Hm, juist. Dat is inderdaad het werk van de Breivik in mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Partijen uitsluiten om mee samen te werken.
In mijn nationstates land zou je uitgezet worden, ticket moet je ook zelf dokken. Niet duur hoor, vrachtruim, sta-plaats.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
Het toestaan van geweld in bepaalde situatie's.
Maar goed, dat is tenminste iets wat we gemeenschappelijk hebben.
Ik wil de grootst mogelijke distantie betrachten tussen ons Friek!quote:
Jij vind geweld toch ook toelaatbaar?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het toestaan van geweld in bepaalde situatie's.
Maar goed, dat is tenminste iets wat we gemeenschappelijk hebben.
Wat is daar precies extreem aan? Je kan partijen toch niet verplichten met elkaar in een coalitie te gaan zitten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Partijen uitsluiten om mee samen te werken.
Oink? uitsluiten is wel wat anders dan ausradieren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Hm, juist. Dat is inderdaad het werk van de Breivik in mij.
Hihi, in jouw nationstates land zou ik gewapende militie's naar de regeringszetel sturen en de macht overnemen d.m.v. het vormen van een revolutionaire volksraad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In mijn nationstates land zou je uitgezet worden, ticket moet je ook zelf dokken. Niet duur hoor, vrachtruim, sta-plaats.
Uhu, ik zou nooit maar dan ook nooit met GL in een coalitie zitten, maar ik sluit ze ook niet vooraf uit, en haar kiezers zal ik ook nooit zo besmeuren zoals dat wel bij de PVV is gebeurd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is daar precies extreem aan? Je kan partijen toch niet verplichten met elkaar in een coalitie te gaan zitten?
Wat staat er in de 2e (onderste) zin?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij vind geweld toch ook toelaatbaar?
Echt geweldig, dat geforceerde bullshit-taalgebruik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil de grootst mogelijke distantie betrachten tussen ons Friek!
Damn, zulke zinnen gebruik ik zelfs niet in mijn schrijfsels voor de uni
.. wait, whut?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu, ik zou nooit maar dan ook nooit met GL in een coalitie zitten, maar ik sluit ze ook niet vooraf uit,
Nee, pech gehad. Neem aan dat je geen zorgtoeslag ontvangt. Je zorgpremie betalen maak je nog steeds helemaal zelf uit. Hoef je niet te doen en kan je weigeren. Maak dan meteen een schrijven voor een instelling dat je om die reden ook geen hulp verwacht. Ik trek dat pilletje terug want kost de maatschappij ook geld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik daarvoor mijn zorgpremie in de zak mag houden hebben we een deal, overigens wil ik dan ook het deel van mijn belastingafdracht wat aan de zorg opgaat terug hebben.
Dat we het gewoon even benadrukt hebben. Jij vindt geweld toelaatbaar, jij noemt zoiets extremisme.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat staat er in de 2e (onderste) zin?
De PVV heeft precies hetzelfde gedaan met GL. Dus wat is precies je punt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu, ik zou nooit maar dan ook nooit met GL in een coalitie zitten, maar ik sluit ze ook niet vooraf uit, en haar kiezers zal ik ook nooit zo besmeuren zoals dat wel bij de PVV is gebeurd.
En dan lopen de zinnen ook nog eens niet lekker. Nja, vermakelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt geweldig, dat geforceerde bullshit-taalgebruik.
Je sluit GL niet uit, maar je zou nooit met de partij in een kabinet gaan zitten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu, ik zou nooit maar dan ook nooit met GL in een coalitie zitten, maar ik sluit ze ook niet vooraf uit, en haar kiezers zal ik ook nooit zo besmeuren zoals dat wel bij de PVV is gebeurd.
Vind meevallen, ik heb het hier wel eens hoogdravender gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vooraf uitgesloten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
De PVV heeft precies hetzelfde gedaan met GL. Dus wat is precies je punt?
En jijquote:
Er is een kans, maar dan praten we wel over tientallen decimalen. Kortom, het is verwaarloosbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je sluit GL niet uit, maar je zou nooit met de partij in een kabinet gaan zitten?
Moeilijk hoor: geen wapens in huis, maar wel dienstplicht, ook voor vrouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
Hihi, in jouw nationstates land zou ik gewapende militie's naar de regeringszetel sturen en de macht overnemen d.m.v. het vormen van een revolutionaire volksraad.
Men zou hem een bedrijfskunde-diploma cadeau moeten doen, dat is precies hetzelfde laken een pak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan goed zijn, maar hanteer gewoon je normale taalgebruik. Doen we allemaal hier.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind meevallen, ik heb het hier wel eens hoogdravender gezien.
Mij is dan ook altijd geleerd dergelijk taalgebruik zoveel mogelijk te mijden. Niemand die daar vrolijk van wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan lopen de zinnen ook nog eens niet lekker. Nja, vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |