Denk niet dat er rondleidingen zijn op werkdagen buiten het reces maar je kan het proberen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:54 schreef Friek_ het volgende:
Het lijkt erop dat het de 23ste gaat worden dus.
Dan zou ik nogmaals kunnen bellen voor die rondleiding.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:54 schreef Friek_ het volgende:
Het lijkt erop dat het de 23ste gaat worden dus.
Dan zou ik nogmaals kunnen bellen voor die rondleiding.
Film, Ridderzaal en Tweede Kamer (+/- 75 min, ¤ 6,- p.p.)quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk niet dat er rondleidingen zijn op werkdagen buiten het reces maar je kan het proberen.
De kruitdampen van de algemene beschouwingen zijn dan net opgetrokkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Film, Ridderzaal en Tweede Kamer (+/- 75 min, ¤ 6,- p.p.)
Alleen op maandag, dinsdagochtend, vrijdag en zaterdag. In recesperiodes alle dagen (m.u.v. zondag).
Ach, ondertussen missen we Erik omdat hij tussendoor stiekem zit te blowen, net als op overige schoolreisjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
Van mij hoeft die rondleiding niet perse. Ik zie het al voor mij als ik langs een portret loop van Thorbecke.
remlof says : kijk php, goed opletten nu, die man heeft de grondwet opgesteld, waarin o.a instaat dat je niet mag discrimineren, kun je dat onthouden?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:51 schreef Tamashii het volgende:
Oh wat leuk! Misschien kom ik ook wel dan.
Dan geef ik hem wel een corrigerende tik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, ondertussen missen we Erik omdat hij tussendoor stiekem zit te blowen, net als op overige schoolreisjes.
Vooral dit soort shit gaan posten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:00 schreef Friek_ het volgende:
Het eerste vrouwmensch heeft zich aangemeld jongens.
Dan ben ik helemaal voor, al was het maar om php de les te lezenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Film, Ridderzaal en Tweede Kamer (+/- 75 min, ¤ 6,- p.p.)
Alleen op maandag, dinsdagochtend, vrijdag en zaterdag. In recesperiodes alle dagen (m.u.v. zondag).
Ik bel morgen even.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe laat zijn die rondleidingen op vrijdag?
Haha, deed me ineens hieraan denken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
Hoho, we gaan natuurlijk wel naar binnen. Effe luchen in de Kamer-kantine. Schijnt dat je voor 7 euro mag blijven opscheppen.
Check. En Berlijn is echt een geweldige stad, daar zou ik ook nog wel eens willen wonenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef Thomas B. het volgende:
Ik wil graag bij de Misschieners. Afhankelijk van of ik dan in Berlijn woon of niet.
Absoluut. Het hangt af van of ik word toegelaten tot de universiteit daar. Maar goed, ik ga daar natuurlijk niet alleen naartoe voor de academische mogelijkhedenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Check. En Berlijn is echt een geweldige stad, daar zou ik ook nog wel eens willen wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |