Dus als de meet op straat zou worden gehouden, betaald de gemeente het eten en de godendranken? Dat wordt dan we'll een goedkoop dagje uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:54 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben er na enig zoekwerk achter gekomen dat je in Den Haag subsidie kunt aanvragen voor een straatfeest.
Makkelijk inkoppertje weer Erik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op. Het collegegeld voor Filosofie wordt immers ook gesubsidieerd.
Ik ben dan ook heel simpel.quote:
Ik denk dat het niet geldt voor mensen die niet uit Den Haag komen of wonen, maar ach wie wil er dan ook gesubsidieerd drinken, we zijn php niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus als de meet op straat zou worden gehouden, betaald de gemeente het eten en de godendranken? Dat wordt dan we'll een goedkoop dagje uit.
Mwah, als ik wat uit de staatsruif kan meeplukken doe ik het ook, de struikrovers plukken ook genoeg uit mijn zak. Het nivelleren van de belastingdruk noem ik dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet geldt voor mensen die niet uit Den Haag komen of wonen, maar ach wie wil er dan ook gesubsidieerd drinken, we zijn php niet.
Dat dus. Ontwijken kan op de ingewikkelde en makkelijke manier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, als ik wat uit de staatsruif kan meeplukken doe ik het ook, de struikrovers plukken ook genoeg uit mijn zak. Het nivelleren van de belastingdruk noem ik dat.
Schandelijk dit!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat dus. Ontwijken kan op de ingewikkelde en makkelijke manier.
Het is eenvoudiger geld te krijgen dan je eigen geld te behouden, dus dan maar zo.
Jij bent nog niet overbodig, hoeveel miljoenen de PvdA ook uittrekt om subsidie-krijgen aantrekkelijker te maken dan belasting-voorkomenquote:
Alsof ik ooit voor jou ga werken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent nog niet overbodig, hoeveel miljoenen de PvdA ook uittrekt om subsidie-krijgen aantrekkelijker te maken dan belasting-voorkomen
Alsof jij ooit nee gaat zeggen tegen geld.quote:
Wellicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof jij ooit nee gaat zeggen tegen geld.
Mallootquote:
Jij bent dan ook een gewetenloze schurk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Malloot
Ik zou zelfs Ethi nog een optrekje gunnen, als ze er fors voor betaald.
Jij bent dan ook een overdreven principiele boerenjongen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een gewetenloze schurk.
En een brabo.
Hihi. Wie weet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een overdreven principiele boerenjongen.
Dat gaat je ooit nog eens geld kosten en doet afbreuk aan je vermeende gladheid.
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hihi. Wie weet.
Maar maak je om mij maar geen zorgen.
Ik heb van niemand wat te duchten. Iedereen houdt van me als ik voor ze staquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Je komt er wel, maar als je plafond wordt bepaald door voormalige Fok-vetes, heb je eigenlijk maar van een drie tot viertal users wat te duchten
Nee hoor, dikkequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb van niemand wat te duchten. Iedereen houdt van me als ik voor ze sta
quote:
Al goed, iedereen vind je liefquote:
Hij had zijn ontvetbaarheidsmantel om.quote:
Bij jou?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Mishu het volgende:
Ik hoorde dat er hier een meet gaande was?
Tuurlijk. Daarna mag je gaan pinnen en al je geld delen om ons bier te geven.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:05 schreef Zolcon het volgende:
volgens mij kan ik die vrijdag niet. Moet nog maar eventjes kijken.
Mag ik wel aankomen met de Internationale als intro-tune?
Remlof durfde het ook aan om in een nogal ''linkse'' outfit te komenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:05 schreef Zolcon het volgende:
volgens mij kan ik die vrijdag niet. Moet nog maar eventjes kijken.
Mag ik wel aankomen met de Internationale als intro-tune?
Vertel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Mishu het volgende:
Ik hoorde dat er hier een meet gaande was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |