Probleem is er staan 2 mensen. En ze laten ook gewoon degene met gewoon geen brein aan het woord. Die andere heeft er gelukkig wel verstand van.Maar ik zal ze morgenavond er maar is op aanspreken hehe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:50 schreef Scusio het volgende:
Dit is geen dagjesmens, hij zegt het zelf: ik kom voor de eindshow.... het is een kwartiertjesmens
die pech heb je somsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:52 schreef Lamabal het volgende:
En ze laten ook gewoon degene met gewoon geen brein aan het woord.
Ik was wel blij om Noize Suppressor en Art of Fighters te zien! Al had Mad Dog van mij ook wel mogen komen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:41 schreef Sethje het volgende:
Lineup van XQ is wat matig idd, ben toch benieuwd. ben wel fan van het italiaanse, ik hoop op oudjes tot een uur of 2.00 maar dat zal wel niet
Lekker hoor! Hou wel van een goede, zomerse melodie op z'n tijd. Ik noem deze stijl vanaf nu rawsmoothstylequote:
quote:1. Tuneboy - Overkill
2. Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
3. Showtek vs. Gizmo - 3 The Hard Way
4. The Raiders - Speaker Leader (Speaker Mix)
5. Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix)
6. Alphaverb - Energize (Original Mix)
7. Tatanka meets Headhunterz - Call It Music (Original Mix)
8. Deepack & Frontliner ft. MC Lan - Phreakerz
9. Pavo - Back In Time
10. Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You
11. Donkey Rollers - Innocent
12. The Pitcher Feat. B-Front - Noctus Noa
13. Project One - The Zero Hour
14. Sound Snatcherz - Snatchz City (Vortex & Impakt Rmx)
fixedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Lekker hoor! Hou wel van een goede, zomerse melodie op z'n tijd. Ik noem deze stijl vanaf nu rawsmoothystyle
Props! Klinkt erg strakquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:16 schreef Baronpilsener het volgende:
Gewoon om te laten merken dat ik nog wel bezig ben
Dit. Kick klinkt een beetje leeg mist wat bodyquote:
Ik niet zo.quote:
Vond ik ook. Mag wel iets heavier. Verder klinkt het goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:22 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit. Kick klinkt een beetje leeg mist wat bodymaar dat komt misschien door het telefoongeluid.
Ja sorry, was m'n eerste youtube account dus moest wat hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:41 schreef Koepert het volgende:
Wat ik mij al tijden afvraag trouwens... ( klinkt erg strak trouwens MrMusicMadeAddictheel flauw, klinkt gewoon strak..)
Ik vind het van een kick altijd een beetje jammer dat hij relatief 'licht' over een subwoofer gaat.. Bijvoorbeeld dubstep gaat veel zwaarder door die sub heen (dreunt en trilt meer).. ligt dat aan de 'plaatsing' van de kick qua audiospoor oid? (geen verstand van, maar zeg het maar zoals ik het denk) If so, is er dan ook n track te maken met de kick/punch/bass die meer en zwaarder door de sub gaat?
Wat ik van iemand recent begrepen heb is dat men tegenwoordig rekening er mee houd hoe een track klinkt op youtube. Die audio encoder heeft blijkbaar grote problemen met bepaalde frequenties (Sterke compressie?) waardoor men met de mastering er rekening mee is gaan houden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:41 schreef Koepert het volgende:
Wat ik mij al tijden afvraag trouwens... ( klinkt erg strak trouwens MrMusicMadeAddictheel flauw, klinkt gewoon strak..)
Ik vind het van een kick altijd een beetje jammer dat hij relatief 'licht' over een subwoofer gaat.. Bijvoorbeeld dubstep gaat veel zwaarder door die sub heen (dreunt en trilt meer).. ligt dat aan de 'plaatsing' van de kick qua audiospoor oid? (geen verstand van, maar zeg het maar zoals ik het denk) If so, is er dan ook n track te maken met de kick/punch/bass die meer en zwaarder door de sub gaat?
Die kickquote:
Ik kan straks wel wat proberen.. Een sinus genereren die zichzelf omhoogtrekt van 20 hz naar 20 khz... Vervolgens zet ik hem in HD op youtube en neem ik hem weer op van youtube... Dan zet ik ze tegenover elkaar en draai ik er van een de fase om. Als er dan nog geluid is, dan klopt het dat youtube het geluid verneuktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:47 schreef StM het volgende:
Dat schijnt iets nieuws te zijn, en degene die het zei weet echt wel waar hij over praat(Is een producer)
Als ik het goed begrepen heeft komt werkt het zo: als je sterk piekt in de 200-300 hz range (of ergens in die buurt), duwt hij alles wat er onder zit weg (wat normaal niet gebeurd). Om dat te voorkomen is men die hele band weg gaan filteren en piekt men er boven en er onder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:49 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik kan straks wel wat proberen.. Een sinus genereren die zichzelf omhoogtrekt van 20 hz naar 20 khz... Vervolgens zet ik hem in HD op youtube en neem ik hem weer op van youtube... Dan zet ik ze tegenover elkaar en draai ik er van een de fase om. Als er dan nog geluid is, dan klopt het dat youtube het geluid verneukt
Die vocalsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |