Zombies boeien meer dan de beursquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:22 schreef remlof het volgende:
Kut ik was te vroeg, wou iets over de beurzen in de TT, CNN heeft niet voor niets "special coverage"
Ditquote:
Ach die kwakkelt al een tijdjequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:24 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin mij anders langzaam aan wel zorgen te maken om de mondiale economie.
Grappig genoeg zijn we daarom vaker in het nieuws, Amerika en Engeland kunnen niks hebben atmquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach die kwakkelt al een tijdje. Echter we doen het in Europa structureel gezien niet zo heel gek slecht en dan is een flinke dip nog wel op te vangen.
Nog een dip? Ik wil wel eens meemaken hoe het is om de economie structureel 5 procent te zien groeien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach die kwakkelt al een tijdje. Echter we doen het in Europa structureel gezien niet zo heel gek slecht en dan is een flinke dip nog wel op te vangen.
Paarse jaren?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog een dip? Ik wil wel eens meemaken hoe het is om de economie structureel 5 procent te zien groeien.
Yup. Hoewel dat niets te maken had met het kabinet wat daar destijds zat natuurlijk.quote:
Terug naar Paars dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog een dip? Ik wil wel eens meemaken hoe het is om de economie structureel 5 procent te zien groeien.
Aha vandaar dat het in veel andere landen toen lang niet zo goed ging?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup. Hoewel dat niets te maken had met het kabinet wat daar destijds zat natuurlijk.
Snijden in overdadige sociale stelsels zorgt niet voor economische groei?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup. Hoewel dat niets te maken had met het kabinet wat daar destijds zat natuurlijk.
Mag ik ernaast?quote:
Zie jij mij hier als de pleitbezorger voor een verzorgingsstaat a la Nederland?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:35 schreef JoaC het volgende:
[..]
Snijden in overdadige sociale stelsels zorgt niet voor economische groei?
Kom ik ertussenin?quote:
Jij hebt Paars 1 niet begrepen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie jij mij hier als de pleitbezorger voor een verzorgingsstaat a la Nederland?
2 geloven op een kussen...quote:
Ik ken alle ministers staatssecretarissen en premiers vanaf 1960, maar hen beleid omtrent socialezekerheid is mij inderdaad ontgaan. Ik heb alleen meegekregen dat p1 rechtser was dan p2.quote:
Wij zijn toch niet religieus ?quote:
Dat strookt niet met je eerdere postquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken alle ministers staatssecretarissen en premiers vanaf 1960, maar hen beleid omtrent socialezekerheid is mij inderdaad ontgaan. Ik heb alleen meegekregen dat p1 rechtser was dan p2.
Ik en du_ke zijn van de linkse kerk, schijnt...quote:[..]
Wij zijn toch niet religieus ?
Paars 1 had vooral in economisch opzicht windkracht 12 in de rug zitten, het enige wat dat kabinet kenmerkt is dat er veel privatiseringen zijn doorgevoerd, met dank aan de de sociaaldemocraten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:46 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat strookt niet met je eerdere post
Paars I trouwens is een succesverhaal als je kijkt hoe hervormingen van de sociale zekerheid kunnen. Nu draait het om de propaganda.
[..]
Ik en du_ke zijn van de linkse kerk, schijnt...
Zoek het spreekwoord maar op.
Paars was prima, ze zijn alleen wat doorgeschoten qua privatisering. Daar had Kok voor moeten waken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:56 schreef Morendo het volgende:
De resultaten van Paars 1 werden inderdaad overgewaardeerd. Paars 2 was een drama.
Duitsland vergrijst nog sterker; deze week werd nog bekend dat Duitsland het laagste geboortecijfer van de EU heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Terug naar Paars dus?
Dat zal voorlopig lastig worden. We vergrijzen flink aan de andere kant gaat het in DLD prima en dat is wel hoopvol voor ons.
En om 15:30 de DOW.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:23 schreef remlof het volgende:
Om 2 uur gaat Tokyo open, om 3 uur Hong-Kong.
Je moet echt eens in je eigen woorden gaan posten. Dit wordt een onleesbare brij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken alle ministers staatssecretarissen en premiers vanaf 1960, maar hen beleid omtrent socialezekerheid is mij inderdaad ontgaan. Ik heb alleen meegekregen dat p1 rechtser was dan p2.
[..]
Wij zijn toch niet religieus ?
Nee nee, alleen die verrekte uitkeringstrekkers en andere (linkse) onrendabelen profiteren, de rechtse rest moet alleen maar betalen terwijl ze niks gebruiken. Dit zijn weer (s)linksche leugens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Hoge inkomens profiteren het meest van de overheid
Ik ben trouwens een van die middeninkomens die jaarlijks helemaal geen rode rotcent krijgt van de overheid.
Mooi werk trouwens. Wel alle bewindslieden kennen, maar geen weet hebben van het beleid dat zij hebben gevoerd. Gevalletje de verkeerde kennis vergaard.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet echt eens in je eigen woorden gaan posten. Dit wordt een onleesbare brij.
Alsof alle bewindslieden kennen uberhaupt mogelijk is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi werk trouwens. Wel alle bewindslieden kennen, maar geen weet hebben van het beleid dat zij hebben gevoerd. Gevalletje de verkeerde kennis vergaard.
Dat is waar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:04 schreef StarGazer het volgende:
Dotje er zijn belangrijkere zaken. Zoals het feit dat ons cluppie weer staat waar het hoort.
Nou, ik merk weinig van die 38% die ik zou moeten krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben trouwens een van die middeninkomens die jaarlijks helemaal geen rode rotcent krijgt van de overheid.
Wat wil je daarmee zeggen? Vadertje Staat neemt ook een flinke hap uit mijn koek, maar daar krijg ik vrijwel niets voor terug, simpelweg omdat ik nergens voor in aanmerking kom. Nu interesseert mij dat verder weinig, maar ik vond het wel opvallend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof alle bewindslieden kennen uberhaupt mogelijk is.
Even over dat artikel Koos: waar komt het geld vandaan?
Dat zou inderdaad geweldig nieuws zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is waar.En ik las dat Tottenham misschien Ruiz wilt kopen, dat zou helemaal mooi nieuws zijn.
Het is natuurlijk enorm demagogische gegoochel met cijfers, dat snap je zelf toch ook wel?quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Wat ik daarmee wil zeggen is dat het een ronkend artikel is. Die top 10 van de inkomens betaalt uit mijn blote bolletje 71% van de IB. Als je deze voordelen afzet tegen de afdracht blijft er aan het eind van de streep een grote netto min voor die mensen staan. Logisch natuurlijk, maar dat demagogische gegoochel met cijfers door de VK slaat nergens op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Vadertje Staat neemt ook een flinke hap uit mijn koek, maar daar krijg ik vrijwel niets voor terug, simpelweg omdat ik nergens voor in aanmerking kom. Nu interesseert mij dat verder weinig, maar ik vond het wel opvallend.
Geen php'tje met mijn taalgebruik doen hè.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat ik daarmee wil zeggen is dat het een ronkend artikel is. Die top 10 van de inkomens betaalt uit mijn blote bolletje 71% van de IB. Als je deze voordelen afzet tegen de afdracht blijft er aan het eind van de streep een grote netto min voor die mensen staan. Logisch natuurlijk, maar dat demagogische gegoochel met cijfers door de VK slaat nergens op.
Och och, als het maar niet tendentieus genoeg is gaan we maar hetgeen belachelijk maken en inhoudelijk compleet aan wat er wordt gezegd voorbij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, ik weet het mannen. De hoogste inkomens hebben het zo zwaar. Ik ben van plan om straks naar de kerk te gaan om een kaarsje voor hen aan te steken.
Ga er eens op in pipo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, ik weet het mannen. De hoogste inkomens hebben het zo zwaar. Ik ben van plan om straks naar de kerk te gaan om een kaarsje voor hen aan te steken.
Wat valt er verder aan toe te voegen? Ja, de hogere inkomens betalen meer belasting en ze krijgen daar meer voor terug. Ik zie de vanzelfsprekendheid daar niet van in. Nogmaals, de middeninkomens betalen ook voldoende belasting, maar zij profiteren niet of nauwelijks. Ik zie uberhaupt niet in waarom iemand met een bovenmodaal inkomen een financieel steuntje in de rug nodig heeft van de staat.quote:
Dan moet je maar een huis kopen en kinderen maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, de middeninkomens betalen ook voldoende belasting, maar zij profiteren niet of nauwelijks.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat valt er verder aan toe te voegen? Ja, de hogere inkomens betalen meer belasting en ze krijgen daar meer voor terug. Ik zie de vanzelfsprekendheid daar niet van in. Nogmaals, de middeninkomens betalen ook voldoende belasting, maar zij profiteren niet of nauwelijks. Ik zie uberhaupt niet in waarom iemand met een bovenmodaal inkomen een financieel steuntje in de rug nodig heeft van de staat.
Oh oh wat een steuntjes in de rug zeg. Moet iedereen zijn IB-aangifte meenemen naar de onderwijsinstelling of musea alwaar bij de ingang de toepasselijke prijs wordt bepaald?quote:Ze maken ook meer gebruik van hoger onderwijs en bezoeken vaker musea en podia.
Ik hou ook van jou Koos.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
Klote Erik. Met zn klote gezeik deze toch al klote maandagochtend naar de klote helpen.
Dan moet je ook maar wat meer gebruik van maken van de prachtige culturele voorzieningen die Nederland rijk is, i.p.v. alleen maar dronken worden in de lokale kroeg en "huwhuwhuw" roepen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie uberhaupt niet in waarom iemand met een bovenmodaal inkomen een financieel steuntje in de rug nodig heeft van de staat.
Musea en andersoortige culturele instellingen vallen niet onder dat steuntje in de rug, vermoed ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar wat meer gebruik van maken van de prachtige culturele voorzieningen die Nederland rijk is, i.p.v. alleen maar dronken worden in de lokale kroeg en "huwhuwhuw" roepen.
Aangezien deze echter, net als onderwijs, gesubsidieerd worden, kan je dan echter wel gebruik maken van een overheidssteun om goedkoop het cultureel aanbod waar te nemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Musea en andersoortige culturele instellingen vallen niet onder dat steuntje in de rug, vermoed ik.
Vind dat wel meevallen. Het SCP stelt simpelweg dat de hoge inkomens het meest van de overheid profiteren. Dat zij meer bijdragen dan de rest doet daar niets aan af.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Oh oh wat een steuntjes in de rug zeg. Moet iedereen zijn IB-aangifte meenemen naar de onderwijsinstelling of musea alwaar bij de ingang de toepasselijke prijs wordt bepaald?
Kom nou zeg. Het is gewoon een zwabberig en ronkend artikel wat er weinig verrassend als zoete koek ingaat.
Het staat er letterlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Musea en andersoortige culturele instellingen vallen niet onder dat steuntje in de rug, vermoed ik.
quote:
Juist, maar Koos heeft het artikel natuurlijk niet gelezen, alleen gebruikt om eventjes lekker populistisch (op z'n Wilders) tegen de elite aan te kunnen trappen.quote:Ze maken ook meer gebruik van hoger onderwijs en bezoeken vaker musea en podia.
Kwam op mij over als een bijzinntje. Want hoe kun je in vredesnaam een bedrag verbinden aan een museumbezoekje?quote:
Mijn doel was vooral om aan te tonen hoe zielig ik wel niet ben, aangezien ik het moet stellen zonder allerlei leuke voordeeltjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Juist, maar Koos heeft het artikel natuurlijk niet gelezen, alleen gebruikt om eventjes lekker populistisch (op z'n Wilders) tegen de elite aan te kunnen trappen.
Ben jij allochtoon, werkloos of moslim?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn doel was vooral om aan te tonen hoe zielig ik wel niet ben, aangezien ik het moet stellen zonder allerlei leuke voordeeltjes.
Aha, het extra voordelige totaal-pakket. Gratis geleverd met snor, hand en hoofddoeken. Direct uit Marokko leverbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben jij allochtoon, werkloos of moslim?
Nee, dan ben je niet zielig.
Het idd ook als pakket verkrijgbaar, maar oorspronkelijk bedoelde ik het als een "of" keuze.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, het extra voordelige totaal-pakket. Gratis geleverd met snor, hand en hoofddoeken. Direct uit Marokko leverbaar.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben jij allochtoon, werkloos of moslim?
Nee, dan ben je niet zielig.
Ik zou een moord doen voor een paar vrije dagen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:03 schreef dotCommunism het volgende:
Blij dat ik weer kan werken, beetje bijkomen van mijn vrije dagen.
Je hebt net weekend gehad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor een paar vrije dagen.
Ik had weekenddienst en moest dus gewoon werken.quote:
hahaha.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had weekenddienst en moest dus gewoon werken.
Stomme appel.quote:
Een financiële tsunami is altijd goed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:25 schreef Friek_ het volgende:
Een goedemorgen mannen. Vandaag belooft het een dag te worden waarbij zowel rechts als links Nederland zijn vingers kan aflikken.
Toch lik ik liever iets anders dan mijn vingers.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:25 schreef Friek_ het volgende:
Een goedemorgen mannen. Vandaag belooft het een dag te worden waarbij zowel rechts als links Nederland zijn vingers kan aflikken.
Daar blijft ons geld dus.quote:Meer banen bij overheid en zorg
Bij de overheid en in de zorg was juist sprake van een groei van het aantal banen. In deze sectoren zijn echter relatief veel vrouwen werkzaam.
Ik heb liever dat mensen aan het werk gaan bij de overheid of in de zorg dan dat zij thuis een uitkering zitten te trekken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:40 schreef von_Preussen het volgende:
http://www.bnr.nl/program(...)nen-stijgt-explosief
[..]
Daar blijft ons geld dus.
De betreffende topics hier en elders op de fora lijken wel perplex te staan, geen nieuws besprekingen zowat, update's, 'visie's, verwachtingen e.d. daar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:25 schreef Friek_ het volgende:
Een uitkering is goedkoper voor de maatschappij, dus ik heb liever dat ze werkloos blijven dan dat ze meer geld en overhead in de (semi-)overheid gaan kosten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen aan het werk gaan bij de overheid of in de zorg dan dat zij thuis een uitkering zitten te trekken.
Eeen nOg grotere overheid kunnen we als NL zijnde niet dragen, feitelijk is het gros daar ook overbetaalde uitkeringsontvanger maar dan met bezigheden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb liever dat mensen aan het werk gaan bij de overheid of in de zorg dan dat zij thuis een uitkering zitten te trekken.
Mwoah, daar durf ik geen harde uitspraken over te doen. Een uitkeringstrekker ontvangt enkel geld, terwijl een ambtenaar een deel van zijn loon natuurlijk weer afstaat aan vadertje staat. En het bedrag dat die persoon betaalt aan belasting is doorgaans hoger dan een uitkering.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een uitkering is goedkoper voor de maatschappij, dus ik heb liever dat ze werkloos blijven dan dat ze meer geld en overhead in de (semi-)overheid gaan kosten.
Sterker nog, liever dat ze een baan krijgen in de private sector.
Verschil is echter dat diegene waarschijnlijk lekker ambtenaartje blijft en die uitkeringstrekker een baan in private sector kan krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, daar durf ik geen harde uitspraken over te doen. Een uitkeringstrekker ontvangt enkel geld, terwijl een ambtenaar een deel van zijn loon natuurlijk weer afstaat aan vadertje staat. En het bedrag dat die persoon betaalt aan belasting is doorgaans hoger dan een uitkering.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
Trouwens, hoe is het mogelijk dat de overheid weer meer mensen aantrekt? Het kabinet had toch juist de intentie om het aantal ambtenaren fors omlaag te brengen?
Dat is slechts het rondpompen van geld, uiteindelijk verliest de overheid er meer op dan een uitkeringstrekker kost. Als een overheid door (semi-)publieke werkzaamheden er per saldo op vooruit zou gaan, dan zouden we al helemaal geen private sector meer kennen en slechts enkel overheidsbanen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, daar durf ik geen harde uitspraken over te doen. Een uitkeringstrekker ontvangt enkel geld, terwijl een ambtenaar een deel van zijn loon natuurlijk weer afstaat aan vadertje staat. En het bedrag dat die persoon betaalt aan belasting is doorgaans hoger dan een uitkering.
Het was ook enigszins retorisch bedoeld.quote:
Den Haag had dat idee ja, maar alles wat in de laag eronder valt (gemeente, provincie, semi-publieke instellingen) doet natuurlijk z'n eigen ding.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
Trouwens, hoe is het mogelijk dat de overheid weer meer mensen aantrekt? Het kabinet had toch juist de intentie om het aantal ambtenaren fors omlaag te brengen?
Niks mis met het rondpompen van geld. Begrijp me niet verkeerd, het ambtenarenapparaat mag wat mij betreft best inkrimpen. Ik geef echter de voorkeur aan een werkende ambtenaar boven een uitkeringstrekker.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is slechts het rondpompen van geld, uiteindelijk verliest de overheid er meer op dan een uitkeringstrekker kost. Als een overheid door (semi-)publieke werkzaamheden er per saldo op vooruit zou gaan, dan zouden we al helemaal geen private sector meer kennen en slechts enkel overheidsbanen.
In dat geval kunnen we natuurlijk het leger sterk uitbreiden door vele uitkeringstrekkers als kanonnenvoer 1e klas naar Afghanistan te sturen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks mis met het rondpompen van geld. Begrijp me niet verkeerd, het ambtenarenapparaat mag wat mij betreft best inkrimpen. Ik geef echter de voorkeur aan een werkende ambtenaar boven een uitkeringstrekker.
JAAAAAA aan een WERKENDE ambtenaar, als het maar niet 1 is die boetes en vervelende geld kostende regeltjes verzint, hoewel dat moet wel, want het is deels hun inkomsten bron.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik geef echter de voorkeur aan een werkende ambtenaar boven een uitkeringstrekker.
Je weet wat dat bijv. de USA kost he? En dat zijn dan ook ambtenaren maar nu met een duurdere 'outfit' om hen heen dan een desktop hanger heeftquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:55 schreef von_Preussen het volgende:
In dat geval kunnen we natuurlijk het leger sterk uitbreiden door vele uitkeringstrekkers als kanonnenvoer 1e klas naar Afghanistan te sturen.
Ah, wat is er mooier dan een boa die over vakantieparken struint, op zoek naar permanente bewoners van vakantiehuisjes om deze mensen vervolgens op de bon te slingeren?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
JAAAAAA aan een WERKENDE ambtenaar, als het maar niet 1 is die boetes en vervelende geld kostende regeltjes verzint, hoewel dat moet wel, want het is deels hun inkomensbron.
Voor de groenvoorziening en vuilophaal- / schoonmakers heb ik alle respect overigens !
Indien deze nieuwe soldaten inderdaad voer voor kanonnen worden, dan zijn we op den duur natuurlijk goedkoper uit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we natuurlijk het leger sterk uitbreiden door vele uitkeringstrekkers als kanonnenvoer 1e klas naar Afghanistan te sturen.
Grijs gebied. Maar het is dan ook geen desktop hanger.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, wat is er mooier dan een boa die over vakantieparken struint, op zoek naar permanente bewoners van vakantiehuisjes om deze mensen vervolgens op de bon te slingeren?
Alleen als het nabestaanden pensioen helemaal weg is, of tot 10% of zo gereduceerd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
Indien deze nieuwe soldaten inderdaad voer voor kanonnen worden, dan zijn we op den duur natuurlijk goedkoper uit.
Doorgaans zelfs goedgekeurd door de gemeente.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Grijs gebied. Maar het is dan ook geen desktop hanger.
Gewoon droppen zonder munitie en wapens. Degene die als laatste de basis bemand mag inpakken en terug naar huis.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Indien deze nieuwe soldaten inderdaad voer voor kanonnen worden, dan zijn we op den duur natuurlijk goedkoper uit.
Nou.. economisch zit dat toch niet heel lekker. Geld rondpompen kost zelf ook weer geld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks mis met het rondpompen van geld.
Mwoah, ten dele treedt het multiplier-effect natuurlijk op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou.. economisch zit dat toch niet heel lekker. Geld rondpompen kost zelf ook weer geld.
Tenzij je net als de brenninkmijertjes zelf je bank op zet. Dan levert het zelfs op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:00 schreef Friek_ het volgende:
Nou.. economisch zit dat toch niet heel lekker. Geld rondpompen kost zelf ook weer geld.
Mwoah. ik vind bepaalde type boa's een hoog NSB-gehalte hebben. Ken verhalen van opsporingsambtenaren die mensen op de bon slingerden omdat hun kerstboom te lang voor de deur stond. Dat soort ongein.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Grijs gebied. Maar het is dan ook geen desktop hanger.
ach, als het maar rond wordt gepompt. De manier waarop boeit niet zoveel volgens mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
NL heeft dan ook heel veel wo2 duitse regeltjes behouden, NL is een NSB achtig land, compleet met kliklijnen e.d.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah. ik vind bepaalde type boa's een hoog NSB-gehalte hebben. Ken verhalen van opsporingsambtenaren die mensen op de bon slingerden omdat hun kerstboom te lang voor de deur stond. Dat soort ongein.
Zie dat nu eens voor je in een schip in een storm, met compartimenten en wat gaten in de romp.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:03 schreef dotCommunism het volgende:
ach, als het maar rond wordt gepompt. De manier waarop boeit niet zoveel volgens mij.
Zolang er waarde wordt toegevoegd maakt het idd niet uit, echter is de toegevoegde waarde bij bepaalde werkzaamheden twijfelachtig. Dat kan je op kleine schaal wel volhouden, maar je mag het niet tot maatstaf in de economie verheven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
ach, als het maar rond wordt gepompt. De manier waarop boeit niet zoveel volgens mij.
Een volksverzekering, mede mogelijk gemaakt door die links socialistische Fuhrer!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
NL heeft dan ook heel veel wo2 duitse regeltjes behouden, NL is een NSB achtig land, compleet met kliklijnen e.d.
Echter, we kozen, we kregen, we hebben, dus niet aan de wet houden? kost geld.
Dat was ook de reden waarom Nederland de meest succesvolle exporteur van Joden was, gedurende de jaren '40 - '45. Zelfs de Duitsers verbaasden zich over de gewillige houding van vele Nederlanders.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah. ik vind bepaalde type boa's een hoog NSB-gehalte hebben. Ken verhalen van opsporingsambtenaren die mensen op de bon slingerden omdat hun kerstboom te lang voor de deur stond. Dat soort ongein.
Voeg er falende ict bij (overheid wege)quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:07 schreef von_Preussen het volgende:
Dat was ook de reden waarom Nederland de meest succesvolle exporteur van Joden was, gedurende de jaren '40 - '45. Zelfs de Duitsers verbaasden zich over de gewillige houding van vele Nederlanders.
Ik was mijn handen in onschuld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:08 schreef Reya het volgende:
De Tweede Wereldoorlog, dat onderwerp was hier tot nog toe compleet ongeroerd gelaten.
Dat geloofde in Neurenberg ook al niemand, dus dat tegenargument kan je wel vergeten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld.
Ik verhoog met het interbellum. Zitten we meteen weer in DE crisis.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:08 schreef Reya het volgende:
De Tweede Wereldoorlog, dat onderwerp was hier tot nog toe compleet ongeroerd gelaten.
Het is een financiële oorlog die nu veenbrandt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik verhoog met het interbellum. Zitten we meteen weer in DE crisis.
De directe opvolger van Hitler, en daarmee laatste leider van Nazi-Duitsland kreeg mede dankzij dat argument 10 jaar gevangenisstraf.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat geloofde in Neurenberg ook al niemand, dus dat tegenargument kan je wel vergeten.
Ja, wat is je punt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De directe opvolger van Hitler, en daarmee laatste leider van Nazi-Duitsland kreeg mede dankzij dat argument 10 jaar gevangenisstraf.
Hij speelde met de media die goebbels, 'meer niet'. GW werd ook vrijgesproken en goebbels leidde geen concentratie kamp of schoot als ss-er mensen dood die gevangen waren...quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
De directe opvolger van Hitler, en daarmee laatste leider van Nazi-Duitsland kreeg mede dankzij dat argument 10 jaar gevangenisstraf.
Het kan soms wel degelijk een valide argument zijn. Zolang men niet kan bewijzen dat je iets weet of hebt gehandeld heeft deze kennis of handeling niet concreet plaatsgevonden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, wat is je punt?
Vele anderen gebruikten dat argument ook en zijn opgehangen.
We hebben het hier wel over Koos, die is per definitie schuldig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het kan soms wel degelijk een valide argument zijn. Zolang men niet kan bewijzen dat je iets weet of hebt gehandeld heeft deze kennis of handeling niet concreet plaatsgevonden.
Goebbels is nooit gedaagd voor de Neurenberg processen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hij speelde met de media die goebbels, 'meer niet'. GW werd ook vrijgesproken en goebbels leidde geen concentratie kamp of schoot als ss-er mensen dood die gevangen waren...
Eigenlijk was hij een top-hooligan, maar voor de oorlog, niet tijdens.
Nee, ik kan me heugen dat hij zelf een einde aan z'n leven heeft gemaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goebbels is nooit gedaagd voor de Neurenberg processen.
Hierbij ga je er dus vanuit dat banen in de zorg geen enkel positief maatschappelijk effect hebben?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een uitkering is goedkoper voor de maatschappij, dus ik heb liever dat ze werkloos blijven dan dat ze meer geld en overhead in de (semi-)overheid gaan kosten.
Sterker nog, liever dat ze een baan krijgen in de private sector.
Ja dat is om te janken, voor 1 keer klopt dat icoontje contextueel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goebbels is nooit gedaagd voor de Neurenberg processen.
Juist, dat hebben ze ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hierbij ga je er dus vanuit dat banen in de zorg geen enkel positief maatschappelijk effect hebben?
Ok, onze maatschappij is dus beter af zonder mensen die in de zorg werken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Juist, dat hebben ze ook niet.
Correct, zorgbehoevenden zijn onrendabel en dienen daarom niet door de maatschappij te worden ondersteund.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok, onze maatschappij is dus beter af zonder mensen die in de zorg werken?
Bijzonder.
Je kan mensen die er niet zijn niet betalen voor hulp, want die krijg je dan dus niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:22 schreef von_Preussen het volgende:
Correct, zorgbehoevenden zijn onrendabel en dienen daarom niet door de maatschappij te worden ondersteund.
Dat betalen ze maar lekker zelf.
Tuurlijk wel, vrije markt enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je kan mensen die er niet zijn niet betalen voor hulp, want die krijg je dan dus niet.
Tja die mening deel ik niet maar dat zal je niet verbazenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Correct, zorgbehoevenden zijn onrendabel en dienen daarom niet door de maatschappij te worden ondersteund.
Moet je je voorstellen dat er een hiernamaals is, dat is balen, had je geld, zorg, krijg je toch een hete plek aangewezen i.p.v. een vip omgeving.quote:
O ja even checken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa, in mijn geweldige natie krijgen religieuze instellingen straks een bezoekje van de belastingdienst.
In Nederland was het destijds bijzonder gezellig met de Duitsers erbij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:08 schreef Reya het volgende:
Iets wat we nog regelmatig vieren door deze leuke hoofddeksels op te zetten:quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In Nederland was het destijds bijzonder gezellig met de Duitsers erbij.
u is NSB nakomeling? wannabee nazi ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:36 schreef von_Preussen het volgende:
Iets wat we nog regelmatig vieren door deze leuke hoofddeksels op te zetten:
[ afbeelding ]
Lees maar in mijn posthistorie mijn achtergrond na, ik heb geen zin om voor een geestelijk instabiel persoon het allemaal nog eens uit te leggen terwijl die dat toch niet begrijpt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
u is NSB nakomeling? wannabee nazi ?
ja of nee is veel sneller en praktischer:quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:39 schreef von_Preussen het volgende:
Lees maar in mijn posthistorie mijn achtergrond na, ik heb geen zin om voor een geestelijk instabiel persoon het allemaal nog eens uit te leggen terwijl die dat toch niet begrijpt.
Zo zwart wit is het niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ja of nee is veel sneller en praktischer:
in wo2 had je pro-duitsers geweest?
Juist wel.quote:
lauw is lauw, excuses maken de man nIEt.quote:Het grootste deel van de Nederlanders was overigens niet pro- of anti-Duits, men vond het allemaal wel best en probeerde zo goed en kwaad als het ging verder te leven.
Een tumor of een ongeluk kijkt niet naar afkomst/functie. Dit voor jou in combinatie met een beslag op je gelden (want neem aan dat je ook geen gebruik meer wil maken van je verzekering etc, omdat je niet langer rendabel bent) krijg je het knap zwaar. Je kind, partner of ouder is ook niet gevrijwaard van mogelijke ellende. Het zou je morgen dus zomaar kunnen overkomen. De volgende stap voor jou is dan? Heb ik het dus ook over de stap die je naar je kind/ouders zou zetten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uitgezonderd Moskeeën?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa, in mijn geweldige natie krijgen religieuze instellingen straks een bezoekje van de belastingdienst.
uiteraard wel... we willen toch een islamitische dictatuur maken... jaja Breivik had het door..quote:
Eigenlijk bedoelde ik kerken en synagogen, maar ik heb het slaap nog in me ogen staanquote:
Op-rotten met je breivik suggesties.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
uiteraard wel... we willen toch een islamitische dictatuur maken... jaja Breivik had het door..
let maar niet op Du_ke,
Net zoals in Noord-Korea, als je niet meer rendabel bent en je kunt de medische zorg niet betalen dan ga je maar lekker dood.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Een tumor of een ongeluk kijkt niet naar afkomst/functie. Dit voor jou in combinatie met een beslag op je gelden (want neem aan dat je ook geen gebruik meer wil maken van je verzekering etc, omdat je niet langer rendabel bent) krijg je het knap zwaar. Je kind, partner of ouder is ook niet gevrijwaard van mogelijke ellende. Het zou je morgen dus zomaar kunnen overkomen. De volgende stap voor jou is dan? Heb ik het dus ook over de stap die je naar je kind/ouders zou zetten.
Is dit jouw wishfullthinking ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het niet.
Het grootste deel van de Nederlanders was overigens niet pro- of anti-Duits, men vond het allemaal wel best en probeerde zo goed en kwaad als het ging verder te leven.
Uiteraard.quote:
Nee, ik heb het één en ander aan geschiedenis bekeken en belezen, o.a. documenten van de Duitse bezetter die compleet verrast waren door de vriendelijke sfeer in Nederland. Daar is bij andere tijden ook nog eens een docu over geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is dit jouw wishfullthinking ?
Natuurlijk had men helemaal geen zin in een Duitse bezetting, maar de meeste mensen waren geen held en men wilde vooral overleven met het gezin.
Ik begin jou steeds meer te waarderenquote:
wa nou? kun je niet scherp reageren mét wa humor...quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op-rotten met je breivik suggesties.
Dan nog een negatieve selectie maken op basis van geloof is typisch extreem-rechts/ PVV-gedrag daar zie je Koos toch niet voor aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik kerken en synagogen, maar ik heb het slaap nog in me ogen staan
Binnenkort weer lekker PVV stemmen, ouwe Henk die je er bent?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds meer te waarderen
Maar zo zie ik dat helemaal niet, wij selecteren alleen de rotte appel eruit ten einde bezigheid er voor te zorgen dat de alle overige Moslims die zich enigszins wel aan de regels houden het beter krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan nog een negatieve selectie maken op basis van geloof is typisch extreem-rechts/ PVV-gedrag daar zie je Koos toch niet voor aan?
Niemand weet hier precies wat ik stemquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Binnenkort weer lekker PVV stemmen, ouwe Henk die je er bent?
Ik heb ook het een en ander gelezen, gehoord, docugezien en een meerderheid van de Nederlanders had helemaal geen zin in een Duitse bezetting+betrokken te worden bij de oorlog.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik heb het één en ander aan geschiedenis bekeken en belezen, o.a. documenten van de Duitse bezetter die compleet verrast waren door de vriendelijke sfeer in Nederland. Daar is bij andere tijden ook nog eens een docu over geweest.
Ik ben het in zoverre oneens dat je geen geweld dient te gebruiken voor politieke doeleinden, daarmee verraad je jezelf en zorg je er automatisch voor dat je een exponent van links wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wa nou? kun je niet scherp reageren mét wa humor...
maar je bent het niet met Breivik eens dat 'links' op een islamitische dictatuur uit is ?
lijkt er wel op met Koos .. als hij moskeeën een uitzonderingspositie geeft in zijn belastingplan, toch ?
Stiekem stem je gewoon SP?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niemand weet hier precies wat ik stem
PvvD.quote:
Wie zijn wij?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar zo zie ik dat helemaal niet, wij selecteren alleen de rotte appel eruit ten einde bezigheid er voor te zorgen dat de alle overige Moslims die zich enigszins wel aan de regels houden het beter krijgen.
En ook voor jou geldt: kappen met lijnen te trekken die ook maar rieken naar rechts extremisme
Henk stemt ook niet altijd PVV. Henk stemt op de grootste schreewer en dat kan soms ook de VVD of de SP zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Islamietenhaat is ook extreemrechts, niet dan ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
En ook voor jou geldt: kappen met lijnen te trekken die ook maar rieken naar rechts extremisme
Dat schrijf ik ook nergens, dat verzin jij er gewoon bij, men maakte zich niet zo vreselijk druk om de bezetting omdat men wel andere zorgen had.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb ook het een en ander gelezen, gehoord, docugezien en een meerderheid van de Nederlanders had helemaal geen zin in een Duitse bezetting+betrokken te worden bij de oorlog.
Men was geen held, men verzette zich niet fel, men klaagde niet openlijk, want je wist nooit of iemand je zou verraden.
Maar dat is heel wat anders dan geen bezwaar hebben tegen de bezetting .
Aha, door regels of uitzonderingen op te stellen specifiek voor de Islam/ Moslims?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar zo zie ik dat helemaal niet, wij selecteren alleen de rotte appel eruit ten einde bezigheid er voor te zorgen dat de alle overige Moslims die zich enigszins wel aan de regels houden het beter krijgen.
Hoezo, je begint er toch zelf mee door je uitspraken?quote:En ook voor jou geldt: kappen met lijnen te trekken die ook maar rieken naar rechts extremisme
Is dat niet hetzelfde als positieve discriminatie, iets waar jij groot voorstander van bent?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, door regels of uitzonderingen op te stellen specifiek voor de Islam/ Moslims?
Bijzonder hoor lijkt ook verdacht veel op...
[..]
Hoezo, je begint er toch zelf mee door je uitspraken?
En met dit soort praat van jou mogen we geen lijnen trekkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben het in zoverre oneens dat je geen geweld dient te gebruiken voor politieke doeleinden, daarmee verraad je jezelf en zorg je er automatisch voor dat je een exponent van links wordt.
Ik had het over de opvatting van Breivik dat "links" streeft naar een islamitische dictatuur.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben het in zoverre oneens dat je geen geweld dient te gebruiken voor politieke doeleinden, daarmee verraad je jezelf en zorg je er automatisch voor dat je een exponent van links wordt.
Oh?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als positieve discriminatie, iets waar jij groot voorstander van bent?
Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als positieve discriminatie,
Oh?quote:iets waar jij groot voorstander van bent?
Heel Nederland, want die gaan zich achter mijn maatregelen scharen als ze daarvan het nut inzien.quote:
Ok, maar je weet dat positief discrimineren een typisch links stokpaardje is.quote:
Volgens mij heeft 'Heel Nederland' helemaal niet zoveel zin in jouw extremistische prietpraat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel Nederland, want die gaan zich achter mijn maatregelen scharen als ze daarvan het nut inzien.
Jij wil mij op dezelfde lijn zetten als Breivik, en nee, daar ga ik niet in mee nee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik had het over de opvatting van Breivik dat "links" streeft naar een islamitische dictatuur.
Is dat jouw mening ook ?
Een rechtse lul die geweld gebruikt is een rechtse superlul. Beetje ontkennend gedrag om hem dan ineens linkse lul te noemen.
Doe niet zo mal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'Heel Nederland' helemaal niet zoveel zin in jouw extremistische prietpraat.
Je gaat niet in op mijn vragen voor jezelf. Dat je de maatschappij liever zo ziet voor een ander snapte ik wel. Ik heb het over nu en hier en jou en je familie door deze overtuiging zelf hulp gaan weigeren qua verzekering, er geen gebruik van willen maken wanneer nodig. Dat ik dit nog uit moet leggen aan jou.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net zoals in Noord-Korea, als je niet meer rendabel bent en je kunt de medische zorg niet betalen dan ga je maar lekker dood.
Eventueel zou ik nog wel willen overwegen pijnstillers en morfine tegen een gereduceerd tarief te verstrekken, maar dat ook alleen als er budget voor de vinden is.
Dat klopt op veel punten ook al niet maar hoe kom je er dan ik daar een 'groot voorstander' van zou zijn? Heb ik dat ooit ergens zo laten merken? Dan zouden daar in jou dossier toch genoeg voorbeelden van te vinden moeten zijn?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, maar je weet dat positief discrimineren een typisch links stokpaardje is.
De groep simplisten wordt weliswaar steeds groter, maar om nou direct te spreken van 'heel Nederland'. Neuh.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel Nederland, want die gaan zich achter mijn maatregelen scharen als ze daarvan het nut inzien.
Volgens mij ben jij de mallerd met extremistische prietpraat.quote:
Bij die groep hoor ook jij Koosjequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De groep simplisten wordt weliswaar steeds groter, maar om nou direct te spreken van 'heel Nederland'. Neuh.
Snap dat dan, du_ke. Linksstemmers hebben geen eigen mening, maar zijn automatisch gebonden aan zogenaamde linkse dogma's.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klopt op veel punten ook al niet maar hoe kom je er dan ik daar een 'groot voorstander' van zou zijn? Heb ik dat ooit ergens zo laten merken? Dan zouden daar in jou dossier toch genoeg voorbeelden van te vinden moeten zijn?
Inderdaad, want Breivik is een exponent van de islam en JIJ bent dat natuurlijk niet. Laten we de vraag anders stellen. Het gevaar dat Breivik beschrijft is reëel?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil mij op dezelfde lijn zetten als Breivik, en nee, daar ga ik niet in mee nee.
Haha, nee. In tegenstelling tot die groep simplisten heb ik wel een diploma en heb ik wel een goede baan en ben ik wel in staat om te nuanceren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij die groep hoor ook jij Koosje
Dan ga ik maar lekker dood, waar is het probleem? Iedereen zit te doen alsof het leven zo geweldig en het hoogste goed is, maar dat is overdreven sentimenteel gedoe.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Je gaat niet in op mijn vragen voor jezelf. Dat je de maatschappij liever zo ziet voor een ander snapte ik wel. Ik heb het over nu en hier en jou en je familie door deze overtuiging zelf hulp gaan weigeren qua verzekering, er geen gebruik van willen maken wanneer nodig. Dat ik dit nog uit moet leggen aan jou.
Jij schreef dat een meerderheid van de Nederlanders niet anti-duits was in 40-45quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat schrijf ik ook nergens, dat verzin jij er gewoon bij, men maakte zich niet zo vreselijk druk om de bezetting omdat men wel andere zorgen had.
Feit was wel dat men relatief vriendelijk tegenover de Duitsers was, geheel ter verbazing van diezelfde bezetter.
Dat denken figuren als Assad en Ghadaffi ook, echter blijkt het in praktijk nogal tegen te vallen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat ik eerlijk zijn. Ja Breiviks analyse heeft op bepaalde gewoon gelijk, helaas helaas was het diep van binnen gewoon een terrorist en heeft nu het rechtse conservatisme enorm schade berokkend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Inderdaad, want Breivik is een exponent van de islam en JIJ bent dat natuurlijk niet. Laten we de vraag anders stellen. Het gevaar dat Breivik beschrijft is reëel?
Beide ''check''.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, nee. In tegenstelling tot die groep simplisten heb ik wel een diploma en heb ik wel een goede baan en ben ik wel in staat om te nuanceren.
Welke dan precies?quote:
Gaat je niets aan, als ik 25/26 ben praten we nog wel eens verder.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil aangetekend hebben dat ik de grootste distantie betracht tussen mij en die rare mongool.
Hoho het enige waar jij voor uitgemaakt wordt, door mij dan, is van het gebruik van termen en ideeën die bij extreem-rechts ook nogal populair zijn. Wil je dat niet dan moet je die termen niet gebruiken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik heb geen zin in discussie als het zo moet, ik word de hele tijd uitgemaakt voor van alles en nog wat en dat moet blijkbaar zomaar kunnen. Ga ik volledig los dan krijg ik meteen een waarschuwing vanjewelste .
niet flauw zijn...quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik heb geen zin in discussie als het zo moet, ik word de hele tijd uitgemaakt voor van alles en nog wat en dat moet blijkbaar zomaar kunnen. Ga ik volledig los dan krijg ik meteen een waarschuwing vanjewelste .
Mag ik jou uitmaken en vergelijken met wat fraaie linkse figuren?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoho het enige waar jij voor uitgemaakt wordt, door mij dan, is van het gebruik van termen en ideeën die bij extreem-rechts ook nogal populair zijn. Wil je dat niet dan moet je die termen niet gebruiken.
Ga je gang. Dan kunnen wij vervolgens oordelen in hoeverre de vergelijking hout snijdt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag ik jou uitmaken en vergelijken met wat fraaie linkse figuren?
Wat een Che Guevara is du_ke toch!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga jouw eens even "cultureel revolutioneren"!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat een Che Guevara is du_ke toch!
Hmm, nee, klinkt toch niet zo beledigend.
Dan is het misschien slim om je taalgebruik en standpunten wat te gaan nuanceren de komende tijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat ik eerlijk zijn. Ja Breiviks analyse heeft op bepaalde gewoon gelijk, helaas helaas was het diep van binnen gewoon een terrorist en heeft nu het rechtse conservatisme enorm schade berokkend.![]()
Ik wil aangetekend hebben dat ik de grootste distantie betracht tussen mij en die rare mongool.
Nee, tussen mijn en breiviks gedachtegoed zit ongeveer dezelfde afstand als tussen mars en pluto.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is het misschien slim om je taalgebruik en standpunten wat te gaan nuanceren de komende tijd.
Wanneer je zo denkt is een pilletje misschien een optie voor je? Niets hoeft hoor. En aangezien je niet zo van de sentiment bent is dit misschien wel een optie voor je? Ik geniet wel van het leven en de mensen om me heen en ben blij dat de regering me die kans geeft om er van te blijven genieten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan ga ik maar lekker dood, waar is het probleem? Iedereen zit te doen alsof het leven zo geweldig en het hoogste goed is, maar dat is overdreven sentimenteel gedoe.
Afstand is relatief.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, tussen mijn en breiviks gedachtegoed zit ongeveer dezelfde afstand als tussen mars en pluto.
Nee Koosje, jij bent dan wel extreem, alleen weet ik dat jij nooit ook maar een hersenspinsel tot uitvoer zult brengenquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga je gang. Dan kunnen wij vervolgens oordelen in hoeverre de vergelijking hout snijdt.
Vergelijken mag altijd maar dan ben ik wel reuze benieuwd naar je onderbouwingquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat dat dan blijken uit je postsquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, tussen mijn en breiviks gedachtegoed zit ongeveer dezelfde afstand als tussen mars en pluto.
Heb jij revolutionaire ideeën?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vergelijken mag altijd maar dan ben ik wel reuze benieuwd naar je onderbouwing!
Overigens vergelijk ik je nergens met Breivik of andere figuren, je bent keer op keer zelf degene die de vergelijkingen aanhaalt
Als ik daarvoor mijn zorgpremie in de zak mag houden hebben we een deal, overigens wil ik dan ook het deel van mijn belastingafdracht wat aan de zorg opgaat terug hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer je zo denkt is een pilletje misschien een optie voor je? Niets hoeft hoor. En aangezien je niet zo van de sentiment bent is dit misschien wel een optie voor je? Ik geniet wel van het leven en de mensen om me heen en ben blij dat de regering me die kans geeft om er van te blijven genieten.
Maar ook goed van jou dat je geen aanspraak zal maken op gelden/hulp mocht je ziek worden.
In welke zin ben ik dan precies extreem?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee Koosje, jij bent dan wel extreem, alleen weet ik dat jij nooit ook maar een hersenspinsel tot uitvoer zult brengen
Het is goed met je Duke, ik ben nog niet overtuigd van jouw distantie jegens Stalin. Zal ik dan ook zo beginnen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat dat dan blijken uit je posts. Vooralsnog pleit je wel weer voor aparte regels voor Moslims/ de Islam....
Nee het is slim om hetzelfde taalgebruik te gebruiken. In mijn ogen ben je dan niet anders hoor, maar doe je precies hetzelfde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is het misschien slim om je taalgebruik en standpunten wat te gaan nuanceren de komende tijd.
Heeft Breivik dan gepleit voor een soort van Apartheid voor moslims? Volgens mij niet toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat dat dan blijken uit je posts. Vooralsnog pleit je wel weer voor aparte regels voor Moslims/ de Islam....
Eigenlijk niet. Onze zogenaamd libertarische vrindjes maken mij er keer op keer vooruit dat ik alles goed lul voor de democratiequote:
Partijen uitsluiten om mee samen te werken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In welke zin ben ik dan precies extreem?
Heb ik ergens uitspraken gedaan die in lijn zijn met Stalin?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is goed met je Duke, ik ben nog niet overtuigd van jouw distantie jegens Stalin. Zal ik dan ook zo beginnen?
O, jij weer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee het is slim om hetzelfde taalgebruik te gebruiken. In mijn ogen ben je dan niet anders hoor, maar doe je precies hetzelfde.
Het toestaan van geweld in bepaalde situatie's.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In welke zin ben ik dan precies extreem?
Oei oei oei! Koos toch!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Partijen uitsluiten om mee samen te werken.
Ik weet wel dat php het niet zo kwaad bedoelt maar zijn taalgebruik is nogal onhandig, daar doel ik op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee het is slim om hetzelfde taalgebruik te gebruiken. In mijn ogen ben je dan niet anders hoor, maar doe je precies hetzelfde.
Hm, juist. Dat is inderdaad het werk van de Breivik in mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In mijn nationstates land zou je uitgezet worden, ticket moet je ook zelf dokken. Niet duur hoor, vrachtruim, sta-plaats.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
Het toestaan van geweld in bepaalde situatie's.
Maar goed, dat is tenminste iets wat we gemeenschappelijk hebben.
Ik wil de grootst mogelijke distantie betrachten tussen ons Friek!quote:
Jij vind geweld toch ook toelaatbaar?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het toestaan van geweld in bepaalde situatie's.
Maar goed, dat is tenminste iets wat we gemeenschappelijk hebben.
Wat is daar precies extreem aan? Je kan partijen toch niet verplichten met elkaar in een coalitie te gaan zitten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oink? uitsluiten is wel wat anders dan ausradieren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Hm, juist. Dat is inderdaad het werk van de Breivik in mij.
Hihi, in jouw nationstates land zou ik gewapende militie's naar de regeringszetel sturen en de macht overnemen d.m.v. het vormen van een revolutionaire volksraad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In mijn nationstates land zou je uitgezet worden, ticket moet je ook zelf dokken. Niet duur hoor, vrachtruim, sta-plaats.
Uhu, ik zou nooit maar dan ook nooit met GL in een coalitie zitten, maar ik sluit ze ook niet vooraf uit, en haar kiezers zal ik ook nooit zo besmeuren zoals dat wel bij de PVV is gebeurd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is daar precies extreem aan? Je kan partijen toch niet verplichten met elkaar in een coalitie te gaan zitten?
Wat staat er in de 2e (onderste) zin?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij vind geweld toch ook toelaatbaar?
Echt geweldig, dat geforceerde bullshit-taalgebruik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil de grootst mogelijke distantie betrachten tussen ons Friek!
Damn, zulke zinnen gebruik ik zelfs niet in mijn schrijfsels voor de uni
.. wait, whut?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu, ik zou nooit maar dan ook nooit met GL in een coalitie zitten, maar ik sluit ze ook niet vooraf uit,
Nee, pech gehad. Neem aan dat je geen zorgtoeslag ontvangt. Je zorgpremie betalen maak je nog steeds helemaal zelf uit. Hoef je niet te doen en kan je weigeren. Maak dan meteen een schrijven voor een instelling dat je om die reden ook geen hulp verwacht. Ik trek dat pilletje terug want kost de maatschappij ook geld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik daarvoor mijn zorgpremie in de zak mag houden hebben we een deal, overigens wil ik dan ook het deel van mijn belastingafdracht wat aan de zorg opgaat terug hebben.
Dat we het gewoon even benadrukt hebben. Jij vindt geweld toelaatbaar, jij noemt zoiets extremisme.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat staat er in de 2e (onderste) zin?
De PVV heeft precies hetzelfde gedaan met GL. Dus wat is precies je punt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu, ik zou nooit maar dan ook nooit met GL in een coalitie zitten, maar ik sluit ze ook niet vooraf uit, en haar kiezers zal ik ook nooit zo besmeuren zoals dat wel bij de PVV is gebeurd.
En dan lopen de zinnen ook nog eens niet lekker. Nja, vermakelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt geweldig, dat geforceerde bullshit-taalgebruik.
Je sluit GL niet uit, maar je zou nooit met de partij in een kabinet gaan zitten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu, ik zou nooit maar dan ook nooit met GL in een coalitie zitten, maar ik sluit ze ook niet vooraf uit, en haar kiezers zal ik ook nooit zo besmeuren zoals dat wel bij de PVV is gebeurd.
Vind meevallen, ik heb het hier wel eens hoogdravender gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vooraf uitgesloten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
De PVV heeft precies hetzelfde gedaan met GL. Dus wat is precies je punt?
En jijquote:
Er is een kans, maar dan praten we wel over tientallen decimalen. Kortom, het is verwaarloosbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je sluit GL niet uit, maar je zou nooit met de partij in een kabinet gaan zitten?
Moeilijk hoor: geen wapens in huis, maar wel dienstplicht, ook voor vrouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
Hihi, in jouw nationstates land zou ik gewapende militie's naar de regeringszetel sturen en de macht overnemen d.m.v. het vormen van een revolutionaire volksraad.
Men zou hem een bedrijfskunde-diploma cadeau moeten doen, dat is precies hetzelfde laken een pak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan goed zijn, maar hanteer gewoon je normale taalgebruik. Doen we allemaal hier.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind meevallen, ik heb het hier wel eens hoogdravender gezien.
Mij is dan ook altijd geleerd dergelijk taalgebruik zoveel mogelijk te mijden. Niemand die daar vrolijk van wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan lopen de zinnen ook nog eens niet lekker. Nja, vermakelijk.
Ik begrijp ook werkelijk niet waar hij dergelijke zinnen vandaan haalt. Maar ja, dat is php hè, zoveel mogelijk moeilijke woorden in een volzin knallen die daar totaal niet thuis horen en ondertussen ook nog hier en daar een paar grammaticale fouten maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil de grootst mogelijke distantie betrachten tussen ons Friek!
Damn, zulke zinnen gebruik ik zelfs niet in mijn schrijfsels voor de uni
Zoals iedereen hier geweld toelaatbaar vind, onder bepaalde omstandigheden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat we het gewoon even benadrukt hebben. Jij vindt geweld toelaatbaar, jij noemt zoiets extremisme.
Dat is't ongeveer, maar in elke discussie reageer je anders, als ik slap ouwehoer dan heb ik weer een heel ander schrijfsel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan goed zijn, maar hanteer gewoon je normale taalgebruik. Doen we allemaal hier.
Jazeker wel....quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft Breivik dan gepleit voor een soort van Apartheid voor moslims? Volgens mij niet toch?
Blijft natuurlijk wel dat het verwerpelijk is om voor bepaalde groepen aparte regels op te stellen.
Dacht al wel dat je dat zo door had hoor en bedoelde je niet persoonlijk. Maar er zijn er meer vanquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik weet wel dat php het niet zo kwaad bedoelt maar zijn taalgebruik is nogal onhandig, daar doel ik op.
Niks beste meid, zorgpremie moet je betalen, anders krijg je boete's en moet je alsnog betalen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, pech gehad. Neem aan dat je geen zorgtoeslag ontvangt. Je zorgpremie betalen maak je nog steeds helemaal zelf uit. Hoef je niet te doen en kan je weigeren. Maak dan meteen een schrijven voor een instelling dat je om die reden ook geen hulp verwacht. Ik trek dat pilletje terug want kost de maatschappij ook geld.
Voor de rest? Je lijkt me slim genoeg om de belasting aan de ene kant te ontduiken en aan de andere kant er voordeel mee te halen waar andere mensen dan weer geen recht op hebben, dus dan compenseer je dat dat daar maar weer mee. Heb je al hoofdpijn?Misselijk?
Het wordt afgestraft bij ons. Maakt teksten onleesbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mij is dan ook altijd geleerd dergelijk taalgebruik zoveel mogelijk te mijden. Niemand die daar vrolijk van wordt.
Nja, je vindt ze wel eens in de elsevier als ze weer te weinig inhoud hebben om 2 pagina's vol te baggeren. Dan krijg je van die prof. Zwamdrift constructies.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik begrijp ook werkelijk niet waar hij dergelijke zinnen vandaan haalt. Maar ja, dat is php hè, zoveel mogelijk moeilijke woorden in een volzin knallen die daar totaal niet thuis horen en ondertussen ook nog hier en daar een paar grammaticale fouten maken.
Ik heb ook geen bezwaar tegen een coalitie met de PVV, mits Wilders en consorten hun anti-islam standpunten overboord gooien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is een kans, maar dan praten we wel over tientallen decimalen. Kortom, het is verwaarloosbaar.
Ben ik nou de enige die het allemaal wel vind meevallen en dat er sprake is van een correctie die geen fundament heeft?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de VS. is nog niets eens open.
Ik ben er van overtuigd dat 'rechts' FOK! vooral bestaat uit linkse trollen die, protesterend tegen de voortdurende radicalisering binnen rechtse partijen in Nederland, hier met behulp van hun karikaturen van 'Henk en Ingrid' de maatschappij een spiegel pogen voor te houden. Dit gezegd hebbende zou het mij niets verbazen wanneer jij PvdA of GroenLinks zou stemmen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Arcelor op 17 euro, daar zou ik gaan instappen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de VS. is nog niets eens open.
En ik tegen GL, tenzij ze het westers superioriteitsbeginsel onderschrijvenquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bezwaar tegen een coalitie met de PVV, mits Wilders en consorten hun anti-islam standpunten overboord gooien.
Als een correctie geen fundament heeft, dan is het toch niet goed?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het allemaal wel vind meevallen en dat er sprake is van een correctie die geen fundament heeft?
Dat vormt geen probleem hoor, met uitstekende connectie's gooit men dat onzinregime van jou zo omver.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Moeilijk hoor: geen wapens in huis, maar wel dienstplicht, ook voor vrouwen.
goed leger/politie gevangenis wezen, geen misdaad zo wat
opperste politieke democratie en zelfs geloofsvrijheid, maar wel met openbare-uiting beperkingen.
Die willen jou en de jouwen niet.
Het valt opzich nog wel mee. Eerst maar zien wat de DOW enzo gaan doen. over 3 uur.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het allemaal wel vind meevallen en dat er sprake is van een correctie die geen fundament heeft?
Pff, ik heb een collega die niet alleen zo schrijft maar ook zo praat. Echt verschrikkelijk vermoeiendquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef eriksd het volgende:
Nja, je vindt ze wel eens in de elsevier als ze weer te weinig inhoud hebben om 2 pagina's vol te baggeren. Dan krijg je van die prof. Zwamdrift constructies.
Wellicht dat je op het vmbo bonuspunten krijgt voor ingewikkeld taalgebruik. Voor de moeite zegmaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het wordt afgestraft bij ons. Maakt teksten onleesbaar.
Zo wollig zijn mijn teksten niet, als je sommige boeken leest, topics opent, zul je zien dat ik een heel toegankelijk schrijfsel heb.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het wordt afgestraft bij ons. Maakt teksten onleesbaar.
[..]
Nja, je vindt ze wel eens in de elsevier als ze weer te weinig inhoud hebben om 2 pagina's vol te baggeren. Dan krijg je van die prof. Zwamdrift constructies.
Of bonuspunten voor het vinden van een woordenboek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat je op het vmbo bonuspunten krijgt voor ingewikkeld taalgebruik. Voor de moeite zegmaar.
Zo praten doet haast niemand natuurlijk, alleen als je er iets grappigs mee kan uiten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff, ik heb een collega die niet alleen zo schrijft maar ook zo praat. Echt verschrikkelijk vermoeiend
Is toch nog steeds eigen keuzequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niks beste meid, zorgpremie moet je betalen, anders krijg je boete's en moet je alsnog betalen.
Ik ga daarvoor niet betalen, als ik er geen gebruik van maak.
Wie is hier dan precies de extremist? Overigens doe jij behoorlijuk afbreuk aan onze superieure positie met je domme geleuter.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik tegen GL, tenzij ze het westers superioriteitsbeginsel onderschrijven
Dat onderschrijven ze allang door een democratische partij te zijn die opkomt voor de mensenrechten, net als D66. Ik ben ook een kind van de Europese Verlichting en ik geloof dat de waarden hiervan zeker superieur zijn aan andere waarden. Dat heet gewoon voor je idealen staan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar ik op doel is dat er sprake van een vertrouwenscrisis vanwege de overheidsfinanciën, en niet sprake is van een economische crisis. Om daarom meteen alle aandelen te gaan verkopen, dat vind ik een overtrokken reactie van beleggers.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als een correctie geen fundament heeft, dan is het toch niet goed?
Volgens mij doen ze niet anders. Bijvoorbeeld door te strijden voor rechten van vrouwen en minderheden wereldwijd. En bijvoorbeeld door zich te verzetten tegen Arabische onzin als kledingwetten...quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goedzo. De slachtofferrol voor als je later van een uitkering leeft heb je alvast goed onder de knie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
Maar hee, je hoort erbij als je php basht.
Meen je dit serieus of heb je gewoon een kater te verwerken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat 'rechts' FOK! vooral bestaat uit linkse trollen die, protesterend tegen de voortdurende radicalisering binnen rechtse partijen in Nederland, hier met behulp van hun karikaturen van 'Henk en Ingrid' de maatschappij een spiegel pogen voor te houden. Dit gezegd hebbende zou het mij niets verbazen wanneer jij PvdA of GroenLinks zou stemmen.
Heb je boeken geschreven dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo wollig zijn mijn teksten niet, als je sommige boeken leest, topics opent, zul je zien dat ik een heel toegankelijk schrijfsel heb.
Maar hee, je hoort erbij als je php basht.
Onzin. Hoe simpel wil je het hebben? Het is je eigen keuze de dwang te volgen, maar de dwang is geen eigen keuze.quote:
Hij kan hetquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo praten doet haast niemand natuurlijk, alleen als je er iets grappigs mee kan uiten.
Af en toe hoeken ze wat exen in elkaar of strooien ze met subsidies maar voor de rest: chapeau!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat onderschrijven ze allang door een democratische partij te zijn die opkomt voor de mensenrechten, net als D66. Ik ben ook een kind van de Europese Verlichting en ik geloof dat de waarden hiervan zeker superieur zijn aan andere waarden. Dat heet gewoon voor je idealen staan.
Heb ik altijd al zo gedaan, maar goed. En waar lees jij dat ik boeken heb geschreven?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je boeken geschreven dan?
En ik vind al tijden dat je te graag bepaalde zinsconstructies wil hanteren die gewoon niet lopen. Tsja.
Doet daar nog iemand moeite voor?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:40 schreef von_Preussen het volgende:
Idd, wat zit iedereen nu te zeiken op php? Ik volg z'n texten nog wel, als ik iets van FTS lees raak ik juist het spoor bijster.
Dat is simpelweg niet het geval, neem dat nou maar van mij aan. Maar wees gerust, je bent niet de enige op FOK!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo wollig zijn mijn teksten niet, als je sommige boeken leest, topics opent, zul je zien dat ik een heel toegankelijk schrijfsel heb.
Niemand volgt FTS, maar dat ligt aan de lezer, niet aan hem. Volgens hem dan heh.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:40 schreef von_Preussen het volgende:
Idd, wat zit iedereen nu te zeiken op php? Ik volg z'n texten nog wel, als ik iets van FTS lees raak ik juist het spoor bijster.
Smorgens zijn fts teksten leesbaarder dan 's avonds, of zou er een causaal verband zijn tussen het tijdstip van de posts en de leesbaarheid daarvan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:40 schreef von_Preussen het volgende:
Ehhh, je doelt nu op de Mariko Peters-affaire?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Af en toe hoeken ze wat exen in elkaar of strooien ze met subsidies maar voor de rest: chapeau!![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb ik altijd al zo gedaan, maar goed. En waar lees jij dat ik boeken heb geschreven?
Als ik een boek lees kan ik zien dat jij een heel toegankelijke schrijfstijl hebt?quote:Zo wollig zijn mijn teksten niet, als je sommige boeken leest, topics opent, zul je zien dat ik een heel toegankelijk schrijfsel heb.
Jup.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ehhh, je doelt nu op de Mariko Peters-affaire?
Ja, in vergelijking met mijn handschrift wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Als ik een boek lees kan ik zien dat jij een heel toegankelijke schrijfstijl hebt?
Het lijkt mij de meest logische verklaring voor de denkbeelden die men er op na zegt te houden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meen je dit serieus of heb je gewoon een kater te verwerken?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, in vergelijking met mijn handschrift wel.
quote:
Hahaquote:
Oh de horror, de paradox, zie je wel dat je me snapt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Niemand volgt FTS, maar dat ligt aan de lezer, niet aan hem. Volgens hem dan heh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |