Waar ik op doel is dat er sprake van een vertrouwenscrisis vanwege de overheidsfinanciën, en niet sprake is van een economische crisis. Om daarom meteen alle aandelen te gaan verkopen, dat vind ik een overtrokken reactie van beleggers.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als een correctie geen fundament heeft, dan is het toch niet goed?
Volgens mij doen ze niet anders. Bijvoorbeeld door te strijden voor rechten van vrouwen en minderheden wereldwijd. En bijvoorbeeld door zich te verzetten tegen Arabische onzin als kledingwetten...quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik tegen GL, tenzij ze het westers superioriteitsbeginsel onderschrijven
Goedzo. De slachtofferrol voor als je later van een uitkering leeft heb je alvast goed onder de knie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
Maar hee, je hoort erbij als je php basht.
Meen je dit serieus of heb je gewoon een kater te verwerken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat 'rechts' FOK! vooral bestaat uit linkse trollen die, protesterend tegen de voortdurende radicalisering binnen rechtse partijen in Nederland, hier met behulp van hun karikaturen van 'Henk en Ingrid' de maatschappij een spiegel pogen voor te houden. Dit gezegd hebbende zou het mij niets verbazen wanneer jij PvdA of GroenLinks zou stemmen.
Heb je boeken geschreven dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo wollig zijn mijn teksten niet, als je sommige boeken leest, topics opent, zul je zien dat ik een heel toegankelijk schrijfsel heb.
Maar hee, je hoort erbij als je php basht.
Onzin. Hoe simpel wil je het hebben? Het is je eigen keuze de dwang te volgen, maar de dwang is geen eigen keuze.quote:
Hij kan hetquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo praten doet haast niemand natuurlijk, alleen als je er iets grappigs mee kan uiten.
Af en toe hoeken ze wat exen in elkaar of strooien ze met subsidies maar voor de rest: chapeau!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat onderschrijven ze allang door een democratische partij te zijn die opkomt voor de mensenrechten, net als D66. Ik ben ook een kind van de Europese Verlichting en ik geloof dat de waarden hiervan zeker superieur zijn aan andere waarden. Dat heet gewoon voor je idealen staan.
Heb ik altijd al zo gedaan, maar goed. En waar lees jij dat ik boeken heb geschreven?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je boeken geschreven dan?
En ik vind al tijden dat je te graag bepaalde zinsconstructies wil hanteren die gewoon niet lopen. Tsja.
Doet daar nog iemand moeite voor?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:40 schreef von_Preussen het volgende:
Idd, wat zit iedereen nu te zeiken op php? Ik volg z'n texten nog wel, als ik iets van FTS lees raak ik juist het spoor bijster.
Dat is simpelweg niet het geval, neem dat nou maar van mij aan. Maar wees gerust, je bent niet de enige op FOK!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo wollig zijn mijn teksten niet, als je sommige boeken leest, topics opent, zul je zien dat ik een heel toegankelijk schrijfsel heb.
Niemand volgt FTS, maar dat ligt aan de lezer, niet aan hem. Volgens hem dan heh.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:40 schreef von_Preussen het volgende:
Idd, wat zit iedereen nu te zeiken op php? Ik volg z'n texten nog wel, als ik iets van FTS lees raak ik juist het spoor bijster.
Smorgens zijn fts teksten leesbaarder dan 's avonds, of zou er een causaal verband zijn tussen het tijdstip van de posts en de leesbaarheid daarvan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:40 schreef von_Preussen het volgende:
Ehhh, je doelt nu op de Mariko Peters-affaire?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Af en toe hoeken ze wat exen in elkaar of strooien ze met subsidies maar voor de rest: chapeau!![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb ik altijd al zo gedaan, maar goed. En waar lees jij dat ik boeken heb geschreven?
Als ik een boek lees kan ik zien dat jij een heel toegankelijke schrijfstijl hebt?quote:Zo wollig zijn mijn teksten niet, als je sommige boeken leest, topics opent, zul je zien dat ik een heel toegankelijk schrijfsel heb.
Jup.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ehhh, je doelt nu op de Mariko Peters-affaire?
Ja, in vergelijking met mijn handschrift wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Als ik een boek lees kan ik zien dat jij een heel toegankelijke schrijfstijl hebt?
Het lijkt mij de meest logische verklaring voor de denkbeelden die men er op na zegt te houden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meen je dit serieus of heb je gewoon een kater te verwerken?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, in vergelijking met mijn handschrift wel.
quote:
Hahaquote:
Oh de horror, de paradox, zie je wel dat je me snapt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Niemand volgt FTS, maar dat ligt aan de lezer, niet aan hem. Volgens hem dan heh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |