quote:Voorgaande topics:
LIII - LI -
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Delft is geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: zie hieronder
Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.
Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, van 11 - 18 uur.
Dit zijn de overige zondagsopeningen van de komende tijd:
Zondag 31 juli IKEA Heerlen, IKEA Hengelo
Zondag 7 augustus IKEA Utrecht
Zondag 28 augustus IKEA Heerlen, IKEA Hengelo
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!
Thnxquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:45 schreef DJMO het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80071357
kijk eens bij aanvullende producten?
-edit- bakken, manden, en inzetjes met één of twee lades. zelfs een inzet met spiegeldeur is mogelijk
Je kan het altijd proberenquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:53 schreef Angelfrouk het volgende:
Mag je hier ook vragen of iemand evt iets voor je op wil pikken als die toevallig naar een Ikea gaat?
Uit ervaring: ietsje, maar niet heel veel, aangezien je je troep erdoorheen blijft zien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef tennisster198 het volgende:
Betwijfel trouwens of een transparante bak zal bijdragen aan een meer opgeruimd ogende ruimte.
Dat zijn de Dröna bakken. Ik heb van een medewerker laatst begrepen dat er ook ander kleuren dan roze en zwart aan komen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef WhiteJoker het volgende:
Die Lekman bakken zijn wel erg populair, ze zijn in Duiven vrijwel constant uitverkocht. Daarnaast heb je inderdaad de speciale lades, deuren en vakverdelers van Expedit zelf. De deuren zijn er ook in hoogglans kleuren. We hebben ook een aantal stoffen bakken die ook in de Expedit kasten passen, maar hoe die heten weet ik niet zeker.
Ze hadden laatst in Utrecht ook bebloemde bakkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:43 schreef loezzie het volgende:
[..]
Dat zijn de Dröna bakken. Ik heb van een medewerker laatst begrepen dat er ook ander kleuren dan roze en zwart aan komen.
Volgens mij is er voor 58cm diep alleen de 'normale' hoekoplossingquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:20 schreef R0ADKILL het volgende:
Nog een vraagje over de PAX. In het vorige deel was WhiteJoker zo vriendelijk om het hoekelementonderstel (202.033.13) voor me te vinden.
Alleen is die 37cm diep.
Is er ook een mooi schuin PAX hoekelement voor 58 diep of moet ik dan alsnog aan de twee vierkante stukken die je aan elkaar maakt
Nee helaas niet. bank uit het assortiment > alle bekledingen uit het assortiment...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef Pollewoppie het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er nog een mogelijkheid is om bekleding voor de Lund Hogen te bestellen?
Art. nr. is 300.790.73
Zag op ebay wel het eea maar das tussen de 50 en 100 euro terwijl ze oorspronkelijk iets van 30 waren ofzo...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee helaas niet. bank uit het assortiment > alle bekledingen uit het assortiment...
Dan heb je die hele verpakking niet meer nodig. Maar een week is wel kort om echt goed aan een matras te wennen volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:51 schreef 22 het volgende:
@Bartjebart: in het vorige deel vroeg je me of ik op het matras had gelegen. Dit was na mijn vraag of ik het alleen met het plastic eromheen mocht ruilen.
Ik heb vorige week het matras gekocht en lig er nu bijna een week op. Het matras bleek een stuk zachter dan ik dacht en ik zak er te ver in weg, met gevolg rugpijn. Het is dus de bedoeling om het matras te ruilen. Niet terug te brengen.
Heb ik dan genoeg aan alleen het plastic wat eromheen zat?
Alvast bedankt.
Ja dat is ook zo, maar ik voel echt dat ik scheef lig en dat is ook niet de bedoeling.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan heb je die hele verpakking niet meer nodig. Maar een week is wel kort om echt goed aan een matras te wennen volgens mij.
na verloop van tijd worden matrassen just minder stug en dus zachterquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan heb je die hele verpakking niet meer nodig. Maar een week is wel kort om echt goed aan een matras te wennen volgens mij.
Klopt, ik zag vandaag in ons computersysteem dat we ook bloemetjespatroon en wit hebben. Die zijn iig nu op voorraad in Duiven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:43 schreef loezzie het volgende:
[..]
Dat zijn de Dröna bakken. Ik heb van een medewerker laatst begrepen dat er ook ander kleuren dan roze en zwart aan komen.
Als je kan volstaan met kant-en-klare gordijnen, dan hebben ze nog zwarte gordijnen bij de Hema.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:27 schreef Blossom86 het volgende:
Klopt het dat er geen zwarte gordijnen (meer) zijn?? (afgezien van hele dunne doorschijnende).
Ik heb gister overal gezocht, niet gevonden, ook op de website vind ik niks zwarts. Maar mijn ouders hebben volgens mij laatst nog zwarte gordijnen daar gekocht.
Volgens mij staat nog niet al het nieuwe assortiment op internet. Het beste kijk je dus in de winkel zelf...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:30 schreef IemandNiemand het volgende:
Komen er nog nieuwe salontafels? Ik wil er graag 1 maar de huidige tafels zijn echt lelijk.
Er was er vroeger eentje dat was een soort blok met een glasplaat erover; die vond ik wel mooi maar die vind ik nu niet meer terug op de site.
Ik ben er morgen waarschijnlijk. Laat maar weten of ik voor je moet kijken. Misschien een overweging om te wachten op de nieuwe collectie. Er komt veel nieuw spul qua textiel: volgens het Ikea blog (let op: Zweeds)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef yinu het volgende:
De paneelgordijnen Anno Unni, met die berkenstammetjes, zijn die uit het assortiment? Ik kan ze op de site niet meer vinden... Net voordat ik ze wilde gaan aanschaffen! Is er iemand die weet of ze in Utrecht nog te krijgen zijn?
Heel fijn als je even kunt kijken! Super! Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:42 schreef bart1977 het volgende:
[..]
Ik ben er morgen waarschijnlijk. Laat maar weten of ik voor je moet kijken. Misschien een overweging om te wachten op de nieuwe collectie. Er komt veel nieuw spul qua textiel: volgens het Ikea blog (let op: Zweeds)
Die zijn uit het assortiment helaas. Wat ik net zag is er geen winkel in Nederland die nog voorraad heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef yinu het volgende:
De paneelgordijnen Anno Unni, met die berkenstammetjes, zijn die uit het assortiment? Ik kan ze op de site niet meer vinden... Net voordat ik ze wilde gaan aanschaffen! Is er iemand die weet of ze in Utrecht nog te krijgen zijn?
Na mijn weten moet je ze altijd een beetje laten "acclimatiseren" de koelvloeistof moet eerst ook weer zakken nadat hij vervoerd is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef styliste het volgende:
Mijn keuken is vandaag geleverd. Nou vraag ik me af of ik mijn nieuwe koelkast eerst 24 uur moet laten staan voordat ik m aansluit?
Ach en wee! Dan maar op zoek naar iets anders...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die zijn uit het assortiment helaas. Wat ik net zag is er geen winkel in Nederland die nog voorraad heeft.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:22 schreef bart1977 het volgende:
Yinu, de info van Bartjebart klopt. Zelfs in de koopjeshoek lag hij niet :-)
Kun je ook in de koopjeshoek kijken op afstand?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]!
Gelukkig hebben we nog een best goed werkend computersysteem...
Haha nee, doelde ook meer op het eerste deel van je postquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef bart1977 het volgende:
[..]
Kun je ook in de koopjeshoek kijken op afstand?
Danke schön. Probleem is dat mijn bed 1.60 bij 2.00m (en geen 2.05m) wordt. Maar goed. We zoeken nog even door.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:16 schreef DJMO het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=koudschuim+matras
met deze zoekquery gevonden voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |