Je tracks hebben wat meer body en drive nodig. Het mag ook wel wat darker en raw-er.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:20 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Pardon, wat is er mis met mijn sound? Graag tips zodat ik het kan verbeteren, m'n fans zijn m'n alles
je vergeet zn main leadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Je tracks hebben wat meer body en drive nodig. Het mag ook wel wat darker en raw-er.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef T-Force het volgende:
Raw Brennan Heart Style zou fucking vet zijn
quote:Thera
Right now I am working on a party track together with Pavo and next month I will start a collab track with Chain Reaction which will probably result in something dark and heavy.
Bevalt goed daar keerl?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef Da_Ripper het volgende:
ff 'n berichtje vanuit mn nieuwe school:
Heb nu een tussenuur en naast het gebouw op het sportveld zijn wat klassen aan het sporten, muziek = Alpha's+WS -Breathe![]()
Ik zit goed hier
Zeker een strakke productie!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:43 schreef Levitas het volgende:
WTF.. Max Enforcer heeft deze gast (via Facebook!) een plekje aangeboden bij Gold records. Toneshifters wilt dat ze contact met hun opnemen "to support". Wat vet als je gewoon wat zelfgemaakte shit op facebook zet en dan door dat soort namen wordt benaderd!
En het is een prima nummer!
Damn, eigenlijk zijn alle nummers wel lekker! http://www.youtube.com/omegatypezmedia
Shit idd die producties zijn van best wel hoog niveau voor zo'n nieuwkomerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:43 schreef Levitas het volgende:
WTF.. Max Enforcer heeft deze gast (via Facebook!) een plekje aangeboden bij Gold records. Toneshifters wilt dat ze contact met hun opnemen "to support". Wat vet als je gewoon wat zelfgemaakte shit op facebook zet en dan door dat soort namen wordt benaderd!
En het is een prima nummer!
Damn, eigenlijk zijn alle nummers wel lekker! http://www.youtube.com/omegatypezmedia
Ik ken idd geen slechte plaat van hem. Ook deze vind ik weer vet! Vind zijn vocals altijd wel wat aparts hebben, tevens goede melodieuze hardstyle en geen ballenbakplaten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef ElDani het volgende:
Ik ben echt zo'n fan van deze held! Heeft nog weinig slechte platen gemaakt! Ook deze mag ik weer.
hier is hij ook binnen, met de wit/blauwe strandtasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:17 schreef Levitas het volgende:
Nice.. Defqon DVD binnen. Meteen aanzetten in blu-ray jonge!
whehehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:20 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Pardon, wat is er mis met mijn sound? Graag tips zodat ik het kan verbeteren, m'n fans zijn m'n alles
* ReMcOrE vindt het ook een fijne plaat en is ook fanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef ElDani het volgende:
Ik ben echt zo'n fan van deze held! Heeft nog weinig slechte platen gemaakt! Ook deze mag ik weer.
wederom Stanley zie ikquote:
Jep, lijkt wel iets veranderd te zijn ten opzichte van de eerste versie welke al op XQ Fusion werd gedraaid...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wederom Stanley zie iken wederom toffe plaat, net als die van Slim Shore!
en dan word ik met wasted penguinz afgekraaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef ElDani het volgende:
Dit Slim Shore plaatje doet me meer als het hele "oeuvre" van Wasted Penzuinzzz bij elkaar...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef Convict het volgende:
[..]
en dan word ik met wasted penguinz afgekraakt
Hmmz moet kwestie van smaak zijn want ik zal nie raar op kijken als die slimshore plaat op 538 gedraait word ofzo heeft meer weg van hard dance dan hardstylequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Dit Slim Shore plaatje doet me meer als het hele oeuvre van Wasted Penzuinzzz bij elkaar...
Ja man, ik bedoel zal me ook niks verbazen als ze zanger rinus op Defqon draaien. Heeft ook veel weg van hardstyle jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef Convict het volgende:
[..]
Hmmz moet kwestie van smaak zijn want ik zal nie raar op kijken als die slimshore plaat op 538 gedraait word ofzo heeft meer weg van hard dance dan hardstyle
niet dat ik daarmee bedoel dat ie lelijk is
Vind zelf de plaat van Slim Shore ook lang niet alles, al bewonder ik wel zijn eigen stijlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef Convict het volgende:
[..]
Hmmz moet kwestie van smaak zijn want ik zal nie raar op kijken als die slimshore plaat op 538 gedraait word ofzo heeft meer weg van hard dance dan hardstyle
niet dat ik daarmee bedoel dat ie lelijk is
Beetje onzinnige opmerking?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja man, ik bedoel zal me ook niks verbazen als ze zanger rinus op Defqon draaien. Heeft ook veel weg van hardstyle ja
slam fm dan.. boeie ik doelde meer op het feit dat het meer als hard dance klinkt dan hardstylequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoezo zal 538 hard dance gaan draaien
Kan me wel in Convict zijn opmerking vinden dat het Slim Shore plaatje behoorlijk toegankelijk is en best eens op de radio langs zou kunnen komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoezo zal 538 hard dance gaan draaien
Ach ja niks aan te doen. Die producers willen ook verdienen. Maar enigszins ook wel jammer, nog meer dagjes mensen bij defqonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Convict het volgende:
[..]
slam fm dan.. boeie ik doelde meer op het feit dat het meer als hard dance klinkt dan hardstyle
maar ieder zn smaakgelukkig word hardstyle al aardig breed kwa soorten
elk voordeel heeft zn nadeelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ach ja niks aan te doen. Die producers willen ook verdienen. Maar enigszins ook wel jammer, nog meer dagjes mensen bij defqon?
Ja dat denk ik ook, als je niet aan promotie doet word je vaker geboekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef Convict het volgende:
en dus hun platen voor zich houden zodat ze vaker geboekt worden op feesten om ze daar te laten horen
Downloadden deden ze 10 geleden ook welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef Convict het volgende:
[..]
elk voordeel heeft zn nadeel
waar ik meer mee zit is dat dankzij piraterij op internet producers niks meer verdienen met de verkoop en dus hun platen voor zich houden zodat ze vaker geboekt worden op feesten om ze daar te laten horen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, als je niet aan promotie doet word je vaker geboekt.
message receivedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Huishoudelijke mededeling tussendoor: Kan dit topic nog even vernoemd worden naar nummertje 236 voordat we deze straks nog overslaan?
Topperquote:
Is altijd zo, Fusion is overigens redelijk snel, meestal een maandje of 3.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:27 schreef Convict het volgende:
[..]
maar kijk naar de hoeveelheid platen die nog gereleased moet worden
stanley zorgt gelukkig dat wij de nieuwe al goed kunnen beluisteren
Das potverdomme ook niet verkeerd! Fusion + melodieuze kant is helemaal zo slecht nog niet!quote:
Verrék ge hét gelijk!! Ff in woordenboek opgezocht, ik dacht altijd dat het volgens ABN frikadel was... Mijn excuses!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Dat is een frikandel, geen frikadel gekke brabo.
Volgens de LOI mag het allebeiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Verrék ge hét gelijk!! Ff in woordenboek opgezocht, ik dacht altijd dat het volgens ABN frikadel was... Mijn excuses!
Ben blij dat er nog dj's zijn die een beetje melodie erin gooien.quote:
Volgens mij hebben ze inderdaad meegekeken in bepaalde fora..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben blij dat er nog dj's zijn die een beetje melodie erin gooien.
Heb zo'n gevoel dat alle de producers overgaan naar het rauwe gedeelte.....
Introquote:
Jammer van die typische krakende synth en holle kicks die iedereen gebruikt. DBSTF, Zatox kunnen er ook wat van. Beetje originaliteit mag wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben blij dat er nog dj's zijn die een beetje melodie erin gooien.
Heb zo'n gevoel dat alle de producers overgaan naar het rauwe gedeelte.....
Intro is wel tof, gebruikt elke digital age plaat dezelfde kicks?quote:
tracklist tracklist tracklist ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:35 schreef eQuaL het volgende:
Zo, eventjes de (leuke) releases binnen gehaald van de afgelopen maand, nu alleen nog alle 50 tracks retaggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |