Eindelijk. Koos begint rechtse trekjes te vertonen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begin pakken trouwens steeds meer te waarderen. Wil na de zomer een echt duur apparaat kopen.
Verstand komt ook met de jaren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk. Koos begint rechtse trekjes te vertonen.
Een pak is niet rechts of links. Pakken zijn voor succesvolle mensen, en die vind je in alle soorten en maten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk. Koos begint rechtse trekjes te vertonen.
Die zijn voor figuren zoals Php.quote:
Koosje laat zich weer kennen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die zijn voor figuren zoals Php.
Hahaha, dat geeft het begrip "kleren maken de man" weer een hele nieuwe dimensie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die zijn voor figuren zoals Php.
Iemand laat zich kennen als hij een grapje maakt?quote:
Nee, dat wanhopige steken van je.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iemand laat zich kennen als hij een grapje maakt?
Oh, daar is niets wanhopigs aan. Meestal haal je jezelf wel onderuit met je idiote gedrag.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dat wanhopige steken van je.
Als dat zo is dan hebben we toch iets gemeenschappelijks.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, daar is niets wanhopigs aan. Meestal haal je jezelf wel onderuit met je idiote gedrag.
Nee hoor, hij was er de vorige keer ook bijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:20 schreef polderturk het volgende:
Niet gaan mensen. Het is een valstrik van de AİVDphp is een geheim agent.
Hij was wel vroeg wegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was er de vorige keer ook bij
Ja, de laatste bus naar mijn dorp geen om 5 11 savonds. En ik ging samen met mwana, die ging ook al vroeg, dus ik had mij even te schikken naar haar wensen. Nofi naar mwana.quote:
Haha, ik bedoelde meer dat het een betrekkelijk klein clubje isquote:
Ach dat is zo'nm figuur waar van je toch al weet dat die niet komt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Niemand die zich afvraagt als onze aller mlg nog komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |