abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100457637
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik wil de grootst mogelijke distantie betrachten tussen ons Friek!

Damn, zulke zinnen gebruik ik zelfs niet in mijn schrijfsels voor de uni _O-
Ik begrijp ook werkelijk niet waar hij dergelijke zinnen vandaan haalt. Maar ja, dat is php hè, zoveel mogelijk moeilijke woorden in een volzin knallen die daar totaal niet thuis horen en ondertussen ook nog hier en daar een paar grammaticale fouten maken.
pi_100457651
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat we het gewoon even benadrukt hebben. Jij vindt geweld toelaatbaar, jij noemt zoiets extremisme.
Zoals iedereen hier geweld toelaatbaar vind, onder bepaalde omstandigheden.

Maar het op mij projecteren om vervolgens lasterlijke nuanceringen te maken, daar ben jij op uit.
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:35:16 #253
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100457653
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:34 schreef eriksd het volgende:

[..]

Kan goed zijn, maar hanteer gewoon je normale taalgebruik. Doen we allemaal hier.
Dat is't ongeveer, maar in elke discussie reageer je anders, als ik slap ouwehoer dan heb ik weer een heel ander schrijfsel.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_100457661
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:27 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Heeft Breivik dan gepleit voor een soort van Apartheid voor moslims? Volgens mij niet toch?

Blijft natuurlijk wel dat het verwerpelijk is om voor bepaalde groepen aparte regels op te stellen.
Jazeker wel....
Moslims wegjagen naar hun thuisland. Iets dergelijks zat ook in de apartheidspolitiek van Zuid-Afrika.
Mensen verbieden moslim te zijn, verplicht die afkomst afzweren, naam veranderen, niet meer een moslimtaal mogen spreken, verbod op koranbezit, publicaties,verbod op godsdienstuitoefeningen.
Staat in het manifest
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2011 @ 12:35:49 #255
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_100457662
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef eriksd het volgende:
Haha, alle aandelen in het rood.

En de VS. is nog niets eens open. *O*
Carpe Libertatem
pi_100457668
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Vooraf uitgesloten.
Dat heeft de PVV inderdaad gedaan, en nu?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_100457670
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik weet wel dat php het niet zo kwaad bedoelt maar zijn taalgebruik is nogal onhandig, daar doel ik op.
Dacht al wel dat je dat zo door had hoor en bedoelde je niet persoonlijk. Maar er zijn er meer van ;)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_100457672
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee, pech gehad. Neem aan dat je geen zorgtoeslag ontvangt. Je zorgpremie betalen maak je nog steeds helemaal zelf uit. Hoef je niet te doen en kan je weigeren. Maak dan meteen een schrijven voor een instelling dat je om die reden ook geen hulp verwacht. Ik trek dat pilletje terug want kost de maatschappij ook geld.

Voor de rest? Je lijkt me slim genoeg om de belasting aan de ene kant te ontduiken en aan de andere kant er voordeel mee te halen waar andere mensen dan weer geen recht op hebben, dus dan compenseer je dat dat daar maar weer mee. Heb je al hoofdpijn?Misselijk?
Niks beste meid, zorgpremie moet je betalen, anders krijg je boete's en moet je alsnog betalen.

Ik ga daarvoor niet betalen, als ik er geen gebruik van maak.
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:36:10 #259
165633 eriksd
The grand facade...
pi_100457674
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mij is dan ook altijd geleerd dergelijk taalgebruik zoveel mogelijk te mijden. Niemand die daar vrolijk van wordt.
Het wordt afgestraft bij ons. Maakt teksten onleesbaar.

quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:34 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik begrijp ook werkelijk niet waar hij dergelijke zinnen vandaan haalt. Maar ja, dat is php hè, zoveel mogelijk moeilijke woorden in een volzin knallen die daar totaal niet thuis horen en ondertussen ook nog hier en daar een paar grammaticale fouten maken.
Nja, je vindt ze wel eens in de elsevier als ze weer te weinig inhoud hebben om 2 pagina's vol te baggeren. Dan krijg je van die prof. Zwamdrift constructies.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_100457677
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Er is een kans, maar dan praten we wel over tientallen decimalen. Kortom, het is verwaarloosbaar.
Ik heb ook geen bezwaar tegen een coalitie met de PVV, mits Wilders en consorten hun anti-islam standpunten overboord gooien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_100457690
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ben ik nou de enige die het allemaal wel vind meevallen en dat er sprake is van een correctie die geen fundament heeft?
pi_100457695
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Niemand weet hier precies wat ik stem :P
Ik ben er van overtuigd dat 'rechts' FOK! vooral bestaat uit linkse trollen die, protesterend tegen de voortdurende radicalisering binnen rechtse partijen in Nederland, hier met behulp van hun karikaturen van 'Henk en Ingrid' de maatschappij een spiegel pogen voor te houden. Dit gezegd hebbende zou het mij niets verbazen wanneer jij PvdA of GroenLinks zou stemmen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:37:02 #263
165633 eriksd
The grand facade...
pi_100457701
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Arcelor op 17 euro, daar zou ik gaan instappen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:37:22 #264
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100457709
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb ook geen bezwaar tegen een coalitie met de PVV, mits Wilders en consorten hun anti-islam standpunten overboord gooien.
En ik tegen GL, tenzij ze het westers superioriteitsbeginsel onderschrijven ^O^
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
pi_100457711
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Ben ik nou de enige die het allemaal wel vind meevallen en dat er sprake is van een correctie die geen fundament heeft?
Als een correctie geen fundament heeft, dan is het toch niet goed?
pi_100457723
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:34 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Moeilijk hoor: geen wapens in huis, maar wel dienstplicht, ook voor vrouwen.
goed leger/politie gevangenis wezen, geen misdaad zo wat
opperste politieke democratie en zelfs geloofsvrijheid, maar wel met openbare-uiting beperkingen.
Die willen jou en de jouwen niet.
Dat vormt geen probleem hoor, met uitstekende connectie's gooit men dat onzinregime van jou zo omver.
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2011 @ 12:38:10 #267
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_100457739
quote:

[..]

Het valt opzich nog wel mee. Eerst maar zien wat de DOW enzo gaan doen. over 3 uur.
Carpe Libertatem
pi_100457741
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef eriksd het volgende:

Nja, je vindt ze wel eens in de elsevier als ze weer te weinig inhoud hebben om 2 pagina's vol te baggeren. Dan krijg je van die prof. Zwamdrift constructies.
Pff, ik heb een collega die niet alleen zo schrijft maar ook zo praat. Echt verschrikkelijk vermoeiend ;(
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_100457744
quote:

[..]

Wellicht dat je op het vmbo bonuspunten krijgt voor ingewikkeld taalgebruik. Voor de moeite zegmaar.
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:38:47 #270
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100457752
quote:

[..]

[..]

Zo wollig zijn mijn teksten niet, als je sommige boeken leest, topics opent, zul je zien dat ik een heel toegankelijk schrijfsel heb.

Maar hee, je hoort erbij als je php basht. :')
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2011 @ 12:38:59 #271
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_100457757
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht dat je op het vmbo bonuspunten krijgt voor ingewikkeld taalgebruik. Voor de moeite zegmaar.
Of bonuspunten voor het vinden van een woordenboek.
Carpe Libertatem
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:39:27 #272
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_100457771
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Pff, ik heb een collega die niet alleen zo schrijft maar ook zo praat. Echt verschrikkelijk vermoeiend ;(
Zo praten doet haast niemand natuurlijk, alleen als je er iets grappigs mee kan uiten.
pi_100457772
quote:

[..]

Niks beste meid, zorgpremie moet je betalen, anders krijg je boete's en moet je alsnog betalen.

Ik ga daarvoor niet betalen, als ik er geen gebruik van maak.
Is toch nog steeds eigen keuze :) Maar je zal er dus nooit gebruik van willen maken. En ook voor een schrijven zorgen dat je niet opgehaald wil worden mocht je die hulp wel nodig hebben. Geen behandelingen accepteren? Ik zou dat in ieder geval melden aan artsen en ziekenhuizen. Jij mag uiteindelijk beslissen over je eigen lichaam.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_100457773
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wie is hier dan precies de extremist? Overigens doe jij behoorlijuk afbreuk aan onze superieure positie met je domme geleuter.
pi_100457776
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat onderschrijven ze allang door een democratische partij te zijn die opkomt voor de mensenrechten, net als D66. Ik ben ook een kind van de Europese Verlichting en ik geloof dat de waarden hiervan zeker superieur zijn aan andere waarden. Dat heet gewoon voor je idealen staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2011 12:40:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')