Ik heb net even een testje geupload met de 250 hz flink geboost en hij klinkt idd.... anders. Hoger ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:49 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik kan straks wel wat proberen.. Een sinus genereren die zichzelf omhoogtrekt van 20 hz naar 20 khz... Vervolgens zet ik hem in HD op youtube en neem ik hem weer op van youtube... Dan zet ik ze tegenover elkaar en draai ik er van een de fase om. Als er dan nog geluid is, dan klopt het dat youtube het geluid verneukt
Volgens mij niet nee...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:13 schreef Baronpilsener het volgende:
ML wordt btw zeker niet uitgezonden?
De sound die gebruikt en die na een tijdje overheerst op 0:52 zou ik veranderen of zorgen dat ie niet niet zo op de voorgrond staat. En die schreeuw op de climax is net te kort.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:16 schreef Baronpilsener het volgende:
Gewoon om te laten merken dat ik nog wel bezig ben
Inderdaad.. Die kick vind ik echt 300 keer niksquote:
quote:Bij centrale hyperacusis is er echter ook de mogelijkheid dat het veroorzaakt wordt door een te laag serotonine-gehalte. Er zijn enkele neurologische aandoeningen bekend waarbij hyperacusis een van de symptomen is. Een voorkomende factor is een verstoring van 5-HT (5-hydroxytryptamine) ofwel de serotonine functie
Nou met wildstylez wordt het niksquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:15 schreef InGebruik het volgende:
Ben benieuwd wat ze op Mysteryland allemaal gaan doen met die rare combinaties. Headhunterz & Winne (). Hoop ook dat ze daar beter weer hebben als het hier buiten is. Zeer flinke bui en onweer.
twitter:wildstyleznl twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 16:52:46Not going to make it on time for Mysteryland! Huge delay in Frankfurt.. #ML11 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom heeft hy die defqon teken?If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Écht hard geluid niet. Heb gisteren wel m`n speakers een halfuurtje (max!) "flink" open gehad, maar of dat zo`n overbelasting of iets teweeg kan brengen, dat weet ik niet. Dat is in ieder geval de enige oorzaak die ik op dit moment kan bedenken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:06 schreef StM het volgende:
Jij weet zelf of je gisteren in hard geluid geweest bent
me 2quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:46 schreef Baronpilsener het volgende:
The fuck? xD Ik zit al jaren in de muziek maar dit is voor het eerst dat ik dit hoor... Wat wel voorkomt, loudness war... Maar hier heb ik echt nog NOOIT van gehoord
Die kick![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:53 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Die vocals![]()
Die kick, alsof er een dikke scheet gelaten wordt
die vocals zijn, zoals Boy al zegt, beetje kaasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Inderdaad.. Die kick vind ik echt 300 keer niks
Getverderrie, poep in mijn oren!!quote:
Dit is privé???quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:16 schreef Baronpilsener het volgende:
Gewoon om te laten merken dat ik nog wel bezig ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
http://www.facebook.com/v(...)37637591846&comments
Krullie @ 3.34
Edit:HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik loop nog een keer voorbij rond 6:08
![]()
Gezellige aftermovie ook, niet super-kwalitatief maar brengt wel goed de sfeer overEn die kerel op het laatst ook
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
En het sfeertje zat er lekker in!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:58 schreef Krulliewullie het volgende:
Gezellige aftermovie ook, niet super-kwalitatief maar brengt wel goed de sfeer over![]()
Nopesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
En het sfeertje zat er lekker in!
Je voeten-shot ook nog ergens gespot?
Zo die is inderdaad errug vetjes, zat op Decibel al te bedenken van wie ie zou zijn. Dacht eerder aan een industrial naam ipv Wavolizer, erg stoere trackquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef Krulliewullie het volgende:
De meesten zullen het denk ik te vaag vinden, maar ik vind em VET![]()
![]()
Ik was ook supernieuwsgierig en heb het Geck-O op de after maar meteen ff gevraagdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zo die is inderdaad errug vetjes, zat op Decibel al te bedenken van wie ie zou zijn. Dacht eerder aan een industrial naam ipv Wavolizer, erg stoere track![]()
Al leek het gros van het publiek hem wat minder te waarderen...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
http://www.facebook.com/v(...)37637591846&comments
Krullie @ 3.34
Edit:Girl_Snakeye op 5:27SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke aftermovie, maar had wel meer verwacht, zeker dat het zo lang geduurd heeft.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Nu al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |