SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door remlof op 13-07-2011 14:27:18 ]Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Dat is Ir. H.J. Saeijs. Uitvinder van het concept Ruimte voor de rivier en ontpoldering.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:13 schreef Dutchnative het volgende:
Zeeland, wat moet je UI voorstellen?
Tsk, ben aan 't genieten van 18th century warfare.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi dat die rechtse kwijleballen niet durven te posten in een topic met een dergelijke TT.
Ik ga zo Tour de France kijken. Ben namelijk lekker vrij.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, ben aan 't genieten van 18th century warfare.
Onbewust ben je een van ons.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:01 schreef Friek_ het volgende:
18 hours ago: Following new legislation in Friektopia, Animal Liberationists are regularly jailed.
Godver, dat was niet de bedoeling.Ik wilde gewoon een beetje vlees blijven eten.
Lang niet zo leuk als bataljons mannen tegenover elkaar met musketten en houwitsers.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga zo Tour de France kijken. Ben namelijk lekker vrij.
Heb vanochtend al effe spelletjes gespeeld. Assasins Creed 2.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lang niet zo leuk als bataljons mannen tegenover elkaar met musketten en houwitsers.
In mijn land sterven armeren van de honger.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:01 schreef Friek_ het volgende:
18 hours ago: Following new legislation in Friektopia, Animal Liberationists are regularly jailed.
Godver, dat was niet de bedoeling.Ik wilde gewoon een beetje vlees blijven eten.
Spelletjes, meh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb vanochtend al effe spelletjes gespeeld. Assasins Creed 2.
Kan geen films meer downen. Tyfustering.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spelletjes, meh.
Doel op films, toch al wat beter.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan geen films meer downen. Tyfustering.
Blegh. Tour de France.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga zo Tour de France kijken. Ben namelijk lekker vrij.
Goeie vraag eigenlijk. Ben bezig op de laptop van mn pa omdat mn desktop de geest heeft gegeven.quote:
Blegh. De kerk.quote:
Lang leve computers, volgens mij door de duivel zelf hier heen gestuurd om onze levens te kwellen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie vraag eigenlijk. Ben bezig op de laptop van mn pa omdat mn desktop de geest heeft gegeven.
Nu weet ik niet wat ik ga doen. Of ik koop een nieuwe desktop, wat op zich geen probleem hoeft te vormen. Of ik houd het bij de laptop van mn werk die ik aan het eind van de maand krijg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lang leve computers, volgens mij door de duivel zelf hier heen gestuurd om onze levens te kwellen.
Mag je die gebruiken voor prive doeleinden dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu weet ik niet wat ik ga doen. Of ik koop een nieuwe desktop, wat op zich geen probleem hoeft te vormen. Of ik houd het bij de laptop van mn werk die ik aan het eind van de maand krijg.
Nieuwe desktop natuurlijk. ik werk nu via een laptop omdat mijn desktop ook overleden is, en dat ding kan niks behalve internetten en Word draaien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie vraag eigenlijk. Ben bezig op de laptop van mn pa omdat mn desktop de geest heeft gegeven.
Als het goed is kan ik met dat ding overal surfen. Is handig zodat ik tijdens bijvoorbeeld persconferenties direct berichten door kan klappen naar de website.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mag je die gebruiken voor prive doeleinden dan?
Ik heb wel eens laptops gekregen die alleen internetverbindingen toestonden met de server op kantoor, of via een door het bedrijf geleverde dongel als je buiten was. Niet echt nuttig voor privegebruik.
Ik doe alles op mijn laptop.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nieuwe desktop natuurlijk. ik werk nu via een laptop omdat mijn desktop ook overleden is, en dat ding kan niks behalve internetten en Word draaien.
Goed genoeg, dat is alles wat ik er mee doe.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nieuwe desktop natuurlijk. ik werk nu via een laptop omdat mijn desktop ook overleden is, en dat ding kan niks behalve internetten en Word draaien.
Ah dan is het wel handig, maar dat van mij was ook destijds in Afrika, die lui zijn nogal wat bekrompen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het goed is kan ik met dat ding overal surfen. Is handig zodat ik tijdens bijvoorbeeld persconferenties direct berichten door kan klappen naar de website.
Meer kan ik ook niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zuinigerds.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah dan is het wel handig, maar dat van mij was ook destijds in Afrika, die lui zijn nogal wat bekrompen.
Ach ja, onbeperkt internet kennen ze daar niet.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef remlof het volgende:
Construction of embassies with FOKPOL2 has commenced. Completion expected in 3 days 3 hours.
Wat heb je er aan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef remlof het volgende:
Construction of embassies with FOKPOL2 has commenced. Completion expected in 3 days 3 hours.
Klinkt als Belgie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ja, onbeperkt internet kennen ze daar niet.
Ik moest thuis altijd 50 euro dokken per gigabyte, onderontwikkeld volk.
50 euro? Geen wonder dat ze daar niet vooruit komen. Kut-westenquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ja, onbeperkt internet kennen ze daar niet.
Ik moest thuis altijd 50 euro dokken per gigabyte, onderontwikkeld volk.
U riep?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi dat die rechtse kwijleballen niet durven te posten in een topic met een dergelijke TT.
Grappige is dat de meeste telecom aanbieders daar gewoon in handen zijn van Vodafone etc.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
50 euro? Geen wonder dat ze daar niet vooruit komen. Kut-westen
Het ontwikkelingsland van Europa inderdaad, soon to be 2 nieuwe naties.quote:
U is niet rechtsquote:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grappige is dat de meeste telecom aanbieders daar gewoon in handen zijn van Vodafone etc.
Zijn Westerse bedrijven die ze uitmelken.
Vind het wel humor, en de werkloosheid daar ligt op 50% in de grote steden (of meer) en wij uit Europa werden massaal ingevlogen om te werken.quote:
We hebben wat aan jou als leider-natie hoor, tsk.quote:
Misschien een beetje rechts van het midden, maar ook niet meer dan dat. Je steunt de PVV weliswaar in haar kruistocht tegen buitenlandse randjongeren, maar je lijkt mij niet het type dat het sociale vangnet om zeep wil helpen.quote:
Ja, dat klopt dus niet. En dan worden er ook nog van die wereldverbeteraars heengevlogen die een schooltje gaan bouwen. Godsamme, laat lokale aannemers daar zorg voor dragen, idioten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind het wel humor, en de werkloosheid daar ligt op 50% in de grote steden (of meer) en wij uit Europa werden massaal ingevlogen om te werken.
Wil niet veel zeggen hoor, maar het zijn aanhangers van jouw rare denkbeelden die daar gratis willen werken om die mensen te "helpen" en ze daardoor arm houden. Ik ging er gewoon heen voor de dukaten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dus niet. En dan worden er ook nog van die wereldverbeteraars heengevlogen die een schooltje gaan bouwen. Godsamme, laat lokale aannemers daar zorg voor dragen, idioten.
Dat klopt niet helemaal. Als het aanhangers zijn van mijn denkbeelden, dan hadden ze dat toch juist niet gedaan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen hoor, maar het zijn aanhangers van jouw rare denkbeelden die daar gratis willen werken om die mensen te "helpen" en ze daardoor arm houden. Ik ging er gewoon heen voor de dukaten.
Bedoel de linkse hippie wereldverbeteraars.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. Als het aanhangers zijn van mijn denkbeelden, dan hadden ze dat toch juist niet gedaan?
Ben onder de indruk , je zit aardig in de richtingquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien een beetje rechts van het midden, maar ook niet meer dan dat. Je steunt de PVV weliswaar in haar kruistocht tegen buitenlandse randjongeren, maar je lijkt mij niet het type dat het sociale vangnet om zeep wil helpen.
Kom op. Jij bent toch ook geen GS, net zoals dat Erik geen jou is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bedoel de linkse hippie wereldverbeteraars.
Ik schaar jou ook wel in die categorie, zij het met iets meer verstand maar a la.
Typischquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:39 schreef Friek_ het volgende:
Godsamme, wat een rotdiscussie net. Zit wat met een dame te ouwehoeren en ineens komt de vraag om de hoek of ik het ook zou kunnen doen met een transgender of transseksueel. Ik zeg dus dat ik dat absoluut niet zou kunnen, aangezien het voor mij gewoon 'echt' een vrouw moet zijn. Vervolgens gaat de discussie naar wat dan een echte vrouw is en op den duur ben je niet meer zeker van de hele man/vrouw-categorie of wat je mogelijk aan het neuken bent die avond. Uiteindelijk word ik ook nog door haar 'bekrompen' genoemd ook.
Ik wist hetquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben onder de indruk , je zit aardig in de richting
Je zou dit kunnen zegggen:quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:39 schreef Friek_ het volgende:
Godsamme, wat een rotdiscussie net. Zit wat met een dame te ouwehoeren en ineens komt de vraag om de hoek of ik het ook zou kunnen doen met een transgender of transseksueel. Ik zeg dus dat ik dat absoluut niet zou kunnen, aangezien het voor mij gewoon 'echt' een vrouw moet zijn. Vervolgens gaat de discussie naar wat dan een echte vrouw is en op den duur ben je niet meer zeker van de hele man/vrouw-categorie of wat je mogelijk aan het neuken bent die avond. Uiteindelijk word ik ook nog door haar 'bekrompen' genoemd ook.
Nee hoor, er zijn enkel overeenkomsten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op. Jij bent toch ook geen GS, net zoals dat Erik geen jou is.
En wat doe je met de weinige gevallen die XXY zijn?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:44 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je zou dit kunnen zegggen:
Een vrouw heeft XX als geslachtschromosoom, een man XY.
Emotioneel kan een vrouw een man zijn, en een man een vrouw, maar technisch gezien ligt het anders.
Als je mensen bekrompen noemt omdat ze zich emotioneel niet kunnen zetten tot het zien van een transgender tot volledige vrouw/man, ben je zelf bekrompen.
Hm, klinkt niet alsof het een 'vrouw' was eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:39 schreef Friek_ het volgende:
In mijn belevingswereld is het nog altijd "either/or" en niks anders.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En wat doe je met de weinige gevallen die XXY zijn?
Zeggen dat je een andere geaardheid hebt, waardoor je daar niet op valtquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En wat doe je met de weinige gevallen die XXY zijn?
Syndroom van Klinefelterquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In mijn belevingswereld is het nog altijd "either/or" en niks anders.
Tsja, ik vind dat persoonlijk ook niet houdbaar. Sekse en gender zijn allebei zeer complexe zaken die zich laten benoemen door onze simplistische categorieën. In die zin vind ik het ook zo'n lastige discussie. In die zin is mijn uitspraak 'ik wil een 'echte' vrouw' ook zinledig geworden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, het kan heel lullig zijn maar ik vind een vrouw met een penis of een man zonder penis nog steeds niet interessant, eerder verwerpelijk. Het is wellicht bekrompen van me maar transsexuelen of omgebouwde mensen heb ik niks mee, kijk ze met een schuin oog aan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, ik vind dat persoonlijk ook niet houdbaar. Sekse en gender zijn allebei zeer complexe zaken die zich laten benoemen door onze simplistische categorieën. In die zin vind ik het ook zo'n lastige discussie. In die zin is mijn uitspraak 'ik wil een 'echte' vrouw' ook zinledig geworden.
Draai je het toch gewoon om en zeg je dat je nooit een man, transseksueel of hermafrodiet bent tegengekomen waar je je tot aangetrokken voelde?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, ik vind dat persoonlijk ook niet houdbaar. Sekse en gender zijn allebei zeer complexe zaken die zich laten benoemen door onze simplistische categorieën. In die zin vind ik het ook zo'n lastige discussie. In die zin is mijn uitspraak 'ik wil een 'echte' vrouw' ook zinledig geworden.
Ja gewoon mannen dus, boeiend.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Syndroom van Klinefelter
http://nl.wikipedia.org/wiki/XYY-syndroom
Cosmetisch daargelaten, maar plastische geslachtsveranderende ingrepen kijk ik op neer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Enig(e) onderhoud of verfraaiing heb ik geen moeite mee hoor.
Originele manier om een blauwtje te lopen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:39 schreef Friek_ het volgende:
Die moet ik onthouden ja. Weer eens wat anders dan 2 uur lang over je katten praten om van iemand af te komen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Originele manier om een blauwtje te lopen.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden ja. Weer eens wat anders dan 2 uur lang over je katten praten om van iemand af te komen.
Uit principe, of omdat het er vaak nogal knullig uitziet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Cosmetisch daargelaten, maar plastische geslachtsveranderende ingrepen kijk ik op neer.
Nou ja, transseksuelen blijven in principe binnen die lijnen; het zouden dan eerder travestieten en crossdressers zijn die niet binnen je kader vallen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uit principe, een man is een man en een vrouw is een vrouw.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Uit principe, of omdat het er vaak nogal knullig uitziet?
Ze blijven binnen die lijnen in overkomen, genetisch en lichamelijk echter niet, en dat is al erg genoeg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, transseksuelen blijven in principe binnen die lijnen; het zouden dan eerder travestieten en crossdressers zijn die niet binnen je kader vallen.
Dat is natuurlijk wel makkelijk oordelen als je zelf niet in die situatie zit; blijkbaar is het niet voor alle mensen zo makkelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uit principe, een man is een man en een vrouw is een vrouw.
Maar daar merk je dan toch verder niets van?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze blijven binnen die lijnen in overkomen, genetisch en lichamelijk echter niet, en dat is al erg genoeg.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
Zeeland, laten wij een buiging maken voor Johnny Hoogerland.
Ik mag het toch ook makkelijk maken voor mezelf, net zoals Friek_ die zegt dat hij er niks van moet weten tegenover die vrouw is het toch een ieders mening wat ze vinden en waar ze op vallen. Ik hoef de interne filosofische en psychische problematiek en twijfels van transeksuelen niet te projecteren op mezelf.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel makkelijk oordelen als je zelf niet in die situatie zit; blijkbaar is het niet voor alle mensen zo makkelijk.
I beg to differ.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar daar merk je dan toch verder niets van?
Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartjequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uit principe, een man is een man en een vrouw is een vrouw.
Woont hij bij jou in de buurt?quote:
Uiteraard, het is ieders eigen keuze om te waarderen en af te keuren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik mag het toch ook makkelijk maken voor mezelf, net zoals Friek_ die zegt dat hij er niks van moet weten tegenover die vrouw is het toch een ieders mening wat ze vinden en waar ze op vallen. Ik hoef de interne filosofische en psychische problematiek en twijfels van transeksuelen niet te projecteren op mezelf.
Het is veel makkelijker om gewoon vanuit jezelf te redeneren, wat hun problemen zijn is hun pakkie an.
Ja, ik vind niet dat je een man een vrouw kan laten worden en andersom.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje
Precies, daarom zeg ik ook moreel verwerpelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:11 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb zelf ook wel ergens het gevoel dat je daarmee een lijn overschrijdt, maar welke dat is en waarom kan ik niet rationeel onderbouwen.
What the.. politieke tegenstanders worden al uit de weg geruimd.quote:The Issue
Some people say Capitalistiana's policy on free speech has gone too far.
Nee, godzijdank woon ik niet in Yerseke. Een dorp waar eikels wonen én Johnny Hoogerland.quote:
Zeg maar gerust Zeeland is precies hetzelfde.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, godzijdank woon ik niet in Yerseke. Een dorp waar eikels wonen én Johnny Hoogerland.
Edit: Alle vissersdorpen zijn precies hetzelfde.Hoogerland is een uitzondering.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg maar gerust Zeeland is precies hetzelfde.
Zitten ze in Yerseke ook zwaar aan de coke?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:14 schreef Zeeland het volgende:
Alle vissersdorpen zijn precies hetzelfde.
De vervolgdate zit er niet in geloof ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Originele manier om een blauwtje te lopen.
Zekerquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Zitten ze in Yerseke ook zwaar aan de coke?
Hoe wil je het moreel hard krijgen als je het niet redelijkerwijs kan onderbouwen? Wat je nu omschrijft is pure onderdrukking.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, daarom zeg ik ook moreel verwerpelijk.
Er is gewoon iets in mij zegt dat het niet kan, of niet zou moeten kunnen. Waarom is inderdaad moeilijk uit te leggen, maar het voelt gewoon niet goed.
Ben ik ooit anders geweest dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe wil je het moreel hard krijgen als je het niet redelijkerwijs kan onderbouwen? Wat je nu omschrijft is pure onderdrukking.
Waarom mag niet iedereen zijn die hij wil zijn volgens jou? Waarom moeten mensen in een bepaalde pas lopen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik ooit anders geweest dan?
Onderdrukking valt wel mee, ik zei toch dat ik het niet wil verbieden.
Er is natuurlijk een verschil tussen iets persoonlijk afkeuren en er ook daadwerkelijk naar te streven datgene te bestrijden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom mag niet iedereen zijn die hij wil zijn volgens jou? Waarom moeten mensen in een bepaalde pas lopen?
In diezelfde logica kunnen we trouwens ook homofilie aanpakken.
Ik vind ook niet dat homo's zich extravagant dienen te gedragen, dus wat dat betreft past dat wel binnen jouw accusatie hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom mag niet iedereen zijn die hij wil zijn volgens jou? Waarom moeten mensen in een bepaalde pas lopen?
In diezelfde logica kunnen we trouwens ook homofilie aanpakken.
Dat had ik ook in m'n edit wat verduidelijkt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen iets persoonlijk afkeuren en er ook daadwerkelijk naar te streven datgene te bestrijden.
En van mij mag je homofilie moreel verwerpelijk vinden hoor, het is niet alsof ik er zelf altijd blij mee ben homo te zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook in m'n edit wat verduidelijkt.
Ik snap niet dat je iemands gender of sekse moreel verwerpelijk kan vinden. Wat is in hemelsnaam moreel verwerpelijk aan iemands seksuele identiteit? Ik snap het echt niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En van mij mag je homofilie moreel verwerpelijk vinden hoor, alsof ik er zelf altijd blij mee ben homo te zijn.
Geaardheid had ik het ook niet over, ik had 't over geslachtsveranderende chirurgie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je iemands gender of sekse moreel verwerpelijk kan vinden. Wat is in hemelsnaam moreel verwerpelijk aan iemands seksuele identiteit? Ik snap het echt niet.
Dat iemand geboren wordt in het verkeerde lichaam is voor mij van dezelfde categorie dat iemand geboren wordt met een bepaalde seksuele voorkeur. Als iemand de mogelijkheid heeft om meer te kunnen zijn wie hij is door een bepaalde mogelijkheid (d.m.v. zo'n operatie die niemand schaadt) dan snap ik niet wat daar moreel verwerpelijk aan is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geaardheid had ik het ook niet over, ik had 't over geslachtsveranderende chirurgie.
Het zit allemaal tussen de oren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat iemand geboren wordt in het verkeerde lichaam is voor mij van dezelfde categorie dat iemand geboren wordt met een bepaalde seksuele voorkeur. Als iemand de mogelijkheid heeft om meer te kunnen zijn wie hij is door een bepaalde mogelijkheid (d.m.v. zo'n operatie die niemand schaadt) dan snap ik niet wat daar moreel verwerpelijk aan is.
Dat lijkt me evident; alle gedragingen hebben een cerebrale oorsprong.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zit allemaal tussen de oren.
Dat maakt het toch niet minder erg? Geestelijke ziekten zijn toch ook niet minder erg dan lichamelijke ziekten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die de onnatuurlijke drang hebben armen of benen te laten amputeren, zo zie ik het ook met de penis dus. Ik zie het niet als een acceptabele vorm van denken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet minder erg? Geestelijke ziekten zijn toch ook niet minder erg dan lichamelijke ziekten.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat Zeeland zei, geestelijk niet in orde.quote:
Jan-Kees, wat een openbaring!quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:36 schreef remlof het volgende:
De Jager: 'Griekenland had niet bij de Euro gemoeten'
Joh
Dat maakt jou ook geestelijk niet in orde hè. Of is dat opeens wel normaal omdat jij homo bent, maar een andere afwijking van de norm niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat Zeeland zei, geestelijk niet in orde.
Hij doet de laatste tijd steeds meer af als goede econoom wat mij betreft, de opmerking dat de private sector de publieke sector haar schulden moet gaan kwijtschelden was de druppel.quote:
Ik beschouw homofilie als een abnormaliteit ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat maakt jou ook geestelijk niet in orde hè. Of is dat opeens wel normaal omdat jij homo bent, maar een andere afwijking van de norm niet?
Wat ook je standpunt is, dit debat hoeft natuurlijk verder niet persoonlijk te worden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat maakt jou ook geestelijk niet in orde hè. Of is dat opeens wel normaal omdat jij homo bent, maar een andere afwijking van de norm niet?
Ben benieuwd wat je vriend daarvan vindt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik beschouw homofilie als een abnormaliteit ja.
Ze mag best drammen hoor, ik zal de laatste zijn die op de bühne springt om te verkondigen dat homoseksualiteit hetzelfde is als heteroseksualiteit. Ik schaam me zelfs voor homo's die dat wel doen, die doorgedraaide mentaliteit om als "gelijken" te worden gezien maar wel overal uitzonderingen voor willen krijgen (gay pride, gay olympics, gay bashing dubbel bestraft etc. etc.) stuit mij gewoon tegen de borst.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat ook je standpunt is, dit debat hoeft natuurlijk verder niet persoonlijk te worden.
Erkennen dat het een afwijking is betekent geen haat jegens homo's of een afkeur ervan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je vriend daarvan vindt.
Dat vermoedde ik ook altijd bij transgenders, tot ik een keer iemand sprak die net aan het ombouwproces was begonnen. Het was maar een gewone man, een fabrieksarbeider van vijftig. Die was zo dolgelukkig dat hij eindelijk voor zijn ware geslacht was uitgekomen en op weg was een vrouw te worden. Hij straalde gewoon. Wie ben ik dan om ergens aan te twijfelen, dacht ik toen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Abnormaliteit heeft wel meerdere betekenissen, daarom viel ik er ook een beetje over. Met jouw betekenis ('afwijking van het gemiddelde') heb ik niet zoveel problemen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erkennen dat het een afwijking is betekent geen haat jegens homo's of een afkeur ervan.
Waarom is erkennen dat iets afwijkt van de norm slecht?
Transseksuelen zijn ook niet verwerpelijk, ik heb het over het daadwerkelijke ombouwen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
In zekere zin is homoseksualiteit natuurlijk ook een abnormaliteit. Het dient namelijk geen enkel doel aangezien voortplanten onmogelijk is. Dat betekent echter niet dat homoseksualiteit ook verwerpelijk is.
Ben ook wel blij voor die mensen dat het kan en mag, maar zelf heb ik er niks mee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik ook altijd bij transgenders, tot ik een keer iemand sprak die net aan het ombouwproces was begonnen. Het was maar een gewone man, een fabrieksarbeider van vijftig. Die was zo dolgelukkig dat hij eindelijk voor zijn ware geslacht was uitgekomen en op weg was een vrouw te worden. Hij straalde gewoon. Wie ben ik dan om ergens aan te twijfelen, dacht ik toen.
Nee, het was niet in negatieve "Frankenstein" regionen bedoelt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Abnormaliteit heeft wel meerdere betekenissen, daarom viel ik er ook een beetje over. Met jouw betekenis ('afwijking van het gemiddelde') heb ik niet zoveel problemen.
Verbaas me dan ook nog altijd dat mensen ruzie maken met elkaar over wie mij krijgt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
En laten we eerlijk wezen: VS is natuurlijk ook een rariteit.
Wie maken daar ruzie over?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verbaas me dan ook nog altijd dat mensen ruzie maken met elkaar over wie mij krijgt.
Dan snap ik je redenering nog steeds niet. Ik vind bijvoorbeeld tienermeisjes die voor de zoveelste keer abortus laten plegen omdat ze gewoon een stel snollen zijn immoreel. Dit vind ik omdat ze geen verantwoordelijkheidsgevoel kennen en onnodig veel schade toebrengen. Daarbij vind ik wel dat ze nog steeds het recht moeten behouden om uberhaupt abortus te kunnen laten plegen. Maar ik geef nog altijd wel een reden waarom ik het immoreel vind en deze reden ontbreekt bij jou. Iets immoreel vinden is geen kwestie van toevallige voorkeur.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, het was niet in negatieve "Frankenstein" regionen bedoelt.
Ik beschouw mezelf gewoon als normaal persoon, alleen wijk wel af van de norm, soit.
Geloof me of niet, het doet me wel pijn.quote:
Heb ik al aangegeven, ik vind niet dat een man een vrouw moet kunnen zijn en andersom.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan snap ik je redenering nog steeds niet. Ik vind bijvoorbeeld tienermeisjes die voor de zoveelste keer abortus laten plegen omdat ze gewoon een stel snollen zijn immoreel. Dit vind ik omdat ze geen verantwoordelijkheidsgevoel kennen en onnodig veel schade toebrengen. Daarbij vind ik wel dat ze nog steeds het recht moeten behouden om uberhaupt abortus te kunnen laten plegen. Maar ik geef nog altijd wel een reden waarom ik het immoreel vind en deze reden ontbreekt bij jou. Iets immoreel vinden is geen kwestie van toevallige voorkeur.
De onderbuik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ik al aangegeven, ik vind niet dat een man een vrouw moet kunnen zijn en andersom.
Waarom vind ik dat? Nouja net als KlowJow heb ik daar geen duidelijke aanleiding voor, gewoon een gevoel.
Wat is dat? Geboren worden in het verkeerde lichaam?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat iemand geboren wordt in het verkeerde lichaam
Erik en GSbrder natuurlijk.quote:
Nee, maar heb ook niet zo'n zin er op in te gaan hier verder.quote:
Dat men last heeft van genderdysforie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is dat? Geboren worden in het verkeerde lichaam?
Evolutionair kan het wel degelijk een doel hebben namelijk wel bijdragen aan de overlevingskans van anderen doordat er minder monden te voeden zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:46 schreef KoosVogels het volgende:
In zekere zin is homoseksualiteit natuurlijk ook een abnormaliteit. Het dient namelijk geen enkel doel aangezien voortplanten onmogelijk is. Dat betekent echter niet dat homoseksualiteit ook verwerpelijk is.
Wellicht. Ik zou het net als VS ook nooit verbieden, maar ik moet zeggen dat, mocht één van mijn kinderen ooit met de mededeling komen een sekseverandering te willen ondergaan, mijn eerste reactie niet zal zijn: "Oh, wat fijn, dan kun je eindelijk jezelf zijn!".quote:
Hm, scherp. Maar tot dusver zet het geen rem op de bevolkingsgroei.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Evolutionair kan het wel degelijk een doel hebben namelijk wel bijdragen aan de overlevingskans van anderen doordat er minder monden te voeden zijn.
Ik heb ook wel eens een gevoel, maar een louter een gevoel kan niet gebruikt als je een morele claim maakt. Stel je voor dat ik een paper opstuur naar een tijdschrift en mijn stelling niet verder onderbouw dan "Tsja, was gewoon een gevoel dat ik had!". Ik denk dat ze me nogal zo (quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom vind ik dat? Nouja net als KlowJow heb ik daar geen duidelijke aanleiding voor, gewoon een gevoel.
Daar gaat een heel proces aan vooraf, he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wellicht. Ik zou het net als VS ook nooit verbieden, maar ik moet zeggen dat, mocht één van mijn kinderen ooit met de mededeling komen een sekseverandering te willen ondergaan, mijn eerste reactie niet zal zijn: "Oh, wat fijn, dan kun je eindelijk jezelf zijn!".
Mijn mening is dan ook niet wetenschappelijk of filosofisch geschikt, het is een onderbuikgevoel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een gevoel, maar een louter een gevoel kan niet gebruikt als je een morele claim maakt. Stel je voor dat ik een paper opstuur naar een tijdschrift en mijn stelling niet verder onderbouw dan "Tsja, was gewoon een gevoel dat ik had!". Ik denk dat ze me nogal zo () aankijken.
Je bent homo en vind Thatcher de grootste politica ooit..quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
Doe normaal, dan doe je al gek genoeg.
Ik ben homo, hou van mannen, maar ik ben geen hetero, klaar.
En toch zou dat wel je reactie moeten zijn. De mensen die het hebben zitten al gigantisch met zichzelf in de knoop, en dan zouden ze een vader hebben die ze met walging aan gaat kijken als ze het vertellen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wellicht. Ik zou het net als VS ook nooit verbieden, maar ik moet zeggen dat, mocht één van mijn kinderen ooit met de mededeling komen een sekseverandering te willen ondergaan, mijn eerste reactie niet zal zijn: "Oh, wat fijn, dan kun je eindelijk jezelf zijn!".
Ergo: je lult maar wat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn mening is dan ook niet wetenschappelijk of filosofisch geschikt, het is een onderbuikgevoel.
Great minds think alike denk ik dan maar toch?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent homo en vind Thatcher de grootste politica ooit..
Ik geloof dat ik schizofreen ben
LOL
Man, je kan wel merken dat je filosofie studeert.quote:
Teringhetero'squote:Op woensdag 13 juli 2011 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, scherp. Maar tot dusver zet het geen rem op de bevolkingsgroei.
Kom op VS, je zit gewoon echt te zeveren nu. Het is me van het niveautje 'alcohol is geen drug'.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Man, je kan wel merken dat je filosofie studeert.
Tenzij je een mening kan onderbouwen met allemaal gebral en gezanik of een wetenschappelijk rapport is het maar kul.
quote:
Nee, ga jij maar uitleggen waarom of je spruitjes niet lekker vind.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kom op VS, je zit gewoon echt te zeveren nu. Het is me van het niveautje 'alcohol is geen drug'.
Ja, dat snap ik wel, maar in hoeverre wordt iemand ooit in 'het juiste lichaam' geboren? En is het pas het juiste lichaam wanneer je er 100% tevreden mee bent, of volstaat 80%? 60%? Is het alleen van belang of je man of vrouw bent? Moet het overeenkomen met je persoonlijkheid? Geaardheid?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat men last heeft van genderdysforie.
Als zij familieleden helpen is er nog een evolutionair nut, want dat beschermt de homo genen die overeenkomstig zijn met zichzelf. Niet voortplanten is geen bijdrage aan de evolutie, want dan kun je evengoed niet leven.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Evolutionair kan het wel degelijk een doel hebben namelijk wel bijdragen aan de overlevingskans van anderen doordat er minder monden te voeden zijn.
Bovendien volgt uit het kader van de evolutietheorie niet automatischerwijs dat persoonsgebonden voortplanting imperatief is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jij ook zo een grote hypothalamus?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Great minds think alike denk ik dan maar toch?
Oh ja, jij bent ook gay, toch?quote:
Iets niet lekker vinden is iets anders dan iets moreel verwerpelijk vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Man, je kan wel merken dat je filosofie studeert.
Tenzij je een mening kan onderbouwen met allemaal gebral en gezanik of een wetenschappelijk rapport is het maar kul. Ik ga jou toch ook niet vragen om een rapport waarom of je spruitjes niet zo lekker vind als worteltjes
Zoals ik al gezegd heb: een morele claim maken staat niet gelijk aan het hebben van een toevallige voorkeur.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ga jij maar uitleggen waarom of je spruitjes niet lekker vind.
Volgens onderzoek wel blijkbaar, fijn om speciaal te zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jij ook zo een grote hypothalamus?
En voorkeur voor man = man, vrouw = vrouw, bestaat niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoals ik al gezegd heb: een morele claim maken staat niet gelijk aan het hebben van een toevallige voorkeur.
Tot je ineens aan de verkeerde kant van de stok komt te staan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar lees dat er wel meer groter is, altijd leuk.
Gelukkig heb ik de voorkeur niet aan die kant te belanden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tot je ineens aan de verkeerde kant van de stok komt te staan.
Die voorkeur heb ik ook, maar je hoeft daar toch geen moreel oordeel aan te verbinden?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En voorkeur voor man = man, vrouw = vrouw, bestaat niet?
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die voorkeur heb ik ook, maar je hoeft daar toch geen moreel oordeel aan te verbinden?
omdat het vrij moeilijk is zonder je in allerlei bizarre bochten te wringen.quote:
Omdat niemand er last van heeft.quote:
Omdat je geen fuck te maken hebt met hoe andere mensen willen leven?quote:
Ik heb ook geen behoefte me er in te mengen, het is gewoon iets wat ik vind.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat je geen fuck te maken hebt met hoe andere mensen willen leven?
waarom wil je er wat van vinden dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ook geen behoefte me er in te mengen, het is gewoon iets wat ik vind.
Wat ze doen moeten ze volkomen zelf weten.
Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor "geen mening" tussenwegen, altijd al een fout geweest van me.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waarom wil je er wat van vinden dan?
Je klinkt als een verrukkelijk gebroken polsje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor "geen mening" tussenwegen, altijd al een fout geweest van me.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je klinkt als een verrukkelijk gebroken polsje.
Och nee ben niet verwijfd, maar ach homotrekjes heb je als homo wel he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je klinkt als een verrukkelijk gebroken polsje.
Spijt me lieverd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Aaaa, ik val als een blok voor trutjes
-endish?quote:
Gewoon terugschelden.quote:
HPquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Dutchnative het volgende:
Dadelijk naar HP
Ga voor de grap eens naar Google Translate en vertaal Zweinstein naar het Engels
Nummer 2 is weer lekker afgunstig.quote:The Issue
Hospitals have requested that they be allowed to pay people for donating blood and other bodily organs, such as kidneys.
The Debate
1. "We remain critically short of blood plasma and various organs," says Cerbie One hospital administrator Naki Winters. "Especially hearts. A good heart is hard to find. But if we were allowed to pay for donations, we'd get more of them and could save more lives. Plus the donor takes home a few hundred Aspers in compensation. Unless it's a post-mortem donation, of course. In that case we'd pay the family."
This is the position your government is preparing to adopt.
2. "Great idea," says social commentator Konrad Wong. "Except for one thing. You know who's going to be selling their organs? Poor people! They'll be so desperate for money that they'll sell their own kidneys. Well, a kidney. This is just another way for the rich to buy themselves a better life at the expense of the poor. It must be outlawed."
Is dat schelden?quote:
Neequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
Oh dear, toch niet de marathon die overal gehouden wordt deze dagen?
Het is niet eerlijk als mensen met geld dat geld gebruiken om een beter leven te hebben dan de armen?quote:
Je hebt gelijk, had uiteraard 'ongeschoren' er voor moeten plakken voor de extra walging.quote:
Heb zo het idee dat Piet daar niet erg mee zit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou het is eerder een constatering.
Dat denk ik ook niet. Anders zou ik het ook niet gezegd hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb zo het idee dat Piet daar niet erg mee zit.
Het is een flirt.quote:
Wat ben je ineens tolerant geworden zeg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Anders zou ik het ook niet gezegd hebben
We hebben je wel door. Eens kijken wat whiskers' oordeel erover is.quote:
Nee hoor. In mijn land hebben homo's dezelfde rechten hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ben je ineens tolerant geworden zeg.
Jij legt mijn lot in de handen van die Mr. Poes.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We hebben je wel door. Eens kijken wat whiskers' oordeel erover is.
En oude dames als Thatcher.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Die VS zit een beetje te flirten met oude mannetjes.
Moet u mededelen dat het vaak andersom is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
Die VS zit een beetje te flirten met oude mannetjes.
Een ware man komt al klaar bij haar speeches.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://wtfdraagtmart.wordpress.com/
Hm, de mijnwerkers waren mannelijker dan jij, vermoed ik.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ware man komt al klaar bij haar speeches.
Ze heeft wel wat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enige met vieze handjes hoor Koos, noch de enigen die tunnels verkennen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, de mijnwerkers waren mannelijker dan jij, vermoed ik.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enige met vieze handjes hoor Koos, noch de enigen die tunnels verkennen.
Haha, wat een held.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://wtfdraagtmart.wordpress.com/
Merci beaucoup, maar het is gewoon gemaakt door de edele heren der GC forum.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat.![]()
Wel een mooie UI heeft die kennis van je gemaakt
Verschil is dat jij......nee, laat maar. Ik houd hiermee op. Klaar. Finito. Niet meer happen als VS weer eens iets smerigs schrijft.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zijn niet de enige met vieze handjes hoor Koos, noch de enigen die tunnels verkennen.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschil is dat jij......nee, laat maar. Ik houd hiermee op. Klaar. Finito. Niet meer happen als VS weer eens iets smerigs schrijft.
Als je buurman dit door het raam leest staat er morgen een brandend kruis in je voortuin.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschil is dat jij......nee, laat maar. Ik houd hiermee op. Klaar. Finito. Niet meer happen als VS weer eens iets smerigs schrijft.
Dat zag ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zal eens kijken of ik een levende UI van Bodar kan maken![]()
Dan heb ik DN vast op de kast.
Kan je gewoon aanvragen in GC, zal even link opzoeken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zal eens kijken of ik een levende UI van Bodar kan maken![]()
Dan heb ik DN vast op de kast.
Ik FOK! daarom altijd met de gordijnen dicht.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je buurman dit door het raam leest staat er morgen een brandend kruis in je voortuin.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je buurman dit door het raam leest staat er morgen een brandend kruis in je voortuin.
Wie gaat die priester uitleggen dat hij best homo kan zijn zonder uitgerekt sterretje.quote:
Dat ie een gever is ipv een ontvanger bedoel je?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie gaat die priester uitleggen dat hij best homo kan zijn zonder uitgerekt sterretje.
Gaat het niet over wezens die van de sterren komen dan gaat het wel weer over bruine sterren.quote:
Iemand moet het niveau van de Frontpage toch garanderen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaat het niet over wezens die van de sterren komen dan gaat het wel weer over bruine sterren.
Elementary, my dear Watson.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ie een gever is ipv een ontvanger bedoel je?
1:03quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hier een leuke vid van Bodar.
Zie hoe eloquent hij is.
Ik vind Djeez altijd wel een held, om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Iemand moet het niveau van de Frontpage toch garanderen?
Dat lijkt me wel wat, al die lui naar 't Vaticaan elkaars sterretjes opmeten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moeten ze de sterretjes van z'n misdienaartjes opmeten dus
Pauwquote:
quote:En ik heb het kijken afgebroken. Mijn hersens moeten uit de buurt van propaganda worden gehouden.
De hele Katholieke Kerk moet gewoon verboden worden als een misdadige organisatie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat, al die lui naar 't Vaticaan elkaars sterretjes opmeten.
Dat is al dubieus genoeg om ze allemaal eruit te trappen denk ik zo.
Geeft niet . Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De hele Katholieke Kerk moet gewoon verboden worden als een misdadige organisatie.
Sorry EG.
Nee hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De hele Katholieke Kerk moet gewoon verboden worden als een misdadige organisatie.
Sorry EG.
Jullie hebt samen ontdekt dat er op meerdere plaatsen op je lichaam haar groeit?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:43 schreef robin007bond het volgende:
Daar ben ik weer.
Een vriend was hier en we hebben flink gelachen
Dat heb je op die leeftijd hè?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Jullie hebt samen ontdekt dat er op meerdere plaatsen op je lichaam haar groeit?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Jullie hebt samen ontdekt dat er op meerdere plaatsen op je lichaam haar groeit?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, en wat kan die vent pratenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar Bodar vind ik dan wel weer sympathiek en grappig.
Bodar moest zelf het hardste om die grap van Jeroen lachenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, en wat kan die vent praten![]()
Maar ik walg wel van dat interviewende duo dat weer lekker wilde scoren
Generatiekloofje?quote:Vannacht hebben mijn vriend en ik knallende ruzie gehad via msn/whatsapp.
Die man kan daar ongelofelijk goed mee omgaan. Maar Pauw@1.03 is om te kotsen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Bodar moest zelf het hardste om die grap van Jeroen lachen
Ik heb dat andersom.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die man kan daar ongelofelijk goed mee omgaan. Maar Pauw@1.03 is om te kotsen.
Witteman kan ik dan weer wel pruimen.
Waar is de tijd dat je elkaar met asbakken bestookte...?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef Cerbie het volgende:
Vriend razend wat te doen?
[..]
Generatiekloofje?
Ach ja, genoeg mensen die relaties uitmaken via msn. Ben op een ander forum een verhaal aan het volgen van een jongedame die bij een andere man introk en haar huwelijk verbrak via een facebook berichtje, terwijl haar man voor onderzoek in Afrika zit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Generatiekloofje?
Ruzie krijgen via internet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Generatiekloofje?
I Dont like spunkquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gebeurt dagelijks in de SC toch?quote:
Voorschrift en KoosVogels hebben liever niet dat je hun relatie openlijk aanhaalt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat gebeurt dagelijks in de SC toch?
Slim genoeg om onderzoek in een ver land te gaan doen maar wel met zo'n wicht trouwenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach ja, genoeg mensen die relaties uitmaken via msn. Ben op een ander forum een verhaal aan het volgen van een jongedame die bij een andere man introk en haar huwelijk verbrak via een facebook berichtje, terwijl haar man voor onderzoek in Afrika zit.
Dumpte in wat was het, 1996, al een vriendje via IRCquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach ja, genoeg mensen die relaties uitmaken via msn. Ben op een ander forum een verhaal aan het volgen van een jongedame die bij een andere man introk en haar huwelijk verbrak via een facebook berichtje, terwijl haar man voor onderzoek in Afrika zit.
Dan volstaat "_O-".quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:00 schreef robin007bond het volgende:
Een meisje vroeg me ooit verkering op msn, dan kan je moeilijk face to face pas nee zeggen
Eerst neuken en dan zeggen dat ze tegenvalt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:00 schreef robin007bond het volgende:
Een meisje vroeg me ooit verkering op msn, dan kan je moeilijk face to face pas nee zeggen
Ze vroeg wel "kan je me niet gewoon een kans geven"quote:
Dan had ik teruggestuurd "Ik kan je wel een beurt geven"quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze vroeg wel "kan je me niet gewoon een kans geven"![]()
Dan zou die optie wel mogelijk zijn, maar zo ben ik niet.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had ik teruggestuurd "Ik kan je wel een beurt geven"
Hoogste tijd dat je een "echte" man wordt, nu lijk je wel een mannelijke bidsprinkhaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze vroeg wel "kan je me niet gewoon een kans geven"![]()
Dan zou die optie wel mogelijk zijn, maar zo ben ik niet.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |