Ga je gang. Dan kunnen wij vervolgens oordelen in hoeverre de vergelijking hout snijdt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag ik jou uitmaken en vergelijken met wat fraaie linkse figuren?
Wat een Che Guevara is du_ke toch!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga jouw eens even "cultureel revolutioneren"!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat een Che Guevara is du_ke toch!
Hmm, nee, klinkt toch niet zo beledigend.
Dan is het misschien slim om je taalgebruik en standpunten wat te gaan nuanceren de komende tijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat ik eerlijk zijn. Ja Breiviks analyse heeft op bepaalde gewoon gelijk, helaas helaas was het diep van binnen gewoon een terrorist en heeft nu het rechtse conservatisme enorm schade berokkend.![]()
Ik wil aangetekend hebben dat ik de grootste distantie betracht tussen mij en die rare mongool.
Nee, tussen mijn en breiviks gedachtegoed zit ongeveer dezelfde afstand als tussen mars en pluto.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is het misschien slim om je taalgebruik en standpunten wat te gaan nuanceren de komende tijd.
Wanneer je zo denkt is een pilletje misschien een optie voor je? Niets hoeft hoor. En aangezien je niet zo van de sentiment bent is dit misschien wel een optie voor je? Ik geniet wel van het leven en de mensen om me heen en ben blij dat de regering me die kans geeft om er van te blijven genieten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan ga ik maar lekker dood, waar is het probleem? Iedereen zit te doen alsof het leven zo geweldig en het hoogste goed is, maar dat is overdreven sentimenteel gedoe.
Afstand is relatief.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, tussen mijn en breiviks gedachtegoed zit ongeveer dezelfde afstand als tussen mars en pluto.
Nee Koosje, jij bent dan wel extreem, alleen weet ik dat jij nooit ook maar een hersenspinsel tot uitvoer zult brengenquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga je gang. Dan kunnen wij vervolgens oordelen in hoeverre de vergelijking hout snijdt.
Vergelijken mag altijd maar dan ben ik wel reuze benieuwd naar je onderbouwingquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat dat dan blijken uit je postsquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, tussen mijn en breiviks gedachtegoed zit ongeveer dezelfde afstand als tussen mars en pluto.
Heb jij revolutionaire ideeën?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vergelijken mag altijd maar dan ben ik wel reuze benieuwd naar je onderbouwing!
Overigens vergelijk ik je nergens met Breivik of andere figuren, je bent keer op keer zelf degene die de vergelijkingen aanhaalt
Als ik daarvoor mijn zorgpremie in de zak mag houden hebben we een deal, overigens wil ik dan ook het deel van mijn belastingafdracht wat aan de zorg opgaat terug hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer je zo denkt is een pilletje misschien een optie voor je? Niets hoeft hoor. En aangezien je niet zo van de sentiment bent is dit misschien wel een optie voor je? Ik geniet wel van het leven en de mensen om me heen en ben blij dat de regering me die kans geeft om er van te blijven genieten.
Maar ook goed van jou dat je geen aanspraak zal maken op gelden/hulp mocht je ziek worden.
In welke zin ben ik dan precies extreem?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee Koosje, jij bent dan wel extreem, alleen weet ik dat jij nooit ook maar een hersenspinsel tot uitvoer zult brengen
Het is goed met je Duke, ik ben nog niet overtuigd van jouw distantie jegens Stalin. Zal ik dan ook zo beginnen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat dat dan blijken uit je posts. Vooralsnog pleit je wel weer voor aparte regels voor Moslims/ de Islam....
Nee het is slim om hetzelfde taalgebruik te gebruiken. In mijn ogen ben je dan niet anders hoor, maar doe je precies hetzelfde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is het misschien slim om je taalgebruik en standpunten wat te gaan nuanceren de komende tijd.
Heeft Breivik dan gepleit voor een soort van Apartheid voor moslims? Volgens mij niet toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat dat dan blijken uit je posts. Vooralsnog pleit je wel weer voor aparte regels voor Moslims/ de Islam....
Eigenlijk niet. Onze zogenaamd libertarische vrindjes maken mij er keer op keer vooruit dat ik alles goed lul voor de democratiequote:
Partijen uitsluiten om mee samen te werken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In welke zin ben ik dan precies extreem?
Heb ik ergens uitspraken gedaan die in lijn zijn met Stalin?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is goed met je Duke, ik ben nog niet overtuigd van jouw distantie jegens Stalin. Zal ik dan ook zo beginnen?
O, jij weer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee het is slim om hetzelfde taalgebruik te gebruiken. In mijn ogen ben je dan niet anders hoor, maar doe je precies hetzelfde.
Het toestaan van geweld in bepaalde situatie's.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In welke zin ben ik dan precies extreem?
Oei oei oei! Koos toch!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Partijen uitsluiten om mee samen te werken.
Ik weet wel dat php het niet zo kwaad bedoelt maar zijn taalgebruik is nogal onhandig, daar doel ik op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee het is slim om hetzelfde taalgebruik te gebruiken. In mijn ogen ben je dan niet anders hoor, maar doe je precies hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |