Nou de laatste keer was je ook niet volgens rechtse dresscode en toen was 't ook niet echt stralend weer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:54 schreef phpmystyle het volgende:
Als het mooi weer is kom ik gewoon in de korte broek en een lekker los shirtje, fuck rechtse dresscodes.
Mwah, was gewoon netjes gekleed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou de laatste keer was je ook niet volgens rechtse dresscode en toen was 't ook niet echt stralend weer.
Suit up!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou de laatste keer was je ook niet volgens rechtse dresscode en toen was 't ook niet echt stralend weer.
Volgens mij was alleen Hexagon in pak, de rest niet.quote:
Ik begin pakken trouwens steeds meer te waarderen. Wil na de zomer een echt duur apparaat kopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen Hexagon in pak, de rest niet.
Naja we hadden wel colberts etc. maar daar hield 't wel mee op.
Kssst. KoosVogels kent mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]![]()
We kennen je nog niet, maar dat is niet erg.
Oei, dat maakt het voor mij weer jammerquote:
Wat was het dan precies?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
Tsk, waarom sta ik nog steeds bij komers.
Ik weet dat jullie niet zonder mij kunnen, maar echt accuraat is het niet
Misschien.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, dat maakt het voor mij weer jammer
Niet dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:52 schreef JoaC het volgende:
Ik ga misschiennen, ben waarschijnlijk wel in Den Haag, maar mijn anonimiteit is wel comfortabel.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef Zolcon het volgende:
Hmm als php komt ben ik bang voor mijn veiligheid als ik uit de anonimiteit stap
Waarschijnlijk niet inderdaadquote:
.Ik ben banger voor remlof, heb zelfs nachtmerries eroverquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef Zolcon het volgende:
Hmm als php komt ben ik bang voor mijn veiligheid als ik uit de anonimiteit stap
Eindelijk. Koos begint rechtse trekjes te vertonen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begin pakken trouwens steeds meer te waarderen. Wil na de zomer een echt duur apparaat kopen.
Verstand komt ook met de jaren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk. Koos begint rechtse trekjes te vertonen.
Een pak is niet rechts of links. Pakken zijn voor succesvolle mensen, en die vind je in alle soorten en maten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk. Koos begint rechtse trekjes te vertonen.
Die zijn voor figuren zoals Php.quote:
Koosje laat zich weer kennen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die zijn voor figuren zoals Php.
Hahaha, dat geeft het begrip "kleren maken de man" weer een hele nieuwe dimensie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die zijn voor figuren zoals Php.
Iemand laat zich kennen als hij een grapje maakt?quote:
Nee, dat wanhopige steken van je.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iemand laat zich kennen als hij een grapje maakt?
Oh, daar is niets wanhopigs aan. Meestal haal je jezelf wel onderuit met je idiote gedrag.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dat wanhopige steken van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |