Ga er eens op in pipo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, ik weet het mannen. De hoogste inkomens hebben het zo zwaar. Ik ben van plan om straks naar de kerk te gaan om een kaarsje voor hen aan te steken.
Wat valt er verder aan toe te voegen? Ja, de hogere inkomens betalen meer belasting en ze krijgen daar meer voor terug. Ik zie de vanzelfsprekendheid daar niet van in. Nogmaals, de middeninkomens betalen ook voldoende belasting, maar zij profiteren niet of nauwelijks. Ik zie uberhaupt niet in waarom iemand met een bovenmodaal inkomen een financieel steuntje in de rug nodig heeft van de staat.quote:
Dan moet je maar een huis kopen en kinderen maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, de middeninkomens betalen ook voldoende belasting, maar zij profiteren niet of nauwelijks.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat valt er verder aan toe te voegen? Ja, de hogere inkomens betalen meer belasting en ze krijgen daar meer voor terug. Ik zie de vanzelfsprekendheid daar niet van in. Nogmaals, de middeninkomens betalen ook voldoende belasting, maar zij profiteren niet of nauwelijks. Ik zie uberhaupt niet in waarom iemand met een bovenmodaal inkomen een financieel steuntje in de rug nodig heeft van de staat.
Oh oh wat een steuntjes in de rug zeg. Moet iedereen zijn IB-aangifte meenemen naar de onderwijsinstelling of musea alwaar bij de ingang de toepasselijke prijs wordt bepaald?quote:Ze maken ook meer gebruik van hoger onderwijs en bezoeken vaker musea en podia.
Ik hou ook van jou Koos.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
Klote Erik. Met zn klote gezeik deze toch al klote maandagochtend naar de klote helpen.
Dan moet je ook maar wat meer gebruik van maken van de prachtige culturele voorzieningen die Nederland rijk is, i.p.v. alleen maar dronken worden in de lokale kroeg en "huwhuwhuw" roepen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie uberhaupt niet in waarom iemand met een bovenmodaal inkomen een financieel steuntje in de rug nodig heeft van de staat.
Musea en andersoortige culturele instellingen vallen niet onder dat steuntje in de rug, vermoed ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar wat meer gebruik van maken van de prachtige culturele voorzieningen die Nederland rijk is, i.p.v. alleen maar dronken worden in de lokale kroeg en "huwhuwhuw" roepen.
Aangezien deze echter, net als onderwijs, gesubsidieerd worden, kan je dan echter wel gebruik maken van een overheidssteun om goedkoop het cultureel aanbod waar te nemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Musea en andersoortige culturele instellingen vallen niet onder dat steuntje in de rug, vermoed ik.
Vind dat wel meevallen. Het SCP stelt simpelweg dat de hoge inkomens het meest van de overheid profiteren. Dat zij meer bijdragen dan de rest doet daar niets aan af.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Oh oh wat een steuntjes in de rug zeg. Moet iedereen zijn IB-aangifte meenemen naar de onderwijsinstelling of musea alwaar bij de ingang de toepasselijke prijs wordt bepaald?
Kom nou zeg. Het is gewoon een zwabberig en ronkend artikel wat er weinig verrassend als zoete koek ingaat.
Het staat er letterlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Musea en andersoortige culturele instellingen vallen niet onder dat steuntje in de rug, vermoed ik.
quote:
Juist, maar Koos heeft het artikel natuurlijk niet gelezen, alleen gebruikt om eventjes lekker populistisch (op z'n Wilders) tegen de elite aan te kunnen trappen.quote:Ze maken ook meer gebruik van hoger onderwijs en bezoeken vaker musea en podia.
Kwam op mij over als een bijzinntje. Want hoe kun je in vredesnaam een bedrag verbinden aan een museumbezoekje?quote:
Mijn doel was vooral om aan te tonen hoe zielig ik wel niet ben, aangezien ik het moet stellen zonder allerlei leuke voordeeltjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Juist, maar Koos heeft het artikel natuurlijk niet gelezen, alleen gebruikt om eventjes lekker populistisch (op z'n Wilders) tegen de elite aan te kunnen trappen.
Ben jij allochtoon, werkloos of moslim?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn doel was vooral om aan te tonen hoe zielig ik wel niet ben, aangezien ik het moet stellen zonder allerlei leuke voordeeltjes.
Aha, het extra voordelige totaal-pakket. Gratis geleverd met snor, hand en hoofddoeken. Direct uit Marokko leverbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben jij allochtoon, werkloos of moslim?
Nee, dan ben je niet zielig.
Het idd ook als pakket verkrijgbaar, maar oorspronkelijk bedoelde ik het als een "of" keuze.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, het extra voordelige totaal-pakket. Gratis geleverd met snor, hand en hoofddoeken. Direct uit Marokko leverbaar.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben jij allochtoon, werkloos of moslim?
Nee, dan ben je niet zielig.
Ik zou een moord doen voor een paar vrije dagen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:03 schreef dotCommunism het volgende:
Blij dat ik weer kan werken, beetje bijkomen van mijn vrije dagen.
Je hebt net weekend gehad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor een paar vrije dagen.
Ik had weekenddienst en moest dus gewoon werken.quote:
hahaha.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had weekenddienst en moest dus gewoon werken.
Stomme appel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |