Zombies boeien meer dan de beursquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:22 schreef remlof het volgende:
Kut ik was te vroeg, wou iets over de beurzen in de TT, CNN heeft niet voor niets "special coverage"
Ditquote:
Ach die kwakkelt al een tijdjequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:24 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin mij anders langzaam aan wel zorgen te maken om de mondiale economie.
Grappig genoeg zijn we daarom vaker in het nieuws, Amerika en Engeland kunnen niks hebben atmquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach die kwakkelt al een tijdje. Echter we doen het in Europa structureel gezien niet zo heel gek slecht en dan is een flinke dip nog wel op te vangen.
Nog een dip? Ik wil wel eens meemaken hoe het is om de economie structureel 5 procent te zien groeien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach die kwakkelt al een tijdje. Echter we doen het in Europa structureel gezien niet zo heel gek slecht en dan is een flinke dip nog wel op te vangen.
Paarse jaren?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog een dip? Ik wil wel eens meemaken hoe het is om de economie structureel 5 procent te zien groeien.
Yup. Hoewel dat niets te maken had met het kabinet wat daar destijds zat natuurlijk.quote:
Terug naar Paars dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog een dip? Ik wil wel eens meemaken hoe het is om de economie structureel 5 procent te zien groeien.
Aha vandaar dat het in veel andere landen toen lang niet zo goed ging?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup. Hoewel dat niets te maken had met het kabinet wat daar destijds zat natuurlijk.
Snijden in overdadige sociale stelsels zorgt niet voor economische groei?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup. Hoewel dat niets te maken had met het kabinet wat daar destijds zat natuurlijk.
Mag ik ernaast?quote:
Zie jij mij hier als de pleitbezorger voor een verzorgingsstaat a la Nederland?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:35 schreef JoaC het volgende:
[..]
Snijden in overdadige sociale stelsels zorgt niet voor economische groei?
Kom ik ertussenin?quote:
Jij hebt Paars 1 niet begrepen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie jij mij hier als de pleitbezorger voor een verzorgingsstaat a la Nederland?
2 geloven op een kussen...quote:
Ik ken alle ministers staatssecretarissen en premiers vanaf 1960, maar hen beleid omtrent socialezekerheid is mij inderdaad ontgaan. Ik heb alleen meegekregen dat p1 rechtser was dan p2.quote:
Wij zijn toch niet religieus ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |