Correct, zorgbehoevenden zijn onrendabel en dienen daarom niet door de maatschappij te worden ondersteund.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok, onze maatschappij is dus beter af zonder mensen die in de zorg werken?
Bijzonder.
Je kan mensen die er niet zijn niet betalen voor hulp, want die krijg je dan dus niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:22 schreef von_Preussen het volgende:
Correct, zorgbehoevenden zijn onrendabel en dienen daarom niet door de maatschappij te worden ondersteund.
Dat betalen ze maar lekker zelf.
Tuurlijk wel, vrije markt enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je kan mensen die er niet zijn niet betalen voor hulp, want die krijg je dan dus niet.
Tja die mening deel ik niet maar dat zal je niet verbazenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Correct, zorgbehoevenden zijn onrendabel en dienen daarom niet door de maatschappij te worden ondersteund.
Moet je je voorstellen dat er een hiernamaals is, dat is balen, had je geld, zorg, krijg je toch een hete plek aangewezen i.p.v. een vip omgeving.quote:
O ja even checken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa, in mijn geweldige natie krijgen religieuze instellingen straks een bezoekje van de belastingdienst.
In Nederland was het destijds bijzonder gezellig met de Duitsers erbij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:08 schreef Reya het volgende:
De Tweede Wereldoorlog, dat onderwerp was hier tot nog toe compleet ongeroerd gelaten.
Iets wat we nog regelmatig vieren door deze leuke hoofddeksels op te zetten:quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In Nederland was het destijds bijzonder gezellig met de Duitsers erbij.
u is NSB nakomeling? wannabee nazi ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:36 schreef von_Preussen het volgende:
Iets wat we nog regelmatig vieren door deze leuke hoofddeksels op te zetten:
[ afbeelding ]
Lees maar in mijn posthistorie mijn achtergrond na, ik heb geen zin om voor een geestelijk instabiel persoon het allemaal nog eens uit te leggen terwijl die dat toch niet begrijpt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
u is NSB nakomeling? wannabee nazi ?
ja of nee is veel sneller en praktischer:quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:39 schreef von_Preussen het volgende:
Lees maar in mijn posthistorie mijn achtergrond na, ik heb geen zin om voor een geestelijk instabiel persoon het allemaal nog eens uit te leggen terwijl die dat toch niet begrijpt.
Zo zwart wit is het niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ja of nee is veel sneller en praktischer:
in wo2 had je pro-duitsers geweest?
Juist wel.quote:
lauw is lauw, excuses maken de man nIEt.quote:Het grootste deel van de Nederlanders was overigens niet pro- of anti-Duits, men vond het allemaal wel best en probeerde zo goed en kwaad als het ging verder te leven.
Een tumor of een ongeluk kijkt niet naar afkomst/functie. Dit voor jou in combinatie met een beslag op je gelden (want neem aan dat je ook geen gebruik meer wil maken van je verzekering etc, omdat je niet langer rendabel bent) krijg je het knap zwaar. Je kind, partner of ouder is ook niet gevrijwaard van mogelijke ellende. Het zou je morgen dus zomaar kunnen overkomen. De volgende stap voor jou is dan? Heb ik het dus ook over de stap die je naar je kind/ouders zou zetten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uitgezonderd Moskeeën?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa, in mijn geweldige natie krijgen religieuze instellingen straks een bezoekje van de belastingdienst.
uiteraard wel... we willen toch een islamitische dictatuur maken... jaja Breivik had het door..quote:
Eigenlijk bedoelde ik kerken en synagogen, maar ik heb het slaap nog in me ogen staanquote:
Op-rotten met je breivik suggesties.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
uiteraard wel... we willen toch een islamitische dictatuur maken... jaja Breivik had het door..
let maar niet op Du_ke,
Net zoals in Noord-Korea, als je niet meer rendabel bent en je kunt de medische zorg niet betalen dan ga je maar lekker dood.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Een tumor of een ongeluk kijkt niet naar afkomst/functie. Dit voor jou in combinatie met een beslag op je gelden (want neem aan dat je ook geen gebruik meer wil maken van je verzekering etc, omdat je niet langer rendabel bent) krijg je het knap zwaar. Je kind, partner of ouder is ook niet gevrijwaard van mogelijke ellende. Het zou je morgen dus zomaar kunnen overkomen. De volgende stap voor jou is dan? Heb ik het dus ook over de stap die je naar je kind/ouders zou zetten.
Is dit jouw wishfullthinking ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het niet.
Het grootste deel van de Nederlanders was overigens niet pro- of anti-Duits, men vond het allemaal wel best en probeerde zo goed en kwaad als het ging verder te leven.
Uiteraard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |