En bedankt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gooi mezelf nog liever voor de trein.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bob'te voor de Oostelijke delegatie.
2,5 uur heen en terug met php en 3-voud in de auto, onderweg langs Koos en de pret kan beginnen!
Jij mag altijd meerijden schat.quote:
Is niet bepaald de beste autocombinatie inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]![]()
Zie je het clubje al bekvechtend bij het tankstation staan halverwege?
Ik wil jou best het laatste zetje geven als je het zelf niet durft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gooi mezelf nog liever voor de trein.
Ik vraag gewoon als VS de tank wil volgooien en dan snel wegrijden. En waarschijnlijk heeft hij niet de kans en snelheid om er achteraan te rennen aangezien pumps nogal onhandig lopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]![]()
Goh, moet ik dit aangeven als doodverwensing of ga je dan weer smeken in DM omdat je anders er weer afgekankert wordt door de FA's?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil jou best het laatste zetje geven als je het zelf niet durft.
Men, kan aan de context wel zien dat het sowieso niet serieus bedoeld was, of moet ik er even bijzetten dat het een grapje was?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, moet ik dit aangeven als doodverwensing of ga je dan weer smeken in DM omdat je anders er weer afgekankert wordt door de FA's?
Baby.
Het is ook een hele tripquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]![]()
Ja poeh haha wat lig ik dubbel zeg, hahaha ge-wel-dig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Men, kan aan de context wel zien dat het sowieso niet serieus bedoeld was, of moet ik er even bijzetten dat het een grapje was?
------Laat ook maar------quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja poeh haha wat lig ik dubbel zeg, hahaha ge-wel-dig.
En deze manchetknopen dan aanbieden aan Wim Kokquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:18 schreef Friek_ het volgende:
Overigens ga ik zo maar eens op zoek naar een andere politieke activiteit. Wie weet kunnen we een PvdA-bijeenkomst verstoren.
Ach welnee joh. Op de meet doet hij geen vlieg kwaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:21 schreef Disana het volgende:
Ik ben blij dat ik niet naar deze meet kan, het lijkt me helemaal niet gezellig met dat geklier van php.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:19 schreef Friek_ het volgende:
Op bezoek bij de SGP-jongeren in Den Haag lijkt me ook vermakelijk trouwens.
Ik heb er de vorige meet niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Disana het volgende:
Dat niet aflatende geprik, daar word je toch doodmoe van als je gewoon een beetje wilt keuvelen.
Was hij daarbij? Ik zag hier toen niet dat voortdurende geklier tegen VS.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb er de vorige meet niets van gemerkt.
Ja, VS en hij waren er allebei bij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Was hij daarbij? Ik zag hier toen niet dat voortdurende geklier tegen VS.
Ik ben allang blij dat hij niet uit z'n mond kwijlt en om de zoveel tijd "REAGANNNN", "HENK KAMPEEEEHHHHHHHH" of "BERT JAN SPRUYT KOM ER MAAR IIIIN!" schreeuwt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Disana het volgende:
Dat niet aflatende geprik, daar word je toch doodmoe van als je gewoon een beetje wilt keuvelen.
Nou nou, zo erg had ik het ook weer niet bedoeldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:41 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben allang blij dat hij niet uit z'n mond kwijlt en om de zoveel tijd "REAGANNNN", "HENK KAMPEEEEHHHHHHHH" of "BERT JAN SPRUYT KOM ER MAAR IIIIN!" schreeuwt.
Ja, ik ben hier eigenlijk het introverte mannetje dat in de echte wereld niets klaarspeelt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg had ik het ook weer niet bedoeldMaar ik meen te begrijpen dat ie in het echt wel rustig is, oké dan heb ik niets gezegd.
Deze is eigenlijk te makkelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier eigenlijk het introverte mannetje dat in de echte wereld niets klaarspeelt.
Ik was er vergeten bij te vermelden dat bovenstaande post voor iedereen geldt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze is eigenlijk te makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:14 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens vond ik VS ook een vrij aangename jongen op de meet, rustig, ingetogen, en niet al te uitgesproken.Niemand was radicaal at that time.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Nobody ever is at meets. Het is toch wat anders om face to face met iemand te praten dan vanachter je toetsenbordquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niemand was radicaal at that time.
Het zou ook tamelijk onhandig zijn als dat wel zo was.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nobody ever is at meets. Het is toch wat anders om face to face met iemand te praten dan vanachter je toetsenbord
Nou ja, als ik jouw opleidingsgeschiedenis goed heb gevolgd, moet dat laatste nog blijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier eigenlijk het introverte mannetje dat in de echte wereld niets klaarspeelt.
Zelfs jij bent in het echt goed te pruimen en heel redelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
Wel grappig dat sommige hier serieus overwegen om niet naar een meet te komen omdat ze denken dat ik een adhd puber ben
Bah.quote:
Maar ik ben wel voornemens om er wat meer venijn in te gaan gooien, dat iedereen vindt elkaar wel aardig cultuurtje bevalt me niks.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs jij bent in het echt goed te pruimen en heel redelijk
Als je de volgende keer over me heen kotst sla ik je gewoon op je bek. Beloofdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik ben wel voornemens om er wat meer venijn in te gaan gooien, dat iedereen vindt elkaar wel aardig cultuurtje bevalt me niks.
Zo'n meet moet wel spannend blijven natuurlijk.
Dat kan nog interessant worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je de volgende keer over me heen kotst sla ik je gewoon op je bek. Beloofd
Lukt je lekker toch nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh. Opsluiten in het toilet is veel leuker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan nog interessant worden.
Braakstimulerende medicijnen meenemen?
Interessant.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Hm, is het ooit bij je opgekomen dat remlof een grapje maakt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Interessant.
Nu kom ik. Dat wil ik ook eens proberen. Kijken of je dan ook die grote bek durft waar te maken.
Waarom kom jij eigenlijk niet naar de meet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Interessant.
Nu kom ik. Dat wil ik ook eens proberen. Kijken of je dan ook die grote bek durft waar te maken.
Ja ik kan me inderdaad voorstellen dat 't erg grappig is dat mensen weg willen blijven om jou, zo'n positie moet natuurlijk erg prettig aanvoelen dat mensen je totaal niet willen ontmoeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
Wel grappig dat sommige hier serieus overwegen om niet naar een meet te komen omdat ze denken dat ik een adhd puber ben
No shit Sherlock...quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, is het ooit bij je opgekomen dat remlof een grapje maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |