Denk niet dat er rondleidingen zijn op werkdagen buiten het reces maar je kan het proberen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:54 schreef Friek_ het volgende:
Het lijkt erop dat het de 23ste gaat worden dus.
Dan zou ik nogmaals kunnen bellen voor die rondleiding.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:54 schreef Friek_ het volgende:
Het lijkt erop dat het de 23ste gaat worden dus.
Dan zou ik nogmaals kunnen bellen voor die rondleiding.
Film, Ridderzaal en Tweede Kamer (+/- 75 min, ¤ 6,- p.p.)quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk niet dat er rondleidingen zijn op werkdagen buiten het reces maar je kan het proberen.
De kruitdampen van de algemene beschouwingen zijn dan net opgetrokkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Film, Ridderzaal en Tweede Kamer (+/- 75 min, ¤ 6,- p.p.)
Alleen op maandag, dinsdagochtend, vrijdag en zaterdag. In recesperiodes alle dagen (m.u.v. zondag).
Ach, ondertussen missen we Erik omdat hij tussendoor stiekem zit te blowen, net als op overige schoolreisjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
Van mij hoeft die rondleiding niet perse. Ik zie het al voor mij als ik langs een portret loop van Thorbecke.
remlof says : kijk php, goed opletten nu, die man heeft de grondwet opgesteld, waarin o.a instaat dat je niet mag discrimineren, kun je dat onthouden?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:51 schreef Tamashii het volgende:
Oh wat leuk! Misschien kom ik ook wel dan.
Dan geef ik hem wel een corrigerende tik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, ondertussen missen we Erik omdat hij tussendoor stiekem zit te blowen, net als op overige schoolreisjes.
Vooral dit soort shit gaan posten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:00 schreef Friek_ het volgende:
Het eerste vrouwmensch heeft zich aangemeld jongens.
Dan ben ik helemaal voor, al was het maar om php de les te lezenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Film, Ridderzaal en Tweede Kamer (+/- 75 min, ¤ 6,- p.p.)
Alleen op maandag, dinsdagochtend, vrijdag en zaterdag. In recesperiodes alle dagen (m.u.v. zondag).
Ik bel morgen even.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe laat zijn die rondleidingen op vrijdag?
Haha, deed me ineens hieraan denken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
Hoho, we gaan natuurlijk wel naar binnen. Effe luchen in de Kamer-kantine. Schijnt dat je voor 7 euro mag blijven opscheppen.
Check. En Berlijn is echt een geweldige stad, daar zou ik ook nog wel eens willen wonenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:13 schreef Thomas B. het volgende:
Ik wil graag bij de Misschieners. Afhankelijk van of ik dan in Berlijn woon of niet.
Absoluut. Het hangt af van of ik word toegelaten tot de universiteit daar. Maar goed, ik ga daar natuurlijk niet alleen naartoe voor de academische mogelijkhedenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Check. En Berlijn is echt een geweldige stad, daar zou ik ook nog wel eens willen wonen
Een Master gevonden?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Absoluut. Het hangt af van of ik word toegelaten tot de universiteit daar. Maar goed, ik ga daar natuurlijk niet alleen naartoe voor de academische mogelijkheden
In het Duits heeft het altijd een bepaalde angstaanjagende ondertoon.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Politikwissenschaft noemen ze het daar. Maar remlof wil het liever in de SC begrijp ik
Nou de laatste keer was je ook niet volgens rechtse dresscode en toen was 't ook niet echt stralend weer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:54 schreef phpmystyle het volgende:
Als het mooi weer is kom ik gewoon in de korte broek en een lekker los shirtje, fuck rechtse dresscodes.
Mwah, was gewoon netjes gekleed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou de laatste keer was je ook niet volgens rechtse dresscode en toen was 't ook niet echt stralend weer.
Suit up!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou de laatste keer was je ook niet volgens rechtse dresscode en toen was 't ook niet echt stralend weer.
Volgens mij was alleen Hexagon in pak, de rest niet.quote:
Ik begin pakken trouwens steeds meer te waarderen. Wil na de zomer een echt duur apparaat kopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen Hexagon in pak, de rest niet.
Naja we hadden wel colberts etc. maar daar hield 't wel mee op.
Kssst. KoosVogels kent mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]![]()
We kennen je nog niet, maar dat is niet erg.
Oei, dat maakt het voor mij weer jammerquote:
Wat was het dan precies?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
Tsk, waarom sta ik nog steeds bij komers.
Ik weet dat jullie niet zonder mij kunnen, maar echt accuraat is het niet
Misschien.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, dat maakt het voor mij weer jammer
Niet dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:52 schreef JoaC het volgende:
Ik ga misschiennen, ben waarschijnlijk wel in Den Haag, maar mijn anonimiteit is wel comfortabel.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef Zolcon het volgende:
Hmm als php komt ben ik bang voor mijn veiligheid als ik uit de anonimiteit stap
Waarschijnlijk niet inderdaadquote:
.Ik ben banger voor remlof, heb zelfs nachtmerries eroverquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef Zolcon het volgende:
Hmm als php komt ben ik bang voor mijn veiligheid als ik uit de anonimiteit stap
Eindelijk. Koos begint rechtse trekjes te vertonen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begin pakken trouwens steeds meer te waarderen. Wil na de zomer een echt duur apparaat kopen.
Verstand komt ook met de jaren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk. Koos begint rechtse trekjes te vertonen.
Een pak is niet rechts of links. Pakken zijn voor succesvolle mensen, en die vind je in alle soorten en maten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk. Koos begint rechtse trekjes te vertonen.
Die zijn voor figuren zoals Php.quote:
Koosje laat zich weer kennen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die zijn voor figuren zoals Php.
Hahaha, dat geeft het begrip "kleren maken de man" weer een hele nieuwe dimensie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die zijn voor figuren zoals Php.
Iemand laat zich kennen als hij een grapje maakt?quote:
Nee, dat wanhopige steken van je.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iemand laat zich kennen als hij een grapje maakt?
Oh, daar is niets wanhopigs aan. Meestal haal je jezelf wel onderuit met je idiote gedrag.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dat wanhopige steken van je.
Als dat zo is dan hebben we toch iets gemeenschappelijks.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, daar is niets wanhopigs aan. Meestal haal je jezelf wel onderuit met je idiote gedrag.
Nee hoor, hij was er de vorige keer ook bijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:20 schreef polderturk het volgende:
Niet gaan mensen. Het is een valstrik van de AİVDphp is een geheim agent.
Hij was wel vroeg wegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was er de vorige keer ook bij
Ja, de laatste bus naar mijn dorp geen om 5 11 savonds. En ik ging samen met mwana, die ging ook al vroeg, dus ik had mij even te schikken naar haar wensen. Nofi naar mwana.quote:
Haha, ik bedoelde meer dat het een betrekkelijk klein clubje isquote:
Ach dat is zo'nm figuur waar van je toch al weet dat die niet komt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Niemand die zich afvraagt als onze aller mlg nog komt?
Mij?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
Vergeet jij je ID-kaart niet mee te nemen? De vorige keer kreeg weigerden ze om jou alcohol te schenken.
De inhoud van een fles cava kan me immer bekoren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:30 schreef Friek_ het volgende:
Helaas, net geprobeerd maar ze zitten propvol die dag. De enige mogelijkheden waren om 10 uur 's ochtends of 12 uur 's middags, maar dat ga ik men hier niet aandoen.
Ja jij, jij hebt nog zo'n babyface en we moesten jou op de barkruk tillenquote:
Dat zal dan ook niet gebeuren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:01 schreef Picchia het volgende:
Zet mij maar bij misschien.
Ik heb wel zin om te komen, maar ik heb eigenlijk geen zin om mijn hele privéleven bloot te leggen.
Tsjah, op zo'n meet laten we wel natuurlijk ons achterste van de tong zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:01 schreef Picchia het volgende:
Zet mij maar bij misschien.
Ik heb wel zin om te komen, maar ik heb eigenlijk geen zin om mijn hele privéleven bloot te leggen.
Wat jij met VS. wil doen hoef je hier alvast te verklappen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah, op zo'n meet laten we wel natuurlijk ons achterste van de tong zien.
Die komt niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat jij met VS. wil doen hoef je hier alvast te verklappen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat jij met VS. wil doen hoef je hier alvast te verklappen.
Ik weet het nog niet.quote:
Ah, tuurlijk wel. Zie geen reden om niet te gaan.quote:
Ik weet m'n schema nog niet, bovendien moet ik sowieso dan vroeg weer terug i.v.m. klote NS.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, tuurlijk wel. Zie geen reden om niet te gaan.
Jij bob'te voor de Oostelijke delegatie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet m'n schema nog niet, bovendien moet ik sowieso dan vroeg weer terug i.v.m. klote NS.
Ik gooi mezelf nog liever voor de trein.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bob'te voor de Oostelijke delegatie.
2,5 uur heen en terug met php en 3-voud in de auto, onderweg langs Koos en de pret kan beginnen!
En bedankt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gooi mezelf nog liever voor de trein.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bob'te voor de Oostelijke delegatie.
2,5 uur heen en terug met php en 3-voud in de auto, onderweg langs Koos en de pret kan beginnen!
Jij mag altijd meerijden schat.quote:
Is niet bepaald de beste autocombinatie inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]![]()
Zie je het clubje al bekvechtend bij het tankstation staan halverwege?
Ik wil jou best het laatste zetje geven als je het zelf niet durft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gooi mezelf nog liever voor de trein.
Ik vraag gewoon als VS de tank wil volgooien en dan snel wegrijden. En waarschijnlijk heeft hij niet de kans en snelheid om er achteraan te rennen aangezien pumps nogal onhandig lopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]![]()
Goh, moet ik dit aangeven als doodverwensing of ga je dan weer smeken in DM omdat je anders er weer afgekankert wordt door de FA's?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil jou best het laatste zetje geven als je het zelf niet durft.
Men, kan aan de context wel zien dat het sowieso niet serieus bedoeld was, of moet ik er even bijzetten dat het een grapje was?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, moet ik dit aangeven als doodverwensing of ga je dan weer smeken in DM omdat je anders er weer afgekankert wordt door de FA's?
Baby.
Het is ook een hele tripquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]![]()
Ja poeh haha wat lig ik dubbel zeg, hahaha ge-wel-dig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Men, kan aan de context wel zien dat het sowieso niet serieus bedoeld was, of moet ik er even bijzetten dat het een grapje was?
------Laat ook maar------quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja poeh haha wat lig ik dubbel zeg, hahaha ge-wel-dig.
En deze manchetknopen dan aanbieden aan Wim Kokquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:18 schreef Friek_ het volgende:
Overigens ga ik zo maar eens op zoek naar een andere politieke activiteit. Wie weet kunnen we een PvdA-bijeenkomst verstoren.
Ach welnee joh. Op de meet doet hij geen vlieg kwaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:21 schreef Disana het volgende:
Ik ben blij dat ik niet naar deze meet kan, het lijkt me helemaal niet gezellig met dat geklier van php.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:19 schreef Friek_ het volgende:
Op bezoek bij de SGP-jongeren in Den Haag lijkt me ook vermakelijk trouwens.
Ik heb er de vorige meet niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Disana het volgende:
Dat niet aflatende geprik, daar word je toch doodmoe van als je gewoon een beetje wilt keuvelen.
Was hij daarbij? Ik zag hier toen niet dat voortdurende geklier tegen VS.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb er de vorige meet niets van gemerkt.
Ja, VS en hij waren er allebei bij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Was hij daarbij? Ik zag hier toen niet dat voortdurende geklier tegen VS.
Ik ben allang blij dat hij niet uit z'n mond kwijlt en om de zoveel tijd "REAGANNNN", "HENK KAMPEEEEHHHHHHHH" of "BERT JAN SPRUYT KOM ER MAAR IIIIN!" schreeuwt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Disana het volgende:
Dat niet aflatende geprik, daar word je toch doodmoe van als je gewoon een beetje wilt keuvelen.
Nou nou, zo erg had ik het ook weer niet bedoeldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:41 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben allang blij dat hij niet uit z'n mond kwijlt en om de zoveel tijd "REAGANNNN", "HENK KAMPEEEEHHHHHHHH" of "BERT JAN SPRUYT KOM ER MAAR IIIIN!" schreeuwt.
Ja, ik ben hier eigenlijk het introverte mannetje dat in de echte wereld niets klaarspeelt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg had ik het ook weer niet bedoeldMaar ik meen te begrijpen dat ie in het echt wel rustig is, oké dan heb ik niets gezegd.
Deze is eigenlijk te makkelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier eigenlijk het introverte mannetje dat in de echte wereld niets klaarspeelt.
Ik was er vergeten bij te vermelden dat bovenstaande post voor iedereen geldt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze is eigenlijk te makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:14 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens vond ik VS ook een vrij aangename jongen op de meet, rustig, ingetogen, en niet al te uitgesproken.Niemand was radicaal at that time.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Nobody ever is at meets. Het is toch wat anders om face to face met iemand te praten dan vanachter je toetsenbordquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niemand was radicaal at that time.
Het zou ook tamelijk onhandig zijn als dat wel zo was.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nobody ever is at meets. Het is toch wat anders om face to face met iemand te praten dan vanachter je toetsenbord
Nou ja, als ik jouw opleidingsgeschiedenis goed heb gevolgd, moet dat laatste nog blijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier eigenlijk het introverte mannetje dat in de echte wereld niets klaarspeelt.
Zelfs jij bent in het echt goed te pruimen en heel redelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
Wel grappig dat sommige hier serieus overwegen om niet naar een meet te komen omdat ze denken dat ik een adhd puber ben
Bah.quote:
Maar ik ben wel voornemens om er wat meer venijn in te gaan gooien, dat iedereen vindt elkaar wel aardig cultuurtje bevalt me niks.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs jij bent in het echt goed te pruimen en heel redelijk
Als je de volgende keer over me heen kotst sla ik je gewoon op je bek. Beloofdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik ben wel voornemens om er wat meer venijn in te gaan gooien, dat iedereen vindt elkaar wel aardig cultuurtje bevalt me niks.
Zo'n meet moet wel spannend blijven natuurlijk.
Dat kan nog interessant worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je de volgende keer over me heen kotst sla ik je gewoon op je bek. Beloofd
Lukt je lekker toch nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh. Opsluiten in het toilet is veel leuker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan nog interessant worden.
Braakstimulerende medicijnen meenemen?
Interessant.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Hm, is het ooit bij je opgekomen dat remlof een grapje maakt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Interessant.
Nu kom ik. Dat wil ik ook eens proberen. Kijken of je dan ook die grote bek durft waar te maken.
Waarom kom jij eigenlijk niet naar de meet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Interessant.
Nu kom ik. Dat wil ik ook eens proberen. Kijken of je dan ook die grote bek durft waar te maken.
Ja ik kan me inderdaad voorstellen dat 't erg grappig is dat mensen weg willen blijven om jou, zo'n positie moet natuurlijk erg prettig aanvoelen dat mensen je totaal niet willen ontmoeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
Wel grappig dat sommige hier serieus overwegen om niet naar een meet te komen omdat ze denken dat ik een adhd puber ben
No shit Sherlock...quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, is het ooit bij je opgekomen dat remlof een grapje maakt?
Ik ben dan ziek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet naar de meet?
Ja. En nu?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
No shit Sherlock...
Maar ff wat anders. Das strike 2 wat betreft remlof bijspringen, in 10 minuten.
I wonder. Is remlof je nieuwe "vriendinnetje'?
Niks. Bevestiging was voldoende.quote:
Bedankt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niks. Bevestiging was voldoende.
Ik hoop dat jullie heel gelukkig worden
Dat is confronterend zegquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik kan me inderdaad voorstellen dat 't erg grappig is dat mensen weg willen blijven om jou, zo'n positie moet natuurlijk erg prettig aanvoelen dat mensen je totaal niet willen ontmoeten.
Bijna de tweede alquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:34 schreef eriksd het volgende:
Is dit je jaarlijkse uitje ofzo PHP, dat je zo ongelooflijk fanatiek ermee bezig bent?
Ja, ik tel de dagen op m'n bedrand.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:34 schreef eriksd het volgende:
Is dit je jaarlijkse uitje ofzo PHP, dat je zo ongelooflijk fanatiek ermee bezig bent?
Dan is het nu een definitief NEEquote:
Jij komt gewoon na je werk. Kan je met ons de vrijmibo doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is het nu een definitief NEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit wilde ik even gezegd hebben
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
Even voor alle duidelijkheid, tijdens een meet komen persoonlijke internet vete's doorgaans niet aan de orde. Foto's worden er sowieso niet gemaakt (toch?) en je privacy heb je zelf in de hand, eigenlijk moet je sowieso niet teveel over jezelf prijsgeven.Oh verdorie, nu dat ik dit weet ben ik als een open boek voor je mijn php'tje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit wilde ik even gezegd hebben
Gooi alles er maar uit jongen !quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh verdorie, nu dat ik dit weet ben ik als een open boek voor je mijn php'tje!
Pas maar op, hij eet u met huid en haar op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh verdorie, nu dat ik dit weet ben ik als een open boek voor je mijn php'tje!
Grappigquote:
Ook leuk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:34 schreef Friek_ het volgende:
Wel kunnen we naar The Night of Freedom, georganiseerd door de vrijheidsliefhebbers van de VVD!
Oh nee, fuck, Utrecht.
Haha, de Woo, menig hertje van de Uffen heb ik daar leren kennen, goede herinneringen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook leuk.
En krijgen we allemaal een leuke gadget, plus ik kan natuurlijk een lokatie niet overslaan genoemd naar een mooie suburb uit m'n voormalige woonplaats.
Ben enkel in 'the real thing' geweest, in Utrecht niet moet ik bekennen, maar als de VVD het kiest als establishment dan zal het wel een bezoek waard zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, de Woo, menig hertje van de Uffen heb ik daar leren kennen, goede herinneringen.
Ik kijk er niet van op. Het collegegeld voor Filosofie wordt immers ook gesubsidieerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:54 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben er na enig zoekwerk achter gekomen dat je in Den Haag subsidie kunt aanvragen voor een straatfeest.
Dus als de meet op straat zou worden gehouden, betaald de gemeente het eten en de godendranken? Dat wordt dan we'll een goedkoop dagje uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:54 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben er na enig zoekwerk achter gekomen dat je in Den Haag subsidie kunt aanvragen voor een straatfeest.
Makkelijk inkoppertje weer Erik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op. Het collegegeld voor Filosofie wordt immers ook gesubsidieerd.
Ik ben dan ook heel simpel.quote:
Ik denk dat het niet geldt voor mensen die niet uit Den Haag komen of wonen, maar ach wie wil er dan ook gesubsidieerd drinken, we zijn php niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus als de meet op straat zou worden gehouden, betaald de gemeente het eten en de godendranken? Dat wordt dan we'll een goedkoop dagje uit.
Mwah, als ik wat uit de staatsruif kan meeplukken doe ik het ook, de struikrovers plukken ook genoeg uit mijn zak. Het nivelleren van de belastingdruk noem ik dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet geldt voor mensen die niet uit Den Haag komen of wonen, maar ach wie wil er dan ook gesubsidieerd drinken, we zijn php niet.
Dat dus. Ontwijken kan op de ingewikkelde en makkelijke manier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, als ik wat uit de staatsruif kan meeplukken doe ik het ook, de struikrovers plukken ook genoeg uit mijn zak. Het nivelleren van de belastingdruk noem ik dat.
Schandelijk dit!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat dus. Ontwijken kan op de ingewikkelde en makkelijke manier.
Het is eenvoudiger geld te krijgen dan je eigen geld te behouden, dus dan maar zo.
Jij bent nog niet overbodig, hoeveel miljoenen de PvdA ook uittrekt om subsidie-krijgen aantrekkelijker te maken dan belasting-voorkomenquote:
Alsof ik ooit voor jou ga werken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent nog niet overbodig, hoeveel miljoenen de PvdA ook uittrekt om subsidie-krijgen aantrekkelijker te maken dan belasting-voorkomen
Alsof jij ooit nee gaat zeggen tegen geld.quote:
Wellicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof jij ooit nee gaat zeggen tegen geld.
Mallootquote:
Jij bent dan ook een gewetenloze schurk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Malloot
Ik zou zelfs Ethi nog een optrekje gunnen, als ze er fors voor betaald.
Jij bent dan ook een overdreven principiele boerenjongen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een gewetenloze schurk.
En een brabo.
Hihi. Wie weet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een overdreven principiele boerenjongen.
Dat gaat je ooit nog eens geld kosten en doet afbreuk aan je vermeende gladheid.
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hihi. Wie weet.
Maar maak je om mij maar geen zorgen.
Ik heb van niemand wat te duchten. Iedereen houdt van me als ik voor ze staquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Je komt er wel, maar als je plafond wordt bepaald door voormalige Fok-vetes, heb je eigenlijk maar van een drie tot viertal users wat te duchten
Nee hoor, dikkequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb van niemand wat te duchten. Iedereen houdt van me als ik voor ze sta
quote:
Al goed, iedereen vind je liefquote:
Hij had zijn ontvetbaarheidsmantel om.quote:
Bij jou?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Mishu het volgende:
Ik hoorde dat er hier een meet gaande was?
Tuurlijk. Daarna mag je gaan pinnen en al je geld delen om ons bier te geven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:05 schreef Zolcon het volgende:
volgens mij kan ik die vrijdag niet. Moet nog maar eventjes kijken.
Mag ik wel aankomen met de Internationale als intro-tune?
Remlof durfde het ook aan om in een nogal ''linkse'' outfit te komenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:05 schreef Zolcon het volgende:
volgens mij kan ik die vrijdag niet. Moet nog maar eventjes kijken.
Mag ik wel aankomen met de Internationale als intro-tune?
Vertel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Mishu het volgende:
Als kraker met sandalen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof durfde het ook aan om in een nogal ''linkse'' outfit te komen
Niet jij!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:55 schreef GSbrder het volgende:
Ik vrees dat ik niet van de partij zal zijn.
Note2TS: zet me maar bij de misschieners.
24 zou wel kunnen, maar vrijdag ben ik hoogstwaarschijnlijk bezig met productievere werkzaamheden.
Jij bent toch dat aankomende politicologenmeisje bij de UvA. Kom ook gezellig!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Mishu het volgende:
Praat je deze keer wel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet jij!![]()
@mlg, jij komt wel zie ik?
Tegen mij wel in ieder gevalquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij deed ik dat de vorige keer ook.
Maar ik ben het introverte internet usertje met een veelte grote bekquote:
Dwars tussen de mensen door dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij deed ik dat de vorige keer ook.
Geen idee wat voor beeld jij hier over mij wil schetsen hoor, maar je mag het proberen. Echter raad ik jou dat niet aan gezien jouw nogal ''prominente aanwezigheid''.quote:
Betje was inderdaad wel prominenter aanwezig dan jij. Of ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee wat voor beeld jij hier over mij wil schetsen hoor, maar je mag het proberen. Echter raad ik jou dat niet aan gezien jouw nogal ''prominente aanwezigheid''.
Ik schets geen beeld.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee wat voor beeld jij hier over mij wil schetsen hoor, maar je mag het proberen. Echter raad ik jou dat niet aan gezien jouw nogal ''prominente aanwezigheid''.
Ja, en laten we maar niet teveel in details treden daarover. Anyway, ik heb mij bij de meet prima vermaakt, met jou, sneako, sneakyphyte, en nog wel wat anderen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Betje was inderdaad wel prominenter aanwezig dan jij. Of ik
Het leek er even op alsof jij een bepaald beeld over mij hier wilde schetsen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik schets geen beeld.
Waar slaat je "raad" op als ik vragen mag?
Nu maak je me nieuwsgierig......vertel, je hebt alle vrijheid.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en laten we maar niet teveel in details treden daarover. Anyway, ik heb mij bij de meet prima vermaakt, met jou, sneako, sneakyphyte, en nog wel wat anderen.
Geen idee waar dit van bet nu weer vandaan komt
Nee, ik heb geen zin om hier een scheldkanonnade te ontketenen. Maar het slaat werkelijk nergens op om te stellen dat ik ''dwars tussen de mensen door praatte''.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierig......vertel, je hebt alle vrijheid.
Je onderbrak in ieder geval geen personen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om hier een scheldkanonnade te ontketenen. Maar het slaat werkelijk nergens op om te stellen dat ik ''dwars tussen de mensen door praatte''.
Zal ik doen, ben ook zeer benieuwd naar jouw analyse over mij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Je onderbrak in ieder geval geen personen.
Maar ik scheld niet hoor desnoods pm je het. Ik zou het graag willen weten.
Kom op doe je best en wees vooral eerlijk.
Nee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
Is het mogelijk deze flamewar tussen jullie beiden ook per DM toegestuurd te krijgen?
Dank!
Flamewar? Als men een oordeel over mij heeft hoor ik dat graag en iedereen mag dat horen ik ben niet zo van achterbaksheid en stiekem gedoe.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
Is het mogelijk deze flamewar tussen jullie beiden ook per DM toegestuurd te krijgen?
Dank!
Ik ook niet, maar ik geloof niet dat dit topic daarvoor is bedoeld.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Flamewar? Als men een oordeel over mij heeft hoor ik dat graag en iedereen mag dat horen ik ben niet zo van achterbaksheid en stiekem gedoe.
Open er een.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik geloof niet dat dit topic daarvoor is bedoeld.
Vind ik top van je betyar, openheid en transparantie, daar zou de overheid & het bedrijfsleven zich een voorbeeld aan kunnen nemen. Soms heb ik de indruk dat jij een heel edel mens bent.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Flamewar? Als men een oordeel over mij heeft hoor ik dat graag en iedereen mag dat horen ik ben niet zo van achterbaksheid en stiekem gedoe.
Ik wil het ook prima in een van de andere topics doen hoor, wat dacht je van het oude meet-topic?quote:
Hij wordt er van beschuldigd, he, het is nog niet gebleken daadwerkelijk zo te zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:07 schreef Holograph het volgende:
Aleid Wolfsen (PvdA) blijkt wéér een journalist te hebben tegengewerkt. D66 wethouder gaat de zaak onderzoeken. Kurz und gut: 'Zijn handelingen waren integer, maar misschien niet zo slim'.
Van mij mag je die best naar boven halen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil het ook prima in een van de andere topics doen hoor, wat dacht je van het oude meet-topic?
Mooi, dan zal ik daar straks het eea posten, eerst even eten en goed nadenkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Van mij mag je die best naar boven halen.
Doe maar gewoon in de scquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, dan zal ik daar straks het eea posten, eerst even eten en goed nadenken
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind ik top van je betyar, openheid en transparantie, daar zou de overheid & het bedrijfsleven zich een voorbeeld aan kunnen nemen. Soms heb ik de indruk dat jij een heel edel mens bent.
Nouja zeg!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:55 schreef GSbrder het volgende:
Ik vrees dat ik niet van de partij zal zijn.
Note2TS: zet me maar bij de misschieners.
24 zou wel kunnen, maar vrijdag ben ik hoogstwaarschijnlijk bezig met productievere werkzaamheden.
Ik ben bang dat ik door wat Amsterdamse branie als lanterfantende bèta wordt neergezet die slechts twee studies van respectievelijk 5 en 2 jaar met een schamel aantal van 440 ECTS combineert.quote:
Sorry, maar dit soort terminologie is echt boven mijn pet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik door wat Amsterdamse branie als lanterfantende bèta wordt neergezet die slechts twee studies van respectievelijk 5 en 2 jaar met een schamel aantal van 440 ECTS combineert.
Hoe durf ik op mijn leeftijd juristen te pesten![]()
Ach, persona in casu weet waar het over gaat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, maar dit soort terminologie is echt boven mijn pet.
Zit ik warm als ik aan een krolse kat denk ik?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, persona in casu weet waar het over gaat.
Haar heimelijke loverquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zit ik warm als ik aan een krolse kat denk ik?
Ik vond het vrij vermakelijk.quote:
goede vraagquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Hexagon het volgende:
Aan wat voor tijdstip op de dag moet ik eigenlijk denken
Kan ik daar even rekening mee houden
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
KoosVogels is een linkse journalist? Is het een kloon van SCH soms?
Check, zou tof zijn als je kan komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:15 schreef betyar het volgende:
Zet mij maar bij de misschieners, ligt aan de naweeën van de operatie.
Zaterdag 24 septemberquote:
Ik vind het best. Had toch al vrij genomenquote:
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:02 schreef Zolcon het volgende:
Heeft het nog nut als ik pas rond 18:00 in Den Haag kan zijn?
Is beter ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
Kan hij niet een weekje verzet worden?
Voor mij niet, want de vrijdag er op zit ik in Groningen en op zaterdag heb ik een afspraak met mijn broer die dan even in Nederland is.quote:
Ik kom ook.quote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef Mutant01 het volgende:
Wel erg veel rechtsmensen deze meet.
Ik wel, heb mijn agenda er juist helemaal op aangepast. Zie het dan ook het liefst die dag doorgaan.quote:Op maandag 12 september 2011 17:58 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen mensen nu ineens niet meer op de 23ste?
Dat maakt toch niet uit? Gewoon van 4 tot 7 of 8 effe borrelenquote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
Kan wel de 23e, maar kan het niet te laat maken. Heb die avond nog een andere fuif.
Nou laat maar staan dan, maar het veranderd niks aan de zaakquote:
Hoofdact.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:49 schreef eriksd het volgende:
http://defoutmijn.blogspo(...)ert-de-stoopjes.html
Kijk eens Bet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |