Nee, ik heb geen zin om hier een scheldkanonnade te ontketenen. Maar het slaat werkelijk nergens op om te stellen dat ik ''dwars tussen de mensen door praatte''.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierig......vertel, je hebt alle vrijheid.
Je onderbrak in ieder geval geen personen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om hier een scheldkanonnade te ontketenen. Maar het slaat werkelijk nergens op om te stellen dat ik ''dwars tussen de mensen door praatte''.
Zal ik doen, ben ook zeer benieuwd naar jouw analyse over mij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Je onderbrak in ieder geval geen personen.
Maar ik scheld niet hoor desnoods pm je het. Ik zou het graag willen weten.
Kom op doe je best en wees vooral eerlijk.
Nee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
Is het mogelijk deze flamewar tussen jullie beiden ook per DM toegestuurd te krijgen?
Dank!
Flamewar? Als men een oordeel over mij heeft hoor ik dat graag en iedereen mag dat horen ik ben niet zo van achterbaksheid en stiekem gedoe.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
Is het mogelijk deze flamewar tussen jullie beiden ook per DM toegestuurd te krijgen?
Dank!
Ik ook niet, maar ik geloof niet dat dit topic daarvoor is bedoeld.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Flamewar? Als men een oordeel over mij heeft hoor ik dat graag en iedereen mag dat horen ik ben niet zo van achterbaksheid en stiekem gedoe.
Open er een.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik geloof niet dat dit topic daarvoor is bedoeld.
Vind ik top van je betyar, openheid en transparantie, daar zou de overheid & het bedrijfsleven zich een voorbeeld aan kunnen nemen. Soms heb ik de indruk dat jij een heel edel mens bent.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Flamewar? Als men een oordeel over mij heeft hoor ik dat graag en iedereen mag dat horen ik ben niet zo van achterbaksheid en stiekem gedoe.
Ik wil het ook prima in een van de andere topics doen hoor, wat dacht je van het oude meet-topic?quote:
Hij wordt er van beschuldigd, he, het is nog niet gebleken daadwerkelijk zo te zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:07 schreef Holograph het volgende:
Aleid Wolfsen (PvdA) blijkt wéér een journalist te hebben tegengewerkt. D66 wethouder gaat de zaak onderzoeken. Kurz und gut: 'Zijn handelingen waren integer, maar misschien niet zo slim'.
Van mij mag je die best naar boven halen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil het ook prima in een van de andere topics doen hoor, wat dacht je van het oude meet-topic?
Mooi, dan zal ik daar straks het eea posten, eerst even eten en goed nadenkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Van mij mag je die best naar boven halen.
Doe maar gewoon in de scquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, dan zal ik daar straks het eea posten, eerst even eten en goed nadenken
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind ik top van je betyar, openheid en transparantie, daar zou de overheid & het bedrijfsleven zich een voorbeeld aan kunnen nemen. Soms heb ik de indruk dat jij een heel edel mens bent.
Nouja zeg!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:55 schreef GSbrder het volgende:
Ik vrees dat ik niet van de partij zal zijn.
Note2TS: zet me maar bij de misschieners.
24 zou wel kunnen, maar vrijdag ben ik hoogstwaarschijnlijk bezig met productievere werkzaamheden.
Ik ben bang dat ik door wat Amsterdamse branie als lanterfantende bèta wordt neergezet die slechts twee studies van respectievelijk 5 en 2 jaar met een schamel aantal van 440 ECTS combineert.quote:
Sorry, maar dit soort terminologie is echt boven mijn pet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik door wat Amsterdamse branie als lanterfantende bèta wordt neergezet die slechts twee studies van respectievelijk 5 en 2 jaar met een schamel aantal van 440 ECTS combineert.
Hoe durf ik op mijn leeftijd juristen te pesten![]()
Ach, persona in casu weet waar het over gaat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, maar dit soort terminologie is echt boven mijn pet.
Zit ik warm als ik aan een krolse kat denk ik?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, persona in casu weet waar het over gaat.
Haar heimelijke loverquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zit ik warm als ik aan een krolse kat denk ik?
Ik vond het vrij vermakelijk.quote:
goede vraagquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Hexagon het volgende:
Aan wat voor tijdstip op de dag moet ik eigenlijk denken
Kan ik daar even rekening mee houden
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
KoosVogels is een linkse journalist? Is het een kloon van SCH soms?
Check, zou tof zijn als je kan komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:15 schreef betyar het volgende:
Zet mij maar bij de misschieners, ligt aan de naweeën van de operatie.
Zaterdag 24 septemberquote:
Ik vind het best. Had toch al vrij genomenquote:
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:02 schreef Zolcon het volgende:
Heeft het nog nut als ik pas rond 18:00 in Den Haag kan zijn?
Is beter ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
Kan hij niet een weekje verzet worden?
Voor mij niet, want de vrijdag er op zit ik in Groningen en op zaterdag heb ik een afspraak met mijn broer die dan even in Nederland is.quote:
Ik kom ook.quote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef Mutant01 het volgende:
Wel erg veel rechtsmensen deze meet.
Ik wel, heb mijn agenda er juist helemaal op aangepast. Zie het dan ook het liefst die dag doorgaan.quote:Op maandag 12 september 2011 17:58 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen mensen nu ineens niet meer op de 23ste?
Dat maakt toch niet uit? Gewoon van 4 tot 7 of 8 effe borrelenquote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
Kan wel de 23e, maar kan het niet te laat maken. Heb die avond nog een andere fuif.
Nou laat maar staan dan, maar het veranderd niks aan de zaakquote:
Hoofdact.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:49 schreef eriksd het volgende:
http://defoutmijn.blogspo(...)ert-de-stoopjes.html
Kijk eens Bet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |