Ik ben dan ziek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet naar de meet?
Ja. En nu?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
No shit Sherlock...
Maar ff wat anders. Das strike 2 wat betreft remlof bijspringen, in 10 minuten.
I wonder. Is remlof je nieuwe "vriendinnetje'?
Niks. Bevestiging was voldoende.quote:
Bedankt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niks. Bevestiging was voldoende.
Ik hoop dat jullie heel gelukkig worden
Dat is confronterend zegquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik kan me inderdaad voorstellen dat 't erg grappig is dat mensen weg willen blijven om jou, zo'n positie moet natuurlijk erg prettig aanvoelen dat mensen je totaal niet willen ontmoeten.
Bijna de tweede alquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:34 schreef eriksd het volgende:
Is dit je jaarlijkse uitje ofzo PHP, dat je zo ongelooflijk fanatiek ermee bezig bent?
Ja, ik tel de dagen op m'n bedrand.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:34 schreef eriksd het volgende:
Is dit je jaarlijkse uitje ofzo PHP, dat je zo ongelooflijk fanatiek ermee bezig bent?
Dan is het nu een definitief NEEquote:
Jij komt gewoon na je werk. Kan je met ons de vrijmibo doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is het nu een definitief NEE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit wilde ik even gezegd hebben
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
Even voor alle duidelijkheid, tijdens een meet komen persoonlijke internet vete's doorgaans niet aan de orde. Foto's worden er sowieso niet gemaakt (toch?) en je privacy heb je zelf in de hand, eigenlijk moet je sowieso niet teveel over jezelf prijsgeven.Oh verdorie, nu dat ik dit weet ben ik als een open boek voor je mijn php'tje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit wilde ik even gezegd hebben
Gooi alles er maar uit jongen !quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh verdorie, nu dat ik dit weet ben ik als een open boek voor je mijn php'tje!
Pas maar op, hij eet u met huid en haar op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh verdorie, nu dat ik dit weet ben ik als een open boek voor je mijn php'tje!
Grappigquote:
Ook leuk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:34 schreef Friek_ het volgende:
Wel kunnen we naar The Night of Freedom, georganiseerd door de vrijheidsliefhebbers van de VVD!
Oh nee, fuck, Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |