 2,80 voor een biertje betalen met zo`n kut pasjequote:Op zondag 28 augustus 2011 11:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het geluid en het betaalsysteem nou niet echt je van het.
Wat mstx zegt. Als het toch een vet feestje wordt, dan zie ik het met plezier terug op de blu-ray.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef mstx het volgende:
[..]
Verrassend positieve reacties. Als er namelijk iets kut is, is het wel de ArenA.![]()
Gelukkig maakt het voor mij niet uit aangezien ik toch al had besloten om niet meer naar Qlimax te gaan.
Coolhaven? Ga ik volgend jaar ook heen, zat eerst op Kralingse Zoom.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:53 schreef Baronpilsener het volgende:
Loudness is hemelsbreed nog geen km van mijn school af en ben de vorige 2 edities ook geweest.. Deze mis ik niet
Minder drugs gebruiken en fokken, is niet goed voor je, zo zie je maar weerquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:09 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat we met alle Fokkers + aanhang op vakantie waren in een houten huisje!In de tuin van het huisje was 24/7 een dj aan het draaien! We waren ook met z'n allen aan het spacen, was een grote vage boel!
![]()
En @Robuust ik heb jou een hoes voor om je deken meegegeven naar huis aan het einde van die vakantie, wit met blauw/bruine strepen. Ik weet alleen niet waarom!
FOK! is bad mmkay? You shouldn't use FOK! If you do that, it's baaaddd mmkay?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Minder drugs gebruiken en fokken, is niet goed voor je, zo zie je maar weer
Oke, dit vind ik best tof eigenlijk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:09 schreef Baronpilsener het volgende:
Een witte hoes met bruine én blauwe strepen? Gruwelijk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:09 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat we met alle Fokkers + aanhang op vakantie waren in een houten huisje!In de tuin van het huisje was 24/7 een dj aan het draaien! We waren ook met z'n allen aan het spacen, was een grote vage boel!
![]()
En @Robuust ik heb jou een hoes voor om je deken meegegeven naar huis aan het einde van die vakantie, wit met blauw/bruine strepen. Ik weet alleen niet waarom!
Qlimax ga ik niet meer heen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat mstx zegt. Als het toch een vet feestje wordt, dan zie ik het met plezier terug op de blu-ray.
GOOI DIE HANDJUHS IN DE LUCHT!
andere argumentatie is dat Q-dance natuurlijk maar wat graag uit wil breiden wat Qlimax betreft, want met 25.000 zitten ze al wat jaartjes aan de max in het Gelredome...quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:41 schreef NLS04 het volgende:
QFT!quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef mstx het volgende:
Gelukkig maakt het voor mij niet uit aangezien ik toch al had besloten om niet meer naar Qlimax te gaan.
QFT! x2quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:48 schreef haakon het volgende:
[..]
Qlimax ga ik niet meer heen.
Liever kleine (goedkopere) feestjes waar wél liefhebbers komen en wél dikke sets gedraaid worden.
Indurdaaaaaaaaaaaaaawd want ik ben geen liefhebberquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:48 schreef haakon het volgende:
[..]
Qlimax ga ik niet meer heen.
Liever kleine (goedkopere) feestjes waar wél liefhebbers komen en wél dikke sets gedraaid worden.
Ik doel meer op de hoeveelheid dagjesmensen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Indurdaaaaaaaaaaaaaawd want ik ben geen liefhebber![]()
![]()
Vooroordelen
BRA BRRRRAA BRAquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat mstx zegt. Als het toch een vet feestje wordt, dan zie ik het met plezier terug op de blu-ray.
GOOI DIE HANDJUHS IN DE LUCHT!
Jij zegt dat op die kleine feesten wél liefhebbers afkomen, dus op QLimax niet. Vind ik nogal bekrompen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:03 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik doel meer op de hoeveelheid dagjesmensen.
Doordenken
Merendeel is buitenlanders en dagjesmensen op Qlimax. Geen probleem, ik gun iedereen een leuk feest, maar sta liever tussen mensen met een beetje hart voor de muziek dan stilstaand volk met camera in hun handen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij zegt dat op die kleine feesten wél liefhebbers afkomen, dus op QLimax niet. Vind ik nogal bekrompen.
Maargoed, mainstream haten is sowieso in, zowel hier als in het hardcore topic. Hopelijk waait die hype snel over
Mainstream haten is niet waar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij zegt dat op die kleine feesten wél liefhebbers afkomen, dus op QLimax niet. Vind ik nogal bekrompen.
Maargoed, mainstream haten is sowieso in, zowel hier als in het hardcore topic. Hopelijk waait die hype snel over
Serieus, koop oordopjes...quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
geluid stond gisteren zo hard dat ik nu alles maar half hoor.. en soms ook echo en zo, das niet gezond maar gaat dat wel over?
ik heb 1 - 2 bladzijden terug nog een heel verhaal er over gepostquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
geluid stond gisteren zo hard dat ik nu alles maar half hoor.. en soms ook echo en zo, das niet gezond maar gaat dat wel over?
Yup, althans mijn versie is 5:53. Het is wel een vinyl rip.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:48 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Serieus, koop oordopjes...
Heeft iemand toevallig Josh & Wesz vs The Scientist - My Bitch nog volledig liggen?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:48 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Josh & Wesz vs The Scientist - My Bitch
[Mierenneukmodus]quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:48 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Serieus, koop oordopjes...
Heeft iemand toevallig Josh & Wesz vs The Scientist - My Bitch nog volledig liggen?
kom op dit is gewoon vet met die liveband, als ik daar stond ging ik echt wel los hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Discussie op facebook.
Wie hier nog op los gaat en mee loopt te blerren heeft geen verstand van hardstyle......
"Grijsdraaien" krijgt een hele andere betekenis
Words cannot describe...quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Discussie op facebook.
Wie hier nog op los gaat en mee loopt te blèren heeft geen verstand van hardstyle......
goede tipquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:11 schreef Baronpilsener het volgende:
Bij deze de aanrader aan alle Fokkers om het album van zany even terug te luisteren
Op Thunderdome deden Masters of Ceremony dat volgens mij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
kom op dit is gewoon vet met die liveband, als ik daar stond ging ik echt wel los hoor![]()
brenny
ene rob deed dat ook ooit op sensatie, dat toch was ook een groot succes?
Niks mis mee imo.. Vind het altijd wel vet als een band een nummer live speelt, waarna de DJ/cd het overneemt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Discussie op facebook.
Wie hier nog op los gaat en mee loopt te blerren heeft geen verstand van hardstyle......
Zo mooi, het publiek dat ging zittenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ene rob deed dat ook ooit op sensatie, dat toch was ook een groot succes?
Helaas gemist, waren we net aan het ronddwalenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Discussie op facebook.
Wat een geluk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:07 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Helaas gemist, waren we net aan het ronddwalen![]()
Eens. Just as easy blijft vet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:45 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niks mis mee imo.. Vind het altijd wel vet als een band een nummer live speelt, waarna de DJ/cd het overneemt.
en zo simpel is het; net zoals: A,B,C of 1,2,3.quote:
whehehequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
en zo simpel is het; net zoals: A,B,C of 1,2,3.
Quick learnerquote:Op maandag 29 augustus 2011 03:41 schreef benniesnugger het volgende:
Pfff net Bladel Kermis met DJ Paul, Francois en Darkraver jonguh!
Komt "Wake you up", 123 etc voorbij, ik lekker armen over elkaar duimen omlaag, staat heel het dorp me raar aan te kijken![]()
Ik zeg doei, ga wel naar huis, zie jullie morgen
Lijkt inderdaad zo. Beetje vaag , spoel maar is terug van 2:07 naar 2:00. Dan hoor je wel het verschilquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Levitas het volgende:
Wajooo nieuw trackjuh van Brennen is nu uit!
Brennen is ekt van de harder stylez. Hij wilt de toek0mst gewoOn redduh met hem musiek!
Serieus: Nee, ik vind het niet zo heel veel. Break duurt veel te lang met een kut tekst.
En iemand die nieuwe Dutch Master (You are the sound) al? Als die kick op 2:07 begint, schiet het volume ineens een stuk omlaag?
Vergeleken met zn album en de recente preview's en releases van dbstf, isaac, digital age etc vind ik dit eigenlijk best een prima nummertje. Dat het nog steeds de standaard sounds zijn kunnen me toch niet boeien want ik pak misschien 2x per jaar een BH set mee en daarbuiten luister ik er al helemaal nooit naar (Uiteraard komt er best weleens een nummer voorbij in een setje).quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Levitas het volgende:
Brennen is ekt van de harder stylez. Hij wilt de toek0mst gewoOn redduh met hem musiek!
Serieus: Nee, ik vind het niet zo heel veel. Break duurt veel te lang met een kut tekst.
En iemand die nieuwe Dutch Master (You are the sound) al? Als die kick op 2:07 begint, schiet het volume ineens een stuk omlaag?
Thanks voor de positieve woorden mattiequote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
You liked this video. We'll use this to improve your recommendations.
Dit is voor het eerst dat een ander persoon de vocals heeft ingesproken? Weet het niet zeker, volg hem niet zo op de voet meer... maar bedacht me laatst dat ie naast al z'n geluidjes ook steeds dezelfde stem gebruikt
Vind hem niet super slecht.. vergeleken met andere dingen. Hoorde vanochtend onderweg naar school Evolution of Style weer eens, vond het wel weer eens lekker klinken. Ja jongens het Brennan Heart bashen is weer leuk geweest, wie wordt nu de lul?
Helemaal de weg kwijt. Ik weet niet meerquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:53 schreef poiuytr het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ysteryland_2011.html
Twee filmpjes van dezelfde sjonnie
I'm a hardstyle lover till the day that I die!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
kan merken dat ik, ondanks dat ik weinig feestjes meepak de laatste tijd en niet super veel meer naar hardstyle luister, toch nog steeds verliefd benwant zette vanmiddag AVIO Podcast #3 op in de auto en bij elke track was het genieten, alles klonk zo heerlijk in m'n oren!!
hardstyle
heel toepasselijk in dit gevalquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
I'm a hardstyle lover till the day that I die!
Prachtige beeldenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:53 schreef poiuytr het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ysteryland_2011.html
Twee filmpjes van dezelfde sjonnie
hahaha ik heb die toevallig zaterdag nog even geluisterd, als achtergrondmuziekje, dat wel..maar het afwassen werd een feestquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:11 schreef Baronpilsener het volgende:
Bij deze de aanrader aan alle Fokkers om het album van zany even terug te luisteren
Klinkt een beetje als een in een magnetron opgewarmde frikadelquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Levitas het volgende:
Waar lijkt 'ie nou op?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef Levitas het volgende:
Al z'n andere platenquote:
Prima plaatje voor na een avondje stappen als je niks meer bewust meekrijgt dus. Al gaat mijn voorkeur dan wel uit naar een durum döner.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:58 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een in een magnetron opgewarmde frikadel
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:58 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat is een frikandel, geen frikadel gekke brabo.quote:
Ik herken de melodie ook van een ander nummer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:01 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Waar lijkt 'ie nou op?Een andere plaat van de held, maar welke?
quote:Making this tracks was just as easy as 1,2,3!
Snakeye2209 3 hours ago
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:58 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat is een frikadelquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef mstx het volgende:
Dat is een frikandel, geen frikadel gekke brabo.
Hier in het goede gedeelte van Brabant noemen we dat ook gewoon een frikandel hoor, gekke bijna-Belgen. Een frikadel is zo'n gehaktbal die ze in België eten, dat zou jij dan toch moeten weten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat is een frikadelEn laat ons pa het niet horen dat jij haar gekke brabo noemt
De originele Light The Fire wellicht??quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik herken de melodie ook van een ander nummer.
this tracks....whahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik herken de melodie ook van een ander nummer.
Verder:
[..]
ik heb zo toch me portie mainstream nodig op feestjes voor een extra hoge spacynessquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:35 schreef ElDani het volgende:
Frequencerz!
Heerlijk divers kunnen produceren, met toch een herkenbaar geluid.
Zal hier niet altijd gewaardeerd worden gok ik zo, ik vind hem erg vet!
Ook de nieuwe tracks van Slim Shore vind ik ook erg fijn klinken.
?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:08 schreef Convict het volgende:
mainstream nodig op feestjes voor een extra hoge spacyness
jouw naam + hoge dosis euphorische melodietjesquote:
Ik hoop serieus op een troll...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:08 schreef Convict het volgende:
[..]
ik heb zo toch me portie mainstream nodig op feestjes voor een extra hoge spacyness
maar dit blijven mijn helden
EN ZE STAAN OP Q-base!!!!![]()
![]()
![]()
Can i get a:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:08 schreef Convict het volgende:
[..]
ik heb zo toch me portie mainstream nodig op feestjes voor een extra hoge spacyness
![]()
![]()
Tim + hoge dosis euphorische melodietjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef Convict het volgende:
[..]
jouw naam + hoge dosis euphorische melodietjes
Daar ben ik het wel mee eens, ik kan ook alleen los gaan op hardstyle met xtc op (of mdma, nog beter want ik hoef geen speed). Nuchter is het eigenlijk best kutmuziek. It's like a fantasy except this is called realityquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:08 schreef Convict het volgende:
[..]
![]()
![]()
troll van de weekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, ik kan ook alleen los gaan op hardstyle met xtc op (of mdma, nog beter want ik hoef geen speed). Nuchter is het eigenlijk best kutmuziek. It's like a fantasy except this is called realityWhen you say Justin Bieber, I say Wasted Penguinz. Defqon eindshow was zo vet
Pardon, wat is er mis met mijn sound? Graag tips zodat ik het kan verbeteren, m'n fans zijn m'n allesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:08 schreef Convict het volgende:
ben van alle markten thuis behalve brennan hearth.... zijn sound verveeld me de pleuris
Je tracks hebben wat meer body en drive nodig. Het mag ook wel wat darker en raw-er.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:20 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Pardon, wat is er mis met mijn sound? Graag tips zodat ik het kan verbeteren, m'n fans zijn m'n alles
je vergeet zn main leadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Je tracks hebben wat meer body en drive nodig. Het mag ook wel wat darker en raw-er.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef T-Force het volgende:
Raw Brennan Heart Style zou fucking vet zijn
quote:Thera
Right now I am working on a party track together with Pavo and next month I will start a collab track with Chain Reaction which will probably result in something dark and heavy.
Bevalt goed daar keerl?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef Da_Ripper het volgende:
ff 'n berichtje vanuit mn nieuwe school:
Heb nu een tussenuur en naast het gebouw op het sportveld zijn wat klassen aan het sporten, muziek = Alpha's+WS -Breathe![]()
Ik zit goed hier
Zeker een strakke productie!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:43 schreef Levitas het volgende:
WTF.. Max Enforcer heeft deze gast (via Facebook!) een plekje aangeboden bij Gold records. Toneshifters wilt dat ze contact met hun opnemen "to support". Wat vet als je gewoon wat zelfgemaakte shit op facebook zet en dan door dat soort namen wordt benaderd!
En het is een prima nummer!
Damn, eigenlijk zijn alle nummers wel lekker! http://www.youtube.com/omegatypezmedia
Shit idd die producties zijn van best wel hoog niveau voor zo'n nieuwkomerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:43 schreef Levitas het volgende:
WTF.. Max Enforcer heeft deze gast (via Facebook!) een plekje aangeboden bij Gold records. Toneshifters wilt dat ze contact met hun opnemen "to support". Wat vet als je gewoon wat zelfgemaakte shit op facebook zet en dan door dat soort namen wordt benaderd!
En het is een prima nummer!
Damn, eigenlijk zijn alle nummers wel lekker! http://www.youtube.com/omegatypezmedia
Ik ken idd geen slechte plaat van hem. Ook deze vind ik weer vet! Vind zijn vocals altijd wel wat aparts hebben, tevens goede melodieuze hardstyle en geen ballenbakplaten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef ElDani het volgende:
Ik ben echt zo'n fan van deze held! Heeft nog weinig slechte platen gemaakt! Ook deze mag ik weer.
hier is hij ook binnen, met de wit/blauwe strandtasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:17 schreef Levitas het volgende:
Nice.. Defqon DVD binnen. Meteen aanzetten in blu-ray jonge!
whehehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:20 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Pardon, wat is er mis met mijn sound? Graag tips zodat ik het kan verbeteren, m'n fans zijn m'n alles
* ReMcOrE vindt het ook een fijne plaat en is ook fanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef ElDani het volgende:
Ik ben echt zo'n fan van deze held! Heeft nog weinig slechte platen gemaakt! Ook deze mag ik weer.
wederom Stanley zie ikquote:
Jep, lijkt wel iets veranderd te zijn ten opzichte van de eerste versie welke al op XQ Fusion werd gedraaid...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wederom Stanley zie iken wederom toffe plaat, net als die van Slim Shore!
en dan word ik met wasted penguinz afgekraaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef ElDani het volgende:
Dit Slim Shore plaatje doet me meer als het hele "oeuvre" van Wasted Penzuinzzz bij elkaar...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef Convict het volgende:
[..]
en dan word ik met wasted penguinz afgekraakt
Hmmz moet kwestie van smaak zijn want ik zal nie raar op kijken als die slimshore plaat op 538 gedraait word ofzo heeft meer weg van hard dance dan hardstylequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Dit Slim Shore plaatje doet me meer als het hele oeuvre van Wasted Penzuinzzz bij elkaar...
Ja man, ik bedoel zal me ook niks verbazen als ze zanger rinus op Defqon draaien. Heeft ook veel weg van hardstyle jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef Convict het volgende:
[..]
Hmmz moet kwestie van smaak zijn want ik zal nie raar op kijken als die slimshore plaat op 538 gedraait word ofzo heeft meer weg van hard dance dan hardstyle
niet dat ik daarmee bedoel dat ie lelijk is
Vind zelf de plaat van Slim Shore ook lang niet alles, al bewonder ik wel zijn eigen stijlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef Convict het volgende:
[..]
Hmmz moet kwestie van smaak zijn want ik zal nie raar op kijken als die slimshore plaat op 538 gedraait word ofzo heeft meer weg van hard dance dan hardstyle
niet dat ik daarmee bedoel dat ie lelijk is
Beetje onzinnige opmerking?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja man, ik bedoel zal me ook niks verbazen als ze zanger rinus op Defqon draaien. Heeft ook veel weg van hardstyle ja
slam fm dan.. boeie ik doelde meer op het feit dat het meer als hard dance klinkt dan hardstylequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoezo zal 538 hard dance gaan draaien
Kan me wel in Convict zijn opmerking vinden dat het Slim Shore plaatje behoorlijk toegankelijk is en best eens op de radio langs zou kunnen komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoezo zal 538 hard dance gaan draaien
Ach ja niks aan te doen. Die producers willen ook verdienen. Maar enigszins ook wel jammer, nog meer dagjes mensen bij defqonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Convict het volgende:
[..]
slam fm dan.. boeie ik doelde meer op het feit dat het meer als hard dance klinkt dan hardstyle
maar ieder zn smaakgelukkig word hardstyle al aardig breed kwa soorten
elk voordeel heeft zn nadeelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ach ja niks aan te doen. Die producers willen ook verdienen. Maar enigszins ook wel jammer, nog meer dagjes mensen bij defqon?
Ja dat denk ik ook, als je niet aan promotie doet word je vaker geboekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef Convict het volgende:
en dus hun platen voor zich houden zodat ze vaker geboekt worden op feesten om ze daar te laten horen
Downloadden deden ze 10 geleden ook welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef Convict het volgende:
[..]
elk voordeel heeft zn nadeel
waar ik meer mee zit is dat dankzij piraterij op internet producers niks meer verdienen met de verkoop en dus hun platen voor zich houden zodat ze vaker geboekt worden op feesten om ze daar te laten horen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, als je niet aan promotie doet word je vaker geboekt.
message receivedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Huishoudelijke mededeling tussendoor: Kan dit topic nog even vernoemd worden naar nummertje 236 voordat we deze straks nog overslaan?
Topperquote:
Is altijd zo, Fusion is overigens redelijk snel, meestal een maandje of 3.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:27 schreef Convict het volgende:
[..]
maar kijk naar de hoeveelheid platen die nog gereleased moet worden
stanley zorgt gelukkig dat wij de nieuwe al goed kunnen beluisteren
Das potverdomme ook niet verkeerd! Fusion + melodieuze kant is helemaal zo slecht nog niet!quote:
Verrék ge hét gelijk!! Ff in woordenboek opgezocht, ik dacht altijd dat het volgens ABN frikadel was... Mijn excuses!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Dat is een frikandel, geen frikadel gekke brabo.
Volgens de LOI mag het allebeiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Verrék ge hét gelijk!! Ff in woordenboek opgezocht, ik dacht altijd dat het volgens ABN frikadel was... Mijn excuses!
Ben blij dat er nog dj's zijn die een beetje melodie erin gooien.quote:
Volgens mij hebben ze inderdaad meegekeken in bepaalde fora..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben blij dat er nog dj's zijn die een beetje melodie erin gooien.
Heb zo'n gevoel dat alle de producers overgaan naar het rauwe gedeelte.....
Introquote:
Jammer van die typische krakende synth en holle kicks die iedereen gebruikt. DBSTF, Zatox kunnen er ook wat van. Beetje originaliteit mag wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben blij dat er nog dj's zijn die een beetje melodie erin gooien.
Heb zo'n gevoel dat alle de producers overgaan naar het rauwe gedeelte.....
Intro is wel tof, gebruikt elke digital age plaat dezelfde kicks?quote:
tracklist tracklist tracklist ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:35 schreef eQuaL het volgende:
Zo, eventjes de (leuke) releases binnen gehaald van de afgelopen maand, nu alleen nog alle 50 tracks retaggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |