Nee, ik heb het één en ander aan geschiedenis bekeken en belezen, o.a. documenten van de Duitse bezetter die compleet verrast waren door de vriendelijke sfeer in Nederland. Daar is bij andere tijden ook nog eens een docu over geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is dit jouw wishfullthinking ?
Natuurlijk had men helemaal geen zin in een Duitse bezetting, maar de meeste mensen waren geen held en men wilde vooral overleven met het gezin.
Ik begin jou steeds meer te waarderenquote:
wa nou? kun je niet scherp reageren mét wa humor...quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op-rotten met je breivik suggesties.
Dan nog een negatieve selectie maken op basis van geloof is typisch extreem-rechts/ PVV-gedrag daar zie je Koos toch niet voor aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik kerken en synagogen, maar ik heb het slaap nog in me ogen staan
Binnenkort weer lekker PVV stemmen, ouwe Henk die je er bent?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds meer te waarderen
Maar zo zie ik dat helemaal niet, wij selecteren alleen de rotte appel eruit ten einde bezigheid er voor te zorgen dat de alle overige Moslims die zich enigszins wel aan de regels houden het beter krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan nog een negatieve selectie maken op basis van geloof is typisch extreem-rechts/ PVV-gedrag daar zie je Koos toch niet voor aan?
Niemand weet hier precies wat ik stemquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Binnenkort weer lekker PVV stemmen, ouwe Henk die je er bent?
Ik heb ook het een en ander gelezen, gehoord, docugezien en een meerderheid van de Nederlanders had helemaal geen zin in een Duitse bezetting+betrokken te worden bij de oorlog.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik heb het één en ander aan geschiedenis bekeken en belezen, o.a. documenten van de Duitse bezetter die compleet verrast waren door de vriendelijke sfeer in Nederland. Daar is bij andere tijden ook nog eens een docu over geweest.
Ik ben het in zoverre oneens dat je geen geweld dient te gebruiken voor politieke doeleinden, daarmee verraad je jezelf en zorg je er automatisch voor dat je een exponent van links wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wa nou? kun je niet scherp reageren mét wa humor...
maar je bent het niet met Breivik eens dat 'links' op een islamitische dictatuur uit is ?
lijkt er wel op met Koos .. als hij moskeeën een uitzonderingspositie geeft in zijn belastingplan, toch ?
Stiekem stem je gewoon SP?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niemand weet hier precies wat ik stem
PvvD.quote:
Wie zijn wij?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar zo zie ik dat helemaal niet, wij selecteren alleen de rotte appel eruit ten einde bezigheid er voor te zorgen dat de alle overige Moslims die zich enigszins wel aan de regels houden het beter krijgen.
En ook voor jou geldt: kappen met lijnen te trekken die ook maar rieken naar rechts extremisme
Henk stemt ook niet altijd PVV. Henk stemt op de grootste schreewer en dat kan soms ook de VVD of de SP zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niemand weet hier precies wat ik stem
Islamietenhaat is ook extreemrechts, niet dan ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
En ook voor jou geldt: kappen met lijnen te trekken die ook maar rieken naar rechts extremisme
Dat schrijf ik ook nergens, dat verzin jij er gewoon bij, men maakte zich niet zo vreselijk druk om de bezetting omdat men wel andere zorgen had.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb ook het een en ander gelezen, gehoord, docugezien en een meerderheid van de Nederlanders had helemaal geen zin in een Duitse bezetting+betrokken te worden bij de oorlog.
Men was geen held, men verzette zich niet fel, men klaagde niet openlijk, want je wist nooit of iemand je zou verraden.
Maar dat is heel wat anders dan geen bezwaar hebben tegen de bezetting .
Aha, door regels of uitzonderingen op te stellen specifiek voor de Islam/ Moslims?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar zo zie ik dat helemaal niet, wij selecteren alleen de rotte appel eruit ten einde bezigheid er voor te zorgen dat de alle overige Moslims die zich enigszins wel aan de regels houden het beter krijgen.
Hoezo, je begint er toch zelf mee door je uitspraken?quote:En ook voor jou geldt: kappen met lijnen te trekken die ook maar rieken naar rechts extremisme
Is dat niet hetzelfde als positieve discriminatie, iets waar jij groot voorstander van bent?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, door regels of uitzonderingen op te stellen specifiek voor de Islam/ Moslims?
Bijzonder hoor lijkt ook verdacht veel op...
[..]
Hoezo, je begint er toch zelf mee door je uitspraken?
En met dit soort praat van jou mogen we geen lijnen trekkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben het in zoverre oneens dat je geen geweld dient te gebruiken voor politieke doeleinden, daarmee verraad je jezelf en zorg je er automatisch voor dat je een exponent van links wordt.
Ik had het over de opvatting van Breivik dat "links" streeft naar een islamitische dictatuur.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben het in zoverre oneens dat je geen geweld dient te gebruiken voor politieke doeleinden, daarmee verraad je jezelf en zorg je er automatisch voor dat je een exponent van links wordt.
Oh?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als positieve discriminatie, iets waar jij groot voorstander van bent?
Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als positieve discriminatie,
Oh?quote:iets waar jij groot voorstander van bent?
Heel Nederland, want die gaan zich achter mijn maatregelen scharen als ze daarvan het nut inzien.quote:
Ok, maar je weet dat positief discrimineren een typisch links stokpaardje is.quote:
Volgens mij heeft 'Heel Nederland' helemaal niet zoveel zin in jouw extremistische prietpraat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel Nederland, want die gaan zich achter mijn maatregelen scharen als ze daarvan het nut inzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |