Hahah wtf. Geniaal die vent heeft de tijd van ze leven denk ik xDquote:
supervet!!quote:
Even zonder trdollen, dit kan nog wel wat worden hoorquote:
Ik moest echt hardop lachen toen die gast ging zingen.quote:
Dat vind ik een mooie benaming voor een genre. Ik heb b2s even gemaild of ze volgend jaar bij Decibel een roughstyle area willen maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Even zonder trdollen, dit kan nog wel wat worden hoorHij noemt het ook gewoon rough ipv rroaawwwstylezz, dat zegt al wat (roughstyle jwz). WS heb ik nog niet afgeschreven
Fixed. Experimenteel is altijd goed, want als je dat niet goed vindt ben je narrow-minded.quote:Huh vind ik ook een goed nummer, want hij is andersexperimenteel, en andersexperimenteel is goed![]()
Die neger moet even weggaan. Heletijd met ze BRA BRA BRAAA er tussen doorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen toen die gast ging zingen.Wat een verschrikkelijk kazige kut hardcore.
Als ik als nieuwkomer dat filmpje had gezien was ik dus NOOIT naar Defqon gegaan hequote:
Kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Fixed. Experimenteel is altijd goed, want als je dat niet goed vindt ben je narrow-minded.
Zonder die rapper was het wel helemaal super geweest, ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die neger moet even weggaan. Heletijd met ze BRA BRA BRAAA er tussen door
Yep.. Héél vet filmpje! Dit is wel een beetje de hardcore waar ik op z`n tijd van hou, brrra!quote:
Kippevel!quote:
Endymionquote:
Vind het juist wel een vet optreden! Ja, die E-life mag wat minder "brrraa" roepen, maar voor de restquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:42 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Endymion
Godver, wat was dat slecht
HOUD TOCH EENS JE SMOEL STINKJOCH!
Ditquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:49 schreef Booomer het volgende:
[..]
Vind het juist wel een vet optreden! Ja, die E-life mag wat minder "brrraa" roepen, maar voor de rest!
Mwah ik ben sowieso van de mainstream en handjes in de lucht muziek vind ik wel eens leuk. Maar het moet niet teveel zijn en er moet zeker ook flink snoeihard gedraaid worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:59 schreef 16meter het volgende:
Neo-Mullen, jij bent toch hardcore liefhebber.. vind je die 'handjes-in-de-lucht' hardcore met ellenlange meezing-breakjes en overenthousiaste kermisgeluidjes dan niet vreselijk? Hardcore wordt net zo hard getroffen door een tsunami aan bagger-releases als hardstyle, lijkt het wel.
Wat een deusjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:11 schreef benniesnugger het volgende:
@ 11.00
Als dat soort mensen nu gewoon wegblijven, scheelt veel...
Hahahaha bril fucking jantquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:11 schreef benniesnugger het volgende:
@ 11.00
Als dat soort mensen nu gewoon wegblijven, scheelt veel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |