Zombies boeien meer dan de beursquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:22 schreef remlof het volgende:
Kut ik was te vroeg, wou iets over de beurzen in de TT, CNN heeft niet voor niets "special coverage"
Ditquote:
Ach die kwakkelt al een tijdjequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:24 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin mij anders langzaam aan wel zorgen te maken om de mondiale economie.
Grappig genoeg zijn we daarom vaker in het nieuws, Amerika en Engeland kunnen niks hebben atmquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach die kwakkelt al een tijdje. Echter we doen het in Europa structureel gezien niet zo heel gek slecht en dan is een flinke dip nog wel op te vangen.
Nog een dip? Ik wil wel eens meemaken hoe het is om de economie structureel 5 procent te zien groeien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach die kwakkelt al een tijdje. Echter we doen het in Europa structureel gezien niet zo heel gek slecht en dan is een flinke dip nog wel op te vangen.
Paarse jaren?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog een dip? Ik wil wel eens meemaken hoe het is om de economie structureel 5 procent te zien groeien.
Yup. Hoewel dat niets te maken had met het kabinet wat daar destijds zat natuurlijk.quote:
Terug naar Paars dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog een dip? Ik wil wel eens meemaken hoe het is om de economie structureel 5 procent te zien groeien.
Aha vandaar dat het in veel andere landen toen lang niet zo goed ging?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup. Hoewel dat niets te maken had met het kabinet wat daar destijds zat natuurlijk.
Snijden in overdadige sociale stelsels zorgt niet voor economische groei?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup. Hoewel dat niets te maken had met het kabinet wat daar destijds zat natuurlijk.
Mag ik ernaast?quote:
Zie jij mij hier als de pleitbezorger voor een verzorgingsstaat a la Nederland?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:35 schreef JoaC het volgende:
[..]
Snijden in overdadige sociale stelsels zorgt niet voor economische groei?
Kom ik ertussenin?quote:
Jij hebt Paars 1 niet begrepen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie jij mij hier als de pleitbezorger voor een verzorgingsstaat a la Nederland?
2 geloven op een kussen...quote:
Ik ken alle ministers staatssecretarissen en premiers vanaf 1960, maar hen beleid omtrent socialezekerheid is mij inderdaad ontgaan. Ik heb alleen meegekregen dat p1 rechtser was dan p2.quote:
Wij zijn toch niet religieus ?quote:
Dat strookt niet met je eerdere postquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken alle ministers staatssecretarissen en premiers vanaf 1960, maar hen beleid omtrent socialezekerheid is mij inderdaad ontgaan. Ik heb alleen meegekregen dat p1 rechtser was dan p2.
Ik en du_ke zijn van de linkse kerk, schijnt...quote:[..]
Wij zijn toch niet religieus ?
Paars 1 had vooral in economisch opzicht windkracht 12 in de rug zitten, het enige wat dat kabinet kenmerkt is dat er veel privatiseringen zijn doorgevoerd, met dank aan de de sociaaldemocraten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:46 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat strookt niet met je eerdere post
Paars I trouwens is een succesverhaal als je kijkt hoe hervormingen van de sociale zekerheid kunnen. Nu draait het om de propaganda.
[..]
Ik en du_ke zijn van de linkse kerk, schijnt...
Zoek het spreekwoord maar op.
Paars was prima, ze zijn alleen wat doorgeschoten qua privatisering. Daar had Kok voor moeten waken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:56 schreef Morendo het volgende:
De resultaten van Paars 1 werden inderdaad overgewaardeerd. Paars 2 was een drama.
Duitsland vergrijst nog sterker; deze week werd nog bekend dat Duitsland het laagste geboortecijfer van de EU heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Terug naar Paars dus?
Dat zal voorlopig lastig worden. We vergrijzen flink aan de andere kant gaat het in DLD prima en dat is wel hoopvol voor ons.
En om 15:30 de DOW.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:23 schreef remlof het volgende:
Om 2 uur gaat Tokyo open, om 3 uur Hong-Kong.
