quote:
Al goed, iedereen vind je liefquote:
Hij had zijn ontvetbaarheidsmantel om.quote:
Bij jou?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Mishu het volgende:
Ik hoorde dat er hier een meet gaande was?
Tuurlijk. Daarna mag je gaan pinnen en al je geld delen om ons bier te geven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:05 schreef Zolcon het volgende:
volgens mij kan ik die vrijdag niet. Moet nog maar eventjes kijken.
Mag ik wel aankomen met de Internationale als intro-tune?
Remlof durfde het ook aan om in een nogal ''linkse'' outfit te komenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:05 schreef Zolcon het volgende:
volgens mij kan ik die vrijdag niet. Moet nog maar eventjes kijken.
Mag ik wel aankomen met de Internationale als intro-tune?
Vertel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Mishu het volgende:
Als kraker met sandalen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof durfde het ook aan om in een nogal ''linkse'' outfit te komen
Niet jij!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:55 schreef GSbrder het volgende:
Ik vrees dat ik niet van de partij zal zijn.
Note2TS: zet me maar bij de misschieners.
24 zou wel kunnen, maar vrijdag ben ik hoogstwaarschijnlijk bezig met productievere werkzaamheden.
Jij bent toch dat aankomende politicologenmeisje bij de UvA. Kom ook gezellig!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Mishu het volgende:
Praat je deze keer wel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet jij!![]()
@mlg, jij komt wel zie ik?
Volgens mij deed ik dat de vorige keer ook.quote:
Tegen mij wel in ieder gevalquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij deed ik dat de vorige keer ook.
Maar ik ben het introverte internet usertje met een veelte grote bekquote:
Dwars tussen de mensen door dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij deed ik dat de vorige keer ook.
Geen idee wat voor beeld jij hier over mij wil schetsen hoor, maar je mag het proberen. Echter raad ik jou dat niet aan gezien jouw nogal ''prominente aanwezigheid''.quote:
Betje was inderdaad wel prominenter aanwezig dan jij. Of ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee wat voor beeld jij hier over mij wil schetsen hoor, maar je mag het proberen. Echter raad ik jou dat niet aan gezien jouw nogal ''prominente aanwezigheid''.
Ik schets geen beeld.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee wat voor beeld jij hier over mij wil schetsen hoor, maar je mag het proberen. Echter raad ik jou dat niet aan gezien jouw nogal ''prominente aanwezigheid''.
Ja, en laten we maar niet teveel in details treden daarover. Anyway, ik heb mij bij de meet prima vermaakt, met jou, sneako, sneakyphyte, en nog wel wat anderen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Betje was inderdaad wel prominenter aanwezig dan jij. Of ik
Het leek er even op alsof jij een bepaald beeld over mij hier wilde schetsen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik schets geen beeld.
Waar slaat je "raad" op als ik vragen mag?
Nu maak je me nieuwsgierig......vertel, je hebt alle vrijheid.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en laten we maar niet teveel in details treden daarover. Anyway, ik heb mij bij de meet prima vermaakt, met jou, sneako, sneakyphyte, en nog wel wat anderen.
Geen idee waar dit van bet nu weer vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |