abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:12:25 #176
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100456966
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:10 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik had het over de opvatting van Breivik dat "links" streeft naar een islamitische dictatuur.
Is dat jouw mening ook ?
Een rechtse lul die geweld gebruikt is een rechtse superlul. Beetje ontkennend gedrag om hem dan ineens linkse lul te noemen.
Jij wil mij op dezelfde lijn zetten als Breivik, en nee, daar ga ik niet in mee nee.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:12:59 #177
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100456986
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Volgens mij heeft 'Heel Nederland' helemaal niet zoveel zin in jouw extremistische prietpraat.
Doe niet zo mal.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
pi_100456988
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:56 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Net zoals in Noord-Korea, als je niet meer rendabel bent en je kunt de medische zorg niet betalen dan ga je maar lekker dood.

Eventueel zou ik nog wel willen overwegen pijnstillers en morfine tegen een gereduceerd tarief te verstrekken, maar dat ook alleen als er budget voor de vinden is.
Je gaat niet in op mijn vragen voor jezelf. Dat je de maatschappij liever zo ziet voor een ander snapte ik wel. Ik heb het over nu en hier en jou en je familie door deze overtuiging zelf hulp gaan weigeren qua verzekering, er geen gebruik van willen maken wanneer nodig. Dat ik dit nog uit moet leggen aan jou.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_100456999
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ok, maar je weet dat positief discrimineren een typisch links stokpaardje is.
Dat klopt op veel punten ook al niet maar hoe kom je er dan ik daar een 'groot voorstander' van zou zijn? Heb ik dat ooit ergens zo laten merken? Dan zouden daar in jou dossier toch genoeg voorbeelden van te vinden moeten zijn?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_100457000
quote:

[..]

Heel Nederland, want die gaan zich achter mijn maatregelen scharen als ze daarvan het nut inzien.
De groep simplisten wordt weliswaar steeds groter, maar om nou direct te spreken van 'heel Nederland'. Neuh.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_100457021
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Doe niet zo mal.
Volgens mij ben jij de mallerd met extremistische prietpraat.
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:14:36 #182
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100457035
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De groep simplisten wordt weliswaar steeds groter, maar om nou direct te spreken van 'heel Nederland'. Neuh.
Bij die groep hoor ook jij Koosje O+
pi_100457050
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat klopt op veel punten ook al niet maar hoe kom je er dan ik daar een 'groot voorstander' van zou zijn? Heb ik dat ooit ergens zo laten merken? Dan zouden daar in jou dossier toch genoeg voorbeelden van te vinden moeten zijn?
Snap dat dan, du_ke. Linksstemmers hebben geen eigen mening, maar zijn automatisch gebonden aan zogenaamde linkse dogma's.
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:15:02 #184
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_100457053
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij wil mij op dezelfde lijn zetten als Breivik, en nee, daar ga ik niet in mee nee.
Inderdaad, want Breivik is een exponent van de islam en JIJ bent dat natuurlijk niet. Laten we de vraag anders stellen. Het gevaar dat Breivik beschrijft is reëel?
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:15:34 #185
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100457064
Maar ik heb geen zin in discussie als het zo moet, ik word de hele tijd uitgemaakt voor van alles en nog wat en dat moet blijkbaar zomaar kunnen. Ga ik volledig los dan krijg ik meteen een waarschuwing vanjewelste .
pi_100457075
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Bij die groep hoor ook jij Koosje O+
Haha, nee. In tegenstelling tot die groep simplisten heb ik wel een diploma en heb ik wel een goede baan en ben ik wel in staat om te nuanceren.
pi_100457079
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef paddy het volgende:

[..]

Je gaat niet in op mijn vragen voor jezelf. Dat je de maatschappij liever zo ziet voor een ander snapte ik wel. Ik heb het over nu en hier en jou en je familie door deze overtuiging zelf hulp gaan weigeren qua verzekering, er geen gebruik van willen maken wanneer nodig. Dat ik dit nog uit moet leggen aan jou.
Dan ga ik maar lekker dood, waar is het probleem? Iedereen zit te doen alsof het leven zo geweldig en het hoogste goed is, maar dat is overdreven sentimenteel gedoe.
pi_100457094
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat schrijf ik ook nergens, dat verzin jij er gewoon bij, men maakte zich niet zo vreselijk druk om de bezetting omdat men wel andere zorgen had.

Feit was wel dat men relatief vriendelijk tegenover de Duitsers was, geheel ter verbazing van diezelfde bezetter.
Jij schreef dat een meerderheid van de Nederlanders niet anti-duits was in 40-45
Ik benadruk dat men dat wél was, maar allereerst dacht men aan overleven en belangrijk daarin was niet openlijk klagen en een vriendelijke smoel laten zien aan duitse soldaten.
Zo zou ik dat ook gedaan hebben. Vooral niet opvallen en vriendelijk overkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 08-08-2011 12:23:09 ]
pi_100457101
quote:

[..]

Heel Nederland, want die gaan zich achter mijn maatregelen scharen als ze daarvan het nut inzien.
Dat denken figuren als Assad en Ghadaffi ook, echter blijkt het in praktijk nogal tegen te vallen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:17:22 #190
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100457120
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:15 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Inderdaad, want Breivik is een exponent van de islam en JIJ bent dat natuurlijk niet. Laten we de vraag anders stellen. Het gevaar dat Breivik beschrijft is reëel?
Laat ik eerlijk zijn. Ja Breiviks analyse heeft op bepaalde gewoon gelijk, helaas helaas was het diep van binnen gewoon een terrorist en heeft nu het rechtse conservatisme enorm schade berokkend. ;(

Ik wil aangetekend hebben dat ik de grootste distantie betracht tussen mij en die rare mongool.
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:17:39 #191
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100457127
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Haha, nee. In tegenstelling tot die groep simplisten heb ik wel een diploma en heb ik wel een goede baan en ben ik wel in staat om te nuanceren.
Beide ''check''.
pi_100457128
Hihihi, "ass to be hurting for a month":

pi_100457142
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Beide ''check''.
Welke dan precies?
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:18:54 #194
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100457152
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welke dan precies?
Gaat je niets aan, als ik 25/26 ben praten we nog wel eens verder.
pi_100457154
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil aangetekend hebben dat ik de grootste distantie betracht tussen mij en die rare mongool.
_O-
pi_100457176
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
Maar ik heb geen zin in discussie als het zo moet, ik word de hele tijd uitgemaakt voor van alles en nog wat en dat moet blijkbaar zomaar kunnen. Ga ik volledig los dan krijg ik meteen een waarschuwing vanjewelste .
Hoho het enige waar jij voor uitgemaakt wordt, door mij dan, is van het gebruik van termen en ideeën die bij extreem-rechts ook nogal populair zijn. Wil je dat niet dan moet je die termen niet gebruiken.
pi_100457187
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
niet flauw zijn...
Ik heb je niet uitgemaakt voor een Nederlandse Breivik, niet eens voor een Breivik-sympathisant.
Maar het idee van Breivik dat 'links' een islamitische dictatuur wilt leeft steeds breder in zekere kringen. En het meest bij in principe vreedzame mensen. Maar goed te lezen dat jij die onzin afwijst. Gaatzodoor !
pi_100457231
Dan is het nu tijd voor de nummer 1 uit de onderklasse-top 40!

pi_100457237
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:22:11 #200
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100457255
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hoho het enige waar jij voor uitgemaakt wordt, door mij dan, is van het gebruik van termen en ideeën die bij extreem-rechts ook nogal populair zijn. Wil je dat niet dan moet je die termen niet gebruiken.
Mag ik jou uitmaken en vergelijken met wat fraaie linkse figuren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')