Je moet echt eens in je eigen woorden gaan posten. Dit wordt een onleesbare brij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken alle ministers staatssecretarissen en premiers vanaf 1960, maar hen beleid omtrent socialezekerheid is mij inderdaad ontgaan. Ik heb alleen meegekregen dat p1 rechtser was dan p2.
[..]
Wij zijn toch niet religieus ?
Nee nee, alleen die verrekte uitkeringstrekkers en andere (linkse) onrendabelen profiteren, de rechtse rest moet alleen maar betalen terwijl ze niks gebruiken. Dit zijn weer (s)linksche leugens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Hoge inkomens profiteren het meest van de overheid
Ik ben trouwens een van die middeninkomens die jaarlijks helemaal geen rode rotcent krijgt van de overheid.
Mooi werk trouwens. Wel alle bewindslieden kennen, maar geen weet hebben van het beleid dat zij hebben gevoerd. Gevalletje de verkeerde kennis vergaard.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet echt eens in je eigen woorden gaan posten. Dit wordt een onleesbare brij.
Alsof alle bewindslieden kennen uberhaupt mogelijk is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi werk trouwens. Wel alle bewindslieden kennen, maar geen weet hebben van het beleid dat zij hebben gevoerd. Gevalletje de verkeerde kennis vergaard.
Dat is waar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:04 schreef StarGazer het volgende:
Dotje er zijn belangrijkere zaken. Zoals het feit dat ons cluppie weer staat waar het hoort.
Nou, ik merk weinig van die 38% die ik zou moeten krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben trouwens een van die middeninkomens die jaarlijks helemaal geen rode rotcent krijgt van de overheid.
Wat wil je daarmee zeggen? Vadertje Staat neemt ook een flinke hap uit mijn koek, maar daar krijg ik vrijwel niets voor terug, simpelweg omdat ik nergens voor in aanmerking kom. Nu interesseert mij dat verder weinig, maar ik vond het wel opvallend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof alle bewindslieden kennen uberhaupt mogelijk is.
Even over dat artikel Koos: waar komt het geld vandaan?
Dat zou inderdaad geweldig nieuws zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is waar.En ik las dat Tottenham misschien Ruiz wilt kopen, dat zou helemaal mooi nieuws zijn.
Het is natuurlijk enorm demagogische gegoochel met cijfers, dat snap je zelf toch ook wel?quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Wat ik daarmee wil zeggen is dat het een ronkend artikel is. Die top 10 van de inkomens betaalt uit mijn blote bolletje 71% van de IB. Als je deze voordelen afzet tegen de afdracht blijft er aan het eind van de streep een grote netto min voor die mensen staan. Logisch natuurlijk, maar dat demagogische gegoochel met cijfers door de VK slaat nergens op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Vadertje Staat neemt ook een flinke hap uit mijn koek, maar daar krijg ik vrijwel niets voor terug, simpelweg omdat ik nergens voor in aanmerking kom. Nu interesseert mij dat verder weinig, maar ik vond het wel opvallend.
Geen php'tje met mijn taalgebruik doen hè.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat ik daarmee wil zeggen is dat het een ronkend artikel is. Die top 10 van de inkomens betaalt uit mijn blote bolletje 71% van de IB. Als je deze voordelen afzet tegen de afdracht blijft er aan het eind van de streep een grote netto min voor die mensen staan. Logisch natuurlijk, maar dat demagogische gegoochel met cijfers door de VK slaat nergens op.
Och och, als het maar niet tendentieus genoeg is gaan we maar hetgeen belachelijk maken en inhoudelijk compleet aan wat er wordt gezegd voorbij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, ik weet het mannen. De hoogste inkomens hebben het zo zwaar. Ik ben van plan om straks naar de kerk te gaan om een kaarsje voor hen aan te steken.
Ga er eens op in pipo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, ik weet het mannen. De hoogste inkomens hebben het zo zwaar. Ik ben van plan om straks naar de kerk te gaan om een kaarsje voor hen aan te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |