Alleen het intro is anders hoor ik nuquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
TT![]()
wat voor versie is dat?
You're right. Ik weet het ook niet, maar wel een bazenplaatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Niet alleen de intro, overal zitten wat kleine verschillen, nieuwe mastering ofzo?
quote:
Ik ben nu in het stadium dat ik popiejopie Dubstep leuk vind dus Skrillex vind ik helemaal geweldigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ T-force: Skrillex, for real??![]()
Dat heeft net zo weinig met dubstep te maken als BH met hardstyle. Rauw om het rauwe, er is zoveel betere dubstep..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg dat er niks van terecht komt, maar als er wel een FOK!ing partycommissie komt wil ik er graag inzitten. Die kleine afterparty organiseren was echt geweldig en tijd heb ik zatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
nog 13 topics jongens! (en meisje)
Gaan we nog iets organiseren?![]()
Ik neem wel flugelflesjes mee, de dopjes zitten erop!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef 16meter het volgende:
ik neem iig de bekertjes en limonadesiroop mee
heb ook nog een oude ghettoblaster op batterijen waar best wat geluid uitkomt, wil ik ook wel meenemen
En die dan op je neus zetten en adten maar!!! Vet koewlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik neem wel flugelflesjes mee, de dopjes zitten erop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Ik at mijn flugelflesjes nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
En die dan op je neus zetten en adten maar!!! Vet koewl
Doorzichtig ipv paars?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik neem wel flugelflesjes mee, de dopjes zitten erop!
Jij snapt emquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Doorzichtig ipv paars?
Neeee jonguh!! Dat is Feigling!! Dat is viieews.!!quote:
jognuh! jy snapt dr ook helemaaL nix van!!1quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
Neeee jonguh!! Dat is Feigling!! Dat is viieews.!!
Flugel is veel lekkerderderder! En die parties zijn altijd vEt
Dit keer ben je er wel!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:16 schreef Koepert het volgende:
[..]
T stijfje is nog steeds niet weg...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef haakon het volgende:
Trance Generators @ Decibel 2011leuke set, t/m 16, toen greep de organisatie in? (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ja je merkt wel een tweedeling in de tracklist op. Heb de set nog niet helemaal afgeluisterd dus weet niet of die tweedeling ook echt merkbaar is bij het luisteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
leuke set, t/m 16, toen greep de organisatie in? ()
Het viel me wel op tijdens de set toen ik daar stond.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja je merkt wel een tweedeling in de tracklist op. Heb de set nog niet helemaal afgeluisterd dus weet niet of die tweedeling ook echt merkbaar is bij het luisteren.
Nette lijn-omhoog wederom Seth!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef Sethje het volgende:
epische TT
een stukje spam:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)-oktober-bekend.html
Bij Welcome To The Record Shop dacht ik al bij mezelf, leuk dat ze hij deze nieuwe plaat toch gedraaid hebben heeft, omdat ie wel early klinkt. Maar daarna bleef het niet bij die enequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja je merkt wel een tweedeling in de tracklist op. Heb de set nog niet helemaal afgeluisterd dus weet niet of die tweedeling ook echt merkbaar is bij het luisteren.
Get in here and say that mate! Come on! Fucking come and have it! You gaelic fucking garlic-breath tosserquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef T-Force het volgende:
ga dan niet van die nieuwere shizzle draaien ook al "klinkt het early".
Had veel meer uit gehaald kunnen worden imo...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Zany is zo heerlijk!
(nee, dit is geen B-Front, maar een Zany track)
Waaat een crapnummer..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Zany is zo heerlijk!
(nee, dit is geen B-Front, maar een Zany track)
Ik ben heel stellig Early = Early (uitzondering op de regel eventueel 2005 erbij)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
leeftijd is maar een nummerhet gaat om de sound jatog?
Plat en voorstelbaar. Het heeft geen 'vreet me maar op'! Het hoge woord moet er maar eens uit. Het is ronduit saai...en het publiek vreet het!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lijn omhoog XQ Italy inderdaad erg voorspelbaar
Black Box:
Stephanie (Met een Raw set)
TNT
Tatanka
Zatox
Davide Sonar
Ivan Carsten
Wild Motherfuckers
Activator (Subground)
Bovenzaal:
Francesco Zeta
Activator
Noize Supressor
Anime
The R3bels
Art of Fighters
Had stiekem op een iets betere lijn gehoopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef InGebruik het volgende:
Davide Sonar en Ivan Carsten vind ik wel heel leuk! TNT vind ik ook niet slecht. Alsnog gaat dit feestje hem voor mij niet worden gok ik. Te veel van hetzelfde.
Jammer ook dat ze geen act als Traxtorm All Stars laten afsluiten in de Black Box.
Hier volg ik je helemaal niet.. vind het juist wel vet dat iemand, waarvan je het niet direct verwacht, een rawstyle performance weggeeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Een Raw set van Stephanie slaat natuurlijk nergens op
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:23 schreef 16meter het volgende:
Hier volg ik je helemaal niet.. vind het juist wel vet dat iemand, waarvan je het niet direct verwacht, een rawstyle performance weggeeft.![]()
Ach, je noemt het gewoon "experimenteel", dan kom je overal mee weg. Net als Headhunterz die house gaat draaien op defqon onder het mom van "experimenteren".quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hier volg ik je helemaal niet.. vind het juist wel vet dat iemand, waarvan je het niet direct verwacht, een rawstyle performance weggeeft.![]()
Fo real? Dus als ik gewoon met een ander meisje zoen recht voor mijn vriendin haar neus en dan zeg: ach het is maar "experimenteel", kom ik er mee wegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Ach, je noemt het gewoon "experimenteel", dan kom je overal mee weg.
TRANCE GENERATOR wanted to do a proper remember set but at about half of his set the stage manager told him he was not doing early hardstyle :S o_O so he had to change his style because after there was deepak and tg set was so hard that deepak was afraid to play... and also the stage manager cutted his set 15 min before the end!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef T-Force het volgende:
Die set van Trance Generators![]()
![]()
Ook voor die "splitsing"
Remember staat voor Early Hardstyle, ga dan niet van die nieuwere shizzle draaien ook al "klinkt het early". Hou je eens aan het concept.![]()
De set an sich is best vet tot nummertje 16
Gewoon allerlei bekende hitjes dusquote:01. Daniele Mondello - Commander 1
02. Daniele Mondello - Commander 2
03. Builder - Bad Manners (Hardstyle Masterz Remix)
04. Krash - Fighters
05. Davide Sonar & Julian DJ - Go Go Go
06. Demons On Dope - Die Die Die
07. DJ Theo & Louis Brain - Trashin' Madness (Julian DJ & Davide Sonar Vision Mix)
08. Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
09. Krash - The World
10. Davide Sonar & Julian DJ - Techno Noise
11. DJ Vortex & Arpa's Dream - Incoming! (Arome Mix)
12. Dj Act - QT13
13. Hardside - We Got Him
14. Analogic Disturbance - Wait A Second
15. Daniele Mondello - In the mix (Side A) + Atlantic Wave - The Wave (2007 mix)
16. Midi J - Drop The Bass
17. ZX aka Zenith & Avex - Scream
18. Sisma DJ - Da Bizz + Sisma DJ - Annihilating Rhythm
19. Zenith vs Avex - I'm Your Deejay
ken er aardig wat qua titel, thanks!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Daniele Mondello @ Decibel 2010 vond ik vorig jaar uitzonderlijk goed, toen ik een beetje early wilde ontdekken. Heb hem ook al een tijdje niet meer geluisterd, even weer opzetten
[..]
Gewoon allerlei bekende hitjes dus
Met alle respect: ik had hem inderdaad niet anders verwacht. Daarom echter niet minder fijn! Stephanie.. ben benieuwd wat zij met een Raw set neer gaat zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lijn omhoog XQ Italy inderdaad erg voorspelbaar
Black Box:
Stephanie (Met een Raw set)
TNT
Tatanka
Zatox
Davide Sonar
Ivan Carsten
Wild Motherfuckers
Activator (Subground)
Bovenzaal:
Francesco Zeta
Activator
Noize Supressor
Anime
The R3bels
Art of Fighters
ik mocht m halen omdat we muntjes over hadden, en omdat ik als enige terug wilde lopen naar de freerecordshop-stand =]quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:58 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook niet gedownload gekocht.
ja sorry had er moeten bij zeggen dat ik alleen maar 1 en 2 paar keer heb beluisterd..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:44 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vond CD3 er wel leuk uitzien eigenlijk
Oh, het gaat natuurlijk om die remix waar 'ie zo geheimzinnig over aan het doen istwitter:wildstyleznl twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 03:16:44Finally a track WHITOUT a melody btw :-P reageer retweet
En zo, vind ik `m veel vetter dan de JDX versie. Ik kreeg serieus kippenvel bij het zien/horen van dat filmpjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:21 schreef 16meter het volgende:
live the moment mattiejs want je leeft ma 1 keer
Damnnnnnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:16 schreef Levitas het volgende:
En een Defqon docu?! Vet! (Of zou dat gewoon de DVD worden?)
Geen melodie = ekte ekte raw styloquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:14 schreef Levitas het volgende:
Wildstylez een nummer gewoon ZONDER melodie.. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Volgens mij moet Wildstylez het juist van z`n melodieën hebben
Bron:Oh, het gaat natuurlijk om die remix waar 'ie zo geheimzinnig over aan het doen istwitter:wildstyleznl twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 03:16:44Finally a track WHITOUT a melody btw :-P reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